Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Öteisti
profiilit
Öteisti
Öteisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
238
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskon+päämäärä+on+sielujen+pelastus,+ei+jostain+sairaudesta/kehitysvammasta+paraneminen,+vaikka+Jumala+parantaa+niistä+jo+tässäkin+ajassa.
1.Pietarin+kirje+1:9:
***"sillä+te+saavutatte+uskon+päämäärän,+sielujen+pelastuksen."***
Moni+kehitysvammainen+on+tullut+uskoon+Herraan+Jeesukseen+Kristukseen.+Ei+aivouskolla+-+niiinkuin+ateistit+virheellisesti+luulevat+-+vaan+sydämen+uskolla:
Roomalaiskirje+10:10:
***"sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan"***
Taivaan+kirkkaudessa+ihmisellä+on+siis+pelastunut,+uudistunut+sielu+ja+ylösnousemusruumis.+Uskossa+Jeesukseen+Kristukseen+kuollut+on+täysin+parannettu+entisestä+synti-sairas+olemuksestaan.+Ilmestyskirja+21:4+sanoo+tästä+asiasta+näin:
Ilmestyskirja+21:4:
***"ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."***
Tämä+maallinen+synti-sairas+ruumis+ei+ikinä+peri+Jumalan+valtakuntaa+-+kuoltuaan+se+kelpaa+vain+matojen+syötäväksi!
Raamattu,+Jumalan+Sana,+sanoo+tästä+asiasta+näin:
1.Korinttolaiskirje+15:50:
***"Mutta+tämän+minä+sanon,+veljet,+ettei+liha+ja+veri+voi+periä+Jumalan+valtakuntaa,+eikä+katoavaisuus+peri+katoamattomuutta."***
---
(P.S.+Joku+ateisti+tällä+palstalla+kerran+halveksi+kehitysvammaisia.+Älä+sinä+sorru+samaan+virheeseen,+vaan+jätä+kehitysvammaisuuden+arviointi+niille,+jotka+asiasta+paremmin+tietävät.)
17.02.2019 10:05
Joku+saattaa+luulla+että+ateistin+kuolema+on+Jumalalle+mieluinen+asia.
Mutta+näin+ei+ole.
Pyhä+Raamattu,+Jumalan+Sana+sanoo+tästä+asiasta+näin:
Hesekiel:
18:23 Olisiko+minulle+mieleen+jumalattoman+kuolema,+sanoo+Herra,+Herra;+eikö+se,+että+hän+kääntyy+pois+teiltänsä+ja+elää?+
Hesekiel
33:11 Sano+heille:+Niin+totta+kuin+minä+elän,+sanoo+Herra,+Herra,+ei+ole+minulle+mieleen+jumalattoman+kuolema,+vaan+se,+että+jumalaton+kääntyy+tieltänsä+ja+elää.+Kääntykää,+kääntykää+pois+pahoilta+teiltänne;+ja+minkätähden+te+kuolisitte,+Israelin+heimo!
16.02.2019 09:29
>>>En+luota+jumaluskovaisiin<<<
Neuvostosotilaat+eivät+luottaneet+kehenkään....
Hal+Lindsey+kertoo+kirjassaan,+jonka+nimi+muistaakseni+on+Combat+faith+(suomal.+käännös:+Taisteleva+usko)+tapahtumasta,+jonka+Neuvostoliiton+maanalainen+kristillinen+järjestö+oli+välittänyt+USAaan.
Neuvostoliiton+kristittyjen+joukko+oli+kokoontunut+tutkimaan+salaisessa+paikassa+jotain+Raamatun+osaa+(kirjaa).+
Koska+koko+Raamattua+ei+ollut+saatavilla,+niin+uskovaiset+kierrättivät+eri+Raamatun+osia+keskenään.
Äkkiä,+uskovaisten+koolla+ollessa,+sisään+oli+rynnännyt+neuvostosotilaita+aseet+kädessä+ja+joku+heistä+oli+huutanut:
"Kädet+ylös!"
"Jokainen,+joka+kieltää+uskonsa+Jeesukseen,++saa+poistua,+muut+jäävät."
Osa+porukkaa+lähti,+osa+jäi.
Neuvostosotilas+sanoi+jäljelle+jääneille:
+"Pitäkää+kätenne+ylhäällä,+mutta+vain+ylistääksenne+Herraa+Jeesusta.+Meidät+lähetettiin+pidättämään+uskovaisia,+mutta+käännyimmekin+heidän+uskoonsa.+Mutta+olemme+oppineet,+ettei+keneenkään+voi+luottaa,+ellei+hän+ole+valmis+kuolemaan+uskonsa+puolesta".
15.02.2019 14:16
>>>Kuitenkin+vihreisiin+miehiin+ja+ufoihin+uskovia+teljetään+Suomessa+suljetuille+osastoille+mutta+jumalaan+uskovia+ei+vaikka+sillähän+ei+olisikaan+mitään+eroa+mihin+ihminen+kulloinkin+tahtoo+uskoa.+En+ymmärrä+miksi+jumalaan+uskominen+tulisi+näin+olla+näin+ollen+"luvallisempaa"+kuin+vihreisiin+miehiin+tai+ufoihin+uskominen.<<<
-----------
Oletko+käynyt+mielisairaalassa+potilaita+katsomassa.+Minä+olen+käynyt+muutaman+kerran.+Ei+se+niin+suljettu+paikka+ole+kuin+ehkä+luulet.+Siellähän+sitä+vasta+onkin+aikaa+toimia+nettievankelistana.+Kaikessa+rauhassa.
Jesaja:22:22
"Ja+minä+panen+Daavidin+huoneen+avaimen+hänen+olallensa;+ja+hän+avaa,+eikä+kukaan+sulje,+ja+hän+sulkee,+eikä+kukaan+avaa"
Ilmestyskirja:3:7
"Ja+Filadelfian+seurakunnan+enkelille+kirjoita:+'Näin+sanoo+Pyhä,+Totinen,+jolla+on+Daavidin+avain,+hän,+joka+avaa,+eikä+kukaan+sulje,+ja+joka+sulkee,+eikä+kukaan+avaa":
07.02.2019 14:52
-Jumala+on+siitä+erikoinen+"työmies",+että+hän+ei+tee+myöskään+arkena+mitään.+Hän+on+niin+hyvä+myös+siinä+asiassa.+Hän+on+hyvä+työnvieroksuja.-
=================================
Ei+pidä+paikkaansa!
Jeesus+sanoo+Raamatussa,+Jumalan+Sanassa:
"Mutta+Jeesus+vastasi+heille:++"Minun+Isäni+tekee+yhäti+työtä,+ja+minä+myös+teen+työtä.",+Joh.+5:17
Jumala+varoittaa+Raamatussa+laiskuudesta:
"kuka+ei+tahdo+työtä+tehdä,+ei+hänen+syömänkään+pidä",+2.+Tess.+3:10
(Huom.++"kuka+ei+tahdo"+-+monet+eivät+syystä+tai+toisesta+pysty+työtä+tekemään)
"Ovi+saranoillaan+kääntyilee,+laiska+vuoteellansa",++Sananlaskut+26:14
"Syksyllä+ei+laiska+kynnä;+elonaikana+hän+tyhjää+tapailee",+Sananlaskut+20:4
04.02.2019 08:00
En+tiedä+kirkkojen+ja+seurakuntien+prosenteista,+mutta+joskus+nautimme+ehtoollista+kotona+tai+vaikkapa+kesämökillä.+Minulla+on+sitä+varten+punaviinipullo,+jossa+lukee:
(Merkki):+
B+Zero
CABERNET+SAUVIGNON
...ja+etiketin+alareunassa+merkintä:+0.0+%vol++ja+Alcohol+free.
Siis+ei+ollenkaan+alkoholia+tässä+punaviinissä.
31.01.2019 10:54
Etkös+sinä+voi+mennä+jonnekin+uskovaisten+hengelliseen+tilaisuuteen+(ev.lut.+/+hellarit+/+vapaakirkko+/+baptistit+/+metodistit+/+pelastusarmeija+ym.)+ja+katsella+uskovia+ihan+livenä.
Voit+vaikka+prässätä+jotakin+uskovaa+ja+kysyä+häneltä,++että+mikä+on+se+jumala,+jota+hän+palvelee,+sillä+teidän+raamatussahan+sanotaan,+että:
"olkaa+aina+valmiit+vastaamaan+jokaiselle,+joka+teiltä+kysyy+sen+toivon+perustusta,+joka+teissä+on+"+
1.+Pietarin+kirje+3:15,16:
"vaan+pyhittäkää+Herra+Kristus+sydämissänne+ja+olkaa+aina+valmiit+vastaamaan+jokaiselle,+joka+teiltä+kysyy+sen+toivon+perustusta,+joka+teissä+on,+kuitenkin+sävyisyydellä+ja+pelolla,+
pitäen+hyvän+omantunnon,+että+ne,+jotka+parjaavat+teidän+hyvää+vaellustanne+Kristuksessa,+joutuisivat+häpeään+siinä,+mistä+he+teitä+panettelevat."
29.01.2019 15:11
>Uskovaiset+eivät+ole+yhtä+mieltä+edes+siitä,+kuka+tai+mikä+on+Jumala.+-------Miten+siis+tiedät+sen,+että+sinun+palvomasi+jumala+on+se+oikea+eikä+joku+muu?<
Mutta+ei+kukaan+käsitä+Raamatun+totuuksia+järjellään,+koska+ne+on+tutkisteltava+hengellisesti.
Raamattu,+Jumalan+Sana+sanoo+tästä+asiasta+näin:
1.Korinttolaiskirje+2:14:
"Mutta+luonnollinen+ihminen+ei+ota+vastaan+sitä,+mikä+Jumalan+Hengen+on;+sillä+se+on+hänelle+hullutus,+eikä+hän+voi+sitä+ymmärtää,+koska+se+on+tutkisteltava+hengellisesti"
Mistä+sitten+tiedän+olevani+tämän+Jumalan+oma:
Raamattu+vastaa+tähänkin:
Roomalaiskirje+8:16:
"Henki+(Pyhä+Henki)+itse+todistaa+meidän+henkemme+kanssa,+että+me+olemme+Jumalan+lapsia."
Ja+huomaa+tämä:
Uskovaisten+laatimat+lukuisat+Raamatun+kommentaari-kirjat+ovan+hyviä+ja+avuksi+Raamatun+tutkistelussa,++mutta+niitä+ei+välttämättä+tarvita,+koska+Raamattu,+Jumalan+Sana+selittää+itse+itsensä.
26.01.2019 14:18
Olet+siis+sanonut+hyvästit+uskoontulollesi+ja+Jeesukselle+Kristukselle,+ja+olet+nyt+sujut+kristinuskon+kanssa.
Raamattu+sanoo,+että+kristikunnassa+(uskovien+keskuudessa)+tapahtuu+tulevina+aikoina+suuri+luopumus+.
+1.+Tim.+4:1,2+
"Mutta+Henki+sanoo+selvästi,+että+tulevina+aikoina+moniaat+luopuvat+uskosta+ja+noudattavat+villitseviä+henkiä+ja+riivaajien+oppeja+
valheenpuhujain+ulkokultaisuuden+vaikutuksesta,+joiden+omatunto+on+poltinraudalla+merkitty"
("Moniaat+luopuvat+uskosta",+vähän+vanhahtavaa+käännöstä+v.+1933+raamatussa)
---
Mutta+on+myös+tiettyjä+"Herra,+Herra"+-uskovaisia,+jotka+luulevat+olevansa+Jeesuksen+omat,+mutta+joille+Jeesus+itse+sanoo+rankat+sanat:
"Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät.´"++(Matteus+7:23)
---
Matteus+7:21-23
"Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra!',+pääse+taivasten+valtakuntaan,+vaan+se,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.+
Moni+sanoo+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra,+emmekö+me+sinun+nimesi+kautta+ennustaneet+ja+sinun+nimesi+kautta+ajaneet+ulos+riivaajia+ja+sinun+nimesi+kautta+tehneet+monta+voimallista+tekoa?'
Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät´".
24.01.2019 15:26
"1992+käännös+on+satanistinen+väännös"
+
V.+1992+käännöksessä+on+perustavaa+laatua+olevia+virheitä,+eikä+se+oikein+"kolahda"+kun+sitä+lukee.+
V.+1933/1938+käännöstä+luen.+Ei+sekään+tietenkään+ole+täydellinen+mutta+perusasiat+on+siinä+oikein+-+Suomen+kuuluisimmat+saarnamiehet+käyttävät+sitä+ja+se+on+todettu+alkuperäisteksteille+melko+hyvin+uskolliseksi.
KJV+käännöstä+en+lue+kuin+ehkä+satunnaisesti++selvittääkseni+jotain+raamatunkohtaa+tarkemmin.+Kun+ei+tuo+Lontoo+ole+oikein+hallussa.
18.01.2019 12:51
...tai+otti+onkeensa.
+
Uusi+raamatunkäännös+1992+kääntää+Joh.+15:20:
"Jos+minun+sanaani+on+kuultu,+kuullaan+myös+teidän+sanojanne".
No+jaa.+Suomen+kieli+on+joskus+vanhahtavaa+mutta+myös+monivivahteista.
18.01.2019 10:56
>>>>Osa+ateisteista+hermostuu,+kun+puhun+uskostani,+miksi?<<<<
Tämä+johtuu+siitä,+että+ateistit+eivät+kärsi+kuulla+sinun+todistustasi+uskostasi+Jumalaan+ja+Jeesukseen+Kristukseen,+koska+se+on+täysin+ateistisen+elämänfilosofian+vastainen.
Jeesus+sanoi+Johanneksen+evankeliumin+15:20:
"Muistakaa+se+sana,+jonka+minä+sanoin:
'Ei+ole+palvelija+Herraansa+suurempi'
Jos+he+ovat+minua+vainonneet,+niin+he+teitäkin+vainoavat,+jos+he+ottavat+vaarin+minun+sanastani,+niin+he+ottavat+vaarin+teidänkin+sanastanne."
18.01.2019 08:54
>>>>>Miksi+Luoja+ei+kaikkivoivana+luonut+Moosekselle+satelliittinavigaattoria,+jotta+Mooses-ressukan+ei+olisi+tarvinnut+eksyä+vuosikymmeniksi+Siinain+erämaahan?+Se+olisi+todistanut+luomisesta+ja+luojasta,+mutta+ei+olisi+todistanut+luomista+ja+luojaa+vastaan.+Niin+se+vain+on...<<<<<
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Israelin+40+vuoden+erämaataivallus+ei+johtunut+mistään+navigaattoreiden+puutteesta,+vaan+epäuskosta+ja+pelosta+jonka+10+vakooja+12:sta+aiheutti+israelilaisille+raportoidessaan+vakoilustaan+Kaanaan+maassa:
****4.+Moos.13:33 Niin+he+saattoivat+israelilaisten+keskuudessa+pahaan+huutoon+sen+maan,+jota+olivat+olleet+vakoilemassa,+sanoessaan:+"Se+maa,+jota+olemme+kierrelleet+ja+vakoilleet,+on+maa,+joka+syö+omat+asukkaansa;+ja+kaikki+kansa,+jota+me+siellä+näimme,+oli+kookasta+väkeä.+
13:34 Näimmepä+siellä+jättiläisiäkin,+Anakin+jättiläisheimon+jälkeläisiä,+ja+me+olimme+mielestämme+kuin+heinäsirkkoja;+sellaisia+me+heistäkin+olimme."****
----------
Jotkut+vaativat+jo+peloissaan+jopa+palaamista+takaisin+Egyptiin+-+ja+siellä+tietenkin+orjuuteen.
*****4.+Moos+14:1 Silloin+koko+kansa+alkoi+huutaa+ja+parkua,+ja+kansa+itki+sen+yön.+
14:2 Ja+kaikki+israelilaiset+napisivat+Moosesta+ja+Aaronia+vastaan,+ja+koko+kansa+sanoi+heille:+"Jospa+olisimme+kuolleet+Egyptin+maahan+tai+tähän+erämaahan!+Jospa+olisimme+kuolleet!+
14:3 Ja+miksi+viekään+Herra+meitä+tuohon+maahan,+jossa+me+kaadumme+miekkaan+ja+vaimomme+ja+lapsemme+joutuvat+vihollisen+saaliiksi!+Eikö+meidän+olisi+parempi+palata+Egyptiin?"+
14:4 Ja+he+puhuivat+toinen+toiselleen:+"Valitkaamme+johtaja+ja+palatkaamme+Egyptiin.****
-----------
Kaksi+vakoojista+-+Joosua+ja+Kaaleb+-+näkivät+tilanteen+toisin:
*****4.+Moos.14:6 Mutta+Joosua,+Nuunin+poika,+ja+Kaaleb,+Jefunnen+poika,+jotka+olivat+olleet+mukana+maata+vakoilemassa,+repäisivät+vaatteensa+
14:7 ja+puhuivat+kaikelle+israelilaisten+seurakunnalle+näin:+"Maa,+jota+kävimme+vakoilemassa,+on+ylen+ihana+maa.+
14:8 Jos+Herra+on+meille+suosiollinen,+niin+hän+vie+meidät+siihen+maahan+ja+antaa+sen+meille,+maan,+joka+vuotaa+maitoa+ja+mettä.+
14:9 Älkää+vain+kapinoiko+Herraa+vastaan+älkääkä+peljätkö+sen+maan+kansaa,+sillä+heitä+ei+ole+meille+kuin+suupalaksi.+Heidän+varjelijansa+on+väistynyt+heistä,+mutta+meidän+kanssamme+on+Herra.+Älkää+te+heitä+peljätkö."
+14:10 Silloin+koko+seurakunta+vaati+heitä+kivitettäviksi,+mutta+Herran+kirkkaus+ilmestyi+kaikille+israelilaisille+ilmestysmajassa.******+
----------
Israel+joutuu+"sakkokierroksille"+40+vuodeksi:
******4.+Moos.14:28 Sano+heille:+Niin+totta+kuin+minä+elän,+sanoo+Herra,+aivan+niinkuin+te+olette+minulle+puhuneet,+niin+minä+teille+teen.+
14:29 Tähän+erämaahan+kaatuvat+teidän+ruumiinne,+teidän+kaikkien,+jotka+olette+katselmuksessa+olleet,+niin+monta+kuin+teitä+on+kaksikymmenvuotisia+ja+sitä+vanhempia,+jotka+olette+napisseet+minua+vastaan.+
14:30 Totisesti,+te+ette+pääse+siihen+maahan,+jonka+minä+olen+kättä+kohottaen+luvannut+antaa+teille+asumasijaksi,+ei+kukaan+teistä,+paitsi+Kaaleb,+Jefunnen+poika,+ja+Joosua,+Nuunin+poika.+
14:31 Mutta+teidän+lapsenne,+joiden+sanoitte+joutuvan+vihollisen+saaliiksi,+heidät+minä+vien+sinne,+ja+he+saavat+tulla+tuntemaan+sen+maan,+jota+te+halveksitte.+
14:32 Mutta+teidän+ruumiinne+kaatuvat+tähän+erämaahan,+
14:33 ja+teidän+lastenne+täytyy+harhailla+paimentolaisina+tässä+erämaassa+neljäkymmentä+vuotta+ja+kärsiä+teidän+uskottomuutenne+tähden,+kunnes+teidän+ruumiinne+ovat+maatuneet+tähän+erämaahan******
----------
Kun+Israel+alkaa+valloittaa+luvattua+maata+(Kaananin+maata)+kansan+johtajana+on+em.+Joosua,+jolloin+mm.+kuuluisat+Jerikon+muurit+sortuvat+(Joosua+6.+luku).
Jumalan+"navikoinnit"+tulevat+siis+vähän+korkeammalta+tasolta+kuin+nämä+meidän+rakettitiede-navigoinnit.
11.01.2019 17:28
>>>>>Miten+te+ateistit+käsittelette+asiat,+missä+huomaatte+selkeästi+että+nyt+ei+menny+palikat+kohdalleen+ja+tulee+katumusta.+.+Tuli+tehtyä+vääryyttä.+ei+ole+mikään+ylpeyden+aihe.+Onko+anteksiannolla+ja+pyynnöllä+sellaista+merkitystä+joka+avaa+hienoja+väyliä+elämässä.<<<<<<
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Luin+juuri+Michael+L.+Brownin+kirjasta+"Hyper-Grace"+(suomal.+käännös,+KKJMK+OY:++Mitä+on+armo?)+s.+124:
Monissa+tapauksissa+ihmisen+kääntymyksen+syvyys+on+suorassa+suhteessa+siihen,+miten+suurta+synnintuntoa+hän+on+kokenut+ennen+uskoontuloaan.++Vuonna+1975+kuolleen+skotlantilaisen+evankelistan+James+A.+Stewartin+sanat+pitävät+yhä+paikkansa:
"Kieltäydyn+viihdyttämästä+syntisiä+heidän+matkallaan+helvettiin.+-+-+Haluan+saarnata+joka+kerta+niin+kuin+se+olisi+viimeinen+mahdollisuuteni,+En+halua+sielujen+kiroavan+nimeäni+tulisessa+järvessä+ja+sanovan:+`Menin+kyllä+siihen+ja+siihen+herätyskokoukseen,+mutta+se+saarnaaja+Stewart+vain+viihdytti+ja+vitsaili.+Hän+teki+kristinuskosta+farssin!´"
09.01.2019 20:31
Ateistilla+on+sielu.
Ihminen+on+kokonaisuudessaan+kolmiosainen:+
henki,+sielu+ja+ruumis
Henki+on+syntiinlankeemuksen+tilassaan+paatunut+ja+ateistilla+se+jatkaa+tietynlaista+omaa+elämäänsä+langenneessa+tilassa.+Uskovaisella+henki+on+uudestisyntynyt+ja+voi+kommunikoida+Jumalan+kanssa+esim.+rukouksessa,+ylistyksessä,+Raamatun+lukemisen+kautta,+hengellisten+laulujen+kautta+jne.
+++++++"Mutta+itse+rauhan+Jumala+pyhittäköön+teidät+kokonansa,+ja+säilyköön+koko+teidän+henkenne+ja+sielunne+ja+ruumiinne+nuhteettomana+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+tulemukseen"
+(1.+Tess.5:23)
"Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+joka+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+se+ei+voi+nähdä+Jumalan+valtakuntaa."+(Joh,+3:3)
Sielu+käsittää+tunteet,+tahdon+ja+järjen.+Sielu+on+yhteydessä+sekä+henkeen+että+ruumiiseen.
Ruumis+on+yhteydessä+jäsentensä+ja+aistiensa+avulla+tähän+näkyvään+maailmaan.
04.01.2019 08:33
"Jahve+ei+ole+auttanut+minua+mitenkään+rahallisesti+tai+muuten+konkreettisesti+hyödyllisellä+tavalla"
¤¤¤
Ei+pidä+paikkaansa!
Sinähän+voit+vaikka+kirota+Jahvea+ja+Jahve+antaa+sinun+joka+hetki+haukata+happea,+jotta+voisit+elää,+ja+
+jotta+tämä+kiroaminenkin+sinulta+luonnistuisi.
16.12.2018 13:24
Mutta+eihän+Raamattu+väitä+että+maa+olisi+6000+vuotta+vanha.+Ennen+luomista+maa+oli+autio+ja+tyhjä:
+"Ja+maa+oli++autio+ja+tyhjä,+ja+pimeys+oli+syvyyden+päällä,+ja+Jumalan+Henki+liikkui+vetten+päällä"+(1.Mooseksen+kirja:+1:2)
Mitä+oli+jäänyt+vetten+alle.+Dinosauruksia?
Mitäs+tiede+sanoo+homoseksuaalisuudesta.+Kumpi+homoliitossa+on+isi+ja+kumpi+äiti.
Raamattu+kun+sanoo+homoseksuaalisuuden+olevan+luonnotonta+ja+syntiä+(Roomalaiskirje+1).
Sinun+kannattaisi+kanonisoida+Tiede-lehti+ateistien+raamatuksi,+josta+jälkipolviateistisi+voisivat+tutkia+mikä+on+kulloinkin+ollut+ateistinen+pravda.+
Ja+kun+videosi+päättyi+julistukseen:+".....olen+Lohikäärmemies,+messiaita+ei+ole"........sinun+olisi+pitänyt+jatkaa:++"...koska+olen+itse+itselleni+messias,+tiedän+asiat+kuten+joku++jumala"
Tämän+valheen+saatana+syötti+Eevalle+jo+paratiisissa+ja+Eeva+nielaisi+sen.+Siitä+alkoi+ihmiskunnan+syntiinlankeemus;+vaikea+ja+vaivalloinen+vaellus.
15.12.2018 12:17
By+the+way,+sairaaloissa+voi+käydä+katsomassa+potilaita+päivällä+normaalien+vierailuaikojen+ulkopuolellakin.+Esim.+jos+vierailuaika+on+klo+13+-+15,+niin+jos+on+aikaa+käydä+aamupäivällä,+voi+kysyä+hoitajilta,+onko+mahdollisuus+käydä+katsomassa+jo+silloin.+
Yleensä,+jos+hoitotoimenpiteitä+ei+potilaalla+ole+silloin,+niin+se+vain+käy.
Kerran+olimme+menossa+vaimoni+kanssa+mielisairaalaan+suljetulle+osastolle+katsomaan+tuttavaa+potilasta.+Lumipyryn+vuoksi+pääsimme+sairaalan+ovelle+vasta+klo+n.+22+-+23+välillä.+Oven+avannut+ystävällinen+hoitaja+sanoi,+että+vierailuajat+tältä+päivältä+ovat+ohi,+mutta+tehdäänpäs+nyt+poikkeus+-+olkaa+hyvä,+ja+tulkaa+sisälle+tapaamaan++tätä+potilasta+N.N.+
Näin+tapaaminen+järjestyi+iltamyöhälläkin.
05.12.2018 23:57
Uskon+ja+tiedän+eli+uskon+kautta+tiedän.
"Tämän+minä+olen+kirjoittanut+teille,++jotka+uskotte+Jumalan+Pojan+nimeen,+TIETÄÄKSENNE,+että+teillä+on+iankaikkinen+elämä."+1.+Joh.+5
03.12.2018 13:16
Sakkeus+oli+tulliaseman+päällikkö,+veronkantajien+(publikaanien)+esimies.+He+olivat+halveksittuja,+koska+ottivat+maksuja+liikaa.+Sakkeus+halusi+hyvittää+petoksensa+kun+tuli+uskoon.
Luukas+19:
**Mutta+Sakkeus+astui+esiin+ja+sanoi+Herralle+(Jeesukselle):+"Katso,+Herra,+puolet+omaisuudestani+annan+köyhille,+ja+jos+joltakulta+olen+jotakin+petoksella+ottanut,+niin+annan+nelinkertaisesti+takaisin."+**
01.12.2018 11:19
10 / 12