Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
8992
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä Timolle mietittävää:
https://www.youtube.com/shorts/qfWEaopIYEI
24.11.2025 04:17
Niin ja ihan vain vittuillakseni on Simiti-norsun yöksi kainaloon ja nukun ihanasti, etkä voi asialle yhtään mitään :p
24.11.2025 04:13
Kun katsoo asioita pienestä piipusta, sitä luulee olevansa itse kaikkein surkein yksilö, eikä kenenkään muun elämä ole yhtä kamalaa. Todellisuudessa et ikinä tiedä millaisia ristejä muilla on kannettavanaan tai mitä he ovat kokeneet. En tuo esille kaikkea itsestäni palstalle. Mitä se hyödyttäisi ja ketä kiinnostaisi?
Ne ristit pitää vaan meidän jokaisen kohdallamme oppia kantamaan. Elämä on liian ihanaa hukattavaksi kurjisteluun.
24.11.2025 04:11
Ja juustotkin on omasta takaa. Selvää säästöä.
24.11.2025 03:03
Kyllä minä sinut tunnistin, mutta en uskalla tällä palstalla olettaa, kun olen ennenkin haksahtanut kopioihin. Aspergerina kommunikointi on haastavaa minulle, kun en osaa tulkita toisten ajatuksia.
Kiitos haleista ja paijauksista, olen varsin perso niille. Ja olet tulkinnut aivan oikein. Joskus tuntuu että kaipaisi halauksia. Virtuaalisetkin sellaiset tuntuvat ihanilta :)
24.11.2025 02:49
Olen todella ujo. Ahdistun herkästi suorista huomion osoituksista. Ylianalysoin enkä tiedä kuka sanoo ja miksi. Kyse siis omasta pienuudestani.
24.11.2025 02:29
Never!
24.11.2025 02:20
Kiitos :)
PS. Miten pystyn tekemään saman kirjoitusvirheen kahteen kertaan samassa viestissä?
23.11.2025 23:35
Olitko kännissä? Itelle tulee aina kiire silloin jos saan kännipuhelun.
Ja sitten siihen elämäntarkoitukseen. Uskon että jokainen tarvitsee jonkun elämäntarkoituksen selvitäkseen tässä maailmassa jokseenkin tervejärkisenä. Mutta en kuitenkaan usko että elämässä on mitään ultimaallista tarkoitusta. Jokaisen pitää keksiä se itse.
23.11.2025 23:04
Kaikki meikkaavat itseään varten, mutta eivät kuitenkaan meikkaa yksin kotona ollessaan.
23.11.2025 23:00
Anteeksi, mutta kuinka kommenttini koski politiikkaa?
23.11.2025 01:34
En tiedä miten aion kehittää itseäni jatkossa, mutta tänään tajusin kasvattaneeni selkärangan. Olen löytänyt miehisen itseluottamuksen itsestäni. En anna ihmisten kävellä yli ja en pelkää haistattaa paskoja kellekään. Jos joku kalvaa mieltäni, tuon sen ilmi hyvin suorasukaisesti. En lähden tappelemaan turhaan asioista, mutta ilmaisen ettei tällainen peli vetele ja minua ei kohdella näin. Olen samaan aikaan oppinut itsekunnioitusta ja rakastamaan itseäni ja luottamaan että olen hyvä tällaisena kuin olen. Tämän oppiminen vei 37 vuotta.
22.11.2025 23:39
Onpa mielenkiintoinen kysymys. Toki kuva vaikuttaa paljon siihen minkälaisen mielikuvan kirjoittajasta saa.
Parta ehkä karkottaa osan mieskeskustelijoista, sillä äkkiseltään se voi aiheuttaa hämmennystä. Haluaisi kysyä asiasta, mutta ei kehtaa. Sitten taas osa on vanhoillisia tai jotenkin rasistisia tai sovinistisia, minkä vuoksi eivät halua keskustella parrakkaan naisen kanssa.
Ite olen teknisesti niin jälkeenjäänyt, etten äkkiseltään ymmärrä kyse olevan kuvanmuokkauksesta ja luulen kirjoittajalla olevan oikeasti parta :D
22.11.2025 23:06
Sinäkin junttihomolesta joutaisit käydä heittämässä siihen vähän hiekkaa, jonka olet kaivanut Samarinin patalappujen välistä.
22.11.2025 00:21
Kovin on nyt ahdistavaa Timpun elämä.
21.11.2025 00:51
Miksi Marinin kannattajat ovat kaikki pellejä. Jos arvostelet häntä, saat vastaukseksi vain kasan moskaa, sanojen sillisalaattia.
20.11.2025 23:36
Eikö tämän määritelmän mukaan aloituksesi siis ole roskaa. Harrastat valikoivaa hallituksen arvostelemista. Kaikkia ja kaikkea tulee saada arvostella. Se jos joku henkilö on sinulle mieleen, ei tee tästä pyhää lehmää.
20.11.2025 02:45
En kannata nykyistä hallitusta, mutta se ei poista Marinin syntejä.
20.11.2025 01:45
Nyt kun tulee Steam PC, niin voisivat samalla tehdä myös oman käyttöjärjestelmän.
20.11.2025 00:51
Marin osti viinat ja aamupalalohet valtion piikkiin. Tuskin jäi väärinkäytökset vain tuohon??? Mitä muuta on mahtanut puuhata jauhojengin kanssa...
20.11.2025 00:49
19 / 450