Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+siis+no+problem.+Kyllä+mä+tiedän+että+tarkoitat+vaan+hyvää,+mutta+sitä+ei+aina+itse+huomaa+miten+toiset+saattavat+saman+asian+käsittää+eri+tavalla,+tai+se+mikä+tuntuu+itsestä+ihan+neutraalilta,+tuntuukin+toisesta+ahdistavalta.+Olen+syyllistynyt+itsekin+aina+välillä+samaan.+Inhimillistähän+se+vain+on,+eikä+aina+voi+kaikkia+asioita+muistaa.
02.06.2021 13:59
Voidaan+olla+kavereita+ja+jutella+kaikista+muista+asioista,+kun+muistat+mitä+olet+luvannut.+Jos+mun+fyysinen+vointi+olisi+toinen+mitä+se+on+viime+aikoina+ollut,+ei+se+mua+haittaisi.+Mutta+nyt...+Koska+mun+tilanne+on+se,+että+ainoa+asia+miksi+olen+toistaiseksi+hengissä+on+kirjaimellisesti+se+että+saan+jotenkuten+nukuttua,+ei+mulla+ole+mihinkään+uusiin+ihmissuhteisiin+voimia+tällä+hetkellä.+En+mä+huvikseni+tällasena+kauniina+ja+lämpimänä+päivänä+istu+sisällä.+
Se+ainoo+ketä+kohti+löytyy+kiinnostusta.+Niin,+olen+pitänyt+suuni+kiinni+asiasta+irl+jo+toista+vuotta,+enkä+sitä+aio+vastaisuudessakaan+avata,+ja+jatkan+esiintyen+aivan+kuin+ei+muka+kiinnostaisi.+
Mä+oon+jo+yli+vuoden+istunu+neljän+seinän+sisällä,+ja+edessä+on+ties+kuinka+pitkään+sama+tilanne.+Voi+mennä+vuosia,+ennen+kuin+pystyn+liikkumaan+ja+elämään+samalla+tavalla+kuin+muutaman+edeltävän+vuoden.+Mä+en+pysty+lähteen+juuri+mihinkään,+tai+käymään+juuri+missään.+Mun+on+pidettävä+niin+arkena+kuin+pyhänä+sama+päivärytmi.+Jos+valvon,+se+vähentää+sitä+ainoaa+elämässä+kiinni+pitävää+asiaa,+ja+vaikuttaa+myös+moneen+muuhunkin.+Se+taas+tarkoittaa+sitä+etten+juurikaan+voi+lähteä+mihinkään+aamuyöhön+kestäviin+illanistujaisiin.+
Kirjaimellisesti+mun+selkä+päättää+koska+voin+siivota,+koska+pestä+pyykkiä,+koska+käydä+kaupassa+jne.+Kun+teen+noita,+se+kostautuu+tullen+seuraavana+päivänä+kaksinkertaisena+takaisin.+
En+mä+valita,+eikä+ylempänä+olevat+ole+kirjoitettu+valittaakseni+tai+kerätäkseni+sääliä.+Mutta+miksi+noi+asiat+sitten+kerron?+Siksi,+että+niillä+pystyn+konkreettisesti+kuvailemaan+mitä+mun+elämä+toistaiseksi+on.+Se+miksi+täällä+pääosin+pyörin,+on+saada+ajatuksia+muualle+ja+kontakteja+toisiin+ihmisiin.+Siis+niitä+samoja+mitä+te+muut+saatte+töissä,+kavereita+ja+tuttavia+tavatessa+ym+muilla+tavoin.+
Mä+oon+helvetin+väsynyt+tänään,+oon+nukkunut+liian+vähän+jo+pitkään,+eikä+mun+uni+ole+lepoa.+Sillä+ehkä+pinna+on+tänään+normaalia+kireämpi.+Koira+voi+huonosti,+ja+olen+stressannut+eilisen+ja+tämän+päivän+sen+takia.+Se+on+ollut+eilisen+ja+toissayön+aika+apaattinen+ja+sulkeutunut,+ruoka+ei+ole+maittanut+eikä+se+ole+itse+juonut.+Ruiskulla+ovat+sille+antaneet+vettä+suoraan+suuhun.+Onneksi+äitini+kertoi+hetki+sitten+viestissä+että+muru+alkaa+olla+jo+vähän+parempi.
02.06.2021 13:40
Ei.+Ei+tule+tapahtumaan.+Anna+Välis+mun+mies+asioiden+olla.+Tätä+samaa+mä+pyysin+sulta+jo+aiemmin,+ja+silloin+lupasit+lopettaa,+vai+oletko+unohtanut+lupauksesi.+Kaikki+se+mikä+liittyy+minuun+ja+vieraisiin+miehiin,+tai+ylipäätään+henkilöihin+joilta+löytyy+se+kikkeli+housuissa.+Anna+olla.+Mä+en+jaksa+sitä.+Sä+ahdistelet+sillä+asialla+mua.+Tuo+mitä+teet+ei+ole+enää+kivaa.+
Rupeenko+mä+tekeen+samaa+sulle?+Hanki+nainen+itelles.+Mene+sinne+kadulle+ja+ala+pussailemaan+jokaisen+vastaantulevan+naisen+reisiä+samalla+kun+kourit+rintoja+tai+takamusta.+Älä+lopeta+vaikka+saisit+mitä+vastaukseksi.+Älä+lopeta+edes+vaikka+joku+läimäyttää+tai+potkasee+polvella,+huutamisesta+puhumattakaan.+Kyllä+joku+vielä+sun+matkaan+lähtee.+
Älä+välitä+mistään+vaan+jatka+samaa+aamusta+iltaan,+ja+seuraavana+päivänä+uudelleen,+ja+niin+pitkään+kunnes+saat+jonkun+loppuelämäksesi+matkaasi+mukaan.+Tee+sama+töissä+jokaiselle+yli+18v.+naiselle.+
Mä+rupeen+tätä+toitottamaan+jokaiseen+sun+kelle+tahansa+kirjoittamaan+kommentin+kommentiksi,+tai+jokaiseen+sun+tekemään+aloitukseen.+Joka+päivä+utelen+joko+olet+saanut+naisen.+Päivä+toisensa+jälkeen.+Mullahan+ei+ole+mitään+muuta+kuin+aikaa.+Kauanko+jaksat+sitä?+Mä+olen+sitkee+enkä+luovuta+helpolla.+Jaksan+kyllä+jatkaa+viikkoja+ja+kuukausia,+sitä+ei+kannata+epäillä.+
Lopeta,+tai+mä+lupaan+toteuttaa+tuon+minkä+sanoin.+Mä+jos+lupaan+jotakin,+myös+sen+lupauksen+pidän,+ja+toteutan+sen+minkä+lupaan.
02.06.2021 13:03
Ne+kuvat+on+suurin+piirtein+13+vuotta+ja+miinus+30+kiloo+vanhoja.+Joten+anna+niiden+kuvien+olla.+Ne+ei+enää+ulkonäöllisesti+kuvaa+mua.+Eikä+mua+kiinnosta+tuntemattomien+random-miehien+olematon+kiinnostus.+Jos+mä+sanon+et+jokin+asia+on+nou-nou,+silloin+se+on+nou-nou.
02.06.2021 12:37
Enpä+usko+että+niin+tulee+koskaan+käymään.+Ja+jos+tulisi,+niin+jos+pyytäjää+en+edes+tietäisi+näöltä,+olisi+vastaus+automaattisesti+ei.+Tällä+hetkellä+suostuisin+lähtemään+treffeille+vain+yhden+tietyn+miehen+kanssa.+Mutta+sitä+tuskin+tulee+tapahtumaan,+eikä+musta+itse+asiassa+ole+edes+tällä+hetkellä+treffeille+lähtijäksi.+Toisaalta+enpä+mä+juuri+ihmisten+ilmoilla+pyöri+nykyään,+joten+ei+se+ole+juurikaan+mahdollista+että+kukaan+edes+pyytäisi.
02.06.2021 11:40
Jos+se+kerta+noin+paljon+mietityttää,+niin+selaa+nää+ettei+enää+tarvi+miettiä+ja+ihmetellä.
https://www.jills.fi/alus-yasut-c-43.html?gclid=EAIaIQobChMIhuPxi6P48AIVjgwGAB23oQpCEAAYAiAAEgK9J_D_BwE
https://www.bonprix.fi/kategoria/727/alusvaatteet/koko_42,44,46,48,50,52,54,56,58,60
02.06.2021 09:08
😂🤣😂
Ensin+pilkit,+ja+sitten+alkoi+kuola+valua+suupielestä+kuorsausten+välillä..+🤪+Josta+tulikin+muuten+mieleeni.+
Sillon+aikanaan+kun+vielä+asuin+Oulussa,+oli+porukat+mulla+käymässä.+Kummatkin+ottavat+joka+päivä+ruuan+jälkeen+päiväunet.+Äitini+tuli+makkariin+sänkyyn+mun+viereen+pitkälleen,+ja+isäni+heitti+oikoselleen+olkkarin+sohvalle.+
Hetken+päästä+alkoi+tapahtumaan,+ja+konsertti+alkoi.+Mun+vierestä+kuulu+krooh,+ja+olkkarista+perään+pyyh.+Taas+vierestä+krooh,+ja+heti+perään+olkkarista+pyyh.+And+so+on...+
Se+oli+synkronoitua+kuorsausta,+sillä+olkkarista+ei+kuulunut+ollenkaan+kroohia,+ja+vierestä+ei+kuulunut+ollenkaan+pyyhia.
Siinä+sitten+huvittuneena+kuuntelin+puolisen+tuntia+synkassa+olevaa+kilpakuorsausta,+kunnes+hyö+heräsivät.+😂
01.06.2021 21:16
Ketju+meni+pieleen,+mutta+muut+vaikuttais+olevan+oikein.
01.06.2021 21:00
Sivusta+vastaan+ja+koitan+onneani.+Ruotsalainen+pelaa+ykkösketjussa,+tänään+Leijonat+pelas+Kanadaa+vastaan+12.15+alkaneessa+pelissä+ja+voittivat+pelin+voittolaukauksilla+Latviassa+pelatuissa+MM-kisoissa.+Toisena+isäntämaana+piti+olla+Valko-Venäjä,+mutta+maan+korruption+tai+jonkun+muun+ongelman+takia+jääkiekkoliitto+vei+kisaisännyyden+niiltä.+
Pelejä+en+ole+muistanut+katsoa+kun+on+ollut+muuta+mielessä,+ja+vastaukset+tulivat+päästä.+Kuinkakohan+monta+pistettä+saisin+noilla+vastauksilla?+🤔
01.06.2021 20:56
Nintendolla+tuli+hakattua+Super+Marion+ohella+Tetristä,+siis+silloin+harvoin+kun+heistä+kaukana+asuvana+pääsin+serkkujen+luokse+käymään,+joilla+oli+Nintendo.+Myöhemmin+pääsi+pleikkaria+testaamaan,+ja+Nintendoa+ennen+toisilla+serkuilla+taasen+tais+olla+Commodore+64:nen,+jolla+pääs+pelaamaan+heillä+käydessä.+
Muistaako+kukaan+sellasta+autopeliä+Commodore+64:lla,+jota+ajettiin+joystickilla,+ja+siinä+pysty+joillakin+radoilla+kaltevia+seiniä+pitkin+ajamalla+ohittamaan+muita+autoja?+Oon+yrittänyt+etsiä+sitä+netistä,+mutta+ei+ole+saattunut+osumaan+silmiin.+Outrunin+ja+Rad+Racerin+kaltainen,+tai+sitten+jompikumpi+niistä.+
Itellä+oli+MS-DOS:silla+mm.+Grand+Prix+Circuit,+Pokeri,+ja+tais+olla+Tetriskin.+Mother+Goose+löytyi+myös.+
Tetriksen+tyyppisiä+pelejä+olen+pelannut+puhelimella+ja+netissä+viime+vuosien+aikana,+mutta+vähemmän.
01.06.2021 20:24
Miksi+sä+sen+haluat+tietää?+
Anna+vastauksesi+vähintään+tuhannen+sanan+esseenä,+jossa+jokainen+syy,+miten+ja+miksi+haluat+kyseisen+asian+tietää,+on+perusteltu+oikeilla+faktoilla+ja+täydellisine+viitteineen.+Kerro+myös+esseessä+se,+mitä+aiot+kyseisellä+tiedolla+tehdä+saatuasi+sen+selville,+ja+mitä+ja+oleellisesti+miten+se+tieto+tulee+vaikuttamaan+elämässäsi,+tai+mikä+tärkeintä,+muuttamaan+elämääsi,+on+yksi+tärkeimmistä+tiedoista+vastauksessasi.
Luettuani+vastauksesi+ja+hyväksyttyäni+sen+riittäväksi,+voin+tämän+jälkeen+ehkä+kertoa+mitä+mielessä+silloin+pyöri,+siis+mikäli+vastauksesi+on+muotoiltu+hyvin,+ja+perustelut+ovat+mielestäni+riittävät.+
Toistaiseksi+vastaukseni+kysymykseeni+on:+mitä+helvettiä+se+sulle+kuuluu!
01.06.2021 18:21
Onko+sulla+kaikki+kunnossa+Välis,+kun+tällasia+kyselet+toisista?+Ainoo+jonka+päässä+viiraamisen+erottaa+selkeästi+pelkän+palstan+perusteella+on+Allu,+ja+sehän+jo+käy+hoidattamassa+itseään...jos+käy.+Ei+siitäkään+tiedä,+kun+välillä+puhuu+yhtä,+ja+hetken+päästä+toista.
01.06.2021 16:29
Täytyy+näköjään+taas+sääret+ajella,+kun+alkaa+tumma+karva+puskeen+sen+verran+jo+läpi+edellisen+kerran+jälkeen.+En+mä+talvella+niitä+jaksa+ajella,+kun+olen+sen+verran+laiska,+ja+harvoin+käyn+sellaisissa+paikoissa+että+sääret+on+näkyvissä.+Kesällä+tulee+ajeltua+aina+välillä,+jos+on+shortsikelejä+luvattu.+Jos+taas+viileää+verkkarikelejä,+sitten+väli+jää+pitemmäksi.+Hameita+käytän+harvoin,+joten+ei+muuten+ole+tarvetta+ajella.
01.06.2021 15:37
SINÄ+et+halua+yli+63+kilosta+naista.+Älä+yleistä+ja+väitä+puhuvasi+kaikkien++miesten+suilla.+Maailmassa+on+miljardeja+miehiä,+kuten+naisiakin,+ja+sinä+olet+vain+yksi+heistä.+Sinun+mielipiteesi+ei+ole+yhtä+kuin+kaikkien+maailman+miesten+mielipide.+
Sä+voitkin+vaikka+laihduttaa+itsesi+ensin+55+kiloseksi,+ja+kertoa+sitte+kuinka+hyvin+flaksi+kävi.+Koska+eihän+kukaan+halua+yli+55+kilosta+miestä.+
Ota+huomioon,+että+kaikki+ylipaino+ei+ole+kertynyt+pelkästään+liiallisesta+syömisestä+ja+liikkumatta+olosta.+Monet+sairaudet,+lääkkeet,+ja+hoitomuodot+kerryttävät+painoa,+jota+ei+yksinkertaisesti+pysty+laihduttamaan+pois+vaikka+itse+sitä+kuinka+haluaisi.+
Kumman+itse+tekisit,+jos+joutuisit+valitsemaan+kahdesta+vaihtoehdosta+toisen.+Sairastut+vaikka+parantumattomaan+sairauteen,+joka+ilman+hoitoa+vie+liikuntakyvyn+kokonaan+100+prosentin+todennäköisyydellä+kahdessa+vuodessa,+ja+jonka+hoidoksi+annettavat+lääkkeet+hidastavat,+sidekudoksien,+lihasten+tai+nivelten+rap+istumista,+ja+siten+pidentävät+liikuntakykyä,+mutta+nostaa+painoasi+huomattavasti.+
Siis+kumman+valitset:+noin+kaksi+vuotta,+tai+jopa+vähemmän+aikaa+liikkua+omin+voimin...hoikkana,+vai+useamman+vuoden+pitempään+pysyvän+liikuntakyvyn,+hyväksyessä+ylimääräisen+kertyvän+painon?+Ota+huomioon,+että+kun+puhutaan+liikuntakyvystä,+ei+puhuta+pelkästään+siitä+että+jaksaa+kävellä+tai+juosta+kilometrejä+kerrallaan,+vaan+siitä+että+pääset+esimerkiksi+olkkarin+sohvalta+tai+makkarin+sängyltä+vessaan+itsenäisesti+ja+ilman+avustamista.+Siis+muutaman+metrin.
01.06.2021 13:46
Ai+joo,+se+unohtu+sanoa+että+taudin+sain+täysin+supisuomalaiselta+valkoiselta+mieheltä.+En+ole+kertaakaan+koko+elämäni+aikana+harrastanut+matujen+tai+muiden+ulkomaan+elävien+kanssa+seksiä,+joten+mistään+muualta+ei+voida+väittää+taudin+saapuneen.+
Se+keneltä+oletettavasti+taudin+sain,+oli+häntäheikki,+joka+kulki+yhden+yön+panosta+toiseen+ja+pääosin+ilman+kumia.+Valitettavasti+lankesin+humalassa+lohtupanoon,+ja+koska+söin+pillereitä,+en+osannut+itse+vaatia+kumia.+Olin+silloin+19+-vuotias,+ja+vasta+muutamaa+kuukautta+aiemmin+aloittanut+seksielämän.
01.06.2021 13:22
Eihän+ne+elarit+silloin+tunnu+niin+vastenmielisiltä+maksaa,+kun+oikeasti+välittää+lapsestaan+ja+haluaa+tehdä+parhaansa+lapsensa+eteen,+tai+näin+ainakin+oletan,+mutta+jos+ei+itse+halua+käyttää+ehkäisyä+yhden+yön+jutuissa,+vaan+jättää+ehkäisyn+täysin+naisen+hoidettavaksi,+ei+tätä+silloin+kiinnosta+mahdollisesti+seurauksena+syntyvä+lapsi+ja+lapsen+etu.+Silloin+saa+tällaista+ylimielistä+ja+vastuun+yksin+toiselle+siirtävää+ihmistä+kutsua+täydellä+syyllä+idiootiksi.
01.06.2021 13:13
Jos+mun+aikani+lähteä+on+tullut,+olen+siihen+valmis,+ja+toisaalta+se+osittain+olisi+ehkä+helpotuskin,+vaikka+en+kuolla+haluakaan.+Jos+lähdön+hetki+siirtyy+pitkälle+tulevaisuuteen,+kuten+toiveissa+on,+ei+sekään+mikään+kauhistus+ole.+Kunhan+lähtö+on+nopea+ja+tuskaton.+Se+päivä+koittaa+sitten+kun+koittaa.
31.05.2021 19:35
Ootko+ajatellut+sitä+että+voit+jäädä+auton+alle+pyörälenkillä,+ja+et+siitä+selviä+hengissä?+Ei+kuolema+tule+pelkästään+sairauksien+takia.
31.05.2021 19:30
Menen+porukoille+käymään.+Sitä,+olenko+yötä+vai+käyttö+vain+päiväseltään,+en+vielä+tiedä.+Sen+näkee+sitten+lähempänä.
31.05.2021 19:25
Kuten+sanoin,+riippuu+hommasta.+Jos+olen+luvannut+jotain+jollekulle+tehdä,+oli+sitten+kyse+töissä+olosta+tai+tehdä+joku+työ+toiselle,+teen+sen+kyllä,+vaikkakin+sitten+pitkin+hampain+jos+ei+se+kyseinen+homma+jostain+syystä+inspaa.+
Olin+ollut+keväällä+2001+harjottelussa+Euran+Kariniemen+broileritehtaan+henkilöstöruokalan+keittiössä,+ja+ruokalan+pitäjällä+oli+myös+sivutoimenaan+pitopalvelu,+ja+sainkin+harjoittelun+päättyessä+kesäksi+paikan+pitopalvelun+keikkatyöläisenä.+Aina+silloin+tällöin+soitettiin+ja+kysyttiin+pääsisinkö+töihin+silloin+ja+silloin,+ja+vain+kerran+jouduin+kieltäytymään+kun+olin+menossa+pariksi+päiväksi+sairaalaan+tutkimuksiin.+Olisin+tietysti+voinut+muulloinkin+kieltäytyä+jos+ei+olisi+huvittanut+viikonloppuna+herätä+aikaisin+duuniin,+tai+ilmottaa+äkillisestä+sairastumisesta,+mutta+ei+tullut+mieleenikään+kun+oli+tullut+luvatuksi+tulla.+
Myös+harjoittelun+aikana+mua+pyydettiin+toimimaan+yhtenä+päivänä+ateriapalvelun+lähettinä,+joka+kuljetti+lämpimiä+aterioita+niitä+tilanneille.+Se+ei+varsinaisesti+kuulunut+mun+hommiin,+mutta+koska+ei+ollut+ketään+muuta+sijaista+joka+olisi+tehnyt+sen+kyseisenä+päivänä,+lupasin+sen+tehdä.+Ja+sen+myös+tein.+
Aikanaan+kun+oli+Fazerin+Hyvinkään+leipomossa+keväällä+2003+harjoittelussa,+alkoi+leikattu+polvi+kipuilla+äkillisestä+pitkästä+seisomatyöstä+johtuen,+jouduin+keskeyttämään+harjoittelun+ja+jäämään+sairauslomalle.+Sen+verran+tunsin+velvollisuudentunnetta+kesken+jääneestä+harjoittelusta,+että+halusin+ja+sain+tehdä+sen+palkattomana+harjoitteluna+kesällä+loppuun.+
Ei+se+niin+kivaa+ollut+herätä+viideltä+aamulla+ja+lähteä+seitsemäksi+duuniin+avaamaan+tehtaan+myymälää,+etenkin+kun+juuri+silloin+sattu+oleen+pari+viikkoo+putkeen+heinäkuussa+30+asteen+helteet,+niin+että+leipomon+puolelta+avoimien+ovien+kautta+kuumien+uunien+ja+rasvakeittimien+lämpöön+sekoittui+myymälän+oven+kautta+ulkoa+tuleva+trooppinen+kuumuus,+kun+tiesi+kuinka+hikinen+päivä+olisi+taas+tiedossa+vailla+muuta+viilennystä+kuin+pöytätuuletin.+
Tein+sen+kuitenkin,+koska+olin+silloin+yksin+vastuussa+koko+myymälästä,+varsinaisen+myymälänhoitajan+ollessa+kesälomilla+sen+nelisen+viikkoa.+Takatuuraaja,+joka+osasi+myymälän+hommat,+oli+kyllä+olemassa,+mutta+koska+hänellä+oli+omat+hommat+leipomon+puolella,+ei+hän+ehtinyt+minua+tuuraamaan+muuten+kuin+ruokatunnin+ajaksi.+Eikä+aina+silloinkaan.+
Olin+jo+silloin+siinä+mielessä+vastuuni+kantava,+että+jos+lupasin+jollekulle+jotain,+pyrin+sen+lupaukset+myös+pitämään.+Samoin+oli+koulun+ryhmätöiden+suhteen,+että+jos+sovittiin+jokaiselle+jotakin+tehtäväksi,+tein+oman+osuuteni.+Vaikka+sitten+edellisenä+iltana+ja+yönä+ennen+deadlinea.
31.05.2021 18:23
31 / 86