Tuoppi tuopin jälkeen.

Anonyymi

Mitä enemmän aikaa viettää yökerhossa, sitä suurempi todennäköisyys on tavata naisia ja löytää kumppani.

Viinamies aina edellisen tuopin mentyä tyhjäksi tilaa tiskiltä uuden jotta voi olla pelipaikoilla mahdollisimman pitkään. Kun on yökerhossa aina valomerkkiin asti, on suurimmat mahdollisuudet tavata naisia.

t. viinamies

40

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitääpä vielä lisätä sekin, että baaritiski on mitä parhain paikka tutustua naisiin ja aloittaa jutustelu siinä. Tämän takia viinamies koettaakin yökerhossa juoda mahdollisimman monta tuoppia illan aikana jotta myös baaritiskillä tulee vietettyä mahdollisimman paljon aikaa.

t. viinamies

• Anonyymi

Mutta lopulta viinamies sammuu baaritiskin alle, oksentaa ennen kuin sammuu eli makaa omassa oksennuksessaan kunnes portsari tulee ja soittaa poliisit viemään viinamiehen putkaan.

• Anonyymi

Tuoppi vielä olutta Jack Daniels -pullon jälkeenkin :D

Ei se alkoholi paranna mitään, mutta niin itse käytän kyllä rentoumistarkoituksessaq joskus, mutta en kehtaa edes olla kännissä toisten ihmisten nähtävissä _D

• Anonyymi

Kun tilaa 10 salmiakkokossupaukkua samaan aikaan ja huitasee ne kurkusta alas niin naisia alkaa tulemaan.

• Anonyymi

Niin, tai sit tulee yrjö 🤮

• Ja sammua pöydän alle.

• Pöydän alle on hyvä sammua silloin kun pöydän ympärillä on väkeä, niin poke tai kukaan muukaan ei huomaa sitä. Pilkun jälkeen voikin sitten sen verran havahtua, että lähtee hoipertelemaan kotiin jatkaa unia. 🤔

• Lauruska kirjoitti:

Pöydän alle on hyvä sammua silloin kun pöydän ympärillä on väkeä, niin poke tai kukaan muukaan ei huomaa sitä. Pilkun jälkeen voikin sitten sen verran havahtua, että lähtee hoipertelemaan kotiin jatkaa unia. 🤔

Tai siivooja löytää aamulla ja käskee kotiin. 😄

Joskus olen sammunut pöytään ja kerran tanssilattiallekin, kesken tanssin. 😂

• SheHe kirjoitti:

Tai siivooja löytää aamulla ja käskee kotiin. 😄

Joskus olen sammunut pöytään ja kerran tanssilattiallekin, kesken tanssin. 😂

Niinpä. Mulla kävi tuuri et sammuin sinne pöydän alle kavereitten jalkoihin, ja sain nukkua rauhassa. Kaverit ties tilanteen, ja antoivat nukkua. 😂

Mut toi että sammuu kesken tanssin tanssilattialle on jo merkittävä saavutus. 👍 Miten sä oikein onnistuit siinä? 😂🤣😂

• Lauruska kirjoitti:

Niinpä. Mulla kävi tuuri et sammuin sinne pöydän alle kavereitten jalkoihin, ja sain nukkua rauhassa. Kaverit ties tilanteen, ja antoivat nukkua. 😂

Mut toi että sammuu kesken tanssin tanssilattialle on jo merkittävä saavutus. 👍 Miten sä oikein onnistuit siinä? 😂🤣😂

Sait ottaa pienet hillitsevät pöydän alla. 😄

No olin keikkumassa tanssilattialla ja yks kaks alkoi päässä pyörimään, tarrasin yhteen ukkoon sen verran että häntä pitkin ikään kuin valuin lattialle. Ja hän kuskasi jotenkin en tiedä miten mut lattialta pitkälle penkille nukkumaan.

Mulla on älyttömän huono viinapää. 😆

• SheHe kirjoitti:

No olin keikkumassa tanssilattialla ja yks kaks alkoi päässä pyörimään, tarrasin yhteen ukkoon sen verran että häntä pitkin ikään kuin valuin lattialle. Ja hän kuskasi jotenkin en tiedä miten mut lattialta pitkälle penkille nukkumaan.

Okei, onneks ei sit suorilta jaloilta maahan kopsahtaen. 😂

Mulla oli kohtalainen viinapää -siis silloin kun vielä join säännöllisemmin- ja aika harvoin sammuin minnekään baariin tai kodin ulkopuolelle. Tottakai riippu siitä mitä joi, joiko vain yhtä lajia alusta loppuun, vai joiko kaikkia sekaisin. Yks vapunpäivä tuli maattua koko päivä sohvalla, kun joka kerta pystyyn noustessa alko laatta mennään. 🥴🙈

Parikymppisenä tuli aika paljon örvellettyä, mutta silloin ei onneks käynny pahemmin, vaan selvis tyyliin "jyrkät portaat pää edellä ja siitä sujuvasti kuperkeikalla perseelleen maahan, pelkällä kämmenen kokoisella sinimustalla mustelmalla perseessä". Oon ton tarinan täällä aiemminkin kertonu, ja oli kiva miettiä seuraavana päivänä kotona herätessä, et "mitä helvettiä viime yönä on oikeen tapahtunut, kun on blackout ja perse mustana." 😂

Toi oli sitä aikaa, kun joka kerta selvinpäin onnistuin ton yhen ja saman polven telomaan liukastuessa/kompastuessa, ja kaverit lopulta tuumi et mun pitäis olla aina kännissä, niin ei sattuis koskaan pahasti. Jos jotain niistä ajoista oppi, niin sen että katon lähes aina kesät talvet mihin astun, niin sisällä kuin ulkona. 😆

• Lauruska kirjoitti:

Okei, onneks ei sit suorilta jaloilta maahan kopsahtaen. 😂

Mulla oli kohtalainen viinapää -siis silloin kun vielä join säännöllisemmin- ja aika harvoin sammuin minnekään baariin tai kodin ulkopuolelle. Tottakai riippu siitä mitä joi, joiko vain yhtä lajia alusta loppuun, vai joiko kaikkia sekaisin. Yks vapunpäivä tuli maattua koko päivä sohvalla, kun joka kerta pystyyn noustessa alko laatta mennään. 🥴🙈

Parikymppisenä tuli aika paljon örvellettyä, mutta silloin ei onneks käynny pahemmin, vaan selvis tyyliin "jyrkät portaat pää edellä ja siitä sujuvasti kuperkeikalla perseelleen maahan, pelkällä kämmenen kokoisella sinimustalla mustelmalla perseessä". Oon ton tarinan täällä aiemminkin kertonu, ja oli kiva miettiä seuraavana päivänä kotona herätessä, et "mitä helvettiä viime yönä on oikeen tapahtunut, kun on blackout ja perse mustana." 😂

Toi oli sitä aikaa, kun joka kerta selvinpäin onnistuin ton yhen ja saman polven telomaan liukastuessa/kompastuessa, ja kaverit lopulta tuumi et mun pitäis olla aina kännissä, niin ei sattuis koskaan pahasti. Jos jotain niistä ajoista oppi, niin sen että katon lähes aina kesät talvet mihin astun, niin sisällä kuin ulkona. 😆

Heh, sut olis pitänyt kieputella kuplamuoviin aina ennen kännikeikkoja. 😂

Mä en ole montaa kertaakännissä eläissäni ollutkaan, ehkä 10-15 kertaa koko elämäni aikana minkäänlaisessa humalassa. Umpijurrissa ehkä 5 kertaa.

Niin etten muista mitään tai hyvin vähän. 😄

Musta tulee säheltäjä humalassa tai sitten hyydyn tyystin.

Tähänkin taas sopii, elämä opettaa, jalkoihinkin katsomaan. 😆

• SheHe kirjoitti:

Heh, sut olis pitänyt kieputella kuplamuoviin aina ennen kännikeikkoja. 😂

Mä en ole montaa kertaakännissä eläissäni ollutkaan, ehkä 10-15 kertaa koko elämäni aikana minkäänlaisessa humalassa. Umpijurrissa ehkä 5 kertaa.

Niin etten muista mitään tai hyvin vähän. 😄

Musta tulee säheltäjä humalassa tai sitten hyydyn tyystin.

Tähänkin taas sopii, elämä opettaa, jalkoihinkin katsomaan. 😆

Mun edellinen humala oli 12 vuotta sitten, ja vähän sen jälkeen loppu moneksi vuodeks kokonaan alkon käyttö, kun ei enää yksinkertaisesti tehnyt mieli.

Säheltäjä olin itsekin kännissä, mutta harvemmin meni muisti, joten kaikki nolot teot kyllä pysyivät mielessä, ja jotkut niistä ovat vieläkin muistissa. Ja se ei oo kivaa, kun muistaa niitä toheltamisia jopa 20 vuoden takaa.

Jotkut niistä jutuista olis sellasia, jotka oikeesti haluais unohtaa, kuten esim. suikkarin anto väärälle miehelle itselle vieraan rahtilaivan hytissä, kun olin saanut kutsun laivalle ryyppäämään sen ollessa satamassa. Kaveri oli silloin siellä harjottelussa, ja sitä kautta pyydettiin sinne. Ja tää oli yks niistä ei niin pahoista mokista... 🙈🙉🙊

• SheHe kirjoitti:

SheHe: "Mulla on älyttömän huono viinapää. 😆"

Niin minullakin. Ehkä vähän liioitellen esitin kahdesta keskarista 18-vuotiaana lentokonetta. Yksi vähän vanhempi jätkä sanoi, että halvaksi minulle tulee, kun niin pieni määrä alkoholia saa humalaan.

En oikein usko tähän "viinamiehen" juttuihin, sillä kunnon naiset saa parhaiten selvänä ja kunnon miehenä kuin juoppolallina.

• Lauruska kirjoitti:

Mun edellinen humala oli 12 vuotta sitten, ja vähän sen jälkeen loppu moneksi vuodeks kokonaan alkon käyttö, kun ei enää yksinkertaisesti tehnyt mieli.

Säheltäjä olin itsekin kännissä, mutta harvemmin meni muisti, joten kaikki nolot teot kyllä pysyivät mielessä, ja jotkut niistä ovat vieläkin muistissa. Ja se ei oo kivaa, kun muistaa niitä toheltamisia jopa 20 vuoden takaa.

Jotkut niistä jutuista olis sellasia, jotka oikeesti haluais unohtaa, kuten esim. suikkarin anto väärälle miehelle itselle vieraan rahtilaivan hytissä, kun olin saanut kutsun laivalle ryyppäämään sen ollessa satamassa. Kaveri oli silloin siellä harjottelussa, ja sitä kautta pyydettiin sinne. Ja tää oli yks niistä ei niin pahoista mokista... 🙈🙉🙊

Hahhah, sori nyt repesin. 😂🤣

Aika paha moka toi suikkari väärälle miehelle. 😆

Miestä ei taatusti haitannut, vannon sen. Mutta mites sä selvisit siitä jälkeenpäin?

• HOPE.LOVE kirjoitti:

SheHe: "Mulla on älyttömän huono viinapää. 😆"

Niin minullakin. Ehkä vähän liioitellen esitin kahdesta keskarista 18-vuotiaana lentokonetta. Yksi vähän vanhempi jätkä sanoi, että halvaksi minulle tulee, kun niin pieni määrä alkoholia saa humalaan.

En oikein usko tähän "viinamiehen" juttuihin, sillä kunnon naiset saa parhaiten selvänä ja kunnon miehenä kuin juoppolallina.

Riippuu vähän yksilöstä ja päivän ravitsemuksesta, fyysisestä tilasta miten se kihahtaa nuppiin. Toleranssi kasvaa, kun runsaammin käyttää.

Lentokonetta? 😀

• SheHe kirjoitti:

Riippuu vähän yksilöstä ja päivän ravitsemuksesta, fyysisestä tilasta miten se kihahtaa nuppiin. Toleranssi kasvaa, kun runsaammin käyttää.

Lentokonetta? 😀

SheHe: "Lentokonetta? 😀"

Laitoin kädet levälleen, kun vähäinen humaltuminen tapahtui. Oli meno päällä niin esitin lentokonetta.

Nyt on vähän kiire, joten törmätään illalla?

• SheHe kirjoitti:

Hahhah, sori nyt repesin. 😂🤣

Aika paha moka toi suikkari väärälle miehelle. 😆

Miestä ei taatusti haitannut, vannon sen. Mutta mites sä selvisit siitä jälkeenpäin?

Ei se mitään, siinä on kyllä koomillisia piirteitä, ja onhan siitä se yli 20 vuotta aikaa. Kaveri oli kertonut yhestä toisesta tyypistä, ja sille mun piti mennä hoito antamaan. Vieras laiva, itellä naamat, ja sitä myöten menin vahingossa väärään ja pimeään hyttiin. Vasta myöhemmin kävi moka ilmi, ja kaverin kanssa naurettiin vedet silmissä. Ei siis naurettu tälle miehelle, vaan mulle kun mokasin noinkin helpon tehtävän, kuin oikean hytin löytämisen. Varmasti tää mies sai mukavan herätyksen ja muistot, kun sai ilman vonkausta 20-v. muijalta suikkarin. Tää väärä oli ite muistaakseni sillon joku 20-30 vuotta vanhempi kuin itse olin.

Mulla on vaan sellanen tunne, että koska siitä on noinkin paljon aikaa kulunut, mä oon ainoo kuka ton mokan muistaa, ja voin kertoo et siitä huolimatta hieman nolottaa... 😂🤭

• HOPE.LOVE kirjoitti:

SheHe: "Lentokonetta? 😀"

Laitoin kädet levälleen, kun vähäinen humaltuminen tapahtui. Oli meno päällä niin esitin lentokonetta.

Nyt on vähän kiire, joten törmätään illalla?

Okei. Älä lentele liian matalalla. 😄

• Lauruska kirjoitti:

Ei se mitään, siinä on kyllä koomillisia piirteitä, ja onhan siitä se yli 20 vuotta aikaa. Kaveri oli kertonut yhestä toisesta tyypistä, ja sille mun piti mennä hoito antamaan. Vieras laiva, itellä naamat, ja sitä myöten menin vahingossa väärään ja pimeään hyttiin. Vasta myöhemmin kävi moka ilmi, ja kaverin kanssa naurettiin vedet silmissä. Ei siis naurettu tälle miehelle, vaan mulle kun mokasin noinkin helpon tehtävän, kuin oikean hytin löytämisen. Varmasti tää mies sai mukavan herätyksen ja muistot, kun sai ilman vonkausta 20-v. muijalta suikkarin. Tää väärä oli ite muistaakseni sillon joku 20-30 vuotta vanhempi kuin itse olin.

Mulla on vaan sellanen tunne, että koska siitä on noinkin paljon aikaa kulunut, mä oon ainoo kuka ton mokan muistaa, ja voin kertoo et siitä huolimatta hieman nolottaa... 😂🤭

Helkkarinmoinen muisto. 😆🙈

Eli sulle ei humalassa kannata antaa suunnistustehtäviä. Eikä ehkä suikkari hommiakaan ellei ole kohde messissä. 😂

Voi sua Lauruska. 😄

No, tekevälle sattuu. Se on varmasti asia jota ei ihan kaikilla ole kertoa. 😆🤗

• SheHe kirjoitti:

Helkkarinmoinen muisto. 😆🙈

Eli sulle ei humalassa kannata antaa suunnistustehtäviä. Eikä ehkä suikkari hommiakaan ellei ole kohde messissä. 😂

Voi sua Lauruska. 😄

No, tekevälle sattuu. Se on varmasti asia jota ei ihan kaikilla ole kertoa. 😆🤗

Repesin ja kunnolla.. 😂🤣😂 Toi on yks niistä monista mokista, eikä tää ollu suinkaan pahimmasta päästä.. Tästäkin mokasta on jo lähemmäs 20 vuotta aikaa....soitin kaverille samalla kun eräs baarista napattu mies pani mua. 🤭

Ehkä parempi että pistänkin suun suppuun... 😂

• Lauruska kirjoitti:

Repesin ja kunnolla.. 😂🤣😂 Toi on yks niistä monista mokista, eikä tää ollu suinkaan pahimmasta päästä.. Tästäkin mokasta on jo lähemmäs 20 vuotta aikaa....soitin kaverille samalla kun eräs baarista napattu mies pani mua. 🤭

Hahhaaa, rontti. 😂🤣😜

Kierin lattialla näitä lukiessa. Siinä on reipasta reissuhenkeä ja multitaskaamista harrastettu. 😆😆

• Lauruska kirjoitti:

Yhteenvetona vois todeta, että älkää vetäkö perseitä olalle, jos on herkkä mokailemaan kännissä ja ei itelle pysty jälkikäteen nauraan.

Joo viel yks moka, ja tää naurattaa itteekin. Jussina 2001 neljä päivää putkeen ryyppäämistä ja RMJ. Juhannusaamuna kuuden aikaan totesin yhelle tyypille et kysyn jotain juttua mitä en varmuudella muistanut yheltä tutulta exän kaverilta, joka oli kaveriporukan kanssa samoilla festareilla. Emme siis liikkuneet porukassa, mutta olin heihin törmännyt ja sitä kautta tiesin heidän olevan siellä.

Mulla oli vielä tän kaverin numero tallessa, ja kaivoinkin sen sitten puhelimen muistista. Vähän aikaa hälytti, kunnes miesääni vastasi sukunimellä. Tunnistin salamana äänen ja nimen. Olin sit soittanu vahingossa enolle, kun se oli saman niminen kuin ihminen jolle mun piti soittaa. Kaiken huippuna sopersin vaan äkkiä että anteeks väärä numero. En sitten tiiä et ehtikö eno tunnistaa mun ääntä. Soitin lankapuhelimeen, joten mun numero ei jäänyt talteen heille. 🙊

Samat festarit kyseessä, ja olin ostanu jo keväällä kolmen päivän lipun itselle. Siinä sitten ennen festareita manasin, et mitä mä teen ilmasella leirintäaluelipulla, joka kuului automaattisesti siihen kolmen päivän lippuun, kun asuin kilometrin päässä festareiden pääportista. Festareiden jälkeen tuumasin, et oli hyvä kun se kuulu siihen lippuun. Vietin nimittäin kaks yötä kolmesta teltassa, joka ei edes ollu oma teltta. 😂🤣😂

Yks koulukaveri majottu kaks ekaa yötä mun kämpässä, ja kun pokasin miehen, ei viitoitti tän tyypin kanssa mennä mun kämppään ja häiritä tämän ystävän unta. Että sellasta. 😇

• Lauruska kirjoitti:

Yhteenvetona vois todeta, että älkää vetäkö perseitä olalle, jos on herkkä mokailemaan kännissä ja ei itelle pysty jälkikäteen nauraan.

Joo viel yks moka, ja tää naurattaa itteekin. Jussina 2001 neljä päivää putkeen ryyppäämistä ja RMJ. Juhannusaamuna kuuden aikaan totesin yhelle tyypille et kysyn jotain juttua mitä en varmuudella muistanut yheltä tutulta exän kaverilta, joka oli kaveriporukan kanssa samoilla festareilla. Emme siis liikkuneet porukassa, mutta olin heihin törmännyt ja sitä kautta tiesin heidän olevan siellä.

Mulla oli vielä tän kaverin numero tallessa, ja kaivoinkin sen sitten puhelimen muistista. Vähän aikaa hälytti, kunnes miesääni vastasi sukunimellä. Tunnistin salamana äänen ja nimen. Olin sit soittanu vahingossa enolle, kun se oli saman niminen kuin ihminen jolle mun piti soittaa. Kaiken huippuna sopersin vaan äkkiä että anteeks väärä numero. En sitten tiiä et ehtikö eno tunnistaa mun ääntä. Soitin lankapuhelimeen, joten mun numero ei jäänyt talteen heille. 🙊

Samat festarit kyseessä, ja olin ostanu jo keväällä kolmen päivän lipun itselle. Siinä sitten ennen festareita manasin, et mitä mä teen ilmasella leirintäaluelipulla, joka kuului automaattisesti siihen kolmen päivän lippuun, kun asuin kilometrin päässä festareiden pääportista. Festareiden jälkeen tuumasin, et oli hyvä kun se kuulu siihen lippuun. Vietin nimittäin kaks yötä kolmesta teltassa, joka ei edes ollu oma teltta. 😂🤣😂

Yks koulukaveri majottu kaks ekaa yötä mun kämpässä, ja kun pokasin miehen, ei viitoitti tän tyypin kanssa mennä mun kämppään ja häiritä tämän ystävän unta. Että sellasta. 😇

Oot kyllä kerenny ja ehtiny. 😆

Joo, hyvä neuvo vois olla et ottaa vain sen verran, kun kykenee vielä itsenäisesti suunnistamaan. 🤣

Sori. Oli pakko. 🤗😄

• SheHe kirjoitti:

Hahhaaa, rontti. 😂🤣😜

Kierin lattialla näitä lukiessa. Siinä on reipasta reissuhenkeä ja multitaskaamista harrastettu. 😆😆

Muistaakseni vielä kysyin kesken panemisen, et sopiiks jos pikaseen soitan kaverille kun mulla oli sille jotain asiaa. Mikäs siinä...tulipahan sitte brassailtua, kun toinen oli puutteessa. Kaveri siis. Sitä miestä en muista enää toista kertaa tavanneensa. 😂

Ne oli niitä aikoja kun helposti tuli lähdettyä jonkun matkaan, tai napattua joku baarista mukaan. Oli eka syksy siinä kaupungissa missä seuraava tapahtui, ja olin viellä vähän pihalla paria kuukautta aiemmin muutettuani ko. kaupunkiin. Eräänä aamupäivänä löysin sitten itseni jostain vieraasta paikasta, eikä mulla ollu mitään hajua missä olen. Ulos talosta päästyäni pysäytin sit ensimmäisen vastaantulijan, jolta kysyin kaupunginosan nimeä. En voinnu soittaa taksia ennen ku tiesin minne se pitää soittaa.

Joo-o. Ehkä onkin parempi että olen noista ajoista pakosti rauhottunu, kun muutoin voisin mokani löytää ties mistä ja kuvien kera. Nuoruuden pahimmat mokat oli onneks ennen somea, joten ei ollut pelkoa siitä että ne olis tullu ympäri maata tietoon. 😆

• Lauruska kirjoitti:

Muistaakseni vielä kysyin kesken panemisen, et sopiiks jos pikaseen soitan kaverille kun mulla oli sille jotain asiaa. Mikäs siinä...tulipahan sitte brassailtua, kun toinen oli puutteessa. Kaveri siis. Sitä miestä en muista enää toista kertaa tavanneensa. 😂

Ne oli niitä aikoja kun helposti tuli lähdettyä jonkun matkaan, tai napattua joku baarista mukaan. Oli eka syksy siinä kaupungissa missä seuraava tapahtui, ja olin viellä vähän pihalla paria kuukautta aiemmin muutettuani ko. kaupunkiin. Eräänä aamupäivänä löysin sitten itseni jostain vieraasta paikasta, eikä mulla ollu mitään hajua missä olen. Ulos talosta päästyäni pysäytin sit ensimmäisen vastaantulijan, jolta kysyin kaupunginosan nimeä. En voinnu soittaa taksia ennen ku tiesin minne se pitää soittaa.

Joo-o. Ehkä onkin parempi että olen noista ajoista pakosti rauhottunu, kun muutoin voisin mokani löytää ties mistä ja kuvien kera. Nuoruuden pahimmat mokat oli onneks ennen somea, joten ei ollut pelkoa siitä että ne olis tullu ympäri maata tietoon. 😆

Sentäs kysyit, sopiiks. 😀👍

Mulla on suupielet ja vattalihakset kipeät tämän päivän nauruista. Voi pojat. 🙈

• SheHe kirjoitti:

Sentäs kysyit, sopiiks. 😀👍

Mulla on suupielet ja vattalihakset kipeät tämän päivän nauruista. Voi pojat. 🙈

Onni on omistaa helvetin hyvä pitkäkestoinen muisti....toisaalta se on myös kirous. Noh, lähimuisti sitten pätkii ja kunnolla. 🤨🤯

Pitäähän sitä välillä olla hauskaakin, eikä aina vakavia asioita. Sitä paitsi nauru pidentää ikää.. 👌

• Lauruska kirjoitti:

Onni on omistaa helvetin hyvä pitkäkestoinen muisti....toisaalta se on myös kirous. Noh, lähimuisti sitten pätkii ja kunnolla. 🤨🤯

Pitäähän sitä välillä olla hauskaakin, eikä aina vakavia asioita. Sitä paitsi nauru pidentää ikää.. 👌

Norsun muistiksi sanotaan.

Kyllä, kiitti Lauruska olen saanut tänään suupielet revittyä kunnolla hymyyn ja nauruun pitkälti sun ansiosta, muisteluista. Rohkeesti muistelit ja tää nauraa. 😛🤗

• Anonyymi

Virus jatkaa ennätystensä tekoa, mikähän oikeasti nyt on hallituksessa vialla kun ei saaqda kuriin?

• Anonyymi

Pääministerillä on niin kova ylpeys että ei kehtaa myöntää virheitään viruksenkaan hoidossa....

• Anonyymi

Nykynuoret ei juurikaan nykyään ryyppää ja huomattavasti vähempi käyvät yökerhoissakaan kuin ennen. Kyllä dokumies sieltä toki voi itsellee ryyppykaveriksi dokunaisen löytää.

• Anonyymi

Onko mikään ihme että syntyvyys on romahtanut kun nuoriso ei enää juo viinaa yökerhossa eikä niinollen kumppaniakaan löydä.

t. viinamies

• Anonyymi kirjoitti:

Onko mikään ihme että syntyvyys on romahtanut kun nuoriso ei enää juo viinaa yökerhossa eikä niinollen kumppaniakaan löydä.

t. viinamies

Niin mikä se taasen oli se sun lapsilukus, et ootko tehny osas? Muistaakseni tuol yhes ketjus sanottiin et yks tai kaks lasta ei riitä syntyvyyden lisäämiseen.

• Anonyymi

Jaahas, Viinamiehen illassa kuluttama viinamäärä se vasn kasvaa. Aiemmin ei vielä tarvinut kaksin käsin kaataa kurkusta alas, mutta nyt näköjään jo tarvii. Niinhän siinä tosin aina tuppaakin käymään. Siksi naiset antaakin Viinamiehen alkoholisoitua ihan yksinään.

• Anonyymi

Kaljaa voikin juoda monta tuoppia mutta viinaa ei voi juoda niin paljon.
        Ei baarissa kukaan vettä tilaa kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaljaa voikin juoda monta tuoppia mutta viinaa ei voi juoda niin paljon.
        Ei baarissa kukaan vettä tilaa kuitenkaan.

Kyllähän tuo nyt on kertonut ensiksi juovansa ihsn muuta kun kaljaa pohjalle. Ei sitä kaljaakaan voi kaksin käsin kaattaa. Ihan samanlaisen kännin silläkin saa.

• Anonyymi

Hääpukukuja kurvikkaille. Mitä ...ittua! Käänsin kanavalle luullen että siellä olisi oikeasti muodokkaita naisia mutta olikin vain läskipoimuisia valaita.
      Sairaalloisen lihava ei tarkoita muodokasta tai kurvikasta vaan talipalloa. Jenkeissä nämä naiset huijaa vaan itseään kun yrittää normalisoida ylipainoa. Toivottavasti ei tule Suomeen tälläinen vääristynyt kehonkuva.

• Anonyymi

Onhan niitä aikoja vähän ikävä. Vaikka vanhuus painaa ja kolottaa niin kyllä silti tämän kulkutaudin jälkeen olisi tautisen mukavaa mennä karaoke-baariin istumaan ja hörppimään oluita toisensa perään. Ehkä joku laulaisi jopa "Rantakoivun alla"...

• Anonyymi

Kyllä se hauskaa hommaa on tuo ryypiskely kunhan ei kotitissuttelijaksi ala , baarissa on aina hauskaa mitä kännimmässä on , aamullakin on monesti heränny joku vieras peiton alla , mukava näitä on muistella.

• Anonyymi

Jack danielsia huomisen etäpäivän kunniaksi 👌

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3915
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2547
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1664
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1479
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      47
      1469
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1410
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      129
      1153
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1132
    Aihe