Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Kyllä+mä+saatana+tajuan.+Mä+oon+ollu+yksin+ilman+miestä+11+vuotta.+Olis+kiva+kun+olis+joku+joka+istuisi+vieressä+sohvalla,+kun+kattoo+telkkaria,+tai+pelattais+pleikkaria+yhessä.+Juteltais,+naurettais.+Olis+joku,+jonka+kanssa+saada+uusia+kokemuksia,+joka+ottais+kainaloon+ja+lohduttais+silloin+kun+tuntuu+että+kaikki+menee+päin+persettä,+ja+vaan+hakkaa+päätään+seinään+missään+onnistumatta.+Ja+just+viime+keväänä,+kun+ensimmäistä+kertaa+sen+yhdentoista+vuoden+yksinolon+aikana+kiinnostuin+ja+lopulta+ihastuin,+terveys+heikkeni+siihen+pisteeseen,+että+jäin+kotiin+vangiksi.+Arvaa+onko+ollut+helvetin+katkera+pala+tajuta,+että+ehkä+parempi+olis+antaa+toisen+mennä+ja+elää+omaa+elämäänsä,+kun+itse+olisi+tälle+vain+taakka.+Riippakivi,+joka+koskaan+pysty+lähtemään+minnekään+minne+toinen+yhdessä+haluaa+mennä.+Siksi+en+ole+tehnyt+enkä+sanonut+yhtään+mitään+kyseiselle+miehelle,+sillä+tiedän+omasta+kokemuksesta+kun+toinen+saa+tarpeeksi+sairastelustani,+ja+elää+välittämättä+paskaakaan+mun+tunteista...PARISUHTEESSA!+Puhumattakaan+siitä,+että+todella+huonoina+kipupäivinä+mun+näkeminen+ja+pelkkä+olemassa+olo+satuttaa+toista+ja+pahasti,+kun+tämä+ei+pysty+mitenkään+auttamaan.+Sille+on+syynsä+että+opettelin+piilottamaan+kipuni.+Sain+tarpeeks+monta+kertaa+niiltä+läheisimmiltä+kuulla+ettei+kestä+kattoo+mua,+tai+et+tekee+pahaa+kattoo+mua.+Sydän+ja+mieli+on+vaan+siitä+huono+yhdistelmä,+että+ne+ei+pysty+unohtamaan,+vaan+haaveilee....unelmoi.....kaipaa.+Vaikka+jossain+takaraivossa+järjellä+ajateltuna+tietää+sen+olevan+turhaa.+Siitä+huolimatta+ei+pysty+unohtamaan.+Joten+kyllä+mä+helvetti+soikoon+tiedän+miltä+tuntuu+kaivata+toista+ihmistä+vierelle.
  2. Jos+sä+haluaisit+oikeesti+kuolla,+sä+olisit+tappanut+ittes+jo+ajat+sitten.+Äläkä+rupee+väittään+että+mä+en+tiedä+mistä+mä+puhun.+NYT+LUE+HUOLELLA!!!!!!!!!+Oon+yrittäny+tappaa+itteni+kahdesti,+ja+kumpikin+kerta+oli+lähellä+onnistua.+Ekalla+kerralla+kakskymppisenä+vedin+purkillisen+Panacodeja+-siis+jonkun+100+kpl-+ja+joitakin+muita+lääkkeitä.+Oli+lähellä+etten+onnistunut.+Se+oli+vielä+pientä+verrattuna+tulevaan.+Toinen+kerta+oli+neljä+vuotta+myöhemmin.+Olin+24-vuotias.+Hyppäsin+kolmannen+asuinkerroksen+-kolme+kerrosta+ja+niiden+alla+varastokerros-+parvekkeelta,+niin+että+kirjaimellisesti+tuhosin+itseni.+Vyötäröstä+alaspäin+melkein+jokainen+luu+murtui,+ja+kirurgit+sanoivat+äidilleni+että+jos+olisin+tullut+pää+edellä+tai+kerrosta+korkeammalta,+olisin+kuollut.+Niin+lähellä+kuolema+oli.+Sillä+hypyllä+tuhosin+mahdollisuuteni+parempaan+tulevaisuuteen,+ja+mikä+pahinta,+muistan+täydellisesti+kaiken...niin+kuin+se+olisi+tapahtunut+eilen,+vaikka+siitä+on+jo+16+vuotta.+Joten+älä+jumalauta+ala+puhumaan+mistään+junan+alle+hyppäämisestä.+Tiedätkö+mitä+on+pelätä+itseään?+Sitä,+että+sä+et+pysty+lupaamaan+mitään+asiaa,+koska+et+tule+sitä+lupausta+pitämään.+Läheiset+pelkää+joka+hetki+koska+tulee+soitto,+että+sua+ei+enää+ole.+Pelkäät+itse+sitä,+että+koska+tulee+se+viimeinen+pisara,+jolloin+vedät+ranteet+auki.+Karkaat+päivystyksestä,+tai+valehtelet+ensihoitajille.+Jos+naisen+puute+on+ainoo+asia+mikä+sun+elämässä+on+huonoa,+niin+sulla+on+asiat+paremmin+kuin+monella+muulla.++Jopa+paremmin+kuin+mulla.+Mulla+ei+oo+töitä,+koska+olen+se+hypyn+takia+työkyvytön.+Olen+aina+persaukinen,+koska+joudun+elämään+reilusti+köyhyysrajan+alapuolella+siksi,+etten+töihin+enää+koskaan+kykene+menemään.+Tällä+hetkellä+mulla+ei+ole+elämää,+koska+en+pysty+lähtemään+kodin+ulkopuolelle+kuin+pakollisille+ruokaostoksille.+Mene+seuraavaksi+peilin+eteen,+ja+kysy+seuraavat+kysymykset+itseltäsi:Joudutko+asumaan+kadulla,+koska+sinulla+ei+ole+työtä+asunnosta+puhumattakaan,+kun+et+pysty+vuokraa+tai+vastiketta+maksamaan?+Pitääkö+sinun+kerjätä+muilta+ympärilläsi+olevilta+ihmisiltä+rahaa,+jotta+saat+edes+kerran+päivässä+tai+kahdessa+lämpimän+aterian?+Joudutko+käyttämään+aina+yksiä+ja+samoja+vaatteita,+koska+sinulla+ei+ole+vaihtovaatteita+mahdollisuudesta+niiden+pesemiseeen+puhumattakaan?+Jos+yksin+vastaus+on+ei,+sinulla+on+kaikki+hyvin+elämässä.+Äläkä+ala+valittamaan+nyt+ensimmäisenä+ettet+saa+naista.+Sua+on+yritetty+neuvoa,+sua+on+yritetty+ymmärtää,+ja+silti+sä+et+tee+mitään+muuta+kuin+valitat.Niin,+ja+mä+kärsin+niistä+hypyn+seurauksista+omaan+kuolemaani+asti,+eikä+kukaan+ihmettelisi+jos+nyt+tappaisin+itseni,+koska+pää+ja+jaksaminen+on+ylipäätään+kovilla+sietämättömien+kipujen+takia.+Mä+pelkään+että+itsetuhoisuus+tulee+takaisin,+koska+tiedän+etten+kauaa+sen+jälkeen+ole+elossa.+Kivuista+huolimatta+en+halua+tappaa+itseäni.+Niin+kauan+kuin+saan+nukuttua,+pysyn+hengissä.+Jos+uni+kuolee,+tulen+tappamaan+itseni+ja+onnistumaan.+Siinä+toinen+asia+mitä+pelkään,+eli+sitä+että+ainoa+jaksamisen+keino+häviää,+jolloin+mun+pää+ei+enää+kestä+kipuja.+Mun+on+elettävä+menneisyyteni+kanssa,+ja+maksettava+se+hinta,+mikä+sen+teon+takia+tuli+maksettavaksi+kuolemaan+asti.+Hinta+on+terveyden+menetys+koko+loppuelämäksi+ilman+mahdollisuutta+saada+sen+takaisin.+Nyt+lue+toisen+kerran+tää+mun+kirjottama+uudelleen,+ja+mieti+haluatko+olla+samanlainen.+Raajarikko,+joka+elää+toisten+alapuolella,+ja+joka+ei+voi+syyttää+ketään+muuta+tilastaan+kuin+itseään,+koska+hän+ja+vain+hän+on+ainoa+ketä+tilanteesta+syyttää.+Siis+itseään.
  3. Eipä+tuo+korona+muutenkaan+vaikuta+elämääni+mitenkään,+niin+ei+poikkeusolot+ja+uudet+rajoitukset+aiheuta+ahdistusta.
  4. Tää+oli+hyvä.+😂