Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+mä+saatana+tajuan.+Mä+oon+ollu+yksin+ilman+miestä+11+vuotta.+Olis+kiva+kun+olis+joku+joka+istuisi+vieressä+sohvalla,+kun+kattoo+telkkaria,+tai+pelattais+pleikkaria+yhessä.+Juteltais,+naurettais.+Olis+joku,+jonka+kanssa+saada+uusia+kokemuksia,+joka+ottais+kainaloon+ja+lohduttais+silloin+kun+tuntuu+että+kaikki+menee+päin+persettä,+ja+vaan+hakkaa+päätään+seinään+missään+onnistumatta.+
Ja+just+viime+keväänä,+kun+ensimmäistä+kertaa+sen+yhdentoista+vuoden+yksinolon+aikana+kiinnostuin+ja+lopulta+ihastuin,+terveys+heikkeni+siihen+pisteeseen,+että+jäin+kotiin+vangiksi.+Arvaa+onko+ollut+helvetin+katkera+pala+tajuta,+että+ehkä+parempi+olis+antaa+toisen+mennä+ja+elää+omaa+elämäänsä,+kun+itse+olisi+tälle+vain+taakka.+Riippakivi,+joka+koskaan+pysty+lähtemään+minnekään+minne+toinen+yhdessä+haluaa+mennä.+
Siksi+en+ole+tehnyt+enkä+sanonut+yhtään+mitään+kyseiselle+miehelle,+sillä+tiedän+omasta+kokemuksesta+kun+toinen+saa+tarpeeksi+sairastelustani,+ja+elää+välittämättä+paskaakaan+mun+tunteista...PARISUHTEESSA!+
Puhumattakaan+siitä,+että+todella+huonoina+kipupäivinä+mun+näkeminen+ja+pelkkä+olemassa+olo+satuttaa+toista+ja+pahasti,+kun+tämä+ei+pysty+mitenkään+auttamaan.+Sille+on+syynsä+että+opettelin+piilottamaan+kipuni.+Sain+tarpeeks+monta+kertaa+niiltä+läheisimmiltä+kuulla+ettei+kestä+kattoo+mua,+tai+et+tekee+pahaa+kattoo+mua.+
Sydän+ja+mieli+on+vaan+siitä+huono+yhdistelmä,+että+ne+ei+pysty+unohtamaan,+vaan+haaveilee....unelmoi.....kaipaa.+Vaikka+jossain+takaraivossa+järjellä+ajateltuna+tietää+sen+olevan+turhaa.+Siitä+huolimatta+ei+pysty+unohtamaan.+
Joten+kyllä+mä+helvetti+soikoon+tiedän+miltä+tuntuu+kaivata+toista+ihmistä+vierelle.
28.02.2021 19:46
Kiitti.+Suoraan+sanottuna+ja+kaunistelematta+yleensä+auttaa+hätkähdyttämään.+En+mä+noin+mustana+elämääni+jatkuvasti+ajattele,+mutta+tiedän+vaihtoehdot+liiankin+hyvin,+niin+osaa+ainakin+yrittää+välttää+pahimpia+karikoita.+
Tiedän+myös+mitä+on+elää+suhteessa,+jossa+puoliso+ei+kunnioita+toista+yhtään,+vaan+oma+napa+ja+omien+halujen+toteuttaminen+muista+viis,+on+se+kaikista+tärkein+asia+elämässä.+
Toisaalta+ymmärrän+Allua+siinä+suhteessa,+että+yksin+ei+aina+ole+kiva+olla,+kun+näkee+tuttujen+elävän+parisuhde-+ja/tai+perhe-elämää,+saati+että+lyö+jatkuvasti+päätään+seinään.+Mutta+aina+ei+voi+saada+sitä+mitä+haluaa.
28.02.2021 19:27
Jos+sä+haluaisit+oikeesti+kuolla,+sä+olisit+tappanut+ittes+jo+ajat+sitten.+Äläkä+rupee+väittään+että+mä+en+tiedä+mistä+mä+puhun.+NYT+LUE+HUOLELLA!!!!!!!!!+
Oon+yrittäny+tappaa+itteni+kahdesti,+ja+kumpikin+kerta+oli+lähellä+onnistua.+Ekalla+kerralla+kakskymppisenä+vedin+purkillisen+Panacodeja+-siis+jonkun+100+kpl-+ja+joitakin+muita+lääkkeitä.+Oli+lähellä+etten+onnistunut.+Se+oli+vielä+pientä+verrattuna+tulevaan.+
Toinen+kerta+oli+neljä+vuotta+myöhemmin.+Olin+24-vuotias.+Hyppäsin+kolmannen+asuinkerroksen+-kolme+kerrosta+ja+niiden+alla+varastokerros-+parvekkeelta,+niin+että+kirjaimellisesti+tuhosin+itseni.+Vyötäröstä+alaspäin+melkein+jokainen+luu+murtui,+ja+kirurgit+sanoivat+äidilleni+että+jos+olisin+tullut+pää+edellä+tai+kerrosta+korkeammalta,+olisin+kuollut.+Niin+lähellä+kuolema+oli.+Sillä+hypyllä+tuhosin+mahdollisuuteni+parempaan+tulevaisuuteen,+ja+mikä+pahinta,+muistan+täydellisesti+kaiken...niin+kuin+se+olisi+tapahtunut+eilen,+vaikka+siitä+on+jo+16+vuotta.+
Joten+älä+jumalauta+ala+puhumaan+mistään+junan+alle+hyppäämisestä.+Tiedätkö+mitä+on+pelätä+itseään?+Sitä,+että+sä+et+pysty+lupaamaan+mitään+asiaa,+koska+et+tule+sitä+lupausta+pitämään.+Läheiset+pelkää+joka+hetki+koska+tulee+soitto,+että+sua+ei+enää+ole.+Pelkäät+itse+sitä,+että+koska+tulee+se+viimeinen+pisara,+jolloin+vedät+ranteet+auki.+Karkaat+päivystyksestä,+tai+valehtelet+ensihoitajille.+
Jos+naisen+puute+on+ainoo+asia+mikä+sun+elämässä+on+huonoa,+niin+sulla+on+asiat+paremmin+kuin+monella+muulla.++Jopa+paremmin+kuin+mulla.+Mulla+ei+oo+töitä,+koska+olen+se+hypyn+takia+työkyvytön.+Olen+aina+persaukinen,+koska+joudun+elämään+reilusti+köyhyysrajan+alapuolella+siksi,+etten+töihin+enää+koskaan+kykene+menemään.+Tällä+hetkellä+mulla+ei+ole+elämää,+koska+en+pysty+lähtemään+kodin+ulkopuolelle+kuin+pakollisille+ruokaostoksille.+
Mene+seuraavaksi+peilin+eteen,+ja+kysy+seuraavat+kysymykset+itseltäsi:
Joudutko+asumaan+kadulla,+koska+sinulla+ei+ole+työtä+asunnosta+puhumattakaan,+kun+et+pysty+vuokraa+tai+vastiketta+maksamaan?+
Pitääkö+sinun+kerjätä+muilta+ympärilläsi+olevilta+ihmisiltä+rahaa,+jotta+saat+edes+kerran+päivässä+tai+kahdessa+lämpimän+aterian?+
Joudutko+käyttämään+aina+yksiä+ja+samoja+vaatteita,+koska+sinulla+ei+ole+vaihtovaatteita+mahdollisuudesta+niiden+pesemiseeen+puhumattakaan?+
Jos+yksin+vastaus+on+ei,+sinulla+on+kaikki+hyvin+elämässä.+Äläkä+ala+valittamaan+nyt+ensimmäisenä+ettet+saa+naista.+Sua+on+yritetty+neuvoa,+sua+on+yritetty+ymmärtää,+ja+silti+sä+et+tee+mitään+muuta+kuin+valitat.
Niin,+ja+mä+kärsin+niistä+hypyn+seurauksista+omaan+kuolemaani+asti,+eikä+kukaan+ihmettelisi+jos+nyt+tappaisin+itseni,+koska+pää+ja+jaksaminen+on+ylipäätään+kovilla+sietämättömien+kipujen+takia.+Mä+pelkään+että+itsetuhoisuus+tulee+takaisin,+koska+tiedän+etten+kauaa+sen+jälkeen+ole+elossa.+Kivuista+huolimatta+en+halua+tappaa+itseäni.+Niin+kauan+kuin+saan+nukuttua,+pysyn+hengissä.+Jos+uni+kuolee,+tulen+tappamaan+itseni+ja+onnistumaan.+Siinä+toinen+asia+mitä+pelkään,+eli+sitä+että+ainoa+jaksamisen+keino+häviää,+jolloin+mun+pää+ei+enää+kestä+kipuja.+
Mun+on+elettävä+menneisyyteni+kanssa,+ja+maksettava+se+hinta,+mikä+sen+teon+takia+tuli+maksettavaksi+kuolemaan+asti.+Hinta+on+terveyden+menetys+koko+loppuelämäksi+ilman+mahdollisuutta+saada+sen+takaisin.+
Nyt+lue+toisen+kerran+tää+mun+kirjottama+uudelleen,+ja+mieti+haluatko+olla+samanlainen.+Raajarikko,+joka+elää+toisten+alapuolella,+ja+joka+ei+voi+syyttää+ketään+muuta+tilastaan+kuin+itseään,+koska+hän+ja+vain+hän+on+ainoa+ketä+tilanteesta+syyttää.+Siis+itseään.
28.02.2021 19:03
Lisään+vielä+ettei+tarvitse+olla+fyysisesti+lasiseinän+takana,+vaan+on+tilanteita+jotka+johtuu+jostain+muusta+kuin+omasta+halusta,+miksi+ei+pysty+asioistaan+puhumaan.+Taustalla+voi+olla+vaikka+jonkun+kolmannen+henkilön+tekemät+tai+sanotut+asiat,+jotka+estävät+syvimpien+tuntojen,+ja+sen+mitä+mielessä+pyörii,+kertomisen.++Vaikka+kuinka+haluaisi+kertoa+ja+puhua,+ei+vain+yksinkertaisesti+osaa+tai+pysty.+
Myös+tästä+mulla+on+omakohtaista+kokemusta.+Sen+teon+jälkiseurauksien+takia+mitä+vuosikausia+sitten+tein,+kun+en+oikeasti+kyennyt+tai+edes+osannut+puhua+niistä+asioista+jotka+aiheuttivat+ahdistusta+ja+joita+olisi+pitänyt+mielestään+purkaa,+istun+nyt+oman+fyysisen+lasiseinäni+takana.+Sen+teon+jälkeen+opettelin+puhumaan,+eikä+uutta+kuolemanvakavaa+tekoa+ole+tullut,+ja+toivon+ettei+enää+tulekaan.
28.02.2021 14:53
Kiva+lukea+näitä+sun+juttuja,++heti+näin+alkuun+sanottuna.
Lasiseinästä+tuli+mieleen+oma+tilanteeni,+jossa+terveydellisistä+syistä+johtuen+joudun+pakosta+istumaan+yksin+neljän+seinän+sisällä,+seuraten+ikkunasta+muiden+elävän+elämäänsä,+josta+itse+kykenee+toistaiseksi+vain+haaveilemaan.+Jos+olisi+omasta+tahdosta+kyse,+en+sisällä+istuisi,+mutta+kun+kyse+on+fyysisestä+sairaudesta+ja+sen+rajoitteista,+ei+vaihtoehtoja+juurikaan+ole.+Tämä+siis+alustuksena+pohdinnoilleni.
Ajatuksena+tuli+mieleeni,+oletko+pohtinut+sellaista+vaihtoehtoa+että+tämä+sinun+Hän+ei+ole+siellä+lasiseinän+toisella+puolen+omasta+vapaasta+tahdostaan,+vaan+jokin+asia+mille+hän+itse+ei+voi+tehdä+mitään+vaikka+kuinka+haluaisi+toisin,+pitää+hänet+siellä+lasiseinän+takana?+Älä+kuitenkaan+luovuta.+Tilanteet+voivat+muuttua.+
Tämä+siis+sivusta+seuraajan+oman+lasiseinän+takana+pohtimaa,+jolla+ei+ole+muuta+kuin+aikaa+ajatella+ja+haaveilla+paluusta+oikeaan+elämään.
28.02.2021 14:18
Mulla+selkä+ei+kestä+raskautta,+joten+se+ei+ole+edes+vaihtoehto.+Yksin+en+lähde+sijaissynnyttäjää+käyttämään+adoptiosta+puhumattakaan,+kun+ikää+on+kuitenkin+jo+se+41-v.+Toisaalta,+kun+en+edes+koiraa+pysty+aina+hoitamaan+-lue+lenkittämään,+miten+pystyisin+yksin+pitämään+lapsesta+huolta.
28.02.2021 09:36
Estellä.+Vitun+autocorrect+puhelimessa,+millä+pääosin+kirjoitan.
28.02.2021 09:28
En+tiiä+yhtään.+Mulle+riittää+ihan+maalarinteippi.
27.02.2021 20:36
Eipä+varsinaisesti+ole+koskaan+tullut+mieleen.+Nuorempana+kumppaneita+löyty+aika+helposti,+mutta+kolmenkympin+jälkeen+mulla+oli+vuosia+sellaista+kautta,+ettei+miehet+edes+kiinnostaneet.+Ei+seksin+saati+parisuhteen+takia....yhtään.
Omaa+perhettä+en+tule+saamaan,+ja+se+oli+kova+paikka+vuosia+sitten,+mutta+nyt+oon+hyväksyny+asian.+Vanhempien+puolesta+pikemminkin+harmittaa,+kun+heidän+ainoana+lapsena+he+eivät+tule+lapsenlapsia+saamaan.+
Etsimällä+en+kumppania+aio+etsiä,+sellainen+tulee+vastaan+jos+on+tullakseen,+enkä+aio+esitellä+jos+tunteet+on+molemminpuoliset.+Toisaalta+yksinäinen+loppuelämä+ei+ahdista+jos+niin+tulee+käymään,+koska+viihdyn+myös+yksin.+Lisäksi+kun+itsellä+on+tietyt+rajoitteet,+täytyy+mahdollisen+kumppanin+ottaa+ne+yhteiselossa+huomioon+jokaisella+elämän+osa-alueella,+joten+mitään+helppoa+kumppania+musta+ei+saa.
27.02.2021 19:45
Löytyy+kyllä+kotoa,+mutten+juurikaan+sitä+käytä+muihin,+kuin+käsityökankaisiin.+Yksinkertaisesta+syystä.+Koirankarvat+ei+jostain+syystä+lähde+kunnolla+teippiharjalla,+tai+pikemminkin+kun+kerran+sillä+vetäsee+vaikka+karvoja+täynnä+olevista+collarihousuista,+on+harjan+teippi+jo+täynnä+karvoja,+mutta+housuista+ei+ole+juurikaan+karvat+lähteneet.+Jotkut+koirankarvat+ei+edes+lähde+teippiharjalla.+
Kaikista+parhain+ja+pitkäkestoisin+on+leveä+maalarinteippi,+jonka+voi+kääriä+kämmenen+ympärille+liimapuoli+ylöspäin,+ja+ajaa+saman+asian+kuin+teippiharja.
27.02.2021 19:32
65%+hyvä+ihminen+ja+välillä+liian+kiltti.
27.02.2021 15:13
Kuka+muistelee+nuoruuttaan+tämän+kulkupelin+satulassa?
Arola,+Suzuki+PV+50+cc
https://m.youtube.com/watch?v=vUchMAG9SRQ
27.02.2021 11:04
No+jos+tälle+linjalle+mennään,+niin+täältä+pesee:
Carolus+Rex
https://www.youtube.com/watch?v=WnAvNdVyJB0
Inmate+4859
https://www.youtube.com/watch?v=wvDg7UftJw8
Far+from+the+Fame+-Master+of+Rock+2014
https://www.youtube.com/watch?v=xTMmCigD-MU
The+Last+Stand
https://www.youtube.com/watch?v=gtbbIB776ks
The+Lost+Battallion+
https://www.youtube.com/watch?v=7jTgkTEDDog
Ja+lopuksi+vähän+rauhallisempaa+fiilistelyä:
A+Lifetime+of+War
https://www.youtube.com/watch?v=zvdbDw5bXnQ
The+Ballad+of+Bull++
https://www.youtube.com/watch?v=NIgQ4TXnNBw
27.02.2021 09:53
Selityksenä+tulis+olemaan+sit+tää:+
Älä+mua+syytä.+En+se+minä+ollu+joka+sut+sai+polvilleen,+se+oli+se+Amorin+nuoli.
26.02.2021 19:27
Voi+jummijammi+mitä+tuntemuksia+pelkkä+katse+voi+saada+aikaan,+vaikka+epäilen+että+ylivilkas+mielikuvitukseni+saa+sen+kaiken+tunteen+aikaan.+Toisaalta,+kuluupahan+aika+nopeammin+siellä+jossain+haavemaailmassa+missä+kaikki+on+mahdollista.+
Jos...siis+jos+sittenkin+olisi+kielet+vireessä+ja+oikea+ote+tukevasti+käsissä,+olisi+vastauksena+että+anna+soida+niin+paljon+kuin+sielu+sietää+ja+sormet+kestää.+
Siis+jos+olisit+hän,+ja+omat+kuvitelmani+olisivat+totta.+🤔
26.02.2021 18:27
Eipä+tuo+korona+muutenkaan+vaikuta+elämääni+mitenkään,+niin+ei+poikkeusolot+ja+uudet+rajoitukset+aiheuta+ahdistusta.
26.02.2021 16:24
Syksyllä+-99+Rauman+rokkibaarissa+muistaakseni+Popedan/Neljän+ruusun+keikan+alkua+odotellessa+muistan+toivoneeni+et+pääsisin+joskus+Stratovariuksen+keikalle.+
Vuosi+sitten+kuulin+kaveriltani+et+Straton+keikka+olisi+elokuun+lopulla+läheisellä+tanssilavalla.+Sanoinkin+kaverilleni+että+mä+lähden+mukaan,+ja+varmasti+tulen+paikalle+olin+kipeenä+tai+en.+Sellainen+selvennys,+että+kipeenä+ilolla+tarkoitan+fyysistä+kipua.+Et+vihdoinkin+se+yli+20+vuoden+takainen+haave+toteutuisi,+ja+pääsen+niiden+keikalle.+
Tuli+korona,+ja+keikka+siirtyi+toukokuulle,+ja+viime+viikolla+taas+vuodella+eteenpäin.+Saa+nähdä+toteutuuko+toive+koskaan.+Aika+näyttää.+
Rakkauteni+raskaampaan+musiikkiin+sai+alkunsa+biisi+kerrallaan+seuraavasta+Straton+biisistä:
https://m.youtube.com/watch?v=gaatBMAAt_Y
26.02.2021 15:27
Pitääkin+laittaa+nää+taustalle+soimaan+treenin+ajaksi,+näistä+kun+saa+sopivan+rytmin.
26.02.2021 15:15
Toi+on+niin+tuttua,+paitsi+et+mä+en+hoksaa+edes+vuosienkaan+viiveellä.+Muhun+tehoo+ainostaan+suora+toiminta.+Vaikka+jotain+epäilisinkin,+mun+aivot+raksuttaa+siihen+malliin+että+kun+pohdin+mielessä+sitä+mitä+mikäkin+ele+vois+kenties+tarkoittaa,.kehittelen+samaan+aikaan+vastalauseita+niille+omille+pähkäilyille.+Ja+sitten+oon+lopulta+ihan+pihalla+siitä+missä+sillä+hetkellä+mennään.+😂
Sivusta+näitä+mietteitä...+Ollako+vai+eikö+olla,+vai+olisiko+sittenkin,+mutta+ei+se+voi+niin+olla.+Vai+onko+sittenkin?+🤔
Terveisin+Puupää
26.02.2021 14:33
Tää+oli+hyvä.+😂
26.02.2021 12:19
73 / 86