Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kukkamaija
profiilit
Kukkamaija
Kukkamaija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enhän+sanonut+etteikö+köyhät+saisi+lapsia+hankkia.+Sanoin+jopa+ettei+köyhyys+aina+tarkoita+sitä+että+lapsi+saisi+huonon+elämän.+Sanoin+myös+että+koskaan+ei+tiedä+mitä+elämässä+tapahtuu+ja+tämä+on+asia+ihan+erikseen.+Jos+luet+aloitukseni+uudelleen+niin+ehkä+huomaat+mitä+olen+oikeasti+kirjoittanut.
"Ja+joka+tapauksessa+ei+se+köyhyys+ole+sen+lapsen+vika."
Tässä+olet+täysin+oikeassa!+Se+ei+ole+lapsen+vika,+mutta+lapsi+on+tässä+kuitenkin+se+joka+useimmiten+joutuu+kärsimään.
Juttuni+pointti+oli+kuitenkin+lähinnä+se,+että+jos+TIETOISESTI+hankit+lapset+köyhyyteen+elämään,+niin+muista+että+se+oli+oma+tietoinen+valintasi!++Tottakai+voit+lasten+hankkimisen+jälkeen+saadakkin+paremman+elämäntilanteen,+tottakai+hyvä+elämäntilanne+voi+mennä+paskaksi.
28.10.2021 17:26
En+tiedä+mikä+on+R1a+itsetunto+😅+enkä+ole+samaisesta+asiasta+kyllä+ennen+tainnut+kirjoittaa.+Ja+usko+pois,+et+ole+niin+mielenkiintoinen+millään+tasolla+että+sinua+kyyläisin+taikka+edes+tietäisin+miksi+pitäisi,+eikä+kyllä+kiinnostakaan.
28.10.2021 17:14
Olet+siinä+oikeassa,+monessakin+tapauksessa+on+typerää+ja+väärin+että+toiset+joutuu+kustantamaan+toisten+elämisen.+Esim.+Elämäntapa+työttömät+jotka+eivät+vain+halua+tehdä+töitä,+voisivat+sitten+myös+kiltisti+olla+ilman+rahaa.+Ei+ole+meidän+työssäkäyvien+asia+maksaa+toisten+loisimista.+
+
Mutta+että+mennään+vielä+hankkimaan+viattomia+lapsia+kärsimään+huonoon+tilanteeseen+on+käsittämätöntä.
27.10.2021 18:20
Mitä+jos+ensimmäisenä+miettisit+omaa+käytöstäsi?+Itsekkin+sinänsä+samassa+tilanteessa+että+miehelläni+kaksi+lasta+aiemmasta+suhteesta+jotka+vuoro+viikonlopuin+meillä+plus+sitten+pitempiä+aikoja+lomillaan+jne.+Itseäkin+ärsyttää+että+mies+ei+koskaan+osaa+sanoa+lastensa+äidille+vastaan+kun+hän+muuttaa+suunnitelmia+ja+meidän+pitäisi+aina+hänen+pillin+mukaan+mennä,+nuorempi+lapsista+käy+pahasti+hermoilleni+ja+ärsyttää+joka+kerta+kun+lapset+ovat+tulossa.
MUTTA,+en+ikinä+ole+ajatellut+että+minun+pitäisi+määrätä+tahti+koska+lapset+saavat+tulla+tai+ei,+kyllä+se+asia+on+heidän+isänsä+päätettävissä.+Kannattaa+muistaa+että+lapset+ovat+kuitenkin+hänen,+eivät+sinun.+En+tiedä+onko+teillä+siis+myös+yhteisiä+lapsia?+Mutta+jos+on+niin+ajatteleppa+tilanne+toiste+päin,+hyväksyisitkö+itse+sen+että+erotilanteessa+miehen+uusi+puoliso+alkaisi+päättää+koska+lapsenne+saavat+nähdä+isäänsä+tai+että+uusi+äitipuoli+sanoisi+lapsillesi+että+hän+on+nyt+heidän+uusi+äitinsä!?+Tuskinpa+katsoisit+sitä+hyvällä.
Sinun+on+vain+hyväksyttävä+se+tosi+asia+että+sinä+olet+se+ulkopuolinen+heidän+perheessään,+ei+miehesi+lasten+asiat+kuulu+sinun+päätettäväksi+ellei+asioista+ole+niin+sovittu.
17.05.2021 17:35
Ei+se+nyt+ihan+noin+mene.+Pettäjän+on+"helppo"+syyttää+kumppaniaan+siitä+että+on+ajanut+tämän+pettämään.+Totuus+kun+on+kuitenkin+se,+että+jos+suhteesi+on+niin+huono+ettet+saa+siltä+sitä+mitä+haluat+tai+tarvitset,+niin+voit+lähteä+ihan+pettämättäkin+suhteesta.+
Toinen+asia+on+sitten+se+että+ehkä+pettäjä+tuntuu+olevan+loukussa,+sitä+on+niin+tottunut+siihen+omaan+elämäänsä+että+pelkää+suhteesta+lähtemistä,+ehkä+on+ne+lapset+joiden+takia+ei+halua+erota+tai+ehkä+syy+on+pelkästään+rahassa.+Tuntuu+turvattomalta+lähteä+ja+joutua+yhtäkkiä+maksamaan+itse+oman+elämisensä+ja+pärjätä+yksin.++Mutta+ei+sekään+ole+kumppanin+syy+jos+itse+pelkää+liikaa+lähteä.
07.05.2021 09:27
Omasta+mielestä+pettäminen+on+kaikki+intiimi+mitä+tekee+toisen+selän+takana,+jos+ei+siitä+parisuhteen+toiselle+osapuolelle+voi+kertoa+niin+on+se+pettämistä.+
Jokainen+kuitenkin+luo+omat+rajansa,+mutta+ne+rajat+täytyy+tietenkin+sopia+yhdessä+pariskuntana,+ei+niin+että+toiselle+pussailu+muiden+kanssa+on+ok+kun+toisen+mielestä+jo+liian+syvällinen+kahden+Keskinen+keskustelu+olisi+liikaa.
07.05.2021 09:18
On+ihan+jokaisesta+itsestään+kiinni+miten+kohtelee+muita+tai+miten+antaa+muiden+kohdella+itseään.+Sukupuolesta+huolimatta+ne+heikommat,+hiljaisemmat+ja+ujommat+joutuu+helposti+muiden+pompoteltaviksi+mutta+ei+sitä+millään+tasa-arvo+laeilla+pysty+muuttamaan.
Sitten+on+eri+asia+miten+ihan+jo+yhteiskunta+meidät+luokittelee,+se+kun+ei+ole+meistä+itsestämme+kiinni+minkälaista+palkkaa+meille+maksetaan+tai+kuka+saa+mitäkin+tukia+ja+etu+oikeuksia.+
Tasa-arvoa+miettiessä+tulisi+myös+huomioida+se+että+meitä+kaikkia+ei+voi+vetää+saman+kamman+yli.+Aloitukseeni+viitaten+esim+juuri+lasten+hankkimisesta,+niin+ei+ole+tasa-arvoa+kohdella+myös+lapsetonta+naista+samalla+tavalla+kuin+lapsia+hankkinutta.+Ei+minun+kuulu+maksaa+siitä+että+naapurini+hankkii+lapsen.+Mutta+tämä+on+yhteiskunnallinen+ongelma,+en+minä+tai+sinä+yksilönä+pysty+tähän+vaikuttamaan+ja+juurikin+sen+takia+se+on+suuri+ongelma+tasa-arvon+suhteen.
22.03.2021 17:22
Asumme+kyllä+itse+talossa+koko+ajan.+Yhden+huoneen+ehdimme+jo+rempatakkin+ennen+kuin+nyt+vasta+aloin+asiaa+miettimään.+
Pitäisi+nyt+siis+saada+tuo+mieskin+ymmärtämään+että+kartoitus+olisi+ehkä+hyvä+tehdä.+Olemme+vasta+päältä+30,+joten+en+nyt+haluaisi+mihinkään+asbesti+tauteihin+muutaman+vuoden+päästä+kuolla.
11.01.2021 17:14
Mitä+jos+kaikki+on+ollut+yhtä+suurta+kulttia.+Onhan+noita+nyky+maailmassakin,+uskotaan+mihin+vaan+mitä+joku+sekopää+suoltaa,+että+ovat+oikeasti+avaruudesta+tai+jotain+jumal+hahmoja+sun+muuta.+Ihmiset+seuraavat+ja+uskovat+sokeasti+ja+ovat+valmiita+mihin+vaan+näiden+johtajien+vuoksi.+Ehkä+Joosef+ja+Maria+ovat+yhdessä+saanet+lapsen+aluilleen+mutta+väittäneet+muuta+ja+kas,+näin+syntyi+joku+ylimaallinen+hahmo.+Syntymä+oli+jo+niin+ihmeellinen+että+sen+jälkeen+on+voitu+suoltaa+mitä+vaan+ja+joukko+ihmisiä+haluaa+uskoa+kaiken+ja+seuraavat+sitten+vapahtajaansa+sokeasti.+Nämä+samaiset+ihmiset+pitävät+huolen+että+tämä+heidän+uskonsa+totuus+leviää+ja+koska+ennen+ei+ole+ollut+lähdekriittisyyttä+ja+samanlaista+tietoa+asioista+kuin+tänä+päivänä,+niin+ihmiset+ympäri+maailmaa+alkavat+hitaasti+uskoa+tarinaan.
08.01.2021 11:30
Minä+välitän+monestakin+ihmisestä,+jopa+rakastan+heitä,+kutsun+heitä+ystävikseni,+perheekseni,+työtovereikseni+jne.+Mutta+en+minä+heidän+kanssa+parisuhteeseen+ala.
En+ymmärrä+miksi+pitäisi+alkaa+parisuhteeseen+ihmisen+kanssa+johon+ei+ole+rakastunut?+Eikö+silloin+voi+vain+pysyä+ystävinä.
08.01.2021 11:08
Itsekkään+en+koskaan+ole+saanut+sängyssä+toisen+kanssa+orgasmia.+Onhan+se+vähän+tylsää+ottaen+huomioon+että+olen+jo+yli+kolmekymppinen.
Itsetyydytyksessä+toimii+niin+suihku,+vibrat+kuin+omat+sormetkin.+Vaikka+täälläkin+kommentoidaan+että+klitoris+turtuu+suihkujen+ja+vibrojen+kanssa,+niin+ainakaan+omalla+kohdallani+näin+ei+ole+käynyt.+Ja+olen+monien+sinkkuvuosieni+aikana+kyllä+tullut+käyttäneeksi+niitä+ja+PALJON.+Jokainen+pienikin+kosketus+tuntuu+edelleen+ja+tuntuu+älyttömän+hyvälle.+Mutta+orgasmiin+saakka+en+vain+seksin+aikana+pääse.+Epävarmuus+omasta+ulkonäöstään,+kyvyistään+sängyssä,+traumat,+liika+ajattelu+sun+muut+itsetunto+ongelmat+vaikeuttaa+myös+orgasmin+saamista+ja+noitahan+minulla+riittää.+Tällä+hetkellä+olen+parisuhteessa+miehen+kanssa+jonka+kanssa+en+tunne+epävarmuutta+kehostani+tai+taidoistani+ja+luotan+häneen+täysin.+Silti+ei+onnistu,+mutta+mieheni+aloitteesta+otimme+lelun+mukaan+sänkyyn+ja+näin+sain+sentään+kokea+elämäni+ensimmäisen+orgasmin+miehen+seurassa,+hänen+ollessa+sisälläni.
06.01.2021 17:51
2 / 2