Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
5894
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos. Olen todellinen kaveripoika. Minulla ei ole taka-ajatuksia. Minua ei kiinnosta seurustelu.
16.09.2023 08:45
Aloin tekemään testiä, mutta moni kysymys ei liittynyt millään tavalla siihen, että onko joku empaattinen luonne. Lähinnä tuli mieleen, että testi on tehty että meille introverteille tulisi parempi mieli.
16.09.2023 08:43
:D :D :D
16.09.2023 08:40
Lemmikkini kuoli tässä about 3 kuukautta sitten. Silloin pääsi itku. Sitä ennen itkin kerran väsymystä. Mutta nuo ovat poikkeuksia. En yllensä itke. Koen että se vie enemmän voimia kuin palauttaa.
15.09.2023 22:40
Kiitos kun lähetät minulle kauniita ajatuksia. Nyt minun pitää kuitenkin mennä, ruoka tuli. Kaikkea hyvää sinnekin. Toivottavasti taas törmäillään palstalla :)
15.09.2023 21:24
Kiitos mutta minulla on kaikki hyvin. Olen vain tällainen kiusanhenki. Minusta ei tarvitse välittää :)
15.09.2023 21:21
Ikävää jos sinusta tuntuu tuolta. Popsitaan kummatkin lääkkeitä ja ollaan tyytyväisiä elämään. Elämä on liian arvokasta hukattavaksi katkeruuksiin. Toivon sinulle kaikkea hyvää kuka ikinä oletkin. Ja minusta oli kiva keskustella kanssasi. Muista että olet arvokas. Ja varmasti löydät jonkun arvoisesi herrasmiehen, jos annat itsellesi siihen mahdollisuuden :)
15.09.2023 21:16
Ei minun ole tarkoitus kiusata. Vähän vaan kiusin. Mutta sitten jos toinen ei syöttiä nielaise, on aiheesta turha jatkaa. Lähinnä etsin ihmisiä netistä, joista on yhtä hauskaa vääntää asioista. Molemminpuolista hupia haen.
15.09.2023 21:05
Kiitos huolenpidosta. Se lämmittää mieltäni. Suoraan sanottuna minulle kuuluu hyvää, joten minusta ei tarvitse olla huolissaan. Mutta kiitos ajatuksista :)
15.09.2023 21:03
Anonyymi on anonyymi. Kun keskustelee anonyymin kanssa, on turha olettaa että me muut jotenkin maagisesti tajuaisimme kyseessä olevan juuri "sinä". Meille muille sitä "sinää" ei ole olemassa. Sinä olet vain joku kasvoton.
15.09.2023 21:02
Minulla ei ole mitään hajua kuka sinä olet. Miksi seuraat minun profiiliani? Ei luulisi yksittäisen palstalaisen kiinnostavan niin paljoa. Joskus on mukava täällä hupailla. Toisinaan kirjoittelen vakavammin. Fiiliksen mukaan.
Jos kerta olet seurannut minua pidemmän aikaa, etkö ole vieläkään oppinut, että monesti kirjoitan päinvastaista kuin oikeasti ajattelen. On vaan kiva kalistella netissä. Eikä tarkoituksenani ole saada kenenkään verenpainetta nousemaan. Kunhan hupailen.
15.09.2023 21:00
Jos haluaa erottua muista anonyymeistä, voi laittaa vaikka allekirjoituksen perään, kuten vaikkapa Harmis tekee.
15.09.2023 20:56
En taida päästä läpi suojamuurisi. Hyväksyn sinut sellaisena kuin olet, mutta et taida itse hyväksyä itseäsi. Oma on menetyksesi. Muista rakastaa itseäsi. Moro.
15.09.2023 20:54
Missä vaiheessa ymmärrät minun ällyyttävän sinua. Tämä ei ole edes hauskaa, kun vien sinua kuin pässiä narussa.
15.09.2023 20:52
Miten ajattelit kyse olevan kiusaamisesta? Kirjoitit etsiväsi naista rinnallesi. Minusta se on hieno juttu. Voiko olla mitään parempaa kuin että löytää itsensä ja voi sitten etsiä itselleen sopivaa henkilöä rinnalleen.
15.09.2023 20:49
Minun todellisuudessani ei kuule näin sekopäisiä juttuja. Puhun ihmisten kanssa normaaleista jutuista. Tai sitten sinulla on yhtä sekopäisiä kavereita kuin itse olet. Vakka kantensa löytää.
Entä jos vaan unohtaisit marginaaliryhmät ja etsisit itsellesi kunnollisen miehen. Olisit paljon tyytyväisempi niin.
15.09.2023 20:47
Saanko arvata, että kyseessä on kummiskin ollut joku keski-ikäinen ukko, joka halunnut vähän kouluttaa pyöräilijää ajamalla ihan liian läheltä.
15.09.2023 20:44
Haha. Pitävät sinua outona tai sitten olet sekaisin päästäsi. Ei täällä nimittäin kukaan normaali ihminen kirjoittelisi. Kertoo jotain tasostasi.
15.09.2023 20:41
Hienoa että olet löytänyt itsesi. Tyttörakkaus <3
15.09.2023 20:39
Ei liity aiheeseen, mutta on todella rasittavaa kun pyöräilijät eivät tunne liikennesääntöjä. Monesti tulee vaaratilanteita, kun solkevat sokeana suojatielle suoraan auton eteen. Sitten puidaan nyrkkiä ja huudetaan suojatietä.
15.09.2023 20:37
37 / 295