Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

238

  1. Uskon+päämäärä+on+sielujen+pelastus,+ei+jostain+sairaudesta/kehitysvammasta+paraneminen,+vaikka+Jumala+parantaa+niistä+jo+tässäkin+ajassa.1.Pietarin+kirje+1:9:***"sillä+te+saavutatte+uskon+päämäärän,+sielujen+pelastuksen."***Moni+kehitysvammainen+on+tullut+uskoon+Herraan+Jeesukseen+Kristukseen.+Ei+aivouskolla+-+niiinkuin+ateistit+virheellisesti+luulevat+-+vaan+sydämen+uskolla:Roomalaiskirje+10:10:***"sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan"***Taivaan+kirkkaudessa+ihmisellä+on+siis+pelastunut,+uudistunut+sielu+ja+ylösnousemusruumis.+Uskossa+Jeesukseen+Kristukseen+kuollut+on+täysin+parannettu+entisestä+synti-sairas+olemuksestaan.+Ilmestyskirja+21:4+sanoo+tästä+asiasta+näin:Ilmestyskirja+21:4:***"ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."***Tämä+maallinen+synti-sairas+ruumis+ei+ikinä+peri+Jumalan+valtakuntaa+-+kuoltuaan+se+kelpaa+vain+matojen+syötäväksi!Raamattu,+Jumalan+Sana,+sanoo+tästä+asiasta+näin:1.Korinttolaiskirje+15:50:***"Mutta+tämän+minä+sanon,+veljet,+ettei+liha+ja+veri+voi+periä+Jumalan+valtakuntaa,+eikä+katoavaisuus+peri+katoamattomuutta."***---(P.S.+Joku+ateisti+tällä+palstalla+kerran+halveksi+kehitysvammaisia.+Älä+sinä+sorru+samaan+virheeseen,+vaan+jätä+kehitysvammaisuuden+arviointi+niille,+jotka+asiasta+paremmin+tietävät.)
  2. >>>>>Miksi+Luoja+ei+kaikkivoivana+luonut+Moosekselle+satelliittinavigaattoria,+jotta+Mooses-ressukan+ei+olisi+tarvinnut+eksyä+vuosikymmeniksi+Siinain+erämaahan?+Se+olisi+todistanut+luomisesta+ja+luojasta,+mutta+ei+olisi+todistanut+luomista+ja+luojaa+vastaan.+Niin+se+vain+on...<<<<<¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Israelin+40+vuoden+erämaataivallus+ei+johtunut+mistään+navigaattoreiden+puutteesta,+vaan+epäuskosta+ja+pelosta+jonka+10+vakooja+12:sta+aiheutti+israelilaisille+raportoidessaan+vakoilustaan+Kaanaan+maassa:****4.+Moos.13:33 Niin+he+saattoivat+israelilaisten+keskuudessa+pahaan+huutoon+sen+maan,+jota+olivat+olleet+vakoilemassa,+sanoessaan:+"Se+maa,+jota+olemme+kierrelleet+ja+vakoilleet,+on+maa,+joka+syö+omat+asukkaansa;+ja+kaikki+kansa,+jota+me+siellä+näimme,+oli+kookasta+väkeä.+13:34 Näimmepä+siellä+jättiläisiäkin,+Anakin+jättiläisheimon+jälkeläisiä,+ja+me+olimme+mielestämme+kuin+heinäsirkkoja;+sellaisia+me+heistäkin+olimme."****----------Jotkut+vaativat+jo+peloissaan+jopa+palaamista+takaisin+Egyptiin+-+ja+siellä+tietenkin+orjuuteen.*****4.+Moos+14:1 Silloin+koko+kansa+alkoi+huutaa+ja+parkua,+ja+kansa+itki+sen+yön.+14:2 Ja+kaikki+israelilaiset+napisivat+Moosesta+ja+Aaronia+vastaan,+ja+koko+kansa+sanoi+heille:+"Jospa+olisimme+kuolleet+Egyptin+maahan+tai+tähän+erämaahan!+Jospa+olisimme+kuolleet!+14:3 Ja+miksi+viekään+Herra+meitä+tuohon+maahan,+jossa+me+kaadumme+miekkaan+ja+vaimomme+ja+lapsemme+joutuvat+vihollisen+saaliiksi!+Eikö+meidän+olisi+parempi+palata+Egyptiin?"+14:4 Ja+he+puhuivat+toinen+toiselleen:+"Valitkaamme+johtaja+ja+palatkaamme+Egyptiin.****-----------Kaksi+vakoojista+-+Joosua+ja+Kaaleb+-+näkivät+tilanteen+toisin:*****4.+Moos.14:6 Mutta+Joosua,+Nuunin+poika,+ja+Kaaleb,+Jefunnen+poika,+jotka+olivat+olleet+mukana+maata+vakoilemassa,+repäisivät+vaatteensa+14:7 ja+puhuivat+kaikelle+israelilaisten+seurakunnalle+näin:+"Maa,+jota+kävimme+vakoilemassa,+on+ylen+ihana+maa.+14:8 Jos+Herra+on+meille+suosiollinen,+niin+hän+vie+meidät+siihen+maahan+ja+antaa+sen+meille,+maan,+joka+vuotaa+maitoa+ja+mettä.+14:9 Älkää+vain+kapinoiko+Herraa+vastaan+älkääkä+peljätkö+sen+maan+kansaa,+sillä+heitä+ei+ole+meille+kuin+suupalaksi.+Heidän+varjelijansa+on+väistynyt+heistä,+mutta+meidän+kanssamme+on+Herra.+Älkää+te+heitä+peljätkö."+14:10 Silloin+koko+seurakunta+vaati+heitä+kivitettäviksi,+mutta+Herran+kirkkaus+ilmestyi+kaikille+israelilaisille+ilmestysmajassa.******+----------Israel+joutuu+"sakkokierroksille"+40+vuodeksi:******4.+Moos.14:28 Sano+heille:+Niin+totta+kuin+minä+elän,+sanoo+Herra,+aivan+niinkuin+te+olette+minulle+puhuneet,+niin+minä+teille+teen.+14:29 Tähän+erämaahan+kaatuvat+teidän+ruumiinne,+teidän+kaikkien,+jotka+olette+katselmuksessa+olleet,+niin+monta+kuin+teitä+on+kaksikymmenvuotisia+ja+sitä+vanhempia,+jotka+olette+napisseet+minua+vastaan.+14:30 Totisesti,+te+ette+pääse+siihen+maahan,+jonka+minä+olen+kättä+kohottaen+luvannut+antaa+teille+asumasijaksi,+ei+kukaan+teistä,+paitsi+Kaaleb,+Jefunnen+poika,+ja+Joosua,+Nuunin+poika.+14:31 Mutta+teidän+lapsenne,+joiden+sanoitte+joutuvan+vihollisen+saaliiksi,+heidät+minä+vien+sinne,+ja+he+saavat+tulla+tuntemaan+sen+maan,+jota+te+halveksitte.+14:32 Mutta+teidän+ruumiinne+kaatuvat+tähän+erämaahan,+14:33 ja+teidän+lastenne+täytyy+harhailla+paimentolaisina+tässä+erämaassa+neljäkymmentä+vuotta+ja+kärsiä+teidän+uskottomuutenne+tähden,+kunnes+teidän+ruumiinne+ovat+maatuneet+tähän+erämaahan******----------Kun+Israel+alkaa+valloittaa+luvattua+maata+(Kaananin+maata)+kansan+johtajana+on+em.+Joosua,+jolloin+mm.+kuuluisat+Jerikon+muurit+sortuvat+(Joosua+6.+luku).Jumalan+"navikoinnit"+tulevat+siis+vähän+korkeammalta+tasolta+kuin+nämä+meidän+rakettitiede-navigoinnit.