Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Eos,+kun+ei+kunnolla+olla+nähty+todella+pitkiin+aikoihin.+Sepä+tässä+just+on+kun+ei+tiedä+että+kuvittelinko+vaan+omiani,+vai+oliko+jotain+hänen+puolelta.+Itellä+on+sinkkuna+oloa+jo+vuosia+takana+sinkkuelämää+viettämättömänä,+ja+edellinen+suhde+jätti+paljon+arpia,+ja+on+myös+yhtenä+syynä+yli+vuosikymmenen+yksin+oloon,+sekä+oma+sairastelu+joka++paheni+vuosi+sitten.+Vaikka+tämä+mies+on+toistaiseksi+ainoa+kuka+on+päässyt+mun+paksujen+muurien+läpi,+oon+siitä+huolimatta+todella+epävarma+sen+suhteen+että+mua+kukaan+oikeesti+haluis.+Exä+oli+jos+ei+narsisti,+niin+ainakin+omisti+narsistisia+piirteitä,+ja+varsinkin+loppuvaiheessa+sain+siitä+osani.+Itsetunto+meni,+ja+viime+vuonna+huonontunut+vointi+vei+senkin+vähän+mitä+sitä+olin+saanut+siihen+mennessä+parissa+vuodessa+takaisin.
  2. Toista+vuotta+menossa.
  3. Jokainen+tekee+omat+ratkaisunsa+oman+vartalonsa+suhteen.+Mutta+itse+isoilla+roikkuvilla+luomurinnoilla+vuosia,+ellei+vuosikymmeniä+ennen+pienennysleikkausta+varustautuneena+tiedän+omasta+kokemuksesta+niiden+pitkäaikaisvaikutukset+koko+vartaloon.+Mikäli+tuo+kyseessä+oleva+henkilö+laittoi+rintoihinsa+1,2+1,+2+kokoiset+silikonit,+on+sillä+paljon+pienemmät+rinnat+kuin+itsellä+aikanaan.+Tällä+hetkellä+mun+kuppikoko+on+C,+ja+pienennyksessä+kummastakin+rinnasta+poistettiin+kilo+rintakudosta.+Siis+kuppikokoni+oli+ennen+leikkausta+E.+Niskat+jatkuvasti+jumissa,+samoin+hartiat,+puhumattakaan+etteivät+paidat+olleet+koskaan+ryhdikkäät,+koska+rintojen+takia+piti+ottaa+yhtä+numeroa+isompi+koko,+joka+oli+kuitenkin+rintojen+kohdalta+ahdas,+ja+vyötäröltä+väljä.+Liivejä+piti+käyttää+lähes+jatkuvasti,+eikä+ne+liivit+olleet+mitään+pitsihepeneitä,+vaan+ihan+kunnon+himontappaja+mummomallit.+Silloiselle+kuppikoolle+ei+ollut+vielä+niihin+aikoihin+mitään+naisellisia+malleja,+vaan+ne+liivit+mitä+peruskauppojen+alusvaateosastolta+löytyi,+päättyi+yleensä+korkeintaan+D-kuppeihin.+Siis+vuodesta+2012+taaksepäin.+Puhumattakaan+siitä,+että+sopivan+kokoiset+ja+rintoja+tarpeeksi+tulevat+liivit+maksoivat+lähemmäs+satasen,+ja+niitä+yleensä+sai+vain+alusvaatteiden+omista+kivijalkaliikkeistä.+Eli+sillä+hinnalla+millä+itse+sai+yhdet+hyvät+liivit,+normikokoja+esim.+85B,+sai+kahdet+tai+hyvässä+tapauksessa+kolmet.+Viime+vuosina+on+ollut+yhä+useammin+artikkeleita+ympäri+maailmaa+niistä+naisista,+jotka+ottivat+jopa+parikymmentä+vuotta+sitten+isot+silikonit,+kuinka+he+poistattavat+niitä+koska+ne+aiheuttavat+kipua,+ja+muita+terveysongelmia.+Mutta+kuten+alussa+sanoin,+jokainen+tekee+omat+ratkaisunsa+oman+kehonsa+suhteen,+ja+kenenkään+ei+pitäisi+siitä+arvostella.+Edes+itseni.+Jos+se+tekee+ott+ajastaan+onnellisemman,+niin+hyvä+niin.+Itse+en+enää+halua+isoja+rintoja,+enkä+niitä+myöskään+ihannoi.+Jos+nää+C-kupit+vielä+tästä+kasvaa+mitä+ne+on+kasvanut+sen+pienennyksen+jälkeen,+menen+ne+uudelleen+leikkauttamaan.+Mulla+on+ton+selän+takia+aika+varma+mahdollisuus+saada+uusikin+leikkaus+julkisella+puolella+tehtynä,+vaikkei+muut+kriteerit+täyttyisikään.
  4. Oo+vaan+ihan+vapaasti+sekasin.+Ei+se+mua+haittaa.