Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisitko tältä ostanut dollarihymyn?
https://i.ebayimg.com/images/g/etYAAOSwmsZkmAyD/s-l1600.jpg
20.11.2023 17:54
Mitä ehdottaisit.. ?
20.11.2023 17:43
"...Se lopettaisi venäjämielisten trollaamisen varmasti."
No testataanpas aloittajan hypoteesia....
ELÄKÖÖN MAHTAVA VENÄJÄ
Voi....ei toiminut,
20.11.2023 17:42
"Jos homma toimii ja pörssi on halpaa määräaikaisen hintakin laskee ."
No jep, mutta jos pörssi pomppaa , niin määräaikainen ei seuraa perässä.
20.11.2023 17:36
Vai on tämä sitaattien kanssa suurakkosilla paasaava meidän sektoriltamme...olisi pitänyt arvata ;)
Ryökälehen elävä,,,:)
20.11.2023 00:11
Julius Schreck (1898-1936) oli "isähahmo" SS-järjestön synnysssä.
Hän toimi mm. Hitlerin autonkuljettajana ja henkivartijana.
Menehtyi 37-vuotiaana aivokalvontulehdukseen.
https://de.wikipedia.org/wiki/Julius_Schreck
18.11.2023 11:29
- Mitähän Scheinin sanoisi tuohon.. kohotamme hänen kunniakseen Dry Martinin.
18.11.2023 11:19
>> Vanjalle ei tule vuosikymmeniin mieleen lähteä sotaretkelle Suomeen.<<
No nyt sitten samalla tulit todistaneeksi NATO-jäsenyyden tarpeettomaksi.
01.11.2023 11:30
Kun sosialistit kohtelivat omaa näin tökerösti, niin oliko Lipposen jengille mitenkään vaikeaa puukottaa Jäätteenmäkeä selkään myöhemmin ...?
21.10.2023 10:03
Jahas., siinä oli käynyt näin:
_________________
11.12.2014
Uusi jakso suomalaisessa kaiutinhistoriassa
Suomessa tehtiin pari päivää sitten kaiutinvalmistuksen historiaa, kun Olavi Räsänen Oy myi kaiutinliiketoimintansa Audioparts Finland Oy:lle. Kaupan myötä oikeudet OR-Loudspeakers- ja Chorus-tavaramerkkeihin siirtyivät Audioparts Finland Oy:lle.
https://www.hifimaailma.fi/uutinen/uusi-jakso-suomalaisessa-kaiutinhistoriassa-6.108.12329.f8a0783118
20.10.2023 18:41
Eikö se Olavi Räsänen ollutkaan riittävän innovatiivinen? OR-ämyreitä oli ennenvanhaan, en ole kyllä kuunnellut.
20.10.2023 18:34
Voi vitsi..olipa jännä "analogia"...mistä Sinä tuonkin löysit?
>> He also turned it into his defining political characteristic because the scar was a map of Vietnam. <<
16.10.2023 22:01
Saksassakin noteerattiin poismeno:
https://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/finnischer-ex-praesident-und-friedensnobelpreistraeger-ahtisaari-gestorben-19246239.html
16.10.2023 11:14
Siis miten Jussi tähän liittyy...hyvä yritys??? - nyt meni pahoin yli hilseen tuo,,,,
13.10.2023 21:11
Eli 300 euroa säästää, kun ei turhiin olutlitkuihin laita mitään.
13.10.2023 19:08
Voi vitsi - nyt käänteislogiikalla "saadaan" pienempänä pahana Stubbi pressaksi, kun iso porvaripoppoo punttaa häntä Haaviston fagiuden takia...eli Pekkaa saamme "kiittää" siitä, että Kokoomus ottaa voiton...no heh!
Kansanvaali on siitä nurinkurinen , että siinä äänestetäänkin usein vähemmän suosittua , jotta saataisiin lyötyä vieläkin epäsuositumpi, vaikkei sitä "lyömäasetta" varsinaisesti niin kannatetakaan.................
No itse jään nukkuviin taaskin.
13.10.2023 19:03
Tuli tästä mieleen FBI:n J.Edgar Hoover , joka vielä 50-luvulla ainoana merkittävänä viranomaisena väitti, ettei USA:ssa ole järjestäytynyttä alamaailmaa!
04.10.2023 16:20
Joopa. Taisi meidän Koskenkorvan senaattorimme tehdä tutkintapyynnön,,
27.09.2023 17:03
No, onneksi Venäjän talous on romahtanut, kuten Mika yli vuosi sitten kertoi ja lupasi. Ainoastaan öljyn vienti tuplaantunut.
25.09.2023 20:48
Ja samaan aikaan täälläkin "hyvinvointialueilla" leikataan ja lakkautetaan terveysasemia ..peruspalveluista....
- mutta onhan se pikku porukan kiva polskutella.
23.09.2023 20:23
12 / 22