Arto777

Aloituksia
835
Kommenttia
7635
Älä keskustele höpön höpön höpön kanssa
Tämä tyyppi on mielenvikainen ei koskaan myönnä olevansa väärässä ja väittelee vaikka tuntisi itse olevan vaikka kuinka1673Maantiet tosi surkeassa kunnossa
Paljon uria ja muuta. Eikö jo olisi viimeinen aika luopua nastarenkaista? KYLLÄ OLISI. Ainakin nastavero. Valtion pitäis1773Kosteat aavikot ja vedenpaisumus
"𝐊𝐨𝐬𝐭𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐚𝐯𝐢𝐤𝐨𝐭" 𝐣𝐚 𝐯𝐞𝐝𝐞𝐧𝐩𝐚𝐢𝐬𝐮𝐦𝐮𝐬 Jääkauden aikana oli suuria järviä ja jokia alueilla, jo173Alkuräjähdys
Alkuräjähdys Kun ateistit ei voi sanoa, että maailmankaikkeus olisi Jumalan luoma on heidän pakko keksiä hätävalheide1772Kirkkoraamattujen erot
Kirkkoraamattujen erot Sielu sana esiintyy KR33/38 332 kertaa KR92 65 kertaa Vanhurskauttaminen on KR33/38 575 kert1871Antaa elämä Jeesukselle
Onko Luterilaisten viidesläisillä oppi että pitää antaa elämä Jeesukselle? Tämä ei ole oikein oppineissa Luterilaisissa16071Vastauksia Jehovan todistajien oppiin
Toisessa keskustelussa osoitettuja väittämiä. 1. Molemmat ei siis usko, että Jumalalla on Poika. Jehovan Todistajien op1370Maailman laajuinen vedenpaisumus on totta
Vedenpaisumuksen todellisuus Mikäli tapauksen kertoja olisi halunnut kuvata mailmanlaajuista tulvaa, hän olisi käyttäny3670Alkuräjähdys
Alkuräjähdys Monet tutkijat eivät usko 1. Mooseksen kirjan luomiskertomusta. Sen sijaan he ajattelevat, että maailmanka670Näin meitä yritetään harhauttaa
Sekä muslimit että mormonit ovat yhtä. Ruotsin kirkon teologi: Muhammed voi olla myös kristittyjen profeetta Voiko isl169Ihmistä ei voida valmistaa
Vuonna 2006 ennustettiin, että keinotekoista elämää luodaan 10 vuoden kuluttua Evolutionisti Peter Ward väitti tämän tot5869Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa
Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa? Tieteellinen tosiasia on, että solu ei rakenna itse itseään luonnonlakien avulla. Fy168Nopeusrajoituksia vaan alennetaan
Nopeusrajoituksia alennetaan tänään maanteillä ympäri Suomen – katso lista poikkeusnopeuksista Aika tai täysin tajutont3868Ja vielä on nastarenkaat alla
Vielä näkee luvattoman paljon autoissa nastarenkaita alla. Miksi? Tiet ja kadut ovat olleet sulat jo monta viikkoa. Onko2767Teologien tiedeusko Epäuskon monumentti
Teologien tiedeusko - Epäuskon monumentti Onko mitään järkeä ja tulevaisuutta kirkolla, joka hylkää oman oppikirjansa sa1767Kehittyminen tai rappeutuminen
Kehittyminen vai rappeutuminen – ja miksi toinen ei voi todistaa toista Keskustelussa elämän alkuperästä ja kehityksestä367Rukous ateistien ja pakanoiden ja evoluutio teoriaan uskovien puolesta
Jeesus auta näitä ateisti pakanoita ja evoluutio teoriaan uskovia. Osoita heille että he ovat väärässä ja heidän oppinsa466Henkilökohtainen kysymys höpölixille
Onko sinun tarkoitus vain saboitoida täällä olevia keskusteluja? Kun laitat joka keskusteluun asiaan kuulumattomia kirj1766Ikoni illuusio
𝐈𝐤𝐨𝐧𝐢-𝐢𝐥𝐥𝐮𝐮𝐬𝐢𝐨 Varmasti olet törmännyt siihen: oletettua kehitystämme apinankaltaisesta olennosta ihmiseksi066Mihin mormonit tarvitsee Jumalaa?
Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jeesusta Kristusta. Mutta mihin mormonit Jumalaa tarv1064