Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Anonyymi

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

103

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu vaan paljon paremmalta pimpero paljaalla ja suurimmalle osalle tämä on sopinut.
      Ikinä ei ole tauteja ollut ja kukaan ei ole raskaaksi tullut tietääkseni.

      • Anonyymi

        Ootko käynyt testeissä? Aina sukupuolitauti ei anna oireita. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko käynyt testeissä? Aina sukupuolitauti ei anna oireita. .

        Jokunen vuosi sitten kävin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokunen vuosi sitten kävin

        Täytyy käydä säännöllisesti, jos edelleen suojaamatonta seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy käydä säännöllisesti, jos edelleen suojaamatonta seksiä.

        Panen vain suomalaisia ja siistin näköisiä naisia. Vähintään kerran kuussa uutta naista ja kumia en käytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panen vain suomalaisia ja siistin näköisiä naisia. Vähintään kerran kuussa uutta naista ja kumia en käytä.

        Sit voitkin alkaa pikku hiljaa ootella elareita, jos hyvällä tuurilla taudit on kiertäny sut kaukaa. Kato ei sitä aina suomalaisetkaan naiset tiedä sairastavansa sukupuolitautia, jos heidän tartunnat ovat olleet täysin oireettomia. Siitä huolimatta he tartuttavat sen jokaiseen kumppaniin, jonka kanssa harrastavat suojaamatonta seksiä.

        20 vuotta sitten panin paljaallaan erään kundin kanssa, ja muutamaa päivää myöhemmin tuli viestiä että kannattais käydä testeissä. Häneltä se tartunta ei ollut lähtöisin, siitä hän oli 100 prosenttisesti varma, joten tartunta oli lähtöisin minulta. Koska olin ollut täysin oireeton niin ennen kuin jälkeen viestin, en edes tiennyt seksiä harrastaessa klamydiatartunnastani ennen sen kundin viestiä. Hänelle oli tullut oireita, ja siten osasi mennä testeihin.

        Joten kyllä ne suomalaisissakin naisissa ne sukupuolitaudit leviää, eikä pelkästään ulkomaisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panen vain suomalaisia ja siistin näköisiä naisia. Vähintään kerran kuussa uutta naista ja kumia en käytä.

        Voi sen seksitaudin noinkin saada.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Sit voitkin alkaa pikku hiljaa ootella elareita, jos hyvällä tuurilla taudit on kiertäny sut kaukaa. Kato ei sitä aina suomalaisetkaan naiset tiedä sairastavansa sukupuolitautia, jos heidän tartunnat ovat olleet täysin oireettomia. Siitä huolimatta he tartuttavat sen jokaiseen kumppaniin, jonka kanssa harrastavat suojaamatonta seksiä.

        20 vuotta sitten panin paljaallaan erään kundin kanssa, ja muutamaa päivää myöhemmin tuli viestiä että kannattais käydä testeissä. Häneltä se tartunta ei ollut lähtöisin, siitä hän oli 100 prosenttisesti varma, joten tartunta oli lähtöisin minulta. Koska olin ollut täysin oireeton niin ennen kuin jälkeen viestin, en edes tiennyt seksiä harrastaessa klamydiatartunnastani ennen sen kundin viestiä. Hänelle oli tullut oireita, ja siten osasi mennä testeihin.

        Joten kyllä ne suomalaisissakin naisissa ne sukupuolitaudit leviää, eikä pelkästään ulkomaisissa.

        Toi on totta. Jos se suomimies vielä käy rajan takana hommailemassa niin voi tuoda tulleessaan hiv tartunnan tai lääkeresistenssin kupan. Kumpaakin löydetty ihan rehdeiltä tavallisilta iäkkäämmiltä miehiltä ja osa perheellisiäkin. Jatkotartuttaneet vaimonsa ja muitakin siistejä suominaisia.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Sit voitkin alkaa pikku hiljaa ootella elareita, jos hyvällä tuurilla taudit on kiertäny sut kaukaa. Kato ei sitä aina suomalaisetkaan naiset tiedä sairastavansa sukupuolitautia, jos heidän tartunnat ovat olleet täysin oireettomia. Siitä huolimatta he tartuttavat sen jokaiseen kumppaniin, jonka kanssa harrastavat suojaamatonta seksiä.

        20 vuotta sitten panin paljaallaan erään kundin kanssa, ja muutamaa päivää myöhemmin tuli viestiä että kannattais käydä testeissä. Häneltä se tartunta ei ollut lähtöisin, siitä hän oli 100 prosenttisesti varma, joten tartunta oli lähtöisin minulta. Koska olin ollut täysin oireeton niin ennen kuin jälkeen viestin, en edes tiennyt seksiä harrastaessa klamydiatartunnastani ennen sen kundin viestiä. Hänelle oli tullut oireita, ja siten osasi mennä testeihin.

        Joten kyllä ne suomalaisissakin naisissa ne sukupuolitaudit leviää, eikä pelkästään ulkomaisissa.

        Niin siis sukupuolitaudeistahan yli 50% tapauksista on oireettomia.
        Aivan älytöntä vedellä ilman kumia irtosuhteiden kanssa 🙄 itse sain oireettomalta tartunnan. Tänä päivänä kumi on ehdoton tai sitten jää väliin.
        N35


      • Lauruska kirjoitti:

        Sit voitkin alkaa pikku hiljaa ootella elareita, jos hyvällä tuurilla taudit on kiertäny sut kaukaa. Kato ei sitä aina suomalaisetkaan naiset tiedä sairastavansa sukupuolitautia, jos heidän tartunnat ovat olleet täysin oireettomia. Siitä huolimatta he tartuttavat sen jokaiseen kumppaniin, jonka kanssa harrastavat suojaamatonta seksiä.

        20 vuotta sitten panin paljaallaan erään kundin kanssa, ja muutamaa päivää myöhemmin tuli viestiä että kannattais käydä testeissä. Häneltä se tartunta ei ollut lähtöisin, siitä hän oli 100 prosenttisesti varma, joten tartunta oli lähtöisin minulta. Koska olin ollut täysin oireeton niin ennen kuin jälkeen viestin, en edes tiennyt seksiä harrastaessa klamydiatartunnastani ennen sen kundin viestiä. Hänelle oli tullut oireita, ja siten osasi mennä testeihin.

        Joten kyllä ne suomalaisissakin naisissa ne sukupuolitaudit leviää, eikä pelkästään ulkomaisissa.

        Itse olen elämäni aikana maksanut yhdestä tenavasta elareita 67 200€ elareita. Ero oli yhteinen päätös ja sekuntiakaan en kadu.

        Ei ne elarit ole lapsen/lapsien kaikki kustannukset. Lisäksi olen ottanut kaiken takaisin yli kymmenkertaisena, onnettomuuden hoitona.

        Nyt valtio ei infran ja sairaanhoidon lisäksi tue minua, mutta voitolla mennään varmasti ihan loppuun asti.

        Jos muuten kuulut eläkeVarman maksajiin, niin minä syön sinun pöydästäsi ja nauran päälle.


      • Ytmiläinen kirjoitti:

        Itse olen elämäni aikana maksanut yhdestä tenavasta elareita 67 200€ elareita. Ero oli yhteinen päätös ja sekuntiakaan en kadu.

        Ei ne elarit ole lapsen/lapsien kaikki kustannukset. Lisäksi olen ottanut kaiken takaisin yli kymmenkertaisena, onnettomuuden hoitona.

        Nyt valtio ei infran ja sairaanhoidon lisäksi tue minua, mutta voitolla mennään varmasti ihan loppuun asti.

        Jos muuten kuulut eläkeVarman maksajiin, niin minä syön sinun pöydästäsi ja nauran päälle.

        Eihän ne elarit silloin tunnu niin vastenmielisiltä maksaa, kun oikeasti välittää lapsestaan ja haluaa tehdä parhaansa lapsensa eteen, tai näin ainakin oletan, mutta jos ei itse halua käyttää ehkäisyä yhden yön jutuissa, vaan jättää ehkäisyn täysin naisen hoidettavaksi, ei tätä silloin kiinnosta mahdollisesti seurauksena syntyvä lapsi ja lapsen etu. Silloin saa tällaista ylimielistä ja vastuun yksin toiselle siirtävää ihmistä kutsua täydellä syyllä idiootiksi.


      • Lauruska kirjoitti:

        Sit voitkin alkaa pikku hiljaa ootella elareita, jos hyvällä tuurilla taudit on kiertäny sut kaukaa. Kato ei sitä aina suomalaisetkaan naiset tiedä sairastavansa sukupuolitautia, jos heidän tartunnat ovat olleet täysin oireettomia. Siitä huolimatta he tartuttavat sen jokaiseen kumppaniin, jonka kanssa harrastavat suojaamatonta seksiä.

        20 vuotta sitten panin paljaallaan erään kundin kanssa, ja muutamaa päivää myöhemmin tuli viestiä että kannattais käydä testeissä. Häneltä se tartunta ei ollut lähtöisin, siitä hän oli 100 prosenttisesti varma, joten tartunta oli lähtöisin minulta. Koska olin ollut täysin oireeton niin ennen kuin jälkeen viestin, en edes tiennyt seksiä harrastaessa klamydiatartunnastani ennen sen kundin viestiä. Hänelle oli tullut oireita, ja siten osasi mennä testeihin.

        Joten kyllä ne suomalaisissakin naisissa ne sukupuolitaudit leviää, eikä pelkästään ulkomaisissa.

        Ai joo, se unohtu sanoa että taudin sain täysin supisuomalaiselta valkoiselta mieheltä. En ole kertaakaan koko elämäni aikana harrastanut matujen tai muiden ulkomaan elävien kanssa seksiä, joten mistään muualta ei voida väittää taudin saapuneen.

        Se keneltä oletettavasti taudin sain, oli häntäheikki, joka kulki yhden yön panosta toiseen ja pääosin ilman kumia. Valitettavasti lankesin humalassa lohtupanoon, ja koska söin pillereitä, en osannut itse vaatia kumia. Olin silloin 19 -vuotias, ja vasta muutamaa kuukautta aiemmin aloittanut seksielämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panen vain suomalaisia ja siistin näköisiä naisia. Vähintään kerran kuussa uutta naista ja kumia en käytä.

        Et ole saanut suomalaista sen enempää kuin ulkomaistakaan naista:D Saati sitten"siistiä"

        Huvittavia nämä palstalla päivystävät super-YT miehet, jotka aina kun kumin käytöstä puhutaan hyökkäävät piilostaan kertomaan kuinka ovat panneet kumitta kymmeniä naisia


      • Lauruska kirjoitti:

        Eihän ne elarit silloin tunnu niin vastenmielisiltä maksaa, kun oikeasti välittää lapsestaan ja haluaa tehdä parhaansa lapsensa eteen, tai näin ainakin oletan, mutta jos ei itse halua käyttää ehkäisyä yhden yön jutuissa, vaan jättää ehkäisyn täysin naisen hoidettavaksi, ei tätä silloin kiinnosta mahdollisesti seurauksena syntyvä lapsi ja lapsen etu. Silloin saa tällaista ylimielistä ja vastuun yksin toiselle siirtävää ihmistä kutsua täydellä syyllä idiootiksi.

        Terve vaan täysi idiootti


      • Nightis kirjoitti:

        Terve vaan täysi idiootti

        Muako sä kutsut idiootiksi? Tällä naisella on ollut ehkäisy kunnossa viimeset 14 vuotta, vaikka sille ei ole ollut aina tarvetta.


    • Anonyymi

      Ei miehet välitä..omaan napaan tuijottelijoita. Eihän se mies raskaaksi tule, luuletko että tuollaisia edes kiinnostaa. Illan hoito=ona moka

    • Anonyymi

      syntyvyys on saatava nousuun. Se on ihan hallitusohjelmassa. Kondomi on epäisänmaallista. Myös väestöliitto patistaa lisäämään lapsia.

      Yh- äidit on parasta suomelle.

    • Anonyymi

      kumit on ikäviä. En käytä.

    • Anonyymi

      Ei ole varaa ostaa kumeja.

    • Anonyymi

      Tää mun naama on paras ehkäsyväline

    • Että näin. Näin hövelin sakin kanssa ei kyllä kiinnostas vaihtaa edes suudelmaa.

    • Anonyymi

      Kumin käyttäminen on kuin söisi banaanin kuorineen, vanha afrikkalainen sananlasku.🍌🧔

      • Anonyymi

        Miksi olet syönyt banaanin kuorineen? Kokeilumielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet syönyt banaanin kuorineen? Kokeilumielessä?

        Koska idiootti. Tarviiko tuo suurempaa selittelyä 😂


      • Anonyymi

        Ilmankos HIV-kuolleisuus on juuri Afrikassa niin suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos HIV-kuolleisuus on juuri Afrikassa niin suuri.

        Siellähän uskotaan sellaiseenkin kuvitelmaan, että neitsyen raiskaus parantaa miehestä hivin.


    • Anonyymi

      Kaks piippuinen kysymys, ainakin mun kohdallani. Vuosikausia mä puhuin kondomien puolesta, ja taatusti tästä eteenpäinkin... tilanteesta riippuen.
      Nyt vaan kävi niin ett otin tietoiseti riskin; saada jonkin sukupuolitaudin tai tulla raskaaksi ja hyvin kävi. En saanut sukupuolitautia, mutt äitysvapaa alkaa 03.06.2021 ja laskettu aika mulla on heinäkuun alussa.

      Toivomallani loppusuoralla ollaan, pienellä petoksella, mutt siinäkin suhteessa puntit ovat tasoissa. Kaiken lisäksi mä en kieltänyt käyttämästä kortonkia, sanoin vain ettei hänen tarvitse seurauksista huolehtia, jos on varma ettei mitään tarttuvaa tautia mulle aiheuta. Siis aikuinen kolmen lapsen isä; jos ei tiedä/ymmärrä mitä siitä saattaa olla seurauksena = 100% typerys!
      Varsinkin koska kolmas hänen lapsensakin oli ns. "vahinko lapsi"

      Äijä säästää sievoisen summan elareita, jos pitää mölyt mahassaan ja antaa mun ja lapsen elää omaa elämäämme, johon hän ei mitenkään kuulu.
      Toisaalta mä säästin itseni tressiltä ja testeiltä, sovinko yksinhuoltaja äidiksi vai en, ja noin 20.000€ laskulta, jonka keinohedelmöittäminen tulis kustantamaan.
      Isä ja lapsi kohtaavat ehkä toisensa joskus, kun lapsi on tarpeeksi vanha kohtaamaan hänet... siis vain; jos lapsi niin haluaa.

      • Anonyymi

        Mahtaa lapses kunnioittaa sua kun ikää on sen verran että tajuaa asian laidan. Just tuollaiset ihmiset tekee lapsistaan mt-ongelmaisia. Säälin syntymätöntä lasta jo nyt 😔


      • Anonyymi

        Aika rankka päätös jos nainen haluaa lapsen ilman isän tuomaa henkistä, arkipäiväistä ja taloudellista tukea. Onhan niitä vahvoja naisia jotka pystyvät mihin vain mutta meneehän se oma aika pitkälti lapsen navan ympärillä pyöriessä. Eikä tuo aika pääty siihen kun napanuoran tynkä irtoaa, piitkä ajallinen tie johon kuuluu jos monenlaista tunnetta ja elämäntilannetta.
        Lapsi todellakin antaa sisältöä elämään, joidenkin mielestä jopa ylipursuavasti:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rankka päätös jos nainen haluaa lapsen ilman isän tuomaa henkistä, arkipäiväistä ja taloudellista tukea. Onhan niitä vahvoja naisia jotka pystyvät mihin vain mutta meneehän se oma aika pitkälti lapsen navan ympärillä pyöriessä. Eikä tuo aika pääty siihen kun napanuoran tynkä irtoaa, piitkä ajallinen tie johon kuuluu jos monenlaista tunnetta ja elämäntilannetta.
        Lapsi todellakin antaa sisältöä elämään, joidenkin mielestä jopa ylipursuavasti:)

        AsianVierestä

        Suurempi ongelma on mun mielestä se että tää naikkonen on tehnyt lapsen puolesta päätöksen ettei lapsella ole isäsuhdetta. Omaa elämäänsä voi ryssiä ihan miten haluaa mutta hirveältä tuntuu että lapsen elämää pilataan omien itsekkäiden halujen takia. Ja tällaisia akkoja valitettavasti riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurempi ongelma on mun mielestä se että tää naikkonen on tehnyt lapsen puolesta päätöksen ettei lapsella ole isäsuhdetta. Omaa elämäänsä voi ryssiä ihan miten haluaa mutta hirveältä tuntuu että lapsen elämää pilataan omien itsekkäiden halujen takia. Ja tällaisia akkoja valitettavasti riittää.

        Ai, mä olen ihan naikkoseksi, pudonnut! Olisit ihan suoraan huoritellut. Kyllä mun lapselle on ihan varmaan "isä hahmoja", ihan mun veljistäni tai vaikka mun isästäni ja taatusti enemmän mitä hänen omasta biologisesta isästään. jolla on jo muitakin lapsia.
        Siks toiseksi, tuskin ruokalusikallinen spermaa hänelle niin arvokasta on. Uskoisin hänenkin tekevän tyhjennyksen välillä itsetyydyttämällä, ja tuotos joutuu hukattavaksi tietenkin.
        Eikä hän missään kohtaa ole talodellisesti vastuussa, mun päätöksestäni.
        Joten ota ihan rauhallisesti vaan, ainoa yhteiskunnan avustus jonka tulen ottamaan vastaan on lapsilisä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurempi ongelma on mun mielestä se että tää naikkonen on tehnyt lapsen puolesta päätöksen ettei lapsella ole isäsuhdetta. Omaa elämäänsä voi ryssiä ihan miten haluaa mutta hirveältä tuntuu että lapsen elämää pilataan omien itsekkäiden halujen takia. Ja tällaisia akkoja valitettavasti riittää.

        Kunnioitan naisen päätöstä olla paljastamatta isää. Sossu maksaa elatuskorvausta (tai Kela). Ei se äiti ole yhtään "huonompi" vaikka on tällainen yhteinen salaisuus. Hyvää jatkoa ja kesää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä olen ihan naikkoseksi, pudonnut! Olisit ihan suoraan huoritellut. Kyllä mun lapselle on ihan varmaan "isä hahmoja", ihan mun veljistäni tai vaikka mun isästäni ja taatusti enemmän mitä hänen omasta biologisesta isästään. jolla on jo muitakin lapsia.
        Siks toiseksi, tuskin ruokalusikallinen spermaa hänelle niin arvokasta on. Uskoisin hänenkin tekevän tyhjennyksen välillä itsetyydyttämällä, ja tuotos joutuu hukattavaksi tietenkin.
        Eikä hän missään kohtaa ole talodellisesti vastuussa, mun päätöksestäni.
        Joten ota ihan rauhallisesti vaan, ainoa yhteiskunnan avustus jonka tulen ottamaan vastaan on lapsilisä.

        Satunnaiset kohtaamiset isäsi tai veljesi kanssa eivät ikinä korvaa biologista isää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä olen ihan naikkoseksi, pudonnut! Olisit ihan suoraan huoritellut. Kyllä mun lapselle on ihan varmaan "isä hahmoja", ihan mun veljistäni tai vaikka mun isästäni ja taatusti enemmän mitä hänen omasta biologisesta isästään. jolla on jo muitakin lapsia.
        Siks toiseksi, tuskin ruokalusikallinen spermaa hänelle niin arvokasta on. Uskoisin hänenkin tekevän tyhjennyksen välillä itsetyydyttämällä, ja tuotos joutuu hukattavaksi tietenkin.
        Eikä hän missään kohtaa ole talodellisesti vastuussa, mun päätöksestäni.
        Joten ota ihan rauhallisesti vaan, ainoa yhteiskunnan avustus jonka tulen ottamaan vastaan on lapsilisä.

        Kyse ei ole mistään yhteiskunnan avustuksista (ootko ihan kelkasta pudonnut?) ja vielä vähemmän jostain "ruokalusikallisesta spermaa" (hienoa miten vertaat lapsesi alun saamista) vaan siitä että omien itsekkäiden halujesi takia olet tehnyt päätöksen jonka seurauksena voi kasvaa hyvin rikkonainen ihminen ja kirjoituksistasi päätellen on hyvin mahdollista että lapsi saa kieroutuneen käsityksen siitä miten muita ihmisiä tulee kohdella.
        Ja ei, kuka tahansa mies ei korvaa omaa isää. Se että sinulla on miespuolisia sukulaisiaan, kuten jokaisella muulla, ei korvaa isän puutetta. Tämä fakta tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin lävähtämään kasvoillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa lapses kunnioittaa sua kun ikää on sen verran että tajuaa asian laidan. Just tuollaiset ihmiset tekee lapsistaan mt-ongelmaisia. Säälin syntymätöntä lasta jo nyt 😔

        Aika kovaa kritiikkiä. Kyllä ne lapset osaa kasvaa ilman toista vanhempaa, se on hyvin hyvin yleistä. Monista miehistä vaan ei ole siihen vanhemman hommaan vaikka niin alkuun luulisivat. Minäkin erehdyin luulemaan. Rakastettu lapsi pärjää kyllä. Tsemppiä itsenäisen valinnan tehneelle naiselle! Täällä näitä mukahuolehtivia moralisteja riittää, älä kuuntele heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kovaa kritiikkiä. Kyllä ne lapset osaa kasvaa ilman toista vanhempaa, se on hyvin hyvin yleistä. Monista miehistä vaan ei ole siihen vanhemman hommaan vaikka niin alkuun luulisivat. Minäkin erehdyin luulemaan. Rakastettu lapsi pärjää kyllä. Tsemppiä itsenäisen valinnan tehneelle naiselle! Täällä näitä mukahuolehtivia moralisteja riittää, älä kuuntele heitä.

        Ettäkö jos ei ole samaa mieltä asioiden laidasta niin ei tarvitse kuunnella? Kai moralisteillakin on oikeus tulla kuulluksi?

        -palstahessu


      • Anonyymi

        En nyt suuremmin arvosta tapaa, jolla tuon asian tulit hoitaneeksi. Omasta vapaasta tahdostaankin tuollaiseen isänrooliin suostuviakaan ei ole vaikea löytää. Musta kusettaminen on kusettamista, vaikka kohde olisikin täysin älyvapaa tapaus.

        Nämä saamasi kommentit itse raskauteen ja päätökseesi saada lapsi ilman sen isää ovat kuitenkin täysin kohtuuttomia. Siinä ei ole mitään väärää, eikä edes mitään arveluttavaa. Olet luultavasti tuon jutun hyvin mielessäsi punninnut. Niin olin minäkin, eikä ole tarvinut koskaan epäröidä. Omalla lapsillani on kylläkin ihan vapaaehtoinen isä, jonka kanssa asiat on puhuttu ja sovittu valmiiksi jo etukäteen. Hän myöskin on lapselle olemassa ja lapsen tuntema, vaikkakaan ei lainkaan fyysisesti läsnä meidän elämässä. Rahaa en saa senttiäkään ylitse lapsilisän, en isältä, enkä yhteiskunnalta. Eikä kyllä ole tarpeenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kovaa kritiikkiä. Kyllä ne lapset osaa kasvaa ilman toista vanhempaa, se on hyvin hyvin yleistä. Monista miehistä vaan ei ole siihen vanhemman hommaan vaikka niin alkuun luulisivat. Minäkin erehdyin luulemaan. Rakastettu lapsi pärjää kyllä. Tsemppiä itsenäisen valinnan tehneelle naiselle! Täällä näitä mukahuolehtivia moralisteja riittää, älä kuuntele heitä.

        Kyllä lapset kasvavat ihan vaikka ilman kumpaakaan vanhempaa. Lapsi kasvaa vaikka metsän keskellä susien parissa jos vaan saa tarpeeksi ravinteita, mutta se ei tarkoita että se on asia jota kannattaa tavoitella.
        Pointti on se että valinta lapsen isättömyydestä on tehty itsekkään ihmisen omien halujen pohjalta. Se ei ole "lapsen rakastamista" vaan halua kontrolloida.
        Jo kirjoitustyyli "äijä säästää elareita sievoisen summan jos tajuaa pitää mölyt mahassaan ja pysyä poissa mun ja lapsen elämästä", kertoo tästä ihmisestä kaiken tarvittavan. Ja kuka tahansa joka puolustelee tuollaista ihmistä voi katsoa pitkään peiliin.
        Onko enää ihme että Suomessa on niin paljon nuoria mielenterveyspotilaita ja lapset satuttaa toisiaan kun kotona annetaan tuollainen oppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lapset kasvavat ihan vaikka ilman kumpaakaan vanhempaa. Lapsi kasvaa vaikka metsän keskellä susien parissa jos vaan saa tarpeeksi ravinteita, mutta se ei tarkoita että se on asia jota kannattaa tavoitella.
        Pointti on se että valinta lapsen isättömyydestä on tehty itsekkään ihmisen omien halujen pohjalta. Se ei ole "lapsen rakastamista" vaan halua kontrolloida.
        Jo kirjoitustyyli "äijä säästää elareita sievoisen summan jos tajuaa pitää mölyt mahassaan ja pysyä poissa mun ja lapsen elämästä", kertoo tästä ihmisestä kaiken tarvittavan. Ja kuka tahansa joka puolustelee tuollaista ihmistä voi katsoa pitkään peiliin.
        Onko enää ihme että Suomessa on niin paljon nuoria mielenterveyspotilaita ja lapset satuttaa toisiaan kun kotona annetaan tuollainen oppi.

        Kukaan ei voi taata, että se ydinperheen isäkään olisi hengissä. Se se vasta voikin olla traumaattista. Siinä kohtaa voi olla, ettei ole yhtään toimintakykyistä vanhempaa olemassa. Se jäljelle jäänytkin kun voi traumatisoitua. Ihan tyhjänpäiväistä jeesustelua itsekkyydestä. Lasten saaminen on AINA itsekästä. Yhtään epäitsekästä syytä lapsen saamiseen ei ole olemassakaan. Jo se, että ylipäänsä tekee lapsen on valinta, joka on tehty lapsen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei voi taata, että se ydinperheen isäkään olisi hengissä. Se se vasta voikin olla traumaattista. Siinä kohtaa voi olla, ettei ole yhtään toimintakykyistä vanhempaa olemassa. Se jäljelle jäänytkin kun voi traumatisoitua. Ihan tyhjänpäiväistä jeesustelua itsekkyydestä. Lasten saaminen on AINA itsekästä. Yhtään epäitsekästä syytä lapsen saamiseen ei ole olemassakaan. Jo se, että ylipäänsä tekee lapsen on valinta, joka on tehty lapsen puolesta.

        Siis todella järkyttävän itsekästä puuhaa tehdä lapsi, jos on mahdollista, että jompikumpi vanhemmista menehtyy ennen lapsen täysi-ikäsyyttä. Itsekkyyden huippu, jos kehtaavat molemmat mennä kuolemaan. Ton pitäis olla rangaistavaa. Noin itsekkäät vanhemmat pitäis herättää henkiin ja sitten telottaa kivittämällä ... häpeäpaalussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satunnaiset kohtaamiset isäsi tai veljesi kanssa eivät ikinä korvaa biologista isää.

        Mutta kortsua ei miehet käytä. Ah, tätä kaksinaismoralismia, ihan naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei voi taata, että se ydinperheen isäkään olisi hengissä. Se se vasta voikin olla traumaattista. Siinä kohtaa voi olla, ettei ole yhtään toimintakykyistä vanhempaa olemassa. Se jäljelle jäänytkin kun voi traumatisoitua. Ihan tyhjänpäiväistä jeesustelua itsekkyydestä. Lasten saaminen on AINA itsekästä. Yhtään epäitsekästä syytä lapsen saamiseen ei ole olemassakaan. Jo se, että ylipäänsä tekee lapsen on valinta, joka on tehty lapsen puolesta.

        Edelleenkään, pointti EI ole se onko lapsella sekä isä- ja äitisuhde. Pointti on se että toinen näistä torpedoidaan jo ennen lapsen syntymää. Koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu, tavoitteena ei kuitenkaan KOSKAAN tule olla vahingoittaa lasta omien halujen vuoksi! Tässä tapauksessa se on ollut tavoite alusta lähtien ja sinä olet täysi idiootti jos et tätä käsitä.
        Ihmisten jotka eivät laita lapsen tarpeita edelle, ei edes pitäisi lisääntyä. Valitettavasti tätä tapahtuu ja seuraukset näkyvät 5-20 vuotta myöhemmin kun lapsi päätyy vankilaan, osastolle tai hautaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään, pointti EI ole se onko lapsella sekä isä- ja äitisuhde. Pointti on se että toinen näistä torpedoidaan jo ennen lapsen syntymää. Koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu, tavoitteena ei kuitenkaan KOSKAAN tule olla vahingoittaa lasta omien halujen vuoksi! Tässä tapauksessa se on ollut tavoite alusta lähtien ja sinä olet täysi idiootti jos et tätä käsitä.
        Ihmisten jotka eivät laita lapsen tarpeita edelle, ei edes pitäisi lisääntyä. Valitettavasti tätä tapahtuu ja seuraukset näkyvät 5-20 vuotta myöhemmin kun lapsi päätyy vankilaan, osastolle tai hautaan.

        Pointtina on se, että on täysin idoioottimaista väittää, että vahingoitettaisiin ketään tai torpedoitaisiin mitään. Äidit ovat kasvattaneet lapsiaan myös yksin maailman sivu ja valtaosasta tulee ihan yhtä täyspäisiä ihmisoä kuin ydinperheidenkin vastaavista. Kääntäen myös ydinperheistä tulee osa ulos täysinä sekopäinä. Lapsen etu voi ihan yhtä hyvin olla olematta tekemisissä kuin olla tekemisissä ja sitä on ihan turha yrittää yhdenkään ulkopuolisen määritellä. Jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointtina on se, että on täysin idoioottimaista väittää, että vahingoitettaisiin ketään tai torpedoitaisiin mitään. Äidit ovat kasvattaneet lapsiaan myös yksin maailman sivu ja valtaosasta tulee ihan yhtä täyspäisiä ihmisoä kuin ydinperheidenkin vastaavista. Kääntäen myös ydinperheistä tulee osa ulos täysinä sekopäinä. Lapsen etu voi ihan yhtä hyvin olla olematta tekemisissä kuin olla tekemisissä ja sitä on ihan turha yrittää yhdenkään ulkopuolisen määritellä. Jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää tuon.

        Ja oletat että nainen joka kirjoittaa tyyliin "ukko tietää parhaansa jos pysyy poissa" ja "annoin paljaalla kun tiesin että sillä on muitakin lapsia ja halusin lapsen", on täysijärkinen tekemään elintärkeitä päätöksiä lapsen puolesta ja määrittämään kannattaako lapsen olla isänsä kanssa tekemisissä? Miten tyhmä sä oot? Oikeasti oletat ettei tuollaisen äidin kasvatus vahingoita lasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointtina on se, että on täysin idoioottimaista väittää, että vahingoitettaisiin ketään tai torpedoitaisiin mitään. Äidit ovat kasvattaneet lapsiaan myös yksin maailman sivu ja valtaosasta tulee ihan yhtä täyspäisiä ihmisoä kuin ydinperheidenkin vastaavista. Kääntäen myös ydinperheistä tulee osa ulos täysinä sekopäinä. Lapsen etu voi ihan yhtä hyvin olla olematta tekemisissä kuin olla tekemisissä ja sitä on ihan turha yrittää yhdenkään ulkopuolisen määritellä. Jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää tuon.

        Sunko mielestä lasta ei vahingoita se että "äiti" hankkiutuu raskaaksi ja puoliksi kiristää miehen olemaan hiljaa isyydestä? Kuvittelet että lapsi tulee olemaan sujut asian kanssa?? Get real!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oletat että nainen joka kirjoittaa tyyliin "ukko tietää parhaansa jos pysyy poissa" ja "annoin paljaalla kun tiesin että sillä on muitakin lapsia ja halusin lapsen", on täysijärkinen tekemään elintärkeitä päätöksiä lapsen puolesta ja määrittämään kannattaako lapsen olla isänsä kanssa tekemisissä? Miten tyhmä sä oot? Oikeasti oletat ettei tuollaisen äidin kasvatus vahingoita lasta?

        Äijähän se paljaalla meni antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunko mielestä lasta ei vahingoita se että "äiti" hankkiutuu raskaaksi ja puoliksi kiristää miehen olemaan hiljaa isyydestä? Kuvittelet että lapsi tulee olemaan sujut asian kanssa?? Get real!

        Kyllä se mies saa isää leikkiä, mutta joutuu sitten elaritkin maksamaan.

        Joko alkaa se kondomin käyttäminen kiinnostamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lapset kasvavat ihan vaikka ilman kumpaakaan vanhempaa. Lapsi kasvaa vaikka metsän keskellä susien parissa jos vaan saa tarpeeksi ravinteita, mutta se ei tarkoita että se on asia jota kannattaa tavoitella.
        Pointti on se että valinta lapsen isättömyydestä on tehty itsekkään ihmisen omien halujen pohjalta. Se ei ole "lapsen rakastamista" vaan halua kontrolloida.
        Jo kirjoitustyyli "äijä säästää elareita sievoisen summan jos tajuaa pitää mölyt mahassaan ja pysyä poissa mun ja lapsen elämästä", kertoo tästä ihmisestä kaiken tarvittavan. Ja kuka tahansa joka puolustelee tuollaista ihmistä voi katsoa pitkään peiliin.
        Onko enää ihme että Suomessa on niin paljon nuoria mielenterveyspotilaita ja lapset satuttaa toisiaan kun kotona annetaan tuollainen oppi.

        ”Jo kirjoitustyyli "äijä säästää elareita sievoisen summan jos tajuaa pitää mölyt mahassaan ja pysyä poissa mun ja lapsen elämästä", kertoo tästä ihmisestä kaiken tarvittavan.”

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jo kirjoitustyyli "äijä säästää elareita sievoisen summan jos tajuaa pitää mölyt mahassaan ja pysyä poissa mun ja lapsen elämästä", kertoo tästä ihmisestä kaiken tarvittavan.”

        Samaa mieltä.

        Hahhah, yleensä täällä palstoilla vingutaan että "naiset huijaa ja hankkiutuu raskaaksi ja tyhjentää sitten miesten tilit elarivaatimuksilla" mutta näköjään sekään ei käy, että nainen kasvattaa lapsen yksin ilman rahapyyntöjä spermanluovuttajalta :D

        Nainen ei tässä maailmassa voi koskaan tehdä mitään hyvin! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, yleensä täällä palstoilla vingutaan että "naiset huijaa ja hankkiutuu raskaaksi ja tyhjentää sitten miesten tilit elarivaatimuksilla" mutta näköjään sekään ei käy, että nainen kasvattaa lapsen yksin ilman rahapyyntöjä spermanluovuttajalta :D

        Nainen ei tässä maailmassa voi koskaan tehdä mitään hyvin! :D

        Näin se on. Ihan turha vinkua ja mukamoralistit kiristelköön vaan hampaitaan ja pipojaan vähän lisää vielä. Kyllä sitä ollaan niin lastensuojelun niin lastensuojelun asialla muka, mutta kortsua ei tietenkään missään nimessä haluta käyttää! Voiko älyvapaampaa olla.. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, yleensä täällä palstoilla vingutaan että "naiset huijaa ja hankkiutuu raskaaksi ja tyhjentää sitten miesten tilit elarivaatimuksilla" mutta näköjään sekään ei käy, että nainen kasvattaa lapsen yksin ilman rahapyyntöjä spermanluovuttajalta :D

        Nainen ei tässä maailmassa voi koskaan tehdä mitään hyvin! :D

        Yhy yhy, uhriudu vähän lisää 😂 oon kuule ihan itse nainen ja osa noista vastakommenteista on mun kirjoittamia. Eli voit vetää sen sovinismi/ feminismi korttis takasin takataskuun.

        Kukaan ei ole väittänyt etteikö nainen saisi/ voisi kasvattaa lasta yksin (uskomatonta miten joku ei tätä vieläkään tajua) vaan inhoryöpyn aiheutti raskaaksi tekeytyneen kuvottavat kommentit, joista selviää että naista ei kiinnosta lapsen hyvinvointi/ lapsen tarpeet vaan ykkösprioriteetti on se ettei hän itse halua lapselle isää ja on jopa valmis uhkailemaan lapsen isää pysymään poissa siksi.
        Lapsella tulee olla kaikki oikeudet tutustua molempiin vanhempiinsa ilman että toinen vanhemmista sabotoi asiaa. Oli sitten kyseessä isä tai äiti.

        Ja olen aivan varma että jos tuon olisi kirjoittanut mies tyyliin "vein lapseni biologiselta äidiltään ja sanoin että jos ei ymmärrä olla hiljaa asiasta niin teen niin ja näin" ja kutsuisi naista pelkäksi väliaika kohduksi, sinä sekä muut tekopyhät jotka täällä nyt tätä naista puolustatte, hyppisitte seinille ja rupeisitte kiljumaan naisen oikeuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Ihan turha vinkua ja mukamoralistit kiristelköön vaan hampaitaan ja pipojaan vähän lisää vielä. Kyllä sitä ollaan niin lastensuojelun niin lastensuojelun asialla muka, mutta kortsua ei tietenkään missään nimessä haluta käyttää! Voiko älyvapaampaa olla.. 🙄

        Niin ja täälläkö on joku sanonut olevansa lastensuojeluun asialla ja samaan hengenvetoon kieltäytyy kondomien käytöstä? Kopioippa se kommentti tähän, kiitos.
        Älä sekoita kissoja ja koiria keskenään.


      • Oho, Onneksi olkoon Trollikalle. 🤗 vauvauutisia vaihteeksi muillakin kuin..no tiedätte kenellä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Oho, Onneksi olkoon Trollikalle. 🤗 vauvauutisia vaihteeksi muillakin kuin..no tiedätte kenellä.

        Katoin kanssa että Trollikan tekstiä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katoin kanssa että Trollikan tekstiä :)

        Ellei sitten ole joku feikki? Kerran Trollikka väitti että mä olisin esiintynyt täällä hänenä, vaikka se oli välis..🤨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhy yhy, uhriudu vähän lisää 😂 oon kuule ihan itse nainen ja osa noista vastakommenteista on mun kirjoittamia. Eli voit vetää sen sovinismi/ feminismi korttis takasin takataskuun.

        Kukaan ei ole väittänyt etteikö nainen saisi/ voisi kasvattaa lasta yksin (uskomatonta miten joku ei tätä vieläkään tajua) vaan inhoryöpyn aiheutti raskaaksi tekeytyneen kuvottavat kommentit, joista selviää että naista ei kiinnosta lapsen hyvinvointi/ lapsen tarpeet vaan ykkösprioriteetti on se ettei hän itse halua lapselle isää ja on jopa valmis uhkailemaan lapsen isää pysymään poissa siksi.
        Lapsella tulee olla kaikki oikeudet tutustua molempiin vanhempiinsa ilman että toinen vanhemmista sabotoi asiaa. Oli sitten kyseessä isä tai äiti.

        Ja olen aivan varma että jos tuon olisi kirjoittanut mies tyyliin "vein lapseni biologiselta äidiltään ja sanoin että jos ei ymmärrä olla hiljaa asiasta niin teen niin ja näin" ja kutsuisi naista pelkäksi väliaika kohduksi, sinä sekä muut tekopyhät jotka täällä nyt tätä naista puolustatte, hyppisitte seinille ja rupeisitte kiljumaan naisen oikeuksista.

        Ei tuo vertaus oikein onnistu, kun seksin yhteydessä nainen ei luovuta sukusolujaan miehelle. Outoa onkin sanoa, että nainen " antaa" paljaalla, kun teknisesti ottaen se on kyllä mies joka antaa. Ja kyllä mä sanoisin että lapsella on oltava oikeus tutustua isäänsä ja sisaruksiinsa. Myös isällä on oikeutensa ja siten tietysti myös velvollisuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lapset kasvavat ihan vaikka ilman kumpaakaan vanhempaa. Lapsi kasvaa vaikka metsän keskellä susien parissa jos vaan saa tarpeeksi ravinteita, mutta se ei tarkoita että se on asia jota kannattaa tavoitella.
        Pointti on se että valinta lapsen isättömyydestä on tehty itsekkään ihmisen omien halujen pohjalta. Se ei ole "lapsen rakastamista" vaan halua kontrolloida.
        Jo kirjoitustyyli "äijä säästää elareita sievoisen summan jos tajuaa pitää mölyt mahassaan ja pysyä poissa mun ja lapsen elämästä", kertoo tästä ihmisestä kaiken tarvittavan. Ja kuka tahansa joka puolustelee tuollaista ihmistä voi katsoa pitkään peiliin.
        Onko enää ihme että Suomessa on niin paljon nuoria mielenterveyspotilaita ja lapset satuttaa toisiaan kun kotona annetaan tuollainen oppi.

        Älä ole typerä, en minä tietenkään lapselleni asiaa noin kerro. Taatusti en tule mustamaalaamaan sitä typerystä, olen sitt mitä mieltä hyväänsä hänestä.

        Kerron aikanaan lapselleni; olleeni kerran kihloissa hänen isänsä kanssa.
        Kun ei oikein sovittu yhteen, se rakkauskin kuoli väliltämme ja hän muutti takaisin ex-vaimonsa luokse. Heillä kun oli lapsiakin, heidän avioliitto aikanaan hankittuja.
        Eli tytärtäni vanhempia poikia kaksi, sekä vielä myöhemmin perheeseen syntynyt tytär.

        Minä en tule kieltämään tytärtäni tapaamasta isäänsä, jos prinsessani haluaa tavata, mutt meille se "rontti" ei ikinä muuta asumaan. Fakta! Sen verran on mua vedättänyt/pettänyt, ett toista tilaisuutta en siihen tule antamaan.

        Mä nuolen omat haavani, mutt lapseni maailmaa mä en myrkytä.
        Vaikka aika rankkaa tekstiä ex-kihlatustani kirjoitinkin tänne.
        trollikka

        Tullut nukuttua eilen iltana aikast paljon, ja nyt ei oikein nukuta... asiat pyörii mielessä, nämäkin joista nyt kirjoitan.
        Mutt ihan oikeesti mä olin harkinnut asioita, ja valitsin itselleni helpoimman vaihtoehdon.
        Tämä oli tässä... enkä mä ole teille edes mitään selitystä velkaa.
        Öitä!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ellei sitten ole joku feikki? Kerran Trollikka väitti että mä olisin esiintynyt täällä hänenä, vaikka se oli välis..🤨

        Trollikan viisauden näkee jo kirjoitustyylistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhy yhy, uhriudu vähän lisää 😂 oon kuule ihan itse nainen ja osa noista vastakommenteista on mun kirjoittamia. Eli voit vetää sen sovinismi/ feminismi korttis takasin takataskuun.

        Kukaan ei ole väittänyt etteikö nainen saisi/ voisi kasvattaa lasta yksin (uskomatonta miten joku ei tätä vieläkään tajua) vaan inhoryöpyn aiheutti raskaaksi tekeytyneen kuvottavat kommentit, joista selviää että naista ei kiinnosta lapsen hyvinvointi/ lapsen tarpeet vaan ykkösprioriteetti on se ettei hän itse halua lapselle isää ja on jopa valmis uhkailemaan lapsen isää pysymään poissa siksi.
        Lapsella tulee olla kaikki oikeudet tutustua molempiin vanhempiinsa ilman että toinen vanhemmista sabotoi asiaa. Oli sitten kyseessä isä tai äiti.

        Ja olen aivan varma että jos tuon olisi kirjoittanut mies tyyliin "vein lapseni biologiselta äidiltään ja sanoin että jos ei ymmärrä olla hiljaa asiasta niin teen niin ja näin" ja kutsuisi naista pelkäksi väliaika kohduksi, sinä sekä muut tekopyhät jotka täällä nyt tätä naista puolustatte, hyppisitte seinille ja rupeisitte kiljumaan naisen oikeuksista.

        Yhy yhy, en missään kohtaa väittänyt että ainoastaan miehet täällä palstalla vinkuisi :D

        Opettele sisäistämään lukemasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijähän se paljaalla meni antamaan.

        Oletti varmaan, että naisella ehkäisy pilleri joka aamu otettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, yleensä täällä palstoilla vingutaan että "naiset huijaa ja hankkiutuu raskaaksi ja tyhjentää sitten miesten tilit elarivaatimuksilla" mutta näköjään sekään ei käy, että nainen kasvattaa lapsen yksin ilman rahapyyntöjä spermanluovuttajalta :D

        Nainen ei tässä maailmassa voi koskaan tehdä mitään hyvin! :D

        NAINEN VOISI LAPSEN ANTAA MIEHEN KASVATETTAVAKSI, NIIN EI TULISI YHTÄÄN HUUTOA. NÄIN PITÄISI TEHDÄKIN, KOSKA MONI MIES HALUAA ISÄKSI, JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE ISEJÄ.

        KOHDUN VUOKRAUS KALLISTA PUUHAA PÄÄSTÄKSEEN ISÄKSI.

        MITEN ITSEKÄS MIES PÄÄSEE ISÄKSI SAMALLA TAVALLA KÄYTTÄMÄLLÄ NAISTA HYÖDYKSEEN 9 kuukauden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole typerä, en minä tietenkään lapselleni asiaa noin kerro. Taatusti en tule mustamaalaamaan sitä typerystä, olen sitt mitä mieltä hyväänsä hänestä.

        Kerron aikanaan lapselleni; olleeni kerran kihloissa hänen isänsä kanssa.
        Kun ei oikein sovittu yhteen, se rakkauskin kuoli väliltämme ja hän muutti takaisin ex-vaimonsa luokse. Heillä kun oli lapsiakin, heidän avioliitto aikanaan hankittuja.
        Eli tytärtäni vanhempia poikia kaksi, sekä vielä myöhemmin perheeseen syntynyt tytär.

        Minä en tule kieltämään tytärtäni tapaamasta isäänsä, jos prinsessani haluaa tavata, mutt meille se "rontti" ei ikinä muuta asumaan. Fakta! Sen verran on mua vedättänyt/pettänyt, ett toista tilaisuutta en siihen tule antamaan.

        Mä nuolen omat haavani, mutt lapseni maailmaa mä en myrkytä.
        Vaikka aika rankkaa tekstiä ex-kihlatustani kirjoitinkin tänne.
        trollikka

        Tullut nukuttua eilen iltana aikast paljon, ja nyt ei oikein nukuta... asiat pyörii mielessä, nämäkin joista nyt kirjoitan.
        Mutt ihan oikeesti mä olin harkinnut asioita, ja valitsin itselleni helpoimman vaihtoehdon.
        Tämä oli tässä... enkä mä ole teille edes mitään selitystä velkaa.
        Öitä!

        "Minä en tule kieltämään tytärtäni tapaamasta isäänsä, jos prinsessani haluaa tavata, mutt meille se "rontti" ei ikinä muuta asumaan. Fakta! Sen verran on mua vedättänyt/pettänyt, ett toista tilaisuutta en siihen tule antamaan. "

        Naisen logiikka on kyllä aika uskomatonta. Tehdään lapis p...lle pettäjämiehelle eikä sillä ole mitään velvollisuuksia mutta kaikki isän oikeudet aikanaan. Toisaalta ei mitenkään yllättävää kun menee ihan yleisen kaavan mukaan. Kuviosta puuttuu enää vain kiltti aisurimies joka saa ne kaikki velvollisuudet ja kustannukset ilman mitään oikeuksia. Aisuri saa sitten aikanaan kuskailla prinsessaa harrastuksiin sun muihin, kuunnella sun mäkätykset miten sillä ei ole saa olla mielipiteitä kasvatuksen suhteen ja tytön "et oo mun oikee iskä" kiukunpuuskat.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä en tule kieltämään tytärtäni tapaamasta isäänsä, jos prinsessani haluaa tavata, mutt meille se "rontti" ei ikinä muuta asumaan. Fakta! Sen verran on mua vedättänyt/pettänyt, ett toista tilaisuutta en siihen tule antamaan. "

        Naisen logiikka on kyllä aika uskomatonta. Tehdään lapis p...lle pettäjämiehelle eikä sillä ole mitään velvollisuuksia mutta kaikki isän oikeudet aikanaan. Toisaalta ei mitenkään yllättävää kun menee ihan yleisen kaavan mukaan. Kuviosta puuttuu enää vain kiltti aisurimies joka saa ne kaikki velvollisuudet ja kustannukset ilman mitään oikeuksia. Aisuri saa sitten aikanaan kuskailla prinsessaa harrastuksiin sun muihin, kuunnella sun mäkätykset miten sillä ei ole saa olla mielipiteitä kasvatuksen suhteen ja tytön "et oo mun oikee iskä" kiukunpuuskat.

        -harmiseikirj-

        Kuule harmis, mä olen jo läksyni oppinut... Minun kotiini ei tule asumaan yksikään mies, mun isäni lisäksi. Veljet ja sisar miehensä voivat vierailla, mutt ns. vieraita miehiä mä en suvaitse; häiriötekijöinä. Mulla tuskin tulee olemaan muita lapsia kuin prinsessani.
        Minun laskujani ei maksa yksikään aisurimies. Mä uskoisin pystyväni elättämään koko tämän hetkisen perheeni, joten se niistä sun epäillyksistäsi.

        Ystäviäni, siis miespuolisia sellaisia, kuten esim. Mikko, tapaan hänen luonaan tai kahvilassa, ravintolassa... en kotonani.

        Niin ja prinsessa saa tavata isänsä vasta sitten, kun itse sitä toivoo ja on kypsä ymmärtämään asioita... enkä usko hänen ennen kouluikää ainakaan kaipaavan isäänsä.

        Murrosikäisenä ehkä ois parempi ajankohta, menis kaikki myrskyt samalla kertaa ja sais isäkin kokea sen murrosikäisen lapsensa tunne vaihtelut ...täysillä.
        Ainakin jos vähänkään on äitiinsä tullut; ei ole helppoa. EI!

        Eiköhän jatketa keskustelua jollain toisella aiheella, tämä on liian henkilökohtaista, yksityisasioihin menevää. Enkä mä halua ett minut tunnistetaan.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule harmis, mä olen jo läksyni oppinut... Minun kotiini ei tule asumaan yksikään mies, mun isäni lisäksi. Veljet ja sisar miehensä voivat vierailla, mutt ns. vieraita miehiä mä en suvaitse; häiriötekijöinä. Mulla tuskin tulee olemaan muita lapsia kuin prinsessani.
        Minun laskujani ei maksa yksikään aisurimies. Mä uskoisin pystyväni elättämään koko tämän hetkisen perheeni, joten se niistä sun epäillyksistäsi.

        Ystäviäni, siis miespuolisia sellaisia, kuten esim. Mikko, tapaan hänen luonaan tai kahvilassa, ravintolassa... en kotonani.

        Niin ja prinsessa saa tavata isänsä vasta sitten, kun itse sitä toivoo ja on kypsä ymmärtämään asioita... enkä usko hänen ennen kouluikää ainakaan kaipaavan isäänsä.

        Murrosikäisenä ehkä ois parempi ajankohta, menis kaikki myrskyt samalla kertaa ja sais isäkin kokea sen murrosikäisen lapsensa tunne vaihtelut ...täysillä.
        Ainakin jos vähänkään on äitiinsä tullut; ei ole helppoa. EI!

        Eiköhän jatketa keskustelua jollain toisella aiheella, tämä on liian henkilökohtaista, yksityisasioihin menevää. Enkä mä halua ett minut tunnistetaan.
        trollikka

        Toivottavasti. Sitä minä vaan en tajua että miksei sitä lasta voisi edes joskus joku nainen tehdä k&k miehen kanssa? No itsepähän tilanteenne leivotte. Mitä tulee tuohon että jos joskus jonkun miehen otat, toivottavasti otat ja kunnollisen sillä kertaa niin kyllä se väistämättä tavalla tai toisella osallistuu, ei se edes kehtaa olla osallistumatta jos on kunnollinen.

        Juu, eiköhän tämä ollut tässä tällä kertaa, noin muutenkinhan olen yleensä sitä mieltä että ei tänne kannata juurikaan avata siviiliasioita.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Tuliko pieneen mieleen että Kela maksaa isättömien lasten elarit?? Ja huijaat Kelaa jos et kerro kuka isä on. Lastenvalvoja tivaa isää maksumieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule harmis, mä olen jo läksyni oppinut... Minun kotiini ei tule asumaan yksikään mies, mun isäni lisäksi. Veljet ja sisar miehensä voivat vierailla, mutt ns. vieraita miehiä mä en suvaitse; häiriötekijöinä. Mulla tuskin tulee olemaan muita lapsia kuin prinsessani.
        Minun laskujani ei maksa yksikään aisurimies. Mä uskoisin pystyväni elättämään koko tämän hetkisen perheeni, joten se niistä sun epäillyksistäsi.

        Ystäviäni, siis miespuolisia sellaisia, kuten esim. Mikko, tapaan hänen luonaan tai kahvilassa, ravintolassa... en kotonani.

        Niin ja prinsessa saa tavata isänsä vasta sitten, kun itse sitä toivoo ja on kypsä ymmärtämään asioita... enkä usko hänen ennen kouluikää ainakaan kaipaavan isäänsä.

        Murrosikäisenä ehkä ois parempi ajankohta, menis kaikki myrskyt samalla kertaa ja sais isäkin kokea sen murrosikäisen lapsensa tunne vaihtelut ...täysillä.
        Ainakin jos vähänkään on äitiinsä tullut; ei ole helppoa. EI!

        Eiköhän jatketa keskustelua jollain toisella aiheella, tämä on liian henkilökohtaista, yksityisasioihin menevää. Enkä mä halua ett minut tunnistetaan.
        trollikka

        Joko olet hakenut Kelasta elatusapua? Mitä vstaat kun kysytään lapsen isästä? Et tiedä, et muista, kuollut? Entä yksinhuoltajakorotusta lapsilisään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti. Sitä minä vaan en tajua että miksei sitä lasta voisi edes joskus joku nainen tehdä k&k miehen kanssa? No itsepähän tilanteenne leivotte. Mitä tulee tuohon että jos joskus jonkun miehen otat, toivottavasti otat ja kunnollisen sillä kertaa niin kyllä se väistämättä tavalla tai toisella osallistuu, ei se edes kehtaa olla osallistumatta jos on kunnollinen.

        Juu, eiköhän tämä ollut tässä tällä kertaa, noin muutenkinhan olen yleensä sitä mieltä että ei tänne kannata juurikaan avata siviiliasioita.

        -harmiseikirj-

        Noh varotuksen sana nyt trollikalle.
        Ikäväkseen tuo on hyvin vaarallista lapselle olla erossa isästää ja päinvastoin äidistä kun luonto sitten suojelee kun taas insesti mahdollisuus nousee ja tausta on jo isällä tuollainen jos ymmärsin moraalinheikkouksia miehellä eli lapsen isällä.
        Se lisää todennäköisyyksiä kun ei ole yhteydessä
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_seksuaalinen_viehätys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti. Sitä minä vaan en tajua että miksei sitä lasta voisi edes joskus joku nainen tehdä k&k miehen kanssa? No itsepähän tilanteenne leivotte. Mitä tulee tuohon että jos joskus jonkun miehen otat, toivottavasti otat ja kunnollisen sillä kertaa niin kyllä se väistämättä tavalla tai toisella osallistuu, ei se edes kehtaa olla osallistumatta jos on kunnollinen.

        Juu, eiköhän tämä ollut tässä tällä kertaa, noin muutenkinhan olen yleensä sitä mieltä että ei tänne kannata juurikaan avata siviiliasioita.

        -harmiseikirj-

        Toivottavasti nyt linkki toimii
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_seksuaalinen_viehätys

        Se historian toistaminen moneen otteeseen, ei nyt ole ihan hyvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti. Sitä minä vaan en tajua että miksei sitä lasta voisi edes joskus joku nainen tehdä k&k miehen kanssa? No itsepähän tilanteenne leivotte. Mitä tulee tuohon että jos joskus jonkun miehen otat, toivottavasti otat ja kunnollisen sillä kertaa niin kyllä se väistämättä tavalla tai toisella osallistuu, ei se edes kehtaa olla osallistumatta jos on kunnollinen.

        Juu, eiköhän tämä ollut tässä tällä kertaa, noin muutenkinhan olen yleensä sitä mieltä että ei tänne kannata juurikaan avata siviiliasioita.

        -harmiseikirj-

        Eikös se teidän piireissä mene niin, että mies menettää automaattisesti k&k asemansa heti, kun pääsee tekemään lapsen jonkun naisen kanssa?

        Minun lasteni isä ainakin on oikeasti kiltti ja kunnollinen. Hän ei ole samanlainen feikki, kuin teikäläiset.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh varotuksen sana nyt trollikalle.
        Ikäväkseen tuo on hyvin vaarallista lapselle olla erossa isästää ja päinvastoin äidistä kun luonto sitten suojelee kun taas insesti mahdollisuus nousee ja tausta on jo isällä tuollainen jos ymmärsin moraalinheikkouksia miehellä eli lapsen isällä.
        Se lisää todennäköisyyksiä kun ei ole yhteydessä
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_seksuaalinen_viehätys

        "Ikäväkseen tuo on hyvin vaarallista lapselle olla erossa isästää ja päinvastoin äidistä kun luonto sitten suojelee kun taas insesti mahdollisuus nousee ja tausta on jo isällä tuollainen jos ymmärsin moraalinheikkouksia miehellä."

        Olet tainnut ymmärtää nyt väärin.
        Kyllä mä aion lapselleni aikanaan kertoa totuuden, silloin kun hän ymmärtää jo asioita ja kyselee isänsä; Kuka hänen isänsä on.
        Mieluummin vasta teini-ikäisenä ja mun puolesta saa myös ottaa yhteyttä isäänsä.
        Alle kouluikäisenä tuskin edes osaa kaivata, olematonta hahmoa.

        Mun moraalikäsitykseni mukaan mies on varsinainen "häntäheikki", eikä ainakaan mulle sopiva kumppani. Täysi moraaliton hän ei kuitenkaa ole, ei taatusti pyydystele alakäisiä lapsia. Huolehtii noista kolmesta muustakin lapsestaan, luultavasti paremmin mitä lastensa äiti. Mun tyttäreni kuulee viimeistään teini-ikäisenä isänsä nimen ja tarpeen vaatiessa mä hankin vaikka äijän osoittenkin hänelle, jotta voi ottaa yhteyttä.

        Enkä mä rahasta ketään lapsellani, en edes korotetulla lapsilisällä. Minä huolehdin tytärestäni itse, ja sukuni avustuksella tarpeen vaatiessa. Suvussani on miehiä, jotka pystyvät hoitamaan isänkin velvolliuuksia tarpeen mukaan. Tällä hetkelläkin mä asun vanhempieni kanssa samaa taloutta, minun omakotitalossani.
        Helpottaa kummasti ihan jokaisen elämää nyt, kun Faijakin on jo hyväksynyt mun lapsen hankintani... "ilman puolisoa". Nyytti on pappalle selvästikin tärkeä tulokas, sukuun.

        Tästä yhteistaloudesta johtuen, sain nyt illalla nukkua yli 4 tuntia putkeen; systeri oli lämmittänyt ädinmaidon lämmittimessä ja syöttänyt neidin keinutuolissa istuen. Vaihtanut vaipat ja huolehtinut muutenkin, röyhtäilyn ym... Emon seuratessa vierestä neuvoineen. Eli Nyytti oli omassa kopassaan nukkumassa, mun vasta herätessä nyt.

        Eikä mua nukuta tällä hetkellä ollenkaan, nukkumaa mun varmaan pitää kohta mennä takasin...taitaa olla kuitenkin sellainen krooninen väsymys, joka yllättää yhtäkiä.

        Kiitos sullekin onnitteluista ja huolenpidosta... mutt huolesi on taatusti aiheeton.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole typerä, en minä tietenkään lapselleni asiaa noin kerro. Taatusti en tule mustamaalaamaan sitä typerystä, olen sitt mitä mieltä hyväänsä hänestä.

        Kerron aikanaan lapselleni; olleeni kerran kihloissa hänen isänsä kanssa.
        Kun ei oikein sovittu yhteen, se rakkauskin kuoli väliltämme ja hän muutti takaisin ex-vaimonsa luokse. Heillä kun oli lapsiakin, heidän avioliitto aikanaan hankittuja.
        Eli tytärtäni vanhempia poikia kaksi, sekä vielä myöhemmin perheeseen syntynyt tytär.

        Minä en tule kieltämään tytärtäni tapaamasta isäänsä, jos prinsessani haluaa tavata, mutt meille se "rontti" ei ikinä muuta asumaan. Fakta! Sen verran on mua vedättänyt/pettänyt, ett toista tilaisuutta en siihen tule antamaan.

        Mä nuolen omat haavani, mutt lapseni maailmaa mä en myrkytä.
        Vaikka aika rankkaa tekstiä ex-kihlatustani kirjoitinkin tänne.
        trollikka

        Tullut nukuttua eilen iltana aikast paljon, ja nyt ei oikein nukuta... asiat pyörii mielessä, nämäkin joista nyt kirjoitan.
        Mutt ihan oikeesti mä olin harkinnut asioita, ja valitsin itselleni helpoimman vaihtoehdon.
        Tämä oli tässä... enkä mä ole teille edes mitään selitystä velkaa.
        Öitä!

        Oisit valinnut jonkun randomin. Väärin käyttää vauvaa pelinappulana tai kostona.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh varotuksen sana nyt trollikalle.
        Ikäväkseen tuo on hyvin vaarallista lapselle olla erossa isästää ja päinvastoin äidistä kun luonto sitten suojelee kun taas insesti mahdollisuus nousee ja tausta on jo isällä tuollainen jos ymmärsin moraalinheikkouksia miehellä eli lapsen isällä.
        Se lisää todennäköisyyksiä kun ei ole yhteydessä
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_seksuaalinen_viehätys

        Ja mikähän on sinun logikasi ydin? Pitäisikö mun ja lapsen asua yhdessä miehen kanssa, jota sä epäilet jo insestistä? Ihan sua rauhoittaakseni, en taatusti usko äijän mitenkään poikkeavaksi siinä suhteessa, ett tuntisi jotain vetoa lapseensa.
        Kyllä hänen seksuaaliset himonsa kohdistuivat ihan täys`ikäisiin naisiin.
        Prinsessan veljet tulevat myös tietämään joskus tulevaisuudessa, heidän toisaalla elävästä sisarestaan.

        Murrosikäiselle tyttärelleni tulen taatusti selittämään hänen sukupuunsa, jos sun huoles oli mukulien välisistä suhteista. Mä vaan en enää halua loukata itseäni, erilaisella sukupuoli moraalilla varustetun miehen "ottamuksista".
        Mulla on kaikki mahdollisuudet kasvattaa lapsestani kunnollinen ihminen.
        Tämä tästä aiheesta!
        trollikka


    • Anonyymi

      En bussi joten ei ongelmia letukk O j en kanssa.

    • Anonyymi

      Kakaroiden peliä

    • Anonyymi

      Letukkalove

    • En käytä sen takia, koska ei ole oikeita kokoja. Kyllä kaikille pikkukikkelisille löytyy vaikka mitä makukondomeja, muttei meille oikeille miehille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En pidä kumisen hinkkaamisen tunteesta.

      Mieluummin toooosi harvoin oikeaa rakastelua, oikean ihmisen kanssa, kuin kumista hinkkaamista.

      Minulla ei kylläkään ole yhden illan juttuja, enkä ymmärrä niitä ollenkaan. Sitä minäkin ihmettelen, miksi yhden illan jutuissa ei kumia käytetä.

      • Anonyymi

        No onko se nyt aivan pakko jakaa sitä persettä joka ikinen ilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se nyt aivan pakko jakaa sitä persettä joka ikinen ilta?

        Lue uudestaan.


    • Anonyymi

      Yksikään mies palstalla ei ole päässyt tilanteeseen jossa saa päättää käyttääkö kumia vai ei. Tavallisella miehellä on elämänsä aikana 1-5 kumppania ja palstamies ei ole edes tavallinen.

      Vain top5% mies voi saada sinkkuna seksiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kotona minulla on kumeja mutta naisilla ei usein ole kotona ja kun baarista lähtee naisen mukaan niin ei siinä yöllä voi mistään kortsuja lähteä ostamaan joten paljaalla pannaan.

    • Anonyymi

      En ole koskaan tavannut suomalaisnaista, joka olisi edellyttänyt kondomin käyttöä, tosin en muunkaan maalaista.

      • Anonyymi

        Et niin koska et ole koskaan ollut siinä tilanteessa, jossa sitä kondomia voitaisiin käyttää.


    • Anonyymi

      Sinkkuaikoina sai miehet innostumaan kumin käytöstä varsin yksinkertaisella taktiikalla. Kun tilanne eteni siihen pisteeseen, että oli aika ottaa ehkäisyä esille, alkoi lähes poikkeuksetta se tavallinen mankuminen: "ääh onko pakko, ei oo kivaa, ei tunnu yhtään niin hyvältä, ei mulla oo mitään"... jne.

      Siihen kun totesi että "vaikka varmuudella tietäisit ettei sinulla ole tauteja, sinä et voi mitenkään tietää onko minulla tauteja - et voi myöskään tietää valehtelenko jos sanon että ei ole mitään".

      Löytyi yllättävän nopeasti aina "kadoksissa" ollut kumi ja rullaantui vikisemättä pelivälineen suojaksi.

      • Ja sä et ole varmaan saanut edes sitä kertaakaan. Enää ei olla kuule 1800-luvulla, eikä edes 1900-luvulla.


    • Anonyymi

      Vapaa seksi on syntiä!
      Hankkikaa tekin kumitussu. Ei tarvi kahta kumia päällekkäin.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Kunnon mies niin, hänhän hoitaa kunnolla. Joskus jopa paremmalla.

    • Anonyymi

      Uroksen elämäntehtävä on siittää jälkeläisiä. Kyllä se vietti varmaan ihmisissäkin on jossain määrin säilynyt.

    • Anonyymi

      Yksikään täällä kirjoittavista miehistä ei ole koskaan ollut siinä tilanteessa, että kondomia tarvittaisiin ja nainen joka lähtee baarista jonkun pantavaksi on huora.

      • Anonyymi

        Just just, eli ei pidä antaa pillua, mikä johtaa raiskaus tilastojen nousuun, jolloin olet tyytyväinen itseesi?


    • Anonyymi

      Onko täällä naisia jotka haluis tulla raskaaksi? Miten suhun saa sitten yhteyden, niin hoidetaan asia pois päiväjärjestyksestä, niin tuut paksuksi.

      • Anonyymi

        Jos asia kiinnostaa, niin tässä sulle hieman tietoa, miten pääset auttamaan kyseisiä naisia.

        "Mehiläisen klinikoilla siemennestettä voi luovuttaa 22–40-vuotias mies, jonka terveydentila on hyvä. Luovuttajalla tai hänen lähisuvussaan ei saa olla vakavaa periytyvää sairautta tai sellaista tarttuvaa tautia, joka voisi aiheuttaa vakavan sairauden hedelmöityshoitoa saavalle naiselle tai hoidon tuloksena syntyvälle lapselle. Siemennesteen laadun tarkistetaan ennen luovutusta sperma-analyysin, Mioxsys-tutkimuksen sekä pakastusanalyysin avulla."

        Harva meistä naisista ihan random tyypin kanssa alkaisi sänkyhommia harrastamaan.
        Joten se on klinikalla käyntiä, testejä ym. Ja nainen maksaa ne kulut omasta kukkarostaan.
        20.000 € on aika tavallinen kustannus erä, näissä hankinnoissa.

        Jos kantti kestää; pieni "petos" saattaa tulla rehellisemmällekin naiselle mieleen, säästösyistä! Eikä "uhrilla" ole oikeusturvaa silloin, jos on itsekin pettämässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asia kiinnostaa, niin tässä sulle hieman tietoa, miten pääset auttamaan kyseisiä naisia.

        "Mehiläisen klinikoilla siemennestettä voi luovuttaa 22–40-vuotias mies, jonka terveydentila on hyvä. Luovuttajalla tai hänen lähisuvussaan ei saa olla vakavaa periytyvää sairautta tai sellaista tarttuvaa tautia, joka voisi aiheuttaa vakavan sairauden hedelmöityshoitoa saavalle naiselle tai hoidon tuloksena syntyvälle lapselle. Siemennesteen laadun tarkistetaan ennen luovutusta sperma-analyysin, Mioxsys-tutkimuksen sekä pakastusanalyysin avulla."

        Harva meistä naisista ihan random tyypin kanssa alkaisi sänkyhommia harrastamaan.
        Joten se on klinikalla käyntiä, testejä ym. Ja nainen maksaa ne kulut omasta kukkarostaan.
        20.000 € on aika tavallinen kustannus erä, näissä hankinnoissa.

        Jos kantti kestää; pieni "petos" saattaa tulla rehellisemmällekin naiselle mieleen, säästösyistä! Eikä "uhrilla" ole oikeusturvaa silloin, jos on itsekin pettämässä!

        Nykylain mukaan keinohedelmöityksellä alkunsa saaneella lapsellakin on oikeus saada tietoon biologinen isä.
        Joutuuko isä silloin maksamaan elarit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asia kiinnostaa, niin tässä sulle hieman tietoa, miten pääset auttamaan kyseisiä naisia.

        "Mehiläisen klinikoilla siemennestettä voi luovuttaa 22–40-vuotias mies, jonka terveydentila on hyvä. Luovuttajalla tai hänen lähisuvussaan ei saa olla vakavaa periytyvää sairautta tai sellaista tarttuvaa tautia, joka voisi aiheuttaa vakavan sairauden hedelmöityshoitoa saavalle naiselle tai hoidon tuloksena syntyvälle lapselle. Siemennesteen laadun tarkistetaan ennen luovutusta sperma-analyysin, Mioxsys-tutkimuksen sekä pakastusanalyysin avulla."

        Harva meistä naisista ihan random tyypin kanssa alkaisi sänkyhommia harrastamaan.
        Joten se on klinikalla käyntiä, testejä ym. Ja nainen maksaa ne kulut omasta kukkarostaan.
        20.000 € on aika tavallinen kustannus erä, näissä hankinnoissa.

        Jos kantti kestää; pieni "petos" saattaa tulla rehellisemmällekin naiselle mieleen, säästösyistä! Eikä "uhrilla" ole oikeusturvaa silloin, jos on itsekin pettämässä!

        Eikö laatuspermaa voi tilata vaikka Tanskasta? Sitten vain truuttaa ne sisälle kun on oikea aika. Mihin siinä jotain kalliita klinikoita tarvitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykylain mukaan keinohedelmöityksellä alkunsa saaneella lapsellakin on oikeus saada tietoon biologinen isä.
        Joutuuko isä silloin maksamaan elarit?

        Niin saa halutessaan tietää sitten kun on täyttänyt 18 vuotta.


    • Anonyymi

      Ja höh, tänään oli tyttären treenit, otti treenien jälkeen kengät pois jaloistaan autossa ennen kotia. Oli vissiin väsy kun isän piti kantaa kengätön prinsessa autosta suihkuun saakka.
      Joskus on mukava jos lapsella on isä joka on lähellä, ei vain kuvitelmissa.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Millasen miehenhän hänelle tulevaisuudessa toivoisit? Kenties Samanlaisen kuin itse olet ollut naisten suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasen miehenhän hänelle tulevaisuudessa toivoisit? Kenties Samanlaisen kuin itse olet ollut naisten suhteen?

        Elämä ei ole toiveista kiinni vaan harkinnasta ja teoista.
        Ottaako hän miehen, naisen tai haluaako olla sinkku koko ikänsä tulee olemaan hänen oma valintansa. Vanhemmille riittää se jos pystyvät auttamaan elämän alkutaipaleella siten että lapsesta kasvaa tasapainoinen yksilö joka kykenisi hyviin omiin valintoihin joita myöhemmin elämässään ei tavitse katua.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Jättäisin seksin väliin, jos mies ei suostu käyttämään kondomia.

    • Anonyymi

      laadukasta

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe