Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
8991
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ite olen tällä hetkellä varsin ihastunut yhteen puumaan. Ongelmani kuitenkin on ettei puuman kanssa voi lisääntyä. Koen kuitenkin että ainut mikä puuttuu omasta elämästäni on oma lapsi. En haluaisi mitään muuta niin kovasti kuin tulla isäksi.
30.11.2025 02:44
Minusta on tärkeintä, että ihminen viihtyy omassa tyylissään. Ite pidän siitä jos jollain on persoonallinen tyyli. Minulla oli nuorempana punaiseksi värjätyt hiukset ja grunge-tyyli. Sain siitä paskaa niskaan, kun se ei silloin ollut muotia.
Nyt olen jo niin henkisesti vanhus, etten jaksa ehostaa itseäni pahemmin. Parta tulee kuitenkin vahattua. Siihen menee joku 15 min.
30.11.2025 02:23
Lähinnä vietän aikaa kaikkein lähimpien ihmisten kanssa. Tosin yleensä olen syrjässä muista ja nautin vain siitä tunteesta, että on elämää ympärillä. Iän myötä olen tosin alkanut juttelemaan enemmän, mutta en jaksa olla kauaa kontaktissa.
Työni tosin vaatii sosiaalisuutta, mutta se on helppoa kun ei tarvitse kuin toteuttaa työtehtävää, eikä minun tarvitse antaa mitään itsestäni ihmisenä.
30.11.2025 02:18
Asperger ei onneksi vaikuta tutkimuksien mukaan älykkyyteen. Jotenkin kuitenkin tunnen oloni tyhmäksi, kun aivot toimivat eri tavalla kun muilla.
30.11.2025 02:14
Yleensä olen täysin ilman alkoholia. Se kun saa minut aina tuntemaan oloni kurjaksi. Mutta joskus jostain kumman syystä haluan tuntea oloni kurjaksi. Hölmöä.
30.11.2025 02:13
Mutta eikö alkoholin pitäisi liittyä iloisiin tapahtumiin, eikä yksin murjottamiseen.
30.11.2025 01:57
En tiedä mitä se on. Minusta on aina tuntunut kuin en olisi ihminen, vaan jokin muu olento. Kuljen muiden parissa, mutta en ole kuin muut. Ehkä se on väsymystä siitä kun arki erilaisena muiden joukossa on haastavaa ja kuluttavaa. Mutta tämä on vain humalaisen ölinää :D
30.11.2025 01:56
Ilmoitti heti ensi näkemältä olevansa miesvihaaja. Pysyin itse aina asiallisena, mutta jatkuva mäkätys kävi hermon päälle. En ikinä voittanut hänen luottamustaan. Tuntui kuitenkin turhalta lähteä tappelemaan, kun en kaipaa ylimääräistä draamaa.
30.11.2025 01:51
Kaikesta tulee saaada ja voida keskustella. Toivon vain ettei kukaan oikeasti tunne vihaa toista sukupuolta kohtaan. Siinä vain pilaa oman ja muiden elämän.
Olen oikeassa elämässä törmännyt tällaiseen henkilöön töiden merkeissä. Oli tosi vaikea tehdä töitä toisen kanssa, joka avoimesti vihaa minua sukupuoleni vuoksi ja antoi tämän vihan oikein tarkoituksella näkyä.
30.11.2025 01:50
En harrasta ryyppäämistä sen enempää. Yhden käden sormin voi laskea ne kerrat, kun vuoden aikana otan alkoholia. Nyt on vaan pidemmät vapaat, niin voi uhrata yhden illan mökyöölille. Tavallisesti koen sen hukkaan heitetyksi ajaksi.
30.11.2025 01:47
Lähinnä viittasin siihen kun yleensä ihmiset juovat toisten seurassa. Minä juon aina yksin, kun en kaipaa seuraa. Mutta jotenkin kuitenkin on mielestäni surullista, etten ole samanlainen kuin muut.
30.11.2025 01:44
Niin, lapsena. Nykyisin tulee vain mulkaistua murkkuja, mutta ei niitä jää sen pidemmäksi ajaksi seuraamaan. Surullista.
30.11.2025 01:42
Haluaisin osata monistaa asioita. Ostaisin pienen kultahiukkasen ja olisin rikas. Sitten kiertäisin maailmaa ilman mitään suunnitelmaa. Kun kyllästyisin siihen, palaisin takaisin kotiin ja nukkuisin vain, kun ei tarvitsisi töihin vääntäytyä.
30.11.2025 01:10
Ai niin ja kun keon päälle laittaa heinän ja sitten kun nuolee sen, saa herkullista muurahaisten kusta.
30.11.2025 01:07
Olen aina tykännyt seurata muurahaisten touhuja. Joskus istun maahan ja katon mitä ne tekevät. Ne kuljettavat kaikkea mielenkiintoista kekoonsa.
En kyllä puutu niiden toimiin, toisin kuin tässä videossa:
https://www.youtube.com/shorts/h0ZJVzfVkZI
30.11.2025 01:06
Miksi pitäisi olla jotakin? Riitän tällaisena itselleni. Jos joku ei tykkää, niin suksikoot helvettiin.
30.11.2025 01:02
Tarvitsen onnelliseen elämään kolme asiaa:
1. Leipää suuhun.
2. Katon pään päälle.
3. Sängyn missä nukkua.
Muuten olen varsin itseriittoinen ja keksin kyllä tekemistä ilman kahisevaakin.
30.11.2025 01:00
Minusta on hassu ajatus vihata toista sukupuolta. Täytyy olla aikamoinen idiootti, jos lokeroi toisen vain sukupuolen perusteella.
30.11.2025 00:58
Joulu vietetään perheen kesken. Pikkujoulut taas kaveriporukassa kännissä. Silloin saa herkästi piparia.
30.11.2025 00:57
Riippuu miten pitkälle olette edenneet ja sopineet asioista. Jos tosiaan vain tapailette, niin tapailu on vain tapailua. Yritä miettiä miten ilmaiset mahdollisimman kauniisti, että tämä oli tässä.
Mutta sitten on asia erikseen, kannattaako vaihtaminen. Miksi tuo toinen nainen ei ollut aikaisemmin kiinnostunut sinusta? Oliko hän suhteessa toisen kanssa, vai kiinnostuiko hän sinusta vain koska tapailet toista? Jotkut naiset tykkäävät testata viehätysvoimaansa ja nauttivat vain kun saavat naruttaa miestä. Häviävät kuin pieru saharaan, kun on ensin saanut pilattua nykyisen suhteesi.
30.11.2025 00:54
17 / 450