HessuIi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
218
Onko homoseksuaalisuus evolutiivisesti hyödyllistä ja perinnöllistä?
Ateismissa ei ole mitään sisältöä ja keskusteltavaa, joten vöyhötetään lisää miesten homoseksuaalisuudesta. Ajattelin tä29407Lisääkö kristinusko periytyvää homoseksuaalisuutta?
Useiden tutkimusten mukaan homoseksuaalien miesten äidin puolen naisilla on suurempi jälkeläisten määrä kuin heteroseksu8187Kristinusko on ihan tylsää
Päivästä toiseen on odotettu Jeesuksen tulemista jo 2000 vuotta eikä päivässä mitään muuta tapahdu. Odottelua, odottelua1471111Jumala todistettu Sotkamossa
Sotkamossa halutaan lopettaa ruokalorut ja palata ruokarukouksiin, koska ”kristillisen vakaumuksen edustaville lapsille19141Uskonnot ovat mielisairautta
Väitetään, ettei tiede ja uskonto kuulu samaan piiriin (domain). Tosiasiassa uskonto ja tiede kuuluvat samaan piiriin ko49296Minä ja Hessu
Olemme vihdoin minä ja Hessu samaa mieltä kaikista asioista. Olemme vetäneet kölin ali Heh Hahin ja kaikki muutkin posit265Olen Hessun peppufrendi
Hessu valitsi lopulta voittavan strategian eli positiivisen lähestymistavan, jonka seurauksena kehuin häntä palstan älyk264Söimme teistin päivälliseksi
Varhainen päivällinen, mutta hyvää oli. Pöyhkeä teisti, jonka jumaldeluusiot kynimme Occamin veitsellä. Kalttasimme viel349Ihmettelen ja oleskelen
En hengitä raitista ilmaa. Happi on tappavan myrkyllistä. Kuulen veden liplattavan. Asun järven pohjassa. Tunnen kal149Todiste älykkäästä tuntemattomasta Luojasta: Kun banaanin ravintosisältö muuttuu, sen väri vaihtuu
Kun banaanin väri vaihtuu, sen ravintosisältö muuttuu – Ravitsemusterapeutti kertoo, mitä Suomen suosituimmasta hedelmäs966Positiivinen ateisti uskoo luomiseen
Typerät hehhuli-ateistit puhuvat saunatontuista, keijuista ja tunnetuista epäjumalista, joita pitävät hyvänä perusteluna7102Mistä tietoisuus johtuu?
Tietoisuus on todistettavasti riippuvaista toimivista aivoista ja pitkälle kehittyneestä ruumista aivoineen, hermoratoin146Aineen ulkopuolinen tietoisuus on mahdollista
Vaikka havaintoja aineen ulkopuolisesta tietoisuudesta ja sen vaikutuksesta maailmassa ei olisi yhtään havaintoa, niin o034Luominen on mahdollista
Luominen on mahdollista jo pelkästään sen vuoksi, että universumi ja elämä ovat olemassa. Jos ei tiedetä syitä tai tapah2837