Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

74

1. Jännitys, näyttämisen tarve, helppo kohde, ei merkittävää voimaa, ei kykene vahingoittamaan... Olipa syy mikä tahansa, mutta se on varmaa, että jos minua vetelee nisti paljaalla ja soitan apua, kukaan tuskin tulee paikalle! Minä en edes tiedä mihin soittaa ostarilla 112? Kestäis varmaan vartin selittää tilanteen vakavuus ja siltikin epäilen että uskoisivat minua ja kahvitaukokin on kesken.
    Miten näin nopeasti kukaan saa tilattua voimaa ostarilla? Pakko olla tilauskeikka!
  2. Pitää+olla+hyvin+rajoittunut+mieli,+että+alkaa+edes+miettiä+kiinnostavan+ihmisen+ikää.+Tiedän+eläkeikäisiä+naisia,+jotka+eivät+ajattele,+kuin+itseään+ja+projisoivat+kaiken+ajatuksenvaihdon+itseensä+ja+olen+hämmästynyt+joidenkin+parikymppisten+naisten+poikkeuksellisesta+kyvystä+nousta+keskustelussa+poikkeuksellisen+aistikkaalle+tasolle,+mikä+saa+kokeneenkin+ihmisen+mielenkiinnon+heräämään+älylliseen+kilvoitteluun+mielikuvituksen+maailman+valloittamisesta.+Ikä+ei+kykene+määrittelemään+yhtäkään+oikeasti+tärkeää+asiaa+ihmissuhteessa,+mutta+määrittelee+kyllä+paljon+sellaista,+joka+ei+jaksa+kiinnostaa+vähääkään.+Rakastava+intohimoinen+ihminen,+jolla+on+lämmin+sydän+sekä+avara+mieli,+on+kultaa+romuraudan+keskellä,+eikä+aika+sen+arvoa+laske,+vaan+oikeastaan+nostaa.