Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Sähkön hinta 50 s / kwh
En löydä linkkiä mut tämmöisen uutisen luin. Vähävarainen joutuu oikeesti miettimään lämmittääkö saunan vai ei. Mun kul942601Jee EM kisat alkaa!
Kuka vie ja kuka vikisee? Mestari on Belgia mutta Englantia kannustan. Entä Sinun mielestä? Hieno kesä tulee..731274Mones Rasmus on?!
Ota Suomi aurinkolasit pois päästä ja kerro. Mä sanon että viides. Kyllä, kova on usko. 😃6962Minkälaisia ruokia Suomi syö
Laita tähän vaikka 10 ruokaa joita teillä laitetaan. Kiva ois tietää mitä Suomi syö. Mun.. Itsetehty bolognese kastike54872Kakkos diabetes ja jalkojen hoito
Mulla diagnosoitiin jokunen vuosi sitten. Ei juurikaan mitään oireita. Nyt sit jonkinlaista pedikyyriä tarjotaan. Kann11814Mistä helpoiten 30 - 50 k laina?!
Eli mahd pienillä vakuuksilla. Jostain kuullut että bank norweigan antais helpommin. Pitääkö paikkansa?19772Mitäs kaikkea joulupöytään?
Muutakin kuin kinkkua ja laatikoita. Oon hyvissä ajoin liikenteessä. Mut jos sais jotain ideoita että mitä kaikkea sitä19679Wolt laajentaa
Täällä Sorvan kylällä Wolt alkaa toimittamaan myös K kaupan Tarmolta. Ihan hyvä homma, jos ei kerkee tai jaksa kaupassa2626Millä ihmeellä kurkkupurkki auki
Pienistä suolakurkku purkeista aukee helposti. Mut sekä S marketin että Lidlin iso purkki ei aukee millään. :( Vinkkejä19464MM kisojen betsiketju
Laittakaa meidän palstalsisten iloksi pelivihjeitänne MM kisoihin. Pitkävetoa monivetoa jne. Mä aloitan sunnuntain aino6425Veikkaus ja Cashback
Aivan perseestä nämä uudet uudistukset. Cashback toimii erinomaisen huonosti. Jos pelin aikana on kerran minuutin lunast2269Jäljet tiski altaassa
Tiski altaaseen pöytätasolle tullut tummia läikkyjä. Keittiö tilaa suht vähän, oisko kuuma kattila tai pannu laitettu si3261Minkälaisen kinkun hommaatte?
Vai kalkkuna? Mää sinkkuna hommaan joko pienen 2,5 kiloisen taikka valmiita viipaleita. Vinkkejä mikä ois hyvä. Oisko Sn11253Ravien vaihdot sakkaa kuin Aeroflotin lentokone
Vaihdot pienenevät kovalla vauhdilla. Draamaattisesti. Oikeesti. Hevosia ei riitä raveihin. 7 lähdön ryhmät uusi norma18253Puolassa bisnestä
Tarkoitus olisi käydä Puolassa kaverin kanssa. Varsovassa olen käynyt jo aikaisemmin. Nyt reissu sijoittuu pohjoiseen Pu2230Passin haun kesto :(
Palvelut ovat ruuhkautuneet. Oman kaupungin poliisilla ei vapaita aikoja. Kauan tuon saanti kestää? Entä jos ottaa jonku0226Panokset kovenee sanoo Medjedev
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009371969.html Medjedev ja Putin yhtä spedejä kuin panokset kovenee Kummeli hahmo.20213Mimmi EM kisat alkoivat
Seuraatko tai aiotko seurata? Mun mielestä pelaavat suht Ok fudista. Tekniikassa ovat yllättävän hyviä. Fyysisyydessä11196Wolt vai Foodora - Kumpi parempi
Ja kokemukset/perustelut. Mulla on Woltin kaa ollu ongelmia lukuisia kertoja. Eivät löydä perille ja kommunikointi käy2190Röökistä eroon ja nikotiinipussit
Auttaako vieroituksessa. Siis kunnolla? Saako e röökiä ja litkuja edelleen tilata? Mä pääsin litkuilla eroon. Kiitos3183