Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ukulele2
profiilit
ukulele2
ukulele2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
56
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aivan+turhaa+höpötystä+koko+homma...Jos+maapallo+muka+tuhoutuu,niin+menee+muutama+tuhat+vuotta+ja+taas+on+paikat+kunnossa+ja+jos+ei+ole+niin+mitäs+sitte?Ei+täällä+dinosauruksetkaan+ja+lentoliskot+selviytyny,kenen+syy+se+oli?Aina+kun+jokin+elukka+lähtee,tulee+uusi+tilalle.Aivan+turhaan+vedetään+elämä+hankalaksi+kaikilla+rajoituksilla,eletään+elämämme+ja+kuollaan+pois.Tulevat+sukupolvet+tekevät+samoin.
30.07.2021 11:32
Vähintään+2,1+miljoonaa+pitää+olla+palkanmaksuja+vuodessa,+ennenkuin+maksut+alkavat+porrastetusti+nousemaan+työkyvyttömyys+tapauksisssa.Sitä+pienemmillä+firmoilla+Tyel+maksu+on+vakio.
10.06.2021 23:12
Minä+olin+vajaakuntoisena+työnhakijana,oli+pakko+kun+kaikki+sairauslomat+oli+pidetty,niin+minua+ohjeistettiin.Puoli+vuotta+meni+te-toimiston+anssilla+ja+sitten+pääsin+kaipaamalleni+tk-eläkkeelle.
31.05.2021 22:32
Kävin+läpi+näitä+vanhoja+postauksia+ja+onnistihan+se+minuakin+jo+samana+keväänä+2019,mutta+kyllähän+ne+kielteiset+päätökset+masensi+välillä.
23.05.2021 12:22
Onneksi+olkoon+eläkkeelle+pääsystäsi...Se+on+vaan+uskottava+asiaansa+ja+pommitettava+hakemuksia+eteenpäin.
23.05.2021 12:07
Samaa+mieltä...Päivittäin+oikeen+hymyilyttää+kun+katsoo+diagrammeja.Täällä+jurnutetaan+ja+haukutaan+Jussia,mutta+juuri+hän+on+näiden+huimien+kannatuslukujen+takana.Se+on+sama+kuka+meistä+lähtee+yrittämään+samaa,eli+nostattaamaan+oman+puolueensa+kannatusukuja,ei+tule+onnistumaan.
12.05.2021 23:05
Ei+ne+mitään+ole+kyselleet,eivät+edes+tutkineet+kortin+toista+puolta+missä+on+nimi+ja+syntymäaika.Mutta+tämä+ei+tarkoita+etteikö+joku+saattaisi+joskus+vaatia+henkilökortin+nähtäväksi.Pienistä+summista+on+jokatapauksessa+kysymys.
05.02.2021 09:56
Aika+näyttää+kuluvan+ilman+työvelvoitteitakin,koska+ainahan+jotain+velvoitteita+kuiteski+jää+vaikka+ei+töissä+olisikaan.Lämmittelen+kämppää+puilla+nyt+kun+on+näin+kovat+pakkasetkin+(-26+aamusella)+ja+ruuanlaitot+,ulkoilut+ym+autoilut+päiväsaikaan.Eli+aikoinaan+vaan+eläkkeelle+jos+mahdollista.
05.02.2021 09:43
Paska+palkka+=+paska+eläke,niin+se+menee+ja+jos+siihen+ottaa+vielä+muutaman+vuoden+työttömyyden,niin+aina+vaan+heikkenee..Saahan+sen+takuueläkkeen+tekemättä+mitään+elämänsä+aikana,tosin+pitää+osata+se+downshiftaaminen+eläkkeellä+ollessa.
04.02.2021 10:27
Moni+saisikin+eläkkeensä+jos+jaksaisivat+vaan+hakea+katkeamattomasti+uudestaan+ja+uudestaan.Ensimmäiset+haut+eivät+tahdo+mennä+läpi+ja+jos+silloin+jo+lannsituu,+ei+tule+saavuttamaan+päämääräänsä.Itse+varauduin+jo+työkokeiluihin+koska+niitäkin+jo+ehdoteltiin+ja+olisin+mennytkin+mutta+viimein+tärppäsi+ja+pääsin+eläkkeelle.Ikääntyneenä+työttömänä+kannattaa+pitää+ihan+jatkuva+eläkehaku+päällä,vain+sillä+voi+varmistaa+että+joskus+se+vaan+sieltä+lipsahtaa+ja+te-toimistolle+suunnitelmiin+ensissijaisesti+pyrkiminen+tk-eläkkeelle.
16.11.2020 10:01
Onhan+sillä+biologinen+merkitys+ja+miksi+en+voisi+niin+sanoa,koska+se+on+totta.
07.10.2020 17:19
Samaa+mieltä..Tekee+kotitöitä+sen+mikä+hyvältä+tuntuu+ja+nauttii+elämästä..Itse+olen+nyt+61v++ja+reilun+vuoden+ollut+eläkkeellä,eipä+ole+ollut+ikävä+töihin.Päivät+täyttyy+yhtä+vaudilla+kuin+työläisiäkin,en+ole+tylsistynyt+kertaakaan.Näin+syksyllä+kun+päivät+lyhenee+,voi+käyttää+sen+lyhyen+valoisan+ajan+omiin+touhuihinsa,ennen+oli+pimeää+kun+lähti+töihin+ja+pimeä+oli+kun+tuli+töistä,ei+siinä+enään+mitään+voinu+touhuilla.
07.10.2020 17:01
Puhut+asiaa+kuomaseni.
08.09.2020 22:17
Semmosta+se+on+tänäpäivänä,heteroa+ei+arvosteta+enään+ollenkaan.No+ainut+onni+on+että+nämä+eivät+voi+lisääntyä+:-)
08.09.2020 22:00
Mikäs+on+tilanne+nyt,toivottavasti+sait+mitä+hait?Ite+en+tehnyt+valituksia+kun+niiden+käsittelyaika+on+niin+pitkä+ja+olin+siihen+aikaan+työttömänä+ja+aktivointitouhun+kynsissä.Eli+piti+olla+jatkuvasti+hakemus+sisässä+ettei+iskenyt+se+4,65%+leikkuri+päivärahoihin.Nyt+on+vuosi+eläkettä+maksettu,pikkuhiljaa+alkaa+tottumaan+tähän+hissukseen+olemiseen.
25.06.2020 22:38
Vai+tämmönen+tapaus+sulla!!Jos+sait+eläkkeesi+2005+ja+kirjoitat+tällaista+2018+niin+rohkenen+epäillä+todenperäisyyttä.."Eläkkeen+voi+jättää+lepäämään+vähintään+kolmeksi+kuukaudeksi+ja+enintään+kahdeksi+vuodeksi.+Kahden+vuoden+jälkeen+eläke+lakkautetaan."..Tämän+tiedon+mukaan+sun+eläke+on+rauennut+jo+2007.
25.06.2020 22:25
No+kylläkait+sitä+n.60v+jaksaa+jos+huippu+kunnossa+pysyy,sairaudet+on+sitte+eri+asia.
07.01.2020 08:44
Mitä+sulla+ahvenet+maksaa?..
07.01.2020 08:38
Joko+alkaa+se+300pv/2vuotta+kelan+saikkupäiviä+olla+täynnä,senhän+ne+eläkeyhtiöissä+vaatii?
05.12.2019 09:51
Niin+ja+tietenki+voit+tehdä+omaan+domainiin+kotisivun+jos+haluat..16.12€/v+näytti+olevan+24%+veron+kanssa.
27.11.2019 19:00
2 / 3