että ei voida palstan ulkopuolella edetä koskaan mihinkään?
Ootko nyt ihan varma
70
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai edetään. Miksi kyselet outoja?
- Anonyymi
Alkoi vaan tuntua siltä äsken.
- Anonyymi
Eiköhän oudompi ollut vastauksesi tottakai. Kyllä minä ainakin kysyisin kuka kyselee.
- Anonyymi
Etenet, tämänkin kanssa. Tottakai niin.
- Anonyymi
Kuinka niin? Miks tuollaista epäilet?
- Anonyymi
Ihan kuin toinen haluis vaan leikkiä. Tai siis suurinosa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin toinen haluis vaan leikkiä. Tai siis suurinosa täällä.
Varmasti suurin osa. Ei kuitenkaan kaikki.
- Anonyymi
Tiedät erittäin hyvin että minun on hyvin vaikea luottaa ihmisiin. Ja hyvästä syystä.
- Anonyymi
En tiedä mitään syytä miksi hän ei luottaisi ihmisiin tai minuun.
- Anonyymi
No sinuun ei luota kukaan!!!!
- Anonyymi
Voitaisiinpa.
- Anonyymi
Mutta voidaanko? Sun mielestä ei?
- Anonyymi
Mene muualle harhoinesi. Trolli.
- Anonyymi
Minun puolestani voitaisiin mutta ei ainoastaan yksin minun toimestani. Se verran suureksi osaksi elämää tämä palstailu on kuitenkin tullut, että tilasin "kammiooni" parhaan 5G-reitittimen ja tehokkaimmat tuplasuunta-antennit. Tähän hommaan voi surutta investoida parasta mitä rahalla saa.
- Anonyymi
no höh, mä olisin halunnut jutella kasvotusten ja kosketellen
- Anonyymi
😅🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niihin hetkiin sä haluaisit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö enää koskaan nähdä vai face to face?
- Anonyymi
Ei se 5G auta mitään ellei tukimastoihin ole asennettu 5G tukevaa ominaisuutta suurin osa Suomen mastoista ei kuulu 5G piiriin edelleenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään ehkä, mutta kysyin etenemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se 5G auta mitään ellei tukimastoihin ole asennettu 5G tukevaa ominaisuutta suurin osa Suomen mastoista ei kuulu 5G piiriin edelleenkään.
Ei ole tuo radiotekniikka ihan omaa alaa, vaikka sinne päin. Todellinen ongelma oli kuitenkin Faradyn häkki, joten otin parhaan reitittimen ja kaksi tehokkainta suunta-antennia matalahäviöisellä kaapelilla. Kunhan palsta pyörii joka säällä niin se riittää. Muuta ei ole viime aikoina kerennyt/kiinnostanut tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No häneltä ajattelin kysyä, että ollaanko mahdollisesti juteltu palstoilla. Jos vastaa myöntävästi niin ajattelin kysyä, että haluasiko jutella irl kanssa, ehkä jopa kahvilla. Toisaalta jos hän taas pysyttelee etäällä ja pitää keskustelut kohdatessa vähäisinä niin en varmasti rupea väkisin ahdistelemaan. Viestiä en uskalla laittaa ilman vastaantuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No häneltä ajattelin kysyä, että ollaanko mahdollisesti juteltu palstoilla. Jos vastaa myöntävästi niin ajattelin kysyä, että haluasiko jutella irl kanssa, ehkä jopa kahvilla. Toisaalta jos hän taas pysyttelee etäällä ja pitää keskustelut kohdatessa vähäisinä niin en varmasti rupea väkisin ahdistelemaan. Viestiä en uskalla laittaa ilman vastaantuloa.
Älä nyt hyvä ihminen keneltäkään suoraan kysy, ootteko jutelleet tällä palstalla. Pitää sua ihan kajahtaneena, ties mistäpäin Suomea tänne pudonneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sä luulet juttelevat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen keneltäkään suoraan kysy, ootteko jutelleet tällä palstalla. Pitää sua ihan kajahtaneena, ties mistäpäin Suomea tänne pudonneena.
Palstajuttuja on ollut ihan irl muutenkin. Hänen palstailuista en tiedä mutta hän tietää minun, eli pitää kahelina sitten jo muutenkin. Tosia asia vaan on se, että jos palstoilta poispääsy jää yksin minun harteilleni niin tuo on ainoa tapa, jota voisin edes yrittää.
Eli olisiko parempi kuopata kaikki oma aktiivisuus? Se kuoppaantuu ihan sillä, ettei hän anna rauhallisen juttutuokion toteutua niin ymmärrän olla hiljaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sä luulet juttelevat?
"Juttelevasi "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Juttelevasi "
Varmaan aika monen kanssa mutta sellainenkin toivonkipinä on, että myös hänelle todella ainutkertaiselle aina joskus. Kukahan sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti asiat etenisivät parhaiten muualla kuin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niihin hetkiin sä haluaisit..
Ehdottomasti, niihin hetkiin itse haluaisin. ❤
- Anonyymi
If you want? Malttia nyt hätähousu... no hätä..
- Anonyymi
Tietysti haluan. Siksihän tuota kysyin. Mutta se joka kirjoittelee täällä "if you want" ei liity minuun. Nähnyt otsikoita mutta koskaan en ole niitä lukenut.
- Anonyymi
Täys mahdottomuus
- Anonyymi
varma Tarmo etenee
Ei me palstauluu lopeteta eteinee eli ei. - Anonyymi
Haluan hänen naisen kanssaan.
- Anonyymi
Mutta jospa se en ole minä vaan joku ihan muu :(
- Anonyymi
Ite oot tekolehmä, älä kuule hauku kunniallisia ihmisiä, se on rikos! Oikiasti olet mies.
- Anonyymi
Thaimaan tyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaan tyttö.
Ja kuntoutus.........
- Anonyymi
Mä en edes ymmärrä teitä kahden sanan tyyppejä, joita tässä nyt useita. Puhutteko te koskaan ikinä kenenkään kanssa irl vai oletteko tynnyrissä kasvaneita? Miksi edes laittaa tuollaista kommenttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot tekolehmä, älä kuule hauku kunniallisia ihmisiä, se on rikos! Oikiasti olet mies.
Kyllä, tuo hengittävä raa to on mies.
- Anonyymi
Upseeritkin leikkii muiden ihmisten lapsilla sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
onpa sekava ajatus sulla. Sinäkö se täällä sotket kaikki aloitukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onpa sekava ajatus sulla. Sinäkö se täällä sotket kaikki aloitukset?
Millä tavalla sekava ajatus? Yhtä sekava kuin sotilaspapilla joka vannottaa lapsilla valan tappaa saa jos suomea puolustetaan? Siis ihan oikea pappi jolle suomen valtio maksaa palkkaa ja tarjoaa hyvät edut automaattisesti.
Aika kaksinaamaista touhua. Laita tänne vastaväite jos olen väärässä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla sekava ajatus? Yhtä sekava kuin sotilaspapilla joka vannottaa lapsilla valan tappaa saa jos suomea puolustetaan? Siis ihan oikea pappi jolle suomen valtio maksaa palkkaa ja tarjoaa hyvät edut automaattisesti.
Aika kaksinaamaista touhua. Laita tänne vastaväite jos olen väärässäSillä tavalla sekava, että se ei liity palstan aiheeseen, ei tähän aloitukseen, ei yhtään mihinkään. Täysin järjetöntä alkaa jostain upseereista ja lapsista tässä jauhaa.
- Anonyymi
Älä san koskaan... Katotaan miten käy...
- Anonyymi
Sinnuu ei huoli edes puu-ukko.
- Anonyymi
Näin teemme. Tuolla toisella kommentoijalla on hirveä tarve haukkua muita. Sairaampaa en ole ikinä missään netissä nähnyt. Hän siis ei ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnuu ei huoli edes puu-ukko.
Sinut saattaisi huolia vaikka joku kiva mies, jos et sattuisi harrastamaan tuota harhaista maalittamista, mistä lähes kaikki on tietoisia.
- Anonyymi
On hyvä muistaa, että palsta ei ole mikään yhteydenottoväline, vaan ainoastaan omien ajatusten ja tunteiden tuuletuspaikka korkeintaan. Se on toisaalta ihan hyväkin asia.
- Anonyymi
Niin sulle. On hyvä muistaa, että sulla ei ole mitään käsitystä mikä tämä palsta on jollekin muulle.
- Anonyymi
Mistä sä niin päättelet, eikö tää nyt kuitenki koko ajan oo mennyt eteenpäin tää meidän juttu? Eihän me aluksi ees tunnistettu toisiamme täällä. Jotain vastaantuloa vain kaipaan tuolla irl nähtäessä. Jos kumpikin siellä aina kivikasvona seisoo, niin mitään ei kuuna päivänä tapahdu, muualla kuin täällä. Onhan täälläkin tosin jo kaikenlaista ehtinyt tapahtua.
- Anonyymi
Onko sulla millaista varmuutta keskusteletko täällä edes oikean henkilön kanssa? Oletko väärä henkilö vai tarkoituksella jätät vähän arvailtavaksi? Meitä on moneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla millaista varmuutta keskusteletko täällä edes oikean henkilön kanssa? Oletko väärä henkilö vai tarkoituksella jätät vähän arvailtavaksi? Meitä on moneksi.
Satuilua koko homma
- Anonyymi
Vastaantuloahan minäkin sulta toivon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satuilua koko homma
nää on sivusta. Ap tietää toisen olevan täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nää on sivusta. Ap tietää toisen olevan täällä.
Millainen ap? ikää paikkakuntaa tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista tietenkään sano. Siinä ampuisi omat kuvitelmansa alas. Kyllä palstaharha on paras. Niin ja omat oletukset 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista tietenkään sano. Siinä ampuisi omat kuvitelmansa alas. Kyllä palstaharha on paras. Niin ja omat oletukset 😂
No kerro millaista AP kaipaa harhoissaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro kun mua haukkuvat täällä. Hän tietää eikä hauku. Hän on maailman kivin.
- Anonyymi
Jaa-a. Vähän riippuu, mistä roikkuu. Sitähän sä kysyit!
https://www.youtube.com/watch?v=i4yYT7Y7FY0- Anonyymi
En muista enää. Jotain. Öitä.
- Anonyymi
Minä kysyin ei tuo toinen.
- Anonyymi
En oo.
- Anonyymi
Oo vaan, varma mikä varma.
- Anonyymi
Hyvä juttu. Päästään etenemään vihdoin livessä.
Mulla on ollu jo pitkään ristiriitaiset ajatukset ton etenemisen suhteen. Matkalla on aika isoja hidasteita, ellei jopa esteitä. Yhtenä hidasteena on iso ikäero, mutta se ei ole se asia joka aiheuttaa suurinta epävarmuutta ja niitä ristiriitaisia ajatuksia. Mä en halua olla kenellekään taakka tai rasite, ja sitä tällä hetkellä olen. Sille on syynsä ettei mua oo näkyny viimesen vuoden aikana juurikaan liikekannalla, ja se on se miksi olen jokaiselle rasite. Toisaalta haluaisin ottaa yhteyttä, mutta tiedän omat realiteettini, enkä halua ketään pakottaa pysymään vapaa-aikanaan kanssani neljän seinän sisällä, kun en mihinkään pysty lähtemään. Etenkään ihmistä, josta välitän ja paljon. Toisaalta, eihän Hän edes mua kaipaa. Siksi pysyn hiljaa irl, sanomatta sanaakaan, ottamatta yhteyttä.
- Anonyymi
Mistä tiedät, että hän ei kaipaa sinua? Oletko sinä nainen?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän ei kaipaa sinua? Oletko sinä nainen?
Nainen olen. Enpä varmana tietona mistään, mutta on sellainen tunne.
- Anonyymi
Häneen ei voi luottaa. On kuin loose cannon. Pihalla itsestään.
- Anonyymi
En kaipaa ketään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343895Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462527Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401790Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061654
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681401Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291143Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251102