Vapaa kuvaus

Aloituksia

59

Kommenttia

7558

1. Kaikkihan sille saatanalle kelpaa, mutta mikä ihminen on tuomioita antaja, ainoastaan. kertomalla mihin se johtaa.,
  2. Totuushan on se, että demoneita on lähes kaikkialla, paisti paikassa, jossa on tyhjä risti, sekä Jeesus rukouksessa läsnä.

Kristitty in heille haaste, mutta Herra on itse ihminen.

Jos ihminen on Jeesuksen seuraaja, sekä suulla Hänet tunnustaa Herraksi, demonit ovat heikoilla.

Minä en vihaa ketään, se sinun tulee jo tajuta. Rakkauteni teitäkin kohtaan on suurenmoinen, ja totuus on jo useille valjennut, ja kiitosta olen saanut, osa on jopa hakeutunut kasteelle.

Miksi minä, Jeesuksen palvelijana olisin katkera, joka on todella outoa, niin outoa, etten ole koskaan ollut kenellekään katkera, enkä kateellinen.

Oletko Sinä saanut näin suurta rauhaa Jeesuksessa, tehdessäni Hän viitoittamaa työtä.

Matt 28; 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
    20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Olen tehnyt tätä työtä useissa eri Valtoissa?

Vastakysymys, sekä tottumus.

Koska osoitat minua katkeraksi sormellasi, laskepa, kuinka monta sormea siinä prosessissa osittaa itseesi?

Yksi toki ylös, joka on tajuamattasi avunpyyntö Jeesuskelta, mutta Hän auttaa vain omiaan.

Miksi minä vihaisen heitä, joita etsin Jeesuksen seuraajiksi, mutta lievää halveksintaa on mm ristittömät, sekä alttarittomat rukoushuoneet ja täysin sekulaarit puhvelit.

Jatkoa voidaan tarvittaessa lisätä, mutta etsintä teillä on vasta lähtökuopissaan.

Valitan.
  3. En koskaan ole puhut tai moittinut Jeesusta, Hän on ainut Jumalan lapsi.

Et kai sinä levitä juorua, että lestat ovat heitä?

Jos näin, olisivat päässeet Raamattuun. Te ette edes tunnusta Jeesusta kaikkivaltiaaksi Herraksi, joka päättä, kuka pääsee Jumalan Valtakuntaan, uuteen Jerusalemiin, kunhan Herran päivä tulee.

Olisiko Sinulla jotain Raamatun paikkaa tukena?

Jos voit soitattaa yhdenkään asian, missä olen nostanut asian ylös, liittämättä sitä Raamatun sanomaan, olisi hyvä tuoda esille.

Litteä maahan on taas maallikko saarnaajien tuotetta, jonka otatte täydestä? Kuten monta muutakin fraasia.

Tarkoitat kai Jumalan lapsella SRK;ta? mutta se ei niin pelaa Jeesuksen sanomana, vain me Kerhossa. Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Hän myös jatkaa,- jos sinne menee muualta, käy hassusti; Joh. 10:1 "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

Ei pelkkä RY;n käynti ketään pelasta, mutta varmistaa jonon, kumpi se sitten on, vasen tai oikea.

Maisemasi fraasi " Jumalan lapsena yms on suurinta Jumalan pilkkaa pakanoilta, jota juuri te painotatte, kuten islamistit.

Liikkeessä on myös "hirttosilmukka". Myin vuosi sitten erälle tutulle entisen TV;n, koska katseli ohjelmia makuuhuoneessa vaimonsa kanssa läppäriltä, ja lapset eivät saaneet sinne tulla, etteivät kerro pihalla, ja yksi ehto oli;- Jos SRK pakkolunastaa Tv, n, on minun käsittävä puolet hinnasta heille takaisin.

Asia ei ole vielä edennyt, mutta tyytyväinen Hän on, joten pitääkö "uudessa" ihmisten keksimässä jumalan valtakunnassa olla sakko- pakko?

Minun roolini on se, että mahdollisimman moni löytäisi Kristuksen ja se on toiminut, osa on jopa ottanut kasteenkin.

Älä leiki Jumalalla. 2. Moos. 20:7 "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään.

3 Moos 19;12 Älkää vannoko väärin minun nimeeni, sillä jos niin teette, häpäisette Jumalanne nimen. Minä olen Herra

ja 16 Se, joka pilkkaa Herran nimeä, surmattakoon. Kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi, olipa hän maahan muuttanut siirtolainen tai syntyperäinen israelilainen. Hänet surmattakoon, koska hän on pilkannut Herran nimeä.

Etsi Jeesus ja sitä kautta vapaus ja eroa tuosta joukosta, jonka jumala on Raha.

Olen pahoillani, että on sanottava myös arkoja asioita, sieltä löytyy Jeesus.
  4. Yritä ymmärtää, että kaksi ja puoli miljoonainen jono oli pituudeltaan lähelle 20 km.

Bolt olisi siinä hengästynyt?