Kuinka moni palstanainenkin ilahtuisi jos saisi Muskilta samanlaisen limaisen ehdoituksen kuin sai Swift !
https://www.is.fi/viihde/art-2000010690303.html
Siinä jää 34-vuotias mies edelleenkin olemaan naimisissa oman äitinsä Tyynen kanssa kun samaan aikaan Muski siittää lapsia korkeantason naisille.
Musk on jännäytmi !
68
599
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on helvetin ällöttävä, jos ollaan rehellisiä. Hän voi lähettää mulle muutaman miljoonan, mutta muuta en häneltä huolisi.
- Anonyymi
Elon Musk on Venäläisen trollitehtaan Troijan hevonen. Kremlistä tulleet pelisäännöt Trumpin valintaa ajavat E. Muskiakin synnyttämään valeuutisia. Häpeä Elon Musk! Alla kopioin IS lehdestä juttua, jossa E. Musk on ollut osallisena :-(
SDA-trollitehdas pyrkii nyt asiakirjojen mukaan vaikuttamaan Yhdysvaltain presidentinvaaleihin samankaltaisin keinoin. Venäjä toivoo presidentiksi nousevan Donald Trumpin.
Viestipalvelu X:n omistaja, maailman rikkain ihminen Elon Musk on jakanut ainakin yhden trollitehtaan tuottaman meemin, joka pilkkasi Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyiä.
Myös muut venäläiset trollitehtaat ovat jääneet kiinni vaikuttamisoperaatioista.
Yhdysvaltain demokraattien presidenttiehdokas Kamala Harris yritettiin mustamaalata videossa, jossa hänen väitettiin syyllistyneen 13-vuotiaan tytön yliajoon ja paikalta pakenemiseen vuonna 2011.
Microsoftin mukaan tekaistusta videosta oli vastuussa Venäjän informaatiovaikuttamisen yksikkö Storm-1516 eli trollitehdas. Se alkoi tuottaa elokuun lopussa Harrisin vastaista materiaalia.
Microsoftin selvityksen mukaan venäläisillä vaikutusoperaatioilla oli aluksi vaikeuksia reagoida istuvan presidentin Joe Bidenin vetäytymiseen vaaleista. Mutta marraskuun 5. vaalipäivän lähestyessä yhtiö odottaa lisää lavastettuja videoita ja tekoälyn avulla tehostettua propagandaa demokraatteja vastaan.
Myös republikaanien ehdokas Donald Trump on vaikuttanut levittäneen tekoälyn avulla tuotettuja kuvia.
Venäjän toiminnalla on yksi selkeä päätavoite: vähentää tukea Ukrainalle. Vaikuttaminen kohdistuu pääosin muihin Euroopan maihin kuin Ukrainaan, koska venäläisten propaganda ei toimi Ukrainassa.
Viime vuoden marraskuussa Microsoftin uhka-analyysikeskuksen johtaja Rachel Chernaskey kertoi IS:lle, että Venäjä pyrkii saamaan ihmiset Euroopassa vastustamaan hallitustaan.
Ilmassa on merkkejä siitä, Venäjä siirtynee sosiaalisen median bottitilien hyödyntämisen sijaan yhä enemmän ihmisten tekemään ja välittämään sisältöön, Chernaskey arvioi tuolloin.
- Anonyymi
minulla lukee kylkä monisaw Made in Gerrmany juruissahahhah
Musk on, kuten kaverinsa Trump, hyvin itsekeskeinen pikkupoika, äärettömän huomionhakuinen ja ajattelematon, suorastaan lapsenomaisen piittaamaton sanomisiensa tai tekojensa seurauksista, kunnes Siperia muuta opettaa, mikä on väistämätöntä
Toisaalta kumpaakin voi "hallinnoida" kahdella tavalla.
A) Kertomalla em. Siperiasta eli siitä kuinka heidät unohdetaan typeryyksiensä johdosta
B) Nolaamalla julkisesti typeryyksiensä vuoksi
Kamala Harris pääsikin Trumpin kanssa taannoisessa väittelyssä jo todella pitkälle kohdan B osalta.- Anonyymi
Itse arvostan Elon Muskia. Ihminen jolla on miljardien omaisuus ansaitsee aina huomioni. Älykäs mies, joka puolustaa sanan vapautta. Ylilyöntejä on, mutta kenellä ei olisi, uskaltaa erehtyä. Arvostan. Sitä paitsi Tesla on todellinen ajonautinto, tykkään paljon ja sehän on asia, mikä on tärkeää.
Trump on myös mielenkiintoinen, en arvosta valehtelemistaan ja populistista lähestymistapaa politiikassa, mutta ainakin hän on ”kartalla” aikamme äärimmäisen typeristä ja haitallisista ilmiöistä kuten ”me too ja woke”. Pidän ilmiöitä jopa haitallisempina kansakunnan mädättäjinä kuin Trumpia itseään.
-Ihan sivusta Anonyymi kirjoitti:
Itse arvostan Elon Muskia. Ihminen jolla on miljardien omaisuus ansaitsee aina huomioni. Älykäs mies, joka puolustaa sanan vapautta. Ylilyöntejä on, mutta kenellä ei olisi, uskaltaa erehtyä. Arvostan. Sitä paitsi Tesla on todellinen ajonautinto, tykkään paljon ja sehän on asia, mikä on tärkeää.
Trump on myös mielenkiintoinen, en arvosta valehtelemistaan ja populistista lähestymistapaa politiikassa, mutta ainakin hän on ”kartalla” aikamme äärimmäisen typeristä ja haitallisista ilmiöistä kuten ”me too ja woke”. Pidän ilmiöitä jopa haitallisempina kansakunnan mädättäjinä kuin Trumpia itseään.
-Ihan sivustaPuolustaa sanavapautta, paitsi jos itseään kritisoidaan... Jep, sehän onkin fiksun ihmisen kuvaus. Toisekseen Musk uskaltaa erehtyä, mutta ei todellakaan tule jälkikäteen sanomaan, että huppistakeikkaa, taisin vähän erehtyä, pyydän anteeksi. Selkeästi todella itsekeskeinen ja keskenkasvuinen tapaus. En pysty arvostamaan henkilönä pätkääkään, etenkään kun en arvosta materiaa tai materialisteja.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Puolustaa sanavapautta, paitsi jos itseään kritisoidaan... Jep, sehän onkin fiksun ihmisen kuvaus. Toisekseen Musk uskaltaa erehtyä, mutta ei todellakaan tule jälkikäteen sanomaan, että huppistakeikkaa, taisin vähän erehtyä, pyydän anteeksi. Selkeästi todella itsekeskeinen ja keskenkasvuinen tapaus. En pysty arvostamaan henkilönä pätkääkään, etenkään kun en arvosta materiaa tai materialisteja.
Saat olla tuota mieltä. Se on ihan ok. Olisit sitä mieltä joka tapauksessa, saisit tai et. Minä pidän materiasta. Olen elänyt joskus todella köyhästi, sekin oli ok. Ihminen, joka ei tiedä muusta, ei osaa kaivata muuta.
Musk ymmärtää sanonnan: ”Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.” Työyhteisö, jossa on woke- ihmisiä, toimii woke- ihmisten täysin typerien periaatteiden mukaan. Siellä ei kuki luovuus eikä spontaani ajattelu/toiminta. Sellainen ei käy jos pitäisi luoda jotain uutta. Ajatella vapaasti. Tässä suhteessa on oltava jyrkkä. Turvallisen tilan puolustajat ovat mielestäni harhautuneita, lähellä imbesillejä eli aivottomia ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Ihan sivustaMusk on tuhatmiljardia dollaria älykäs ! Se on jo jotakin se.
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla tuota mieltä. Se on ihan ok. Olisit sitä mieltä joka tapauksessa, saisit tai et. Minä pidän materiasta. Olen elänyt joskus todella köyhästi, sekin oli ok. Ihminen, joka ei tiedä muusta, ei osaa kaivata muuta.
Musk ymmärtää sanonnan: ”Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.” Työyhteisö, jossa on woke- ihmisiä, toimii woke- ihmisten täysin typerien periaatteiden mukaan. Siellä ei kuki luovuus eikä spontaani ajattelu/toiminta. Sellainen ei käy jos pitäisi luoda jotain uutta. Ajatella vapaasti. Tässä suhteessa on oltava jyrkkä. Turvallisen tilan puolustajat ovat mielestäni harhautuneita, lähellä imbesillejä eli aivottomia ihmisiä.Olet täydellisen väärässä, mikä kertoo ennakkoasenteista aika paljon. Olen pitänyt Muskia huippujätkänä, mutta viimeiset vuodet ovat osoittaneet, että se ei ollutkaan todellisuutta. Tai ehkä oli, mutta kaveri on muuttunut ihmeidentekijästä idiootiksi.
Teoreemasi työyhteisön wokestakin menee aivan metsään. Olet ehkä itse kokenut sellaisen työyhteisön, mutta se on vain yksi työyhteisö kaikista Suomen kymmenistä tuhansista tms. työyhteisöistä. Minun työyhteisöni wokettajat saavat tuoda asiansa esille, heitä kuunnellaan ja sitten lopulliset päätökset tehdään demokraattisesti tai viime kädessä toimitusjohtajan päätöksellä. Toistaiseksi kukaan ei ole ollut tyytymätön ja vaihtanut osoitetta.- Anonyymi
Olet täydellisen väärässä, mikä kertoo ennakkoasenteista aika paljon. Olen pitänyt Muskia huippujätkänä, mutta viimeiset vuodet ovat osoittaneet, että se ei ollutkaan todellisuutta. Tai ehkä oli, mutta kaveri on muuttunut ihmeidentekijästä idiootiksi.
Teoreemasi työyhteisön wokestakin menee aivan metsään. Olet ehkä itse kokenut sellaisen työyhteisön, mutta se on vain yksi työyhteisö kaikista Suomen kymmenistä tuhansista tms. työyhteisöistä. Minun työyhteisöni wokettajat saavat tuoda asiansa esille, heitä kuunnellaan ja sitten lopulliset päätökset tehdään demokraattisesti tai viime kädessä toimitusjohtajan päätöksellä. Toistaiseksi kukaan ei ole ollut tyytymätön ja vaihtanut osoitetta.Jaaha 😊 vai metsään.
Kyllä Twitterin kaltaisessa yrityksessä johtoportaan pitää mennäkin vaihtoon jos se pyrkii sabotoimaan sananvapautta. Sinä siis puolustat wokevouhotusta. Hyvä idea sinällään kääntyy itseään vastaan siinä vaiheessa, kun unohdetaan, että jokainen tekee virheitä, jokainen erehtyy. Nämä pesevät kätensä kaikesta ja asettuvat tekopyhästi määrittelemään, mikä kenellekin on turvallinen tila. Phyi!
Olet vain totaalisen v ä ä r ä s s ä, mutta ei se haittaa. Anonyymi kirjoitti:
Jaaha 😊 vai metsään.
Kyllä Twitterin kaltaisessa yrityksessä johtoportaan pitää mennäkin vaihtoon jos se pyrkii sabotoimaan sananvapautta. Sinä siis puolustat wokevouhotusta. Hyvä idea sinällään kääntyy itseään vastaan siinä vaiheessa, kun unohdetaan, että jokainen tekee virheitä, jokainen erehtyy. Nämä pesevät kätensä kaikesta ja asettuvat tekopyhästi määrittelemään, mikä kenellekin on turvallinen tila. Phyi!
Olet vain totaalisen v ä ä r ä s s ä, mutta ei se haittaa.Ai, nyt me siis puhutaankin vain X:stä? Olisit heti kertonut, etkä kierrellyt ja kaarrellut siellä täällä asian ympärillä.
Ja taas teit tulkinnan, joka meni metsään. Olet todella voimakkaasti ennakkoasenteinen, siis sidottu ideologiaasi eli oikeastaan fundamentalisti tuon käytöksesi perusteella.
No anyway, mua ei woketukset pahemmin kiinnosta, saahan sitä vouhottaa kaikesta. Ja sehän se vasta sananvapautta onkin, että woke-ihmiset saavat kertoa mielipiteensä. Se voi muuttaa asioita tai voi olla muuttamattakin, mutta ihmisten asenteita se muuttaa aivan varmasti. Siinä missä myös Muskin alati muuttuvat oikeistopopulistiset avautumisetkin muuttavat ihmisten asenteita. Tai Bidenin kompuroinnit. Myös Marinin osinkokikkailut. Purran saksileikit. Ja niin edelleen.
Mutta sinun silmissäsi se, että tuen sananvapautta ja annan woke-ihmisten kertoa mielipiteensä, tarkoittaakin sitä, että olen itse woke-ihminen? Hyvin erikoinen tulkinta ja kuten aiemmin jo totesin, kertoo vain omasta ennakkoasenteellisuudestasi, siitä, että jos en ole kanssasi samaa mieltä, olen sinua vastaan. Tulkintasi on siksikin erikoinen ja harvinaisen sokea, koska en myöskään tuomitse Muskin tai Trumpin sanomisia, siinähän pauhaavat, heillä on oikeus siihen. Ainoa mitä pauhaamisensa muuttavat, on minun mielipiteeni heistä julkisuuden hahmoina.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Ihan sivusta9:31
Miten älykäs mies voi käyttäytyä tyhmästi? - Anonyymi
Ai, nyt me siis puhutaankin vain X:stä? Olisit heti kertonut, etkä kierrellyt ja kaarrellut siellä täällä asian ympärillä.
Ja taas teit tulkinnan, joka meni metsään. Olet todella voimakkaasti ennakkoasenteinen, siis sidottu ideologiaasi eli oikeastaan fundamentalisti tuon käytöksesi perusteella.
No anyway, mua ei woketukset pahemmin kiinnosta, saahan sitä vouhottaa kaikesta. Ja sehän se vasta sananvapautta onkin, että woke-ihmiset saavat kertoa mielipiteensä. Se voi muuttaa asioita tai voi olla muuttamattakin, mutta ihmisten asenteita se muuttaa aivan varmasti. Siinä missä myös Muskin alati muuttuvat oikeistopopulistiset avautumisetkin muuttavat ihmisten asenteita. Tai Bidenin kompuroinnit. Myös Marinin osinkokikkailut. Purran saksileikit. Ja niin edelleen.
Mutta sinun silmissäsi se, että tuen sananvapautta ja annan woke-ihmisten kertoa mielipiteensä, tarkoittaakin sitä, että olen itse woke-ihminen? Hyvin erikoinen tulkinta ja kuten aiemmin jo totesin, kertoo vain omasta ennakkoasenteellisuudestasi, siitä, että jos en ole kanssasi samaa mieltä, olen sinua vastaan. Tulkintasi on siksikin erikoinen ja harvinaisen sokea, koska en myöskään tuomitse Muskin tai Trumpin sanomisia, siinähän pauhaavat, heillä on oikeus siihen. Ainoa mitä pauhaamisensa muuttavat, on minun mielipiteeni heistä julkisuuden hahmoina.Erehdyt, en ole fundamentalisti. Itse puhuit työympäristöistä ja yhdistin sen kritiikkiin ja Muskin tekemisiin silloisessa Twitterissä.
Minulle ei oikeastaan merkitse niin paljon olla oikeassa tässä keskustelussa kuin sinulle näyttäisi merkitsevän. Taidat itse olla jonkin sortin kiihkoilija :) Anonyymi kirjoitti:
Erehdyt, en ole fundamentalisti. Itse puhuit työympäristöistä ja yhdistin sen kritiikkiin ja Muskin tekemisiin silloisessa Twitterissä.
Minulle ei oikeastaan merkitse niin paljon olla oikeassa tässä keskustelussa kuin sinulle näyttäisi merkitsevän. Taidat itse olla jonkin sortin kiihkoilija :)Luultavasti olet. Et oikeastaan keskustele toisten väittämistä, vaan käännät keskustelun aina johonkin toisen aiheeseen ja sivuutat aiemman keskustelun jättäen vastaamatta aiempiin kommenntteihi/kysymyksiin. Se useimmiten kertoo siitä, että keskustelijalla ei ole olemassa rationaalisesti perusteltavissa olevia väittämiä näkemyksensä tueksi, vaan väittelytilanteet väistetään kääntämällä keskustelu täysin uusille urille.
Ei minun tarvitse voittaa mitään väittelyä/keskustelua, mutta mikäli keskustelussa väistetään itse keskutelua ja vaihdetaan aihetta toistuvasti, on se turhauttavaa, olkoonkin, että se kertoo keskustelukumppanin olevan fundamentalisti tavallisen keskustelukumppanin sijaan.- Anonyymi
Luultavasti olet. Et oikeastaan keskustele toisten väittämistä, vaan käännät keskustelun aina johonkin toisen aiheeseen ja sivuutat aiemman keskustelun jättäen vastaamatta aiempiin kommenntteihi/kysymyksiin. Se useimmiten kertoo siitä, että keskustelijalla ei ole olemassa rationaalisesti perusteltavissa olevia väittämiä näkemyksensä tueksi, vaan väittelytilanteet väistetään kääntämällä keskustelu täysin uusille urille.
Ei minun tarvitse voittaa mitään väittelyä/keskustelua, mutta mikäli keskustelussa väistetään itse keskutelua ja vaihdetaan aihetta toistuvasti, on se turhauttavaa, olkoonkin, että se kertoo keskustelukumppanin olevan fundamentalisti tavallisen keskustelukumppanin sijaan.Luule, mitä luulet. Siihen on ihan muut syyt, jos poukkoilen. Pidän itsestäni ihan näin. Eikä minua kiihkoilusi haittaa, se on ihan söppänän oloista. Sarvi otsassa ja silleen. Olet niin tärkeä ja erittäin oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musk on tuhatmiljardia dollaria älykäs ! Se on jo jotakin se.
On narkomaani. Tulee menettämään kaiken, koska tekee rikoksia.
Anonyymi kirjoitti:
Luule, mitä luulet. Siihen on ihan muut syyt, jos poukkoilen. Pidän itsestäni ihan näin. Eikä minua kiihkoilusi haittaa, se on ihan söppänän oloista. Sarvi otsassa ja silleen. Olet niin tärkeä ja erittäin oikeassa.
No se on hyvä jos pidät, niin sen kuuluu ollakin.
Ei mulla ole sarvi otsassa, mutta jos huomaan keskustelussa kyvyttömyyttä pysyä asiassa tai suoranaista asian väistelyä, niin todellakin tartun siihen, koska sen asian avaaminen kertoo kaiken olennaisen keskustelukumppanista.- Anonyymi
No se on hyvä jos pidät, niin sen kuuluu ollakin.
Ei mulla ole sarvi otsassa, mutta jos huomaan keskustelussa kyvyttömyyttä pysyä asiassa tai suoranaista asian väistelyä, niin todellakin tartun siihen, koska sen asian avaaminen kertoo kaiken olennaisen keskustelukumppanista.Nyt käsitän, se on jonkinlainen vihamielisyys, mitä aistin kommentistasi. Sinä määräät, mihin toisen pitää vastata ja miten. Sinä et todellakaan määrittele minulle, mitä vastaan täällä ja mihin otan viesteissäsi kantaa. Melko törppöä kontrollia, mutta mitäs muuta olisin voinut odottaa. Niin.
Asian vierestä :) Anonyymi kirjoitti:
Nyt käsitän, se on jonkinlainen vihamielisyys, mitä aistin kommentistasi. Sinä määräät, mihin toisen pitää vastata ja miten. Sinä et todellakaan määrittele minulle, mitä vastaan täällä ja mihin otan viesteissäsi kantaa. Melko törppöä kontrollia, mutta mitäs muuta olisin voinut odottaa. Niin.
Asian vierestä :)Ei se ole vihamielisyyttä tai kontrollointia, vaan sitä, että jos puhutaan kissoista, niin on ihan oikein koittaa palauttaa keskustelu kissoihin sen sijaan, että antaisin sinun höpöttää jotain hattaroista Lintsillä. Koska se on ilmiselvästi asian väistelyä, syistä joita minä en voi tietää. Mutta jos et halua, osaa tai uskalla keskustella, niin eipä siihen kukaan mitään voi sanoa.
- Anonyymi
Ei se ole vihamielisyyttä tai kontrollointia, vaan sitä, että jos puhutaan kissoista, niin on ihan oikein koittaa palauttaa keskustelu kissoihin sen sijaan, että antaisin sinun höpöttää jotain hattaroista Lintsillä. Koska se on ilmiselvästi asian väistelyä, syistä joita minä en voi tietää. Mutta jos et halua, osaa tai uskalla keskustella, niin eipä siihen kukaan mitään voi sanoa.
No minä pidän vuoristoradasta. Hattarat kuuluvat siihen pakettiin. Kissa on minulle Egyptin hieroglyfissa. Sinun ajattelusi kulkee minun aivoilleni aivan liikaa samoilla kiskoilla. Viet sen junasi perille haluamaasi kohteeseen vaikka väkisin itse työntämällä. Minun ajattelussani junalla on siivet, se voi halutessaan lentää. Se on paljon hauskempaa. Junani lentää Elon Musk kyydissään, mihin haluaa. Olemme hyvin erilaisia. Heippa!
Anonyymi kirjoitti:
No minä pidän vuoristoradasta. Hattarat kuuluvat siihen pakettiin. Kissa on minulle Egyptin hieroglyfissa. Sinun ajattelusi kulkee minun aivoilleni aivan liikaa samoilla kiskoilla. Viet sen junasi perille haluamaasi kohteeseen vaikka väkisin itse työntämällä. Minun ajattelussani junalla on siivet, se voi halutessaan lentää. Se on paljon hauskempaa. Junani lentää Elon Musk kyydissään, mihin haluaa. Olemme hyvin erilaisia. Heippa!
Sitä kutsutaan logiikaksi, rationaalisen ajattelun perustaksi, siksi se kulkee kiskoilla. Se ei tarkoita sitä, etteikö voisi katsella mielessään junan lentävän tai hattaran puhuvan.
- Anonyymi
Sitä kutsutaan logiikaksi, rationaalisen ajattelun perustaksi, siksi se kulkee kiskoilla. Se ei tarkoita sitä, etteikö voisi katsella mielessään junan lentävän tai hattaran puhuvan.
Ei sinun juna lennä, eikä hattara puhu. Tunnistaisin jos puhuisi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun juna lennä, eikä hattara puhu. Tunnistaisin jos puhuisi.
Voi sitähän sinä et voi tietää ennen kuin pääset pääni sisään, mikä ei tapahdu palstalla koskaan. Täällä saat vain pintaa, sitten on muita ulottuvuuksia. ja luultavasti sinä toimit enemmän tai vähemmän samoin, palstalla on vain pieni osa koko persoonasta.
- Anonyymi
Voi sitähän sinä et voi tietää ennen kuin pääset pääni sisään, mikä ei tapahdu palstalla koskaan. Täällä saat vain pintaa, sitten on muita ulottuvuuksia. ja luultavasti sinä toimit enemmän tai vähemmän samoin, palstalla on vain pieni osa koko persoonasta.
Kerron sinulle vielä yhden salaisuuden, vaikka heipatkin meni jo.
Olen samaa mieltä kanssasi Muskin kypsymättömyydestä. Kiemurtelusta sain takaisin sinulta, se on totta.
Woke-ihmiset saavat kertoa mielipiteensä, kunhan eivät rajoita sillä muiden mielipiteiden kertomista.
Muskilla on valtaa ja siksi hänen mielipiteensä painoarvo on erilainen ja siten myös vastuu kuin monella muulla. Olen samaa mieltä, että hän on käyttänyt valtaansa mielipidevaikuttajana ajoittain typerästi.
Se, että kerrot tukevasi sananvapautta ja annat woke-ihmisten kertoa mielipiteensä, ei tarkoita sitä, että olet itse woke-ihminen.
Ehkä sinun junalla on siivet, ehkä hattarasi puhuu. Hyvää yötä. Anonyymi kirjoitti:
Kerron sinulle vielä yhden salaisuuden, vaikka heipatkin meni jo.
Olen samaa mieltä kanssasi Muskin kypsymättömyydestä. Kiemurtelusta sain takaisin sinulta, se on totta.
Woke-ihmiset saavat kertoa mielipiteensä, kunhan eivät rajoita sillä muiden mielipiteiden kertomista.
Muskilla on valtaa ja siksi hänen mielipiteensä painoarvo on erilainen ja siten myös vastuu kuin monella muulla. Olen samaa mieltä, että hän on käyttänyt valtaansa mielipidevaikuttajana ajoittain typerästi.
Se, että kerrot tukevasi sananvapautta ja annat woke-ihmisten kertoa mielipiteensä, ei tarkoita sitä, että olet itse woke-ihminen.
Ehkä sinun junalla on siivet, ehkä hattarasi puhuu. Hyvää yötä.Olen kohtuullisen varma, että kaiken pohdinan jälkeen tilanne itselläni on kuitenkin niin, että hattarallani on siivet (se karkaa) ja junani puhuu (yhdellä raidetta... plääh)
- Anonyymi
Olen kohtuullisen varma, että kaiken pohdinan jälkeen tilanne itselläni on kuitenkin niin, että hattarallani on siivet (se karkaa) ja junani puhuu (yhdellä raidetta... plääh)
Ei se haittaa.
- Anonyymi
Ei niin, liike on tärkeintä.
Niin ja se, että muistaa joskus myös pysähtyä edes hetkeksi ”kuulemaan” toista. Ei pakosta, mutta jos haluaa, Ei ole tarkoitus pitkästyttää pidempään plääh - jutuilla.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja se, että muistaa joskus myös pysähtyä edes hetkeksi ”kuulemaan” toista. Ei pakosta, mutta jos haluaa, Ei ole tarkoitus pitkästyttää pidempään plääh - jutuilla.
No se. Eikä siihen ihan hetki riitä, paitsi jos niitä on usein. Saisi olla usein.
- Anonyymi
No se. Eikä siihen ihan hetki riitä, paitsi jos niitä on usein. Saisi olla usein.
Ei niin riitäkään. Hetkisistä rakentuu aikoja, joihin voi sitten pysähtyä. Tykkään sellaisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin riitäkään. Hetkisistä rakentuu aikoja, joihin voi sitten pysähtyä. Tykkään sellaisesta.
Hyvin kuvailtu, hetkiä joista rakentuu aikoja, joihin pysähtyä. Ehkä sillä hetkellä, ehkä myöhemmin, ehkä kaiken jälkeen. Pysähtyä.
- Anonyymi
Hyvin kuvailtu, hetkiä joista rakentuu aikoja, joihin pysähtyä. Ehkä sillä hetkellä, ehkä myöhemmin, ehkä kaiken jälkeen. Pysähtyä.
Kiitos samoin. Minusta on mukavaa olla välillä samaakin mieltä asioista sinun kanssa. Arvostan myös, että heittäydyit vähän tähän hetkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin. Minusta on mukavaa olla välillä samaakin mieltä asioista sinun kanssa. Arvostan myös, että heittäydyit vähän tähän hetkeen.
Tein ain kuten alussa ehdotit, koitin hiukan kuulla toista.
- Anonyymi
Tein ain kuten alussa ehdotit, koitin hiukan kuulla toista.
Minä olin sovittelevampi siitä se johtui 🙂
Pikkuisen itsensä alentamista ja sillä tavalla. Toinen kokee, että voi tulla jotenkin vastaan tai se olisi korrektia. Huvittavaa, mutta jos näkemykset on kuin yö ja päivä, tuo on ainoa tapa tulla toista vastaan.
No, mutta hyvä.
- Anonyymi
En ole naimisissa äitini kanssa!
- Anonyymi
Niin sinähän äitisi kanssa olet naimisissa.
- Anonyymi
slurps,,, kyllä elon nuolisi lääh,, taylörin joka reijjän kiiimaisexi ;))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
yrigtgää liikku tosi caeovaizawari, josk kaaruu
mutatiin joku Wesernn Digill tiwtokonwe lwvy fiem ATO - Anonyymi
yöllä yöpait PÄÄLLW NUKUWAA kun yör fiilwnww3...
- Anonyymi
niin tytöillekin joku yöpair päällw kun yör ciilwnwcär.. minulla joku rariaq miwaewn...
- Anonyymi
yön poait jooh niin joo ihah hyvä..
- Anonyymi
yuön paitq kuin joku pyjama murrt NIIIN
- Anonyymi
uäm åaoya pm soos åuka,ata ro ,aastpåililom---
- Anonyymi
yuollainen ihan hycvä jos on oma iltrapuku kuin pyjama tai vastaava suikun taälkwwn..
- Anonyymi
Ihmiset eivät tykkää käyttää aivojaan. Epämiellyttävät totuudet suljetaan pois. Eikä epämiellyttävä totuus ole Muskin ehdotus vaan jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Juu, varmaan todella "jännä" kun kaikki hänet oikeasti tuntevat tuntuvat inhoavan häntä. Skitso mikä skitso, ei sitä raha mihinkään paranna, korkeintaan pahentaa. Maailmasta löytyy niin paljon täysijärkisiäkin rikkaita ihmisiä, että ei tuohon mieheen ole vielä yksikään laatunaiseksi määriteltävä aikaansa uhrannut (noin mitä herran eksiä katselee). Kyllä sitä nyt luulisi, että tuolla omaisuudella olisi onnistunut edes yhden oikeasti laatunaisen kaatamaan, mutta ei ole onnistunut. Se kertoo karua kieltä siitä millainen kummajainen on kyseessä.
- Anonyymi
ävaruuswraketit jws cialliser Re4sla-aurtor
minä pidän pidän mulla Braunin paetakonwe.... Philipisillä on La<dyShave kyllä... - Anonyymi
Turn off. Oliko pettymys? 👎🤷♀️
- Anonyymi
Näitä on saatu, ja annettu. 👎🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä on saatu, ja annettu. 👎🤷♀️
Ja mikä on korkean tason nainen? Raharikas? Pornopupu? Vai jotain ,mihin ei itsekäs mielikuvituksesi riitä.🤷♀️
- Anonyymi
Mitäpä sitä keskiverto tolliaiset tajuais älykön ajatuksista. Niin.
- Anonyymi
Ajatusvirtasi on ITSEKKESKEISTÄ ja siten säälittävää. Ja tiedätkö mitä,sinä itse sen itsellesi luot. Kaiken ,mistä koet vaille jääväsi,sinä sen itse itsellesi jatkossakin lataat. Kukaan,yksikään ihminen eläin tai puu,ei ole syyllinen sinun itsekkääseen ajatusmaailmaasi. Sinä itse olet. Sitä siten saat mitä tilaat. Ymmärrätkö? Sinulla on valta muuttaa tulevaisuuttasi. Onni on omissa hyppysissäsi. Kukaan muu ei ole syyllinen omaan onnettomuuteesi. Vaikeudet voi ja kuuluu kääntää voitoksi. Onko sinusta siihen? Tahdotko aidon oikeasti sitä?🤷♀️
Minä voisin Muskille pyöräyttää lapsen ja elellä sitten sen rahoilla :D
- Anonyymi
Mä taas olen saanut sen kuvan, että tyyppi on niin hankala ja vittumainen, että ei maksa vaivaa. Onhan sillä rahaa, mutta ei kukaan niin paljoa tarvitse. vähemmänkin sekopäisiä rikkaita ihmisiä löytyy ja vaikka heillä ei noin paljoa rahaa olekaan, niin ei hyvään elämään noin isoja rahoja edes tarvitse.
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas olen saanut sen kuvan, että tyyppi on niin hankala ja vittumainen, että ei maksa vaivaa. Onhan sillä rahaa, mutta ei kukaan niin paljoa tarvitse. vähemmänkin sekopäisiä rikkaita ihmisiä löytyy ja vaikka heillä ei noin paljoa rahaa olekaan, niin ei hyvään elämään noin isoja rahoja edes tarvitse.
No minä olenkin tällainen selkärangaton kettu.
- Anonyymi
nryflicinn juttu hausks rswspuyrlls miyä peljdftuuu dinändä...
suus b4tfkujdub hytry - Anonyymi
yhtä jurrua cähän ihmwerrelen kun WElon *;uiskin ciehwelliswr acaeuusaekwrir jaq aähköieoe kaikki cihwwllisiä...
- Anonyymi
Sananvapauden puolustaja ja niitä tarvitaan nyt maailmassa taistelemassa tästä erittäin tärkeästä ihmisoikeudesta
Odotellaan nyt ensin ketkä palstanaisista ryhtyvät kerjäämään huomiota kuvailemalla itseään "lapsettomina kissanaisina". Vakuuttavuutta tietenkin lisäisi jos olisi a) lapseton tai b) kissa.
- Anonyymi
yhotg'hulä ,ol' pm åojoåod ösdffu djdvr åjoöoådom ftöödomtm mdofrum kihghgi
iysseder4ll niin joku Naunin miesten juttukone - Anonyymi
jimii tyh' mt bosööodry sbsdtiidrsletotlom ,sldscsdt---
Minä ilahtuisin.🥰
- Anonyymi
Muskin raketit näyttävät aivan kyrviltä !
- Anonyymi
Musk on saanut diagnoosin ja kuuluu autismin kirjon ryhmään! Se voi selittää tuollaiset ehdotukset!
- Anonyymi
Miksei se itte muuta sinne Marsiin kun sillä on siihen niin kova hinku. Se on jo rikos itsessään kun se on lisääntynyt liian monta kertaa. Itsekäs, eli tyypillinen rikas.
- Anonyymi
No oishan sillä si ainakin joku kellä pitäisi olla varaa maksaa se kolme niljoonaa vuosi niistä henkivartijoista joita taylor julkisuutensa takia tarttii
- Anonyymi
Jotkut näköjään eivät ymmärrä sarkasmia. En usko että Musk on oikeasti kiinnostunut Swiftistä pätkän vertaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167