Jätti rinnat, 1,2L

Anonyymi

14

2762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän vaikea sanoa kun ei näytetty niitä paremmin

• Henny on raamikas muutenkin, joten tuon kokoiset rinnat hänen vartalosssaan asettuu vielä suht luontevasti. Onhan ne isot, mutta liian isot, en osaa sanoa.

Henny on kyllä ihmisenä varsin miellyttävä persoona ja järkevän oloinen nainen. Tykkään hänen tavastaan puhua asioista asiallisen suoraan.

• Anonyymi

Eikös Jenny ollut mies alunperin. Ja nimeltään Henry. Vai olenko väärässä? Liekö muita leikkauksia tehty. No huuliin ainakin täytettä laitettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Jenny ollut mies alunperin. Ja nimeltään Henry. Vai olenko väärässä? Liekö muita leikkauksia tehty. No huuliin ainakin täytettä laitettu

Siis Henny ei Jenny.

• Anonyymi kirjoitti:

Henny aka Henry kyllä, syntymässä pojaksi merkitty, urokseksi määritelty (ronskimmin termein). Transnainen. Nenää ja peppua on operoitu.

En ole perillä mitä muuta.

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

Henny aka Henry kyllä, syntymässä pojaksi merkitty, urokseksi määritelty (ronskimmin termein). Transnainen. Nenää ja peppua on operoitu.

En ole perillä mitä muuta.

Nyt suunnittelee jo uusien jätti- implanttien ottoa ja peppu leikkausta. No huh. Eikö tuollainen jatkuva turhaan leikkely ole elimistölle rasittavaa ja jonkinlaista sairautta. Jos on naiseksi leikattu eikö tuo jo riitä. Jonkinlainen kehonkuvan vääristymä. Sen siitä saa kun liikaa itsestä kuvia ottaa. Jokaisesta ihmisestä aina löytyy parannettavaa. Jos sen linjan ottaa. Ajattelen itse että luoja on minut tällaiseksi luonut ja se saa välttää. Pääasia että itselleen kelpaa. Toinen juttu joka Hennyssä hieman ihmetyttää. Että miten noilla terävillä puukkokynsillä tehdään kampaamoalan töitä. Itse en uskaltaisi mennä hänen palveltavakseen. Liian lähellä silmiä nuo puukkokynnet heiluisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt suunnittelee jo uusien jätti- implanttien ottoa ja peppu leikkausta. No huh. Eikö tuollainen jatkuva turhaan leikkely ole elimistölle rasittavaa ja jonkinlaista sairautta. Jos on naiseksi leikattu eikö tuo jo riitä. Jonkinlainen kehonkuvan vääristymä. Sen siitä saa kun liikaa itsestä kuvia ottaa. Jokaisesta ihmisestä aina löytyy parannettavaa. Jos sen linjan ottaa. Ajattelen itse että luoja on minut tällaiseksi luonut ja se saa välttää. Pääasia että itselleen kelpaa. Toinen juttu joka Hennyssä hieman ihmetyttää. Että miten noilla terävillä puukkokynsillä tehdään kampaamoalan töitä. Itse en uskaltaisi mennä hänen palveltavakseen. Liian lähellä silmiä nuo puukkokynnet heiluisivat.

Ei kai nyt enää. Joku vanha uutinen? Noihin kai toiset koukuttuu. Nuo kynnet on jäätävät, en henkilökohtaisesti viehäty. Ei ole edes nätit, mutta makunsa jokaisella. Ei kuulu mulle. Suljen suuni. :x

Aika monet transnaiset hakee ultimaattista naisellisuutta ja operoi sitten vähän överitkin helposti.

Itelläni ei ole tarvetta muuta leikkuuttaa, kun rinnat jossain vaiheessa. Joko pienennyttää niin paljon, kun mahdollista (A tai AA olis 🙏) tai sitten marssin hakemaan transpolilta lapun millä saan mastektomian ja rinnat pois kokonaan. Ensin nyt käyn lääkärillä arviossa minkä verran pienemmäksi voidaan operoida.

Ja mitä se kustantaa yms. Hormonihoidot ei ainakaan nyt kiinnosta, kun muutenkin kärsin hormonihäiriöistä. Olotila on perseestä välillä niiden takia. Ja veritulppa riski on kohdallani iso riskitekijä. Napapiikkiä tyrkkään muutenkin viikon pienenkin operaation jälkeen. Verenpainetauti yms.

Eiköhän tämä maallinen keho ole ihan hommansa hoitanut, vaikkei tietyiltä osin aina olekkaan mieleinen ja toimiva. Ei tätä kannata paljon modifioida, menee vaan nekin toimivat kohdat äkkiä epäkuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai nyt enää. Joku vanha uutinen? Noihin kai toiset koukuttuu. Nuo kynnet on jäätävät, en henkilökohtaisesti viehäty. Ei ole edes nätit, mutta makunsa jokaisella. Ei kuulu mulle. Suljen suuni. :x

Aika monet transnaiset hakee ultimaattista naisellisuutta ja operoi sitten vähän överitkin helposti.

Itelläni ei ole tarvetta muuta leikkuuttaa, kun rinnat jossain vaiheessa. Joko pienennyttää niin paljon, kun mahdollista (A tai AA olis 🙏) tai sitten marssin hakemaan transpolilta lapun millä saan mastektomian ja rinnat pois kokonaan. Ensin nyt käyn lääkärillä arviossa minkä verran pienemmäksi voidaan operoida.

Ja mitä se kustantaa yms. Hormonihoidot ei ainakaan nyt kiinnosta, kun muutenkin kärsin hormonihäiriöistä. Olotila on perseestä välillä niiden takia. Ja veritulppa riski on kohdallani iso riskitekijä. Napapiikkiä tyrkkään muutenkin viikon pienenkin operaation jälkeen. Verenpainetauti yms.

Eiköhän tämä maallinen keho ole ihan hommansa hoitanut, vaikkei tietyiltä osin aina olekkaan mieleinen ja toimiva. Ei tätä kannata paljon modifioida, menee vaan nekin toimivat kohdat äkkiä epäkuntoon.

En ole siis innostunut leikkauksista. Olen skeptinen niiden onnellisuutta lisäävän vaikutuksen suhteen. Plus riskit epäonnistumiseen on otettava huomioon sekä mikä stressi kropalle on runsaat nukutukset, availut ja parantumiset.

Saati korjausleikkaukset sitten, kun joku menee pieleen tai arpeutuu rumasti jos arpeutuu tulehtumatta.

• Anonyymi

Miehen mielipiteestä en tiedä, mutta näin naisen näkökulmasta voivat olla liian isot. En tarkota toisten hinkkejä. Ne, kun eivät vois vähempää kiinnostaa vaikka olisivat rantapallot. Puhun ihan niistä omista, joita on pakko kantaa mukana. Itsellä on E kupin luomut, S koon kropassa ja saisivat olla pienemmät. Niska-hartiaseutu todellakin tuntee sen, että ihan turhaa painoa kulkee siinä kohtaa mukana. En tajua ketään, joka ottaa tämän kokoset silikonina ja pidän täysin hulluina heitä, jotka ottavat vieläkin enemmän.

p.s. Olen kyllä kuullut miestenkin suusta, että rinnat voivat olla liian isot.

• Sulla saattais olla mahdollista päästä julkisella puolella pienennykseen. Kun meet seuraavan kerran gynelle, kysy siltä olisko sulla mahiksia päästä julkiselle. Mun operaatio lähti aikanaan siitä että gyne ehdotti äidilleni hänen rintojensa pienennystä, mutta äitini tuumasi olevansa sen verran vanha, ettei hän viitsi sitä tehdä.

Äitini kuitenkin ehdotti pienennystä mulle, koska mulla oli vielä isommat ja roikkuvat rinnat kuin hänellä, ja seuraavan kerran kun menin muiden syiden takia terpparissa käymään, kysyin lääkäriltä olisiko mun mahdollista päästä julkiselle puolelle. Sain lähetteen ja plastikkakirurgilla käydessäni totesi kirurgi rintani täyttävän vaadittavat rajat. Mulla siis nännit olivat navan kohdalla.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Sulla saattais olla mahdollista päästä julkisella puolella pienennykseen. Kun meet seuraavan kerran gynelle, kysy siltä olisko sulla mahiksia päästä julkiselle. Mun operaatio lähti aikanaan siitä että gyne ehdotti äidilleni hänen rintojensa pienennystä, mutta äitini tuumasi olevansa sen verran vanha, ettei hän viitsi sitä tehdä.

Äitini kuitenkin ehdotti pienennystä mulle, koska mulla oli vielä isommat ja roikkuvat rinnat kuin hänellä, ja seuraavan kerran kun menin muiden syiden takia terpparissa käymään, kysyin lääkäriltä olisiko mun mahdollista päästä julkiselle puolelle. Sain lähetteen ja plastikkakirurgilla käydessäni totesi kirurgi rintani täyttävän vaadittavat rajat. Mulla siis nännit olivat navan kohdalla.

Olen mä sitä miettinyt, mutta leikkaus aina arveluttaa. Olen ajatellut sitä niin, että sitten jos ongelmat tästä kasvavat niin alan selvittää. Omani eivät roiku, mutta enpä silti ikinä tee mitään ilman hyvin tukevia liivejä. Nyt onneksi tota kokovalikomaa löytyy ja tämä 75e on ihan markettienkin hyllykamaa. Joskus jonkun fyssarin kanssa tuli puhuttua sitä, että mulla on onneksi hyvin lihasta yläkropassa ja teen lihastreenia ja -huoltoa suht säännöllisesti. Sen myös tosiaan huomaa jos joskus kiireiden takia jää tekemättä, varsinkin venyttelyt. Nämä vetää ryhdin kyllä kasaan, jos ei mitään tekis.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen mä sitä miettinyt, mutta leikkaus aina arveluttaa. Olen ajatellut sitä niin, että sitten jos ongelmat tästä kasvavat niin alan selvittää. Omani eivät roiku, mutta enpä silti ikinä tee mitään ilman hyvin tukevia liivejä. Nyt onneksi tota kokovalikomaa löytyy ja tämä 75e on ihan markettienkin hyllykamaa. Joskus jonkun fyssarin kanssa tuli puhuttua sitä, että mulla on onneksi hyvin lihasta yläkropassa ja teen lihastreenia ja -huoltoa suht säännöllisesti. Sen myös tosiaan huomaa jos joskus kiireiden takia jää tekemättä, varsinkin venyttelyt. Nämä vetää ryhdin kyllä kasaan, jos ei mitään tekis.

Okei. Kaikissa leikkauksissa on omat riskinsä, varsinkin jos ne tehdään nukutuksessa, ja aina voi olla komplikaatioita. Toisaalta kannattaa miettiä kumpi on kannattavampaa. Kestää rintojen aiheuttamaa rasitusta, vai ottaa riski ja mennä leikkaukseen.

Mitä riskeihin tulee, niin kaikista niistä 33 leikkauksista mitä mulle elämäni aikana on tehty, vain yhdessä on tullut komplikaatioita. Se leikkaus oli iso operaatio, jossa siirrettiin toisesta sisäreidestä kantapäähän verisuonia, kudosta ja ihoa, ja joka kesti 11 tuntia. Kesken leikkauksen tuli veritulppa jalkaan. Tuostakin on aikaa jo 16 vuotta. Kaikki muut 32 leikkausta on menneet ilman mitään ongelmaa.

Toi on hyvä et sulla ei rinnat roiku, kun se vetää sitä ryhtiä kasaan entistä enemmän, ja se olikin itsellä tärkeä kriteeri leikkaukseen hakeutumiselle. Tuli tossa mieleen kun luin sun vastausta, et ootko kokeillu sitä ryhtiremmiä, mistä on ollut siellä sun täällä mainoksia? Se vois ehkä auttaa liivien kanssa helpottamaan niitä niska-hartiakipuja, samalla kun pitää ryhdistä huolta.

Oon huomannu ton että viime vuosien aikana on markettien ja vaateketjujen valikoimaan tullut noita isoja kokoja lisää, ja vielä ihan tukevia ja hyvännäköisiäkin ne ovat, eivätkä enää pelkästään tukevia mutta rumia malleja. Se on hyvä asia. En tiiä sitten onko toi silikonibuumi saanut sen aikaan, että valmistajat ovat huomanneet niille olevan tarvetta.

• Jokainen tekee omat ratkaisunsa oman vartalonsa suhteen. Mutta itse isoilla roikkuvilla luomurinnoilla vuosia, ellei vuosikymmeniä ennen pienennysleikkausta varustautuneena tiedän omasta kokemuksesta niiden pitkäaikaisvaikutukset koko vartaloon. Mikäli tuo kyseessä oleva henkilö laittoi rintoihinsa 1,2 1, 2 kokoiset silikonit, on sillä paljon pienemmät rinnat kuin itsellä aikanaan. Tällä hetkellä mun kuppikoko on C, ja pienennyksessä kummastakin rinnasta poistettiin kilo rintakudosta. Siis kuppikokoni oli ennen leikkausta E.

Niskat jatkuvasti jumissa, samoin hartiat, puhumattakaan etteivät paidat olleet koskaan ryhdikkäät, koska rintojen takia piti ottaa yhtä numeroa isompi koko, joka oli kuitenkin rintojen kohdalta ahdas, ja vyötäröltä väljä. Liivejä piti käyttää lähes jatkuvasti, eikä ne liivit olleet mitään pitsihepeneitä, vaan ihan kunnon himontappaja mummomallit. Silloiselle kuppikoolle ei ollut vielä niihin aikoihin mitään naisellisia malleja, vaan ne liivit mitä peruskauppojen alusvaateosastolta löytyi, päättyi yleensä korkeintaan D-kuppeihin. Siis vuodesta 2012 taaksepäin. Puhumattakaan siitä, että sopivan kokoiset ja rintoja tarpeeksi tulevat liivit maksoivat lähemmäs satasen, ja niitä yleensä sai vain alusvaatteiden omista kivijalkaliikkeistä. Eli sillä hinnalla millä itse sai yhdet hyvät liivit, normikokoja esim. 85B, sai kahdet tai hyvässä tapauksessa kolmet.

Viime vuosina on ollut yhä useammin artikkeleita ympäri maailmaa niistä naisista, jotka ottivat jopa parikymmentä vuotta sitten isot silikonit, kuinka he poistattavat niitä koska ne aiheuttavat kipua, ja muita terveysongelmia.

Mutta kuten alussa sanoin, jokainen tekee omat ratkaisunsa oman kehonsa suhteen, ja kenenkään ei pitäisi siitä arvostella. Edes itseni. Jos se tekee ott ajastaan onnellisemman, niin hyvä niin. Itse en enää halua isoja rintoja, enkä niitä myöskään ihannoi. Jos nää C-kupit vielä tästä kasvaa mitä ne on kasvanut sen pienennyksen jälkeen, menen ne uudelleen leikkauttamaan. Mulla on ton selän takia aika varma mahdollisuus saada uusikin leikkaus julkisella puolella tehtynä, vaikkei muut kriteerit täyttyisikään.

• Anonyymi

Kumpi on tärkeämpi muoto vai koko? Onko sitä kauniimpi mitä suurempi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3895
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2527
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1790
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1654
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      47
      1469
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1469
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      168
      1401
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      129
      1143
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1102
    Aihe