Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eos,+kun+ei+kunnolla+olla+nähty+todella+pitkiin+aikoihin.+Sepä+tässä+just+on+kun+ei+tiedä+että+kuvittelinko+vaan+omiani,+vai+oliko+jotain+hänen+puolelta.+Itellä+on+sinkkuna+oloa+jo+vuosia+takana+sinkkuelämää+viettämättömänä,+ja+edellinen+suhde+jätti+paljon+arpia,+ja+on+myös+yhtenä+syynä+yli+vuosikymmenen+yksin+oloon,+sekä+oma+sairastelu+joka++paheni+vuosi+sitten.+Vaikka+tämä+mies+on+toistaiseksi+ainoa+kuka+on+päässyt+mun+paksujen+muurien+läpi,+oon+siitä+huolimatta+todella+epävarma+sen+suhteen+että+mua+kukaan+oikeesti+haluis.+Exä+oli+jos+ei+narsisti,+niin+ainakin+omisti+narsistisia+piirteitä,+ja+varsinkin+loppuvaiheessa+sain+siitä+osani.+Itsetunto+meni,+ja+viime+vuonna+huonontunut+vointi+vei+senkin+vähän+mitä+sitä+olin+saanut+siihen+mennessä+parissa+vuodessa+takaisin.
20.03.2021 13:42
Okei,+onneks+ei+sit+suorilta+jaloilta+maahan+kopsahtaen.+😂
Mulla+oli+kohtalainen+viinapää+-siis+silloin+kun+vielä+join+säännöllisemmin-+ja+aika+harvoin+sammuin+minnekään+baariin+tai+kodin+ulkopuolelle.+Tottakai+riippu+siitä+mitä+joi,+joiko+vain+yhtä+lajia+alusta+loppuun,+vai+joiko+kaikkia+sekaisin.+Yks+vapunpäivä+tuli+maattua+koko+päivä+sohvalla,+kun+joka+kerta+pystyyn+noustessa+alko+laatta+mennään.+🥴🙈
Parikymppisenä+tuli+aika+paljon+örvellettyä,+mutta+silloin+ei+onneks+käynny+pahemmin,+vaan+selvis+tyyliin+"jyrkät+portaat+pää+edellä+ja+siitä+sujuvasti+kuperkeikalla+perseelleen+maahan,+pelkällä+kämmenen+kokoisella+sinimustalla+mustelmalla+perseessä".+Oon+ton+tarinan+täällä+aiemminkin+kertonu,+ja+oli+kiva+miettiä+seuraavana+päivänä+kotona+herätessä,+et+"mitä+helvettiä+viime+yönä+on+oikeen+tapahtunut,+kun+on+blackout+ja+perse+mustana."+😂
Toi+oli+sitä+aikaa,+kun+joka+kerta+selvinpäin+onnistuin+ton+yhen+ja+saman+polven+telomaan+liukastuessa/kompastuessa,+ja+kaverit+lopulta+tuumi+et+mun+pitäis+olla+aina+kännissä,+niin+ei+sattuis+koskaan+pahasti.+Jos+jotain+niistä+ajoista+oppi,+niin+sen+että+katon+lähes+aina+kesät+talvet+mihin+astun,+niin+sisällä+kuin+ulkona.+😆
20.03.2021 13:19
Niinpä.+Mulla+kävi+tuuri+et+sammuin+sinne+pöydän+alle+kavereitten+jalkoihin,+ja+sain+nukkua+rauhassa.+Kaverit+ties+tilanteen,+ja+antoivat+nukkua.+😂
Mut+toi+että+sammuu+kesken+tanssin+tanssilattialle+on+jo+merkittävä+saavutus.+👍+Miten+sä+oikein+onnistuit+siinä?+😂🤣😂
20.03.2021 12:45
Pöydän+alle+on+hyvä+sammua+silloin+kun+pöydän+ympärillä+on+väkeä,+niin+poke+tai+kukaan+muukaan+ei+huomaa+sitä.+Pilkun+jälkeen+voikin+sitten+sen+verran+havahtua,+että+lähtee+hoipertelemaan+kotiin+jatkaa+unia.+🤔
20.03.2021 12:29
En+oo+käyny,+ja+tuskin+menenkään+kun+on+huono+päivä.+Kaupas+oli+tarkoitus+käydä,+mut+voi+olla+et+sekin+jää+tältä+päivältä.
20.03.2021 11:44
Toista+vuotta+menossa.
19.03.2021 15:50
Nainen+olen.+Enpä+varmana+tietona+mistään,+mutta+on+sellainen+tunne.
19.03.2021 13:02
Kokeile+käyttää+30+senttistä+viivotinta+tai+pitkäteräisiä+saksia,+niin+niillä+ylttää+olkapään+yli+rapsuttelemaan+niitä+kohtia+johon+oma+käsi+ei+yllä.+Mulla+ainakin+se+auttaa..+Toi+atooppisen+ihottuman+kutina+on+inhottavaa,+ja+vielä+jos+se+on+selässä+sellasessa+paikkaa+mihin+ei+ite+yllä.
19.03.2021 11:31
Okei.+Kaikissa+leikkauksissa+on+omat+riskinsä,+varsinkin+jos+ne+tehdään+nukutuksessa,+ja+aina+voi+olla+komplikaatioita.+Toisaalta+kannattaa+miettiä+kumpi+on+kannattavampaa.+Kestää+rintojen+aiheuttamaa+rasitusta,+vai+ottaa+riski+ja+mennä+leikkaukseen.+
Mitä+riskeihin+tulee,+niin+kaikista+niistä+33+leikkauksista+mitä+mulle+elämäni+aikana+on+tehty,+vain+yhdessä+on+tullut+komplikaatioita.+Se+leikkaus+oli+iso+operaatio,+jossa+siirrettiin+toisesta+sisäreidestä+kantapäähän+verisuonia,+kudosta+ja+ihoa,+ja+joka+kesti+11+tuntia.+Kesken+leikkauksen+tuli+veritulppa+jalkaan.+Tuostakin+on+aikaa+jo+16+vuotta.+Kaikki+muut+32+leikkausta+on+menneet+ilman+mitään+ongelmaa.+
Toi+on+hyvä+et+sulla+ei+rinnat+roiku,+kun+se+vetää+sitä+ryhtiä+kasaan+entistä+enemmän,+ja+se+olikin+itsellä+tärkeä+kriteeri+leikkaukseen+hakeutumiselle.+Tuli+tossa+mieleen+kun+luin+sun+vastausta,+et+ootko+kokeillu+sitä+ryhtiremmiä,+mistä+on+ollut+siellä+sun+täällä+mainoksia?+Se+vois+ehkä+auttaa+liivien+kanssa+helpottamaan+niitä+niska-hartiakipuja,+samalla+kun+pitää+ryhdistä+huolta.+
Oon+huomannu+ton+että+viime+vuosien+aikana+on+markettien+ja+vaateketjujen+valikoimaan+tullut+noita+isoja+kokoja+lisää,+ja+vielä+ihan+tukevia+ja+hyvännäköisiäkin+ne+ovat,+eivätkä+enää+pelkästään+tukevia+mutta+rumia+malleja.+Se+on+hyvä+asia.+En+tiiä+sitten+onko+toi+silikonibuumi+saanut+sen+aikaan,+että+valmistajat+ovat+huomanneet+niille+olevan+tarvetta.
19.03.2021 11:21
Mulla+on+ollu+jo+pitkään+ristiriitaiset+ajatukset+ton+etenemisen+suhteen.+Matkalla+on+aika+isoja+hidasteita,+ellei+jopa+esteitä.+Yhtenä+hidasteena+on+iso+ikäero,+mutta+se+ei+ole+se+asia+joka+aiheuttaa+suurinta+epävarmuutta+ja+niitä+ristiriitaisia+ajatuksia.+Mä+en+halua+olla+kenellekään+taakka+tai+rasite,+ja+sitä+tällä+hetkellä+olen.+Sille+on+syynsä+ettei+mua+oo+näkyny+viimesen+vuoden+aikana+juurikaan+liikekannalla,+ja+se+on+se+miksi+olen+jokaiselle+rasite.+Toisaalta+haluaisin+ottaa+yhteyttä,+mutta+tiedän+omat+realiteettini,+enkä+halua+ketään+pakottaa+pysymään+vapaa-aikanaan+kanssani+neljän+seinän+sisällä,+kun+en+mihinkään+pysty+lähtemään.+Etenkään+ihmistä,+josta+välitän+ja+paljon.+Toisaalta,+eihän+Hän+edes+mua+kaipaa.+Siksi+pysyn+hiljaa+irl,+sanomatta+sanaakaan,+ottamatta+yhteyttä.
19.03.2021 11:01
Sulla+saattais+olla+mahdollista+päästä+julkisella+puolella+pienennykseen.+Kun+meet+seuraavan+kerran+gynelle,+kysy+siltä+olisko+sulla+mahiksia+päästä+julkiselle.+Mun+operaatio+lähti+aikanaan+siitä+että+gyne+ehdotti+äidilleni+hänen+rintojensa+pienennystä,+mutta+äitini+tuumasi+olevansa+sen+verran+vanha,+ettei+hän+viitsi+sitä+tehdä.+
Äitini+kuitenkin+ehdotti+pienennystä+mulle,+koska+mulla+oli+vielä+isommat+ja+roikkuvat+rinnat+kuin+hänellä,+ja+seuraavan+kerran+kun+menin+muiden+syiden+takia+terpparissa+käymään,+kysyin+lääkäriltä+olisiko+mun+mahdollista+päästä+julkiselle+puolelle.+Sain+lähetteen+ja+plastikkakirurgilla+käydessäni+totesi+kirurgi+rintani+täyttävän+vaadittavat+rajat.+Mulla+siis+nännit+olivat+navan+kohdalla.
19.03.2021 10:32
Jokainen+tekee+omat+ratkaisunsa+oman+vartalonsa+suhteen.+Mutta+itse+isoilla+roikkuvilla+luomurinnoilla+vuosia,+ellei+vuosikymmeniä+ennen+pienennysleikkausta+varustautuneena+tiedän+omasta+kokemuksesta+niiden+pitkäaikaisvaikutukset+koko+vartaloon.+Mikäli+tuo+kyseessä+oleva+henkilö+laittoi+rintoihinsa+1,2+1,+2+kokoiset+silikonit,+on+sillä+paljon+pienemmät+rinnat+kuin+itsellä+aikanaan.+Tällä+hetkellä+mun+kuppikoko+on+C,+ja+pienennyksessä+kummastakin+rinnasta+poistettiin+kilo+rintakudosta.+Siis+kuppikokoni+oli+ennen+leikkausta+E.+
Niskat+jatkuvasti+jumissa,+samoin+hartiat,+puhumattakaan+etteivät+paidat+olleet+koskaan+ryhdikkäät,+koska+rintojen+takia+piti+ottaa+yhtä+numeroa+isompi+koko,+joka+oli+kuitenkin+rintojen+kohdalta+ahdas,+ja+vyötäröltä+väljä.+Liivejä+piti+käyttää+lähes+jatkuvasti,+eikä+ne+liivit+olleet+mitään+pitsihepeneitä,+vaan+ihan+kunnon+himontappaja+mummomallit.+Silloiselle+kuppikoolle+ei+ollut+vielä+niihin+aikoihin+mitään+naisellisia+malleja,+vaan+ne+liivit+mitä+peruskauppojen+alusvaateosastolta+löytyi,+päättyi+yleensä+korkeintaan+D-kuppeihin.+Siis+vuodesta+2012+taaksepäin.+Puhumattakaan+siitä,+että+sopivan+kokoiset+ja+rintoja+tarpeeksi+tulevat+liivit+maksoivat+lähemmäs+satasen,+ja+niitä+yleensä+sai+vain+alusvaatteiden+omista+kivijalkaliikkeistä.+Eli+sillä+hinnalla+millä+itse+sai+yhdet+hyvät+liivit,+normikokoja+esim.+85B,+sai+kahdet+tai+hyvässä+tapauksessa+kolmet.+
Viime+vuosina+on+ollut+yhä+useammin+artikkeleita+ympäri+maailmaa+niistä+naisista,+jotka+ottivat+jopa+parikymmentä+vuotta+sitten+isot+silikonit,+kuinka+he+poistattavat+niitä+koska+ne+aiheuttavat+kipua,+ja+muita+terveysongelmia.+
Mutta+kuten+alussa+sanoin,+jokainen+tekee+omat+ratkaisunsa+oman+kehonsa+suhteen,+ja+kenenkään+ei+pitäisi+siitä+arvostella.+Edes+itseni.+Jos+se+tekee+ott+ajastaan+onnellisemman,+niin+hyvä+niin.+Itse+en+enää+halua+isoja+rintoja,+enkä+niitä+myöskään+ihannoi.+Jos+nää+C-kupit+vielä+tästä+kasvaa+mitä+ne+on+kasvanut+sen+pienennyksen+jälkeen,+menen+ne+uudelleen+leikkauttamaan.+Mulla+on+ton+selän+takia+aika+varma+mahdollisuus+saada+uusikin+leikkaus+julkisella+puolella+tehtynä,+vaikkei+muut+kriteerit+täyttyisikään.
19.03.2021 10:24
Öööööö?+Nyt+mä+kyl+putosin+rattailta,+ku+hevonen+vetää+kiitolaukkaa+pitkin+kyliä.
18.03.2021 20:11
Onko+tää+joku+kilpailu,+josta+voi+diskata..+Mä+kun+luulin+et+laavulla+paistetaan+notskissa+makkaraa.+Sammuko+notski,+ja+nyt+pitäis+hakee+Stihlin+moottorisaha,+jotta+sais+lisää+puuta+notskia+varten?+Mut+bensa+puuttuu+ja+ketjut+täytyy+ensin+viilata+kuntoon.+Kuka+nyt+tylsillä+ketjuilla+onnistuis+tekeen+ees+kaatokoloa,+jotta+sais+puut+kaatumaan+pois+päin+laavulta.+Ku+jos+se+runko+kaatuu+kodan+päälle,+ni+sit+joudutaan+rakentamaan+ensin+uusi+kota,+ja+sillä+välin+se+pirhanan+naapurin+ilkeä+dobermanni+ehti+karata+syömään+ne+puoliksi+paistetut+makkarat.+🤔
18.03.2021 20:04
Me+ollaan+koko+ajan+oltukin+notskin+äärellä.
18.03.2021 19:53
En+mä+viitti+alkaa+hakkeroimaan,+kun+pitää+jatkaa+trinityn+sotilaiden+lahtaamista.
18.03.2021 19:52
Ei+toi+et+näkee+koiria+ja+pupuja+siellä+sun+täällä+vielä+paha+vaihe+ole,+mut+jos+niille+ilmestyy+sarvet+ja+ne+alkaa+tanssimaan+ripaskaa,+kannattaa+kyllä+käydä+tsekkaamassa+lääkitys.
18.03.2021 19:50
Oo+vaan+ihan+vapaasti+sekasin.+Ei+se+mua+haittaa.
18.03.2021 19:44
Suloinen+pupu.+😍+Mulla+on+valokuva+muistona+90-luvulla+tapahtuneesta+metsäretkestä,+jossa+isä+paistaa+makkaraa+notskin+päällä,+ja+meidän+sillonen+kultainen+noudettava+istuu+isän+takana+ja+tuijottaa+kuola+valuen+sitä+makkaraa.+Niin+tekis+tää+meidän+nykyinenkin+muru.
18.03.2021 19:17
Joo+tuttua,+oon+kokonu+saman,+kun+mulla+on+nivustaipeesta+polveen+ulottuva+arpi.+Tai+kun+selkäranka+on+luudutettu,+ja+pitää+kääntää+kylkee.+Puhumattakaan+että+molemmat+jalat+on+ollu+kolme+kuukautta+yhtäjaksoisesti+vaakatasossa,+ja+sit+kun+ne+laskee+alaspäin,+alkaa+painetta+kasaantumaan+niihin.+Se+on+kans+yhtä+tuskaa.+Tai+kun+aamusta+iltaan+on+hermosärkyä+päivä+toisensa+jälkeen,+johon+ei+auta+mikään+lääke.+Kovin+montaa+asiaa+mulla+ei+oo+jääny+kokematta.
18.03.2021 19:13
65 / 86