Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No samaa minäkin ihmettelin , Halpa-Hallissa oli tänään kevyet, perinteiset ja Montereyt 7,90 €/kg.
26.01.2024 21:42
Kirjailija Paavo Haavikko ja SKP:n Aarne Saarinen istuivat aikoinaan tv:ssä saman pöydän ääressä keskustelemassa Suomen taloushistoriasta.
Haavikko viittasi sanontaan "yhteen hiileen puhaltamisesta":
- Jos me nyt tässä Aarnen kanssa rupeamme yhteen hiileen puhaltamaan, niin savuthan me vain siinä toistemme silmille saamme,"
26.01.2024 21:39
Paavo Noponen sanoi aikoinaan osuvasti kilpakävelystä; sehän on sama kuin kilpailtaisiin siitä, kuka KUISKAA KOVIMMIN"....
26.01.2024 09:34
Tuo otsikko tuo mieleen koulun historiankirjan kuvan, jossa PM Neville Chamberlain pitää kädessään sopimusta Munchenista.
"- Tämä paperi takaa rauhan Euroopassa meidän eliniäksemme.."
Teksti jatkui: " Toisen maailmansodan syttymiseen oli 11 kuukautta."
24.01.2024 00:22
Sveitsissä järjestetään kansanäänestyksiä liki kaikesta mahdollisesta - paitsi ei koskaan jostakin presidentti-virkamiehestä. (kiertävä virka).
Suomessa taas ei mistään muusta kansanäänestystä pidetäkään kuin siitä presidentti-virkamiehestä...............:P
23.01.2024 09:44
Halla-ahoa en hyväksy -ateisti. Ja tympeä ihminen muutenkin. Karismaton.
22.01.2024 18:55
HALLA-AHO (5) rasite : ATEISTI
22.01.2024 18:38
Vai on ateisti keräämässä tarkasti oman puolueensa kannatuksen suuruisen saaliin...wau, sensaatiohan se!
22.01.2024 18:13
Siinä suhteessa annan Koivistolle arvoa, ettei ryhtynyt vonkaamaan tuota rummakkoa Suomelle.
Pelkkä riesa ja valtava rahanreikä vähemmistöongelmineen.
21.01.2024 11:38
NATO-jäsenyys oli joka suhteessa iso moka, ja paniikissahan niitä tapahtuu usein..
20.01.2024 16:51
Mustalaismieskin sentään osui aina oikeaan ennustuksellaan:
" Huomenna on joko pyry, pakkanen tai iso suoja,,,"
19.01.2024 15:31
55 miljoonan Mänttiniemi-rempalla saisi 300 komeaa omakotitaloa.
18.01.2024 19:25
Jätän kokonaan äänestämättä, samantekevää. Taktisesti tai ei.
17.01.2024 20:41
PARAS tapa pukata Allu Mänttiniemeen: äänestä Jussia!
16.01.2024 12:49
Ainut oppinut on itseoppinut - muut ovat opetettuja.
-Erno Paasilinna.
08.01.2024 23:26
Meni vähän ohi sun kysymykses....
05.01.2024 15:53
Jo 70-luvulla tavattiin kommunisteista ihmetellä, miksei ne mene sinne NL:oon , jos se kerran on työmiehen paratiisi..
05.01.2024 15:52
Otto Wille oli tulossa Suomeen v. 1958 osallistuakseen SKP: n 40-vuotisjuhliin. Mutta Kekkonenpa tyrmäsi aikeet - olisi ollut tosi törkeää, jos tuo maanpetturi-bolshevikki olisi tänne päästetty.
04.01.2024 10:09
Mikä kauna sinulla on pohjalaisia vastaan, kun laskettelusta (!) tuollainen vihanpurkaus ja vääntö piti tuottaa.?
03.01.2024 13:24
- Kunkahan suuret pikkukuntienkin ns. edustuskulut ovat?
29.12.2023 13:15
10 / 22