Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Sähkön hinta 50 s / kwh

En löydä linkkiä mut tämmöisen uutisen luin. Vähävarainen joutuu oikeesti miettimään lämmittääkö saunan vai ei. Mun kul
    Sähkön kilpailutus
    94
    2601
  2. Jee EM kisat alkaa!

Kuka vie ja kuka vikisee? Mestari on Belgia mutta Englantia kannustan. Entä Sinun mielestä? Hieno kesä tulee..
    Yleistä jalkapallosta
    73
    1274
  3. Mones Rasmus on?!

Ota Suomi aurinkolasit pois päästä ja kerro. Mä sanon että viides. Kyllä, kova on usko. 😃
    Euroviisut
    6
    962
  4. Minkälaisia ruokia Suomi syö

Laita tähän vaikka 10 ruokaa joita teillä laitetaan. Kiva ois tietää mitä Suomi syö. Mun.. Itsetehty bolognese kastike
    Ruoka ja juoma
    54
    872
  5. Kakkos diabetes ja jalkojen hoito

Mulla diagnosoitiin jokunen vuosi sitten. Ei juurikaan mitään oireita. Nyt sit jonkinlaista pedikyyriä tarjotaan. Kann
    Diabetes
    11
    814
  6. Mistä helpoiten 30 - 50 k laina?!

Eli mahd pienillä vakuuksilla. Jostain kuullut että bank norweigan antais helpommin. Pitääkö paikkansa?
    Pankit
    19
    772
  7. Mitäs kaikkea joulupöytään?

Muutakin kuin kinkkua ja laatikoita. Oon hyvissä ajoin liikenteessä. Mut jos sais jotain ideoita että mitä kaikkea sitä
    Juhlapäivät
    19
    679
  8. Wolt laajentaa

Täällä Sorvan kylällä Wolt alkaa toimittamaan myös K kaupan Tarmolta. Ihan hyvä homma, jos ei kerkee tai jaksa kaupassa
    Ruokaostokset
    2
    626
  9. Millä ihmeellä kurkkupurkki auki

Pienistä suolakurkku purkeista aukee helposti. Mut sekä S marketin että Lidlin iso purkki ei aukee millään. :( Vinkkejä
    Ruoka ja juoma
    19
    464
  10. MM kisojen betsiketju

Laittakaa meidän palstalsisten iloksi pelivihjeitänne MM kisoihin. Pitkävetoa monivetoa jne. Mä aloitan sunnuntain aino
    Yleistä jalkapallosta
    6
    425
  11. Veikkaus ja Cashback

Aivan perseestä nämä uudet uudistukset. Cashback toimii erinomaisen huonosti. Jos pelin aikana on kerran minuutin lunast
    Pelit
    2
    269
  12. Jäljet tiski altaassa

Tiski altaaseen pöytätasolle tullut tummia läikkyjä. Keittiö tilaa suht vähän, oisko kuuma kattila tai pannu laitettu si
    3
    261
  13. Minkälaisen kinkun hommaatte?

Vai kalkkuna? Mää sinkkuna hommaan joko pienen 2,5 kiloisen taikka valmiita viipaleita. Vinkkejä mikä ois hyvä. Oisko Sn
    Joulu
    11
    253
  14. Ravien vaihdot sakkaa kuin Aeroflotin lentokone

Vaihdot pienenevät kovalla vauhdilla. Draamaattisesti. Oikeesti. Hevosia ei riitä raveihin. 7 lähdön ryhmät uusi norma
    Ravipelit
    18
    253
  15. Puolassa bisnestä

Tarkoitus olisi käydä Puolassa kaverin kanssa. Varsovassa olen käynyt jo aikaisemmin. Nyt reissu sijoittuu pohjoiseen Pu
    Maailmanympärimatkat
    2
    230
  16. Passin haun kesto :(

Palvelut ovat ruuhkautuneet. Oman kaupungin poliisilla ei vapaita aikoja. Kauan tuon saanti kestää? Entä jos ottaa jonku
    Matkailu
    0
    226
  17. Panokset kovenee sanoo Medjedev

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009371969.html Medjedev ja Putin yhtä spedejä kuin panokset kovenee Kummeli hahmo.
    NATO
    20
    213
  18. Mimmi EM kisat alkoivat

Seuraatko tai aiotko seurata? Mun mielestä pelaavat suht Ok fudista. Tekniikassa ovat yllättävän hyviä. Fyysisyydessä
    Naisten jalkapallo
    11
    196
  19. Wolt vai Foodora - Kumpi parempi

Ja kokemukset/perustelut. Mulla on Woltin kaa ollu ongelmia lukuisia kertoja. Eivät löydä perille ja kommunikointi käy
    Ruoka ja juoma
    2
    190
  20. Röökistä eroon ja nikotiinipussit

Auttaako vieroituksessa. Siis kunnolla? Saako e röökiä ja litkuja edelleen tilata? Mä pääsin litkuilla eroon. Kiitos
    Tupakointi
    3
    183