Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nanomuumi
profiilit
Nanomuumi
Nanomuumi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
74
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jännitys, näyttämisen tarve, helppo kohde, ei merkittävää voimaa, ei kykene vahingoittamaan... Olipa syy mikä tahansa, mutta se on varmaa, että jos minua vetelee nisti paljaalla ja soitan apua, kukaan tuskin tulee paikalle! Minä en edes tiedä mihin soittaa ostarilla 112? Kestäis varmaan vartin selittää tilanteen vakavuus ja siltikin epäilen että uskoisivat minua ja kahvitaukokin on kesken.
Miten näin nopeasti kukaan saa tilattua voimaa ostarilla? Pakko olla tilauskeikka!
11.01.2023 23:24
Mainittiin, että naisella olisi ollut kiinnostusta seurakuntaan. Tuli itsellä arvailu, että saattoi puhua vieraalle jumalasta ja vieraspa siitä suivaantui ja hälytti vartijat ja loput tiedämme. Saattoi olla marttyyrikuolema pahuuden voimien hyökätessä.
10.01.2023 23:37
Ja ilmeisesti on ihan ok kuunnella ihmisen kituvan kuoliaaksi henkilön toimesta, jonka palkan maksajaa on parhaillaan tukehduttamassa kuoliaaksi?? Asiakasta tässä nimittäin murjottiin jonkun mysteerimiehen vinkin perusteella.
Tuntuu näillä turva-alan äijillä olevan asenne "minä olen laki täällä", vaikka on duunissa asiakkaita varten ja heidän rahoistaan tulee raha palkanmaksuun. Mites muuten on mahdollista, ettei naisvartijaa ollut tässä tilanteessa, sillä naisella olis ehkä älli riittänyt tajuamaan, että kysytään ensin mikä tilanne ja hoidetaan asia puhumalla aseettoman ja vaarattoman henkilön kanssa. Nyt kommentoi vain testohuuruilla liikkeellä olevat sikaniskat, kuinka hienoa työtä pojat tekevät?
10.01.2023 23:24
Pelinörtin näkemys maailmankaikkeudesta... Are you already too fucked up to be someone useful?
09.01.2023 22:23
Jos ei asiakaspalvelija kestä vittuilua, niin ei voi elävien ihmisten kanssa tehdä hommia, pitää siirtyä vainajien kanssa toimimaan ja siinäkin pitää olla kunnioittava.
Vai pitäisi asiakkaiden ruveta johonkin käskytysjumppaan vartijoiden huviksi, on jokusilla ihme käsitys elämästä ja maailmasta!
09.01.2023 21:47
Nää narkkarit???
Jos sun lähipiirissä ei oo muita kuin narkkareita, ei se tarkoita, että kaikki asiakkaat kauppakeskuksessa olis narkkeja. Jos jollain repee aortta, sinä katsot parhaaksi istua päälle varmistamaan, että kuolee? Sairasta!
09.01.2023 12:53
Välillä sattuu... No niinpä varmaan sattui tässäkin, kun kuoli.
Hyvin usein kuolinsyy on luonnollinen ja olisi voinut tapahtua milloin tahansa... On tosiaan ihan luonnollista kuolla, kun ei pysty hengittämään painettuna turpa betoniin.
Tässä oli kyseessä poistotilanne... No niin tosiaan oli! Ja poisto onnistui siinä samalla ruokavahvuudestakin.
On siinä työturvallisuus hiottu kohilleen, kun yksinäinen naisasiakas kuolee, samalla kun lauma hampaisiin asti aseistettuja äijiä pitää huolta henkilökohtaisesta koskemattomuudestaan.
Olisivat ampuneet jalkaan, niin saattaisi lapsilla olla vielä äiti olemassa.
08.01.2023 23:23
Ruumis on aika kova todistusarvoltaan ja poikien läsnäolo ei ollut leikkisää.
08.01.2023 22:16
Toivoa kyllä on, mutta tekijät harvenevat vauhdilla, eikä sitä peltoakaan enään ole monelle viljelijälle. Viisautta istutettavaksi ihmisten mieliin kyllä riittäisi ja sarkaa riittää.
08.01.2023 22:08
Sitä saa, mitä tilaa... Saa tilaamattakin ja ihan ilmaiseksi, kun löytyy riittävän toimitushaluinen alan harrastaja.
Voimia taisi olla riittävästi vartijoilla, ilman lisätoivotuksiakin ja luotan myös, että saavat palkkansa oikeudenmukaisesti työnsä hedelmien mukaan.
08.01.2023 21:56
Pitäisi+hieman+tietää,+miten+olet+käytellyt+aiempia...+Mutta+jos+seura+on+molemminpuolin+mielekästä,+voisi+ensimmäinen+viikko+mennä+ihan+ruokapalkalla.
20.01.2022 00:31
Parhaat+vain+paranee+vanhetessaan,+kuin+jumalten+juomat+tai+jumalat+itse.
16.01.2022 19:29
Niinhän+nuo+jokuset+kuvittelevat,+kun+ponnari+kiristää+ja+ihmissuhteet+ovat+tarjouslaskentaa.+Olenkin+lopettanut+tuollaiset+suunnittelupalaverit+alkuunsa+ja+selvittänyt+ehdokkaan+tunneälykkyyttä+ja+empatiakykyä.+Hämmästyttää,+kuinka+vähän+vapailla+markkinoilla+on+sisäisesti+kauniita+ihmisiä,+siihen+on+tietysti+syynsä,+jos+ainoa+hokema+on,+minä+haluan!
16.01.2022 00:13
:D+Tämä+epidemia+on+kertonut+ihmisten+todellisesta+kyvystä+elää+vapaana+luonnonmukaisesti.+Lähes+kaikki+haluavat+kahleet+ja+kävellä+jonossa+milloin+minnekin+se+jonon+eka+sattuu+horjahtamaan...
10.01.2022 23:14
Mikäli+ajattelee+parisuhteesta,+kuin+koiran+kouluttamisesta,+ei+kannata+moiseen+ryhtyä,+se+nimittäin+vaatii+huomattavasti+enemmän+tunneälyä,+kuin+tassua+antava+läähättävä+seurakoira.
Oma+tulkintani+tämän+päivän+parisuhde+ilmastosta+on,+että+aina+voi+sataa,+vaikka+aurinko+paistaisi+täydeltä+terältä...+Eli+mikään+ei+kuitenkaan+ole+toisessa+arvokasta,+koska+olen+itse+lähes+täydellinen.+
Mikäli+toinen+ihminen+saavuttaa+sinut+solutasolla+viehättävyydellään,+miksi+pitää+analysoida+eeppinen+tutkimusmatka+roskapussin+viemiseksi+räntäsateisen+pihan+poikki+kansi+kiinni+jäätyneeseen+roska-astiaan.
Mikä+ihme+siinä+peilikuvassa+niin+monia+kiehtoo,+että+sellainen+täytyy+saada+elämänkumppaniksikin,+laukomaan+samoja+väsyneitä+vitsejä,+kuin+kaikunsakin+tekee.
Minä+haluan+löytää+hyvän+ihmisen+lähelleni,+joka+tekee+mitä+tahansa+onneni+hyväksi+ja+antaa+minun+tehdä+saman+hänelle.+Katsomme+toisiamme+hiljaa+silmiin+ja+näemme+liikutuksen+kyyneleen+kurkistavan+kyynelkanavan+reunalta,+vain+siksi,+että+onnen+tunne+ylittää+todellisuudessaan+kaiken+kuvitellun.
Ihmiset+ovat+rakastuneet+niin+palavasti+omiin+egoihinsa,+että+siihen+ei+kolmatta+mahdu,+silti+joskus+käy+niin,+että+egomme+hallinta+herpaantuu+ja+jotain+pääsee+koskettamaan+sisintämme.+
Jos+hyvin+käy,+pistämme+egomme+talutusnaruumme+ja+kävelytämme+sitä+yhdessä,+naureskellen+sen+hölmöille+tempauksille.
30.12.2021 20:45
Joo+joskus+liitukaudella+piirreltiin...+
Fiksunoloinen+sälli+kyllä,+mutta+lapsen+elkeet+puskee+läpi+näistä+romupromoista.+Ymmärrän+kyllä,+että+statuksen+rakentelu+vetoaa+joihinkin+nukkekoti+pissiksiin,+elämä+ei+vaan+anna+armoa,+kun+osuu+kohdalle.
17.06.2021 00:47
Se+on+tavallisen+yrittäjän+loppu+jos+Urpå+pääsee+säätämään+yhtään+enempää,+mitä+on+jo+ehtinyt.+Kokkelit+ei+ole+ollut+aikoihin+jos+koskaan+itsensä+yrittämisellä+elättävän+puolue,+ainoastaan+pitkäkielinen+sisäpiirin+rakentajapuolue.++Tälle+maalle+tulee+halvemmaksi+100+000+uutta+kebab+sarjayrittäjää+mustanmeren+takaa,+kuin+mitä+tämä+yksi+Urpå+ehtii+sössimään.
14.06.2021 23:21
Valitettavasti+vain+niin+usein+ihmisillä+on+sisäinen+pakko+lajitella+ihmisiä+lokeroihin,+joihin+he+eivät+edes+sovi+ja+siten+rajoitetaan+äärimmäisellä+tavalla+mahdollisuuksia+löytää+jotain+uutta+ja+mielenkiintoista.
15.05.2021 01:01
Se+on+se+tunne,+minkä+voi+sisimmässään+kokea,+astuessaan+vaikkapa+kesäisen+saariston+lämpimälle+kalliolle,+jossa+ei+ole+koskaan+ennen+kulkenut,+seikkailu+on+edessä...+On+juuri+sellaisia+ihmisiäkin,+jotka+saavat+sielun+heräämään+vastaavan+seikkailun+edessä.+
En+tiedä+mitään+innoittavampaa+kokemusta,+kuin+seikkailu+ihmisen+mieleen+ja+kun+sen+tunteen+saa+jakaa+toisen+seikkailunmielisen+kanssa,+ollaan+äärimmäisen+vapaudentunteen+äärellä.+
Kiitos+huomiostasi+matkalainen+:)
15.05.2021 00:58
Pitää+olla+hyvin+rajoittunut+mieli,+että+alkaa+edes+miettiä+kiinnostavan+ihmisen+ikää.+Tiedän+eläkeikäisiä+naisia,+jotka+eivät+ajattele,+kuin+itseään+ja+projisoivat+kaiken+ajatuksenvaihdon+itseensä+ja+olen+hämmästynyt+joidenkin+parikymppisten+naisten+poikkeuksellisesta+kyvystä+nousta+keskustelussa+poikkeuksellisen+aistikkaalle+tasolle,+mikä+saa+kokeneenkin+ihmisen+mielenkiinnon+heräämään+älylliseen+kilvoitteluun+mielikuvituksen+maailman+valloittamisesta.+Ikä+ei+kykene+määrittelemään+yhtäkään+oikeasti+tärkeää+asiaa+ihmissuhteessa,+mutta+määrittelee+kyllä+paljon+sellaista,+joka+ei+jaksa+kiinnostaa+vähääkään.+Rakastava+intohimoinen+ihminen,+jolla+on+lämmin+sydän+sekä+avara+mieli,+on+kultaa+romuraudan+keskellä,+eikä+aika+sen+arvoa+laske,+vaan+oikeastaan+nostaa.
15.05.2021 00:39
3 / 4