Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

287

1. Mikä+henkien+kirjanpitäjä+itse+olet?Itse+uskon+että+elävällä+ihmisellä+on+sielu.Sen+voisi+rinnastaa+omaantuntoon?Ettökö+te+ns+uskovaiset+ymmärrä+että+teette+syntiä+päivittän?eikä+kukaan+ihminen+ei+voi+antaa+kenellekkään+ihmiselle+syntejä+anteeksisen+voi+tehdä+vain+teidän+uskomukseneen+mukaan+jumala+ja+jeesus.Esim:+Leastdioilais+mallikkosaarnaajat++omat+mielestänsä+kristuksenopetuslapsia?+Joten+he+voivat+antaa+syntejä+anteeksi.Kuka+on+heille+tämän+oikeuden+antanut?Opetuslapsia+oli+raanatun+mukaa+12?Nykyään+heitä+120000?Kuka+löi+tämän+apostolioiden+joukko+anteeksiantajienmyöntämisien+illusiidioiden+lain+läpi?!Esim+jos+esimerkiksi+Eno+–+äidin+veli+raiskaa+sisarensa+lapsen.Kutsutaan+rauhanyhdistyksen+maalikkosaarnaaja++joka+on+myös+maallikko+saarnaajaja+se+antaa+Raiskaajan+synnit+anteeksi?Kohtaamisesta+raiskaajan+tämä+pikkulapsen+genitaalialue+silpoutuukokonaan,Mutta+koska+"kristuksen+opetuslapsi"+on+antanut+raiskaajalleanteeksi+lapsen+sipomisen+nii+raiskaaja+saa+elää+loppuikänsä+kevennytyin+mieli."Kiitos+jeesus+olen+taas+pudas"?Mutta+entä+sen+raiskatun+06v+lapsen+jonka+genitaalialue+on+silvottuloppuelämäksi?Missä+oli+se+jeesus+ja+karitsan+kieleke+jossa+hän+olisi+voinutnostaa+ja+hakea+tämän+karitsansa+ois+ennekuin+se+RAISKATTIIN!Kaikki+lapsenraiskaajat+joutuvat+sitten+helvettin.Koska+he+uskovat+siihen.
  2. Ainoa+mikä+siitä+uupuu+on+Krematorio?Tulee+tuhkattavan+ruumiin+omaisillekalliiksi+viedä+vainajaa+Ouluun++poltettavaksi.Sekä+maksaa+ees+taas+kuljetus?