Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9540
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mihin Jeesus tuli pelastamaan ja viemään seurakuntansa?
24.10.2024 19:43
Aivan eri asia.
24.10.2024 19:41
Mutta mitä sienä tiedät vihan ajasta, laita myös jakeetkin mukaan, jos selität?
24.10.2024 18:05
Meni vääewnnöksen puolelle;
Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Jakeessa ei puhuta mitään synnistä.
24.10.2024 16:33
Laita kohta näkyviin, missä ihminen pääsee Taivaaseen.
Minä laitan sinulle, että ei varmasti;Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Miltä vaikuttaa?
Toisaalta, Herrana Pivän jälkeen JUMALA ITSE LASKEUTUU Jumalan Valatakunnan kannssa Israeliin: Ilm 21;1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Jumalan Valatakunta laskeutuu Jumalan kanssa Israeliin, koska Taivaassa on enään helevetti; Matt. 25:41"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Tämä paikka on Taivaassa, ylitsepääsemättömän ylitsepääsemättömän matkan päässä.
24.10.2024 16:30
Näytätkö paikan, mikä saa yhteläisyyden?
24.10.2024 14:12
Ei kukaan ole vielä mennyt Hevettiin, koska sitä ei ole tehty, ainoastaan valmiina Viimeiseen tuomioon.
Matt. 25:41"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen
Kenelle Hän tämän sanoman sanoi,- Vasemmalle jonolle, kun se on valmis.
Oikea jonon menee Israelin Kirkkauteen, Jumalan Valatkuntaan, nimellä Uusi Jerusalem.
Eikä "lestapoikasi" ole heistä enemmistökään.
24.10.2024 14:10
Tuomas ei kirjoitusten mukaan edes käynyt Niilillä.
Käytä hien enemmän järkeä noihin vastuksiisi.
24.10.2024 09:32
Kyllä koetaan niin, apostoli Tuomas oli Jeesuksen Veli.
24.10.2024 08:17
Keneen se mielstäsi pitäisi olla?
24.10.2024 08:13
Eihän sitä Tunneta Raamatussakaan , kuka ihminen siellä jakeli naapureille syntejä anteeksi.
24.10.2024 08:00
Pitäisikö?
Ilm 20,7 Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
8 ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja
Onko tuhalt vuotta, millenium tullut jo täyteen, sen se vaatii, ennekuin saatana saa sen lyhyen vapautensa ja alkaa raivoavaan.
Toki ennen sitäkin pitää tapahtun lähes 30 merkki- tapahtumia, jotka ovat vieläpimennossa.
Älä hätäile aikaa on vielä yli tuhat vuotta, ja saatana on vielä vapaana.
23.10.2024 19:28
Ei tullut selväsksi se, asia josta toitotatte; -kun on synnit anteeksi, pääsee Taivaaseen?
Koeilkaa vielä, mutta kannattaa laittaa aina jakeet näkyviin.
23.10.2024 19:17
Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Riittääkö tämä?
23.10.2024 13:46
Et kertonut kohtia missä näin sanoit, mutta Taivas on paikka, jossa on varattu pahoille oma paikka, Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen
Välillä on Iankaiinen suuri kuilu, ettei sieltä pääse pois; 46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.
Taivaassahan on nyt vain enkelistä, sekä Kolmyhteys, tuskin yhtään pakanaa?
Kun Jumalan Valtakunta tulee Israeliin, tulevat myös Taivaan Pyhät, koska eivät halua nähdä saatanan omia.
Ilm 21; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
23.10.2024 13:44
Väärä vastus, et taida kovinkaa olla perillä asoista.
23.10.2024 11:20
Lue tarkaan, siinä on jonkun väittämä helluntaijeesuskesta, mutta vastusta ei ole tullut.
23.10.2024 09:54
Miten hlluntailasuudessa ilmenee väärä jeesus mielestäsi?
23.10.2024 08:05
Ei yksin ole Aittakumpu, vaan kokoko Kepu on sen pakkoseikan edessä, että kuolee samaa vauhtia SRK;n kanssa.
Kuten ennen sanottiin; - Pelastukoot, ken voi.
Kyllä Aittakummulle on PS;ssä paikkansa, kuten muillekin fiksuille Kepulaisille.
22.10.2024 19:29
Mitä jeesustelia tarkoittaa, ja jos ottaa johdannan, on vastakohta jumalaistelia?
22.10.2024 13:13
30 / 477