Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+saanut+vastausta+mistä+teoista+minun+tulisi+maksaa.
Mikset+vain+soita+poliisille+jos+uskot+minun+olevan+syyllinen+johonkin.+He+hoitavat+loput.
09.03.2021 23:04
Jeesus+sanoo,+että+"Mene,+äläkä+enää+syntiä+tee."+
Uskikset+olisivat+tuominneet+Jeesuksen+noista+sanoista.+Hyviä+tekoja+pitää+heidän+mielestään+karttaa,+jos+olen+oikein+ymmärtänyt.+"Olkaa+täydellisiä,+niin+kuin+teidän+isännekin+on,"+ei+sovi+yhteen+lahkojen+kanssa.
09.03.2021 22:56
Mutta+eihän+niitä+kuulijoita+saada,+jollei+ne+pelkää+henkensä+edestä+ja+siksi+tuota+helvettioppia+on+saarnattava.
Jos+minulla+lapsia+olisi,+niin+en+varmasti+vauvaa+heittäisi+tulivuoren+kraatteriin+jos+tämä+koskisi+vaikkapa+mun+puhelimeen.+Se+kai+tarkoittaa+sitä,+että+minulla+ei+ole+"oikeudentajua".
09.03.2021 22:49
Helvettiä+ei+Raamatussa+ole,+vaan+gehenna.
Minä+en+ole+ainakaan+tehnyt+elämäni+aikana+mitään+mistä+ansaitsisin+pahoinpitelyn,+joka+ei+lopu+koskaan.
Miksi+jumalasi+teki+minut+jos+tahtoo+viedä+minut+pyövelille?
En+näe+mitään+väärää+siinä,+että+ihminen+itse+pyrkii+paremmaksi+tai+onnellisemmaksi+ihmiseksi.+Mikä+siinä+on+vikana?
Jos+ovikellosi+soi+huudatko+Jeesusta+apuun+vai+suostutko+avaamaan+oven+itse,+vaikka+teko+onkin+"pahennus"?
09.03.2021 22:24
Siellä+on+helvetti+vain,+koska+kirkkoukot+niin+halusivat.
Kyseessä+on+oikeasti+gehenna.
Minä+en+muuten+ainakaan+ole+tehnyt+mitään+sellaista,+että+olisin+ansainnut+pahoinpitelyn,+joka+ei+lopu+koskaan.+Jos+jumalasi+niin+inhoaa+minua,+miksi+hän+teki+minut?
Se,+että+ihminen+tekee+töitä+ollakseen+parempi+tai+onnellisempi+ihminen,+en+näe+siinä+mitään+väärää.+Miksi+se+aloittajasta+on+väärin?
Jos+joku+soittaa+ovikelloa+huuteletko+Jeesusta+ja+yrität+vain+uskoa,+että+ovi+aukenee?
Olisihan+se+"kamalaa"+jos+suostuisit+tekemään+niin+hyvän+työn,+että+päästät+toisen+sisään,+vai+kuinka?
09.03.2021 22:10
Monesti+seurakunnissa+näin+on,
mutta+on+myös+niitä,+jotka+oikeasti+tekevät+töitä+parantuakseen,+opettelevat+antamaan+anteeksi+jne.+Heitä+on+tietysti+hyvin+vähän.+Suurin+osa+käyttää+ristiä+kainalosauvanaan.
Ihmiset,+jotka+haluavat+muutosta+keskittyvätkin+opetuksiin+eivätkä+Golgataan.
Tiedän+pari+tällaista.
Mutta+joo,+suurin+osa+seurakuntien+ihmisistä+puhuu+ja+kirjoittaa+hartauskirjoituksia+kuin+eivät+mitään+muuta+osaisi++sanoa+tai+edes+tietäisi.
09.03.2021 21:40
"Se+on+Jumalan+teko,+että+te+uskotte+minuun."
"Ette+te+valinneet+minua,+vaan+minä+valitsin+teidät."
Johtopäätös+:+Jos+joku+ei+kykene+uskomaan+jumalaan,+ei+se+ole+hänen+syytään,+vaan+se+johtuu+siitä+ettei+häntä+ole+valittu+pelastettujen+joukkoon.
09.03.2021 21:20
Kolmanneksi+sukupuoleksi+on+usein+luokiteltu+homot.+Ihmiset+ovat+olleet+sitä+mieltä,+että+he+eivät+ole+naisia,+mutta+ei+nyt+ihan+miehiäkään,+joten+he+ovat+kolmas+sukupuoli.
09.03.2021 21:15
Luuk.+12
58.+"Kun+menet+riitapuolesi+kanssa+oikeuteen,+yritä+matkalla+päästä+sovintoon+hänen+kanssaan,+ettei+hän+raahaisi+sinua+tuomarin+eteen+ja+tuomari+luovuttaisi+sinua+oikeudenpalvelijalle+ja+ettei+oikeudenpalvelija+heittäisi+sinua+vankilaan.+
59.+Minä+sanon+sinulle+:+sieltä+sinä+et+pääse,+ennen+kuin+maksat+viimeisenkin+kolikon."
Ilm.+20
12.+Näin+myös+kuolleet,+suuret+ja+pienet,+seisomassa+valtaistuimen+edessä,+ja+kirjat+avattiin.+Avattiin+vielä+yksi+kirja,+elämän+kirja,+ja+kuolleet+tuomittiin+sen+perusteella,+mitä+kirjoihin+oli+kirjoitettu,+tekojensa+mukaan."
09.03.2021 21:11
Jeesus+sanoo,+että+kaikille+maksetaan+hänen+tekojensa+mukaan+ja+että+"sieltä+et+pääse+ennen+kuin+olet+maksanut+viimeisenkin+rovon."+Ei+siis+mitään+ikuista+piinapenkkiä.
Se,+että+opettelee+torjumaan+pahat+ajatukset+ja+olemaan+loukkaantumatta+tai+suuttumatta+on+plussaa+sinulle+itsellesi.+Luulisi+että+jokainen+haluaisi+saavuttaa+vastaavan,+mutta+sen+eteen+on+tehtävä+töitä.+Se+että+joku+taputtaa+sinua+joka+ilta+olalle+ja+sanoo+"ei+haittaa",+haittaa+sinua+itseäsi,+jos+haluat+uudistaa+mieltäsi.
09.03.2021 20:26
Sellaista+typerää+helvettiä+ei+olekaan!
Mitä+seurakunnissa+oikein+tehdään,+muuta+kuin+kaatuillaan?
Raamattu+voi+olla+joillekin+rohkaiseva+kirja,+mutta+sitä+kannattaa+lukea+yksin+kotona.+
Hypnotismia?
Tönimistä?
Kaatuilua?
Siansaksaa?
Helvetillä+uhkailua?
HÄH!
09.03.2021 20:12
"Kolmas+sukupuoli"+on+subjektiivinen+kokemus+ja+ihminen+määrittelee+itsensä+täksi,+jollei+olo+ole+superfeminiininen+tai+-maskuliininen.+Ihminen,+joka+on+mieleltään+androgyyni+hakee+nähtävästi+jonkinlaista+lupaa+tuoda+toinenkin+puoli+itsestään+esiin+väittämällä,+että+hän+ei+ole+mies+eikä+nainen.
Siksipä+sukupuolistereotypioista+olisi+aika+luopua.
09.03.2021 19:59
Tuo+oli+sarkasmia?
09.03.2021 19:33
Kai+huomasit+mitä+kirjoitin+seder-ateriasta?+
Tuo+leivän+muuttaminen+lihaksi+ja+viinin+muuttaminen+vereksi+on+peräisin+Baabelista.
Eiköhän+Michael+Brown+tunne+tuon+Jeesuksen+syömän+aterian+paremmin,+kuin+kukaan+meistä.
Muista,+että+jos+todella+haluat+"syödä+Jeesuksen",+on+hänen+lempinimensä+"jumalan+sana",+joten+syö+siis+hänen+sanansa.+Niele+se+mitä+hän+opetti.
09.03.2021 19:21
Juhlat,+jotka+vietämme+tänä+päivänä+hauskanpidon+tähden+olivat+ennen+täynnä+pelkoa.+Jouluna+ihmiset+yrittivät+kutsua+aurinkoa+esiin+keinolla+millä+hyvänsä.+Olisihan+se+ollut+kamalaa+jos+aurinko+ei+olisi+enää+palannut.
Halloweenina+ajateltiin,+että+muuri+todellisen+maailman+ja+henkimaailman+välillä+laski+ja+kaikki+demonit+ym+pääsivät+tälle+puolelle.+Ihmiset+tekivät+kurpitsalyhdyt+pelottaakseen+ne+tiehensä+ja+pukeutuivat+itse+hirviöiksi,+jotta+henget+eivät+erottaisi+heitä+itsestään+ja+veisi+mukanaan.
09.03.2021 18:40
En+tiedä+onko+se+nyt+aivan+sama.+Jotkut+ihmiset+ovat+pelastaneet+elämänsä+seuraamalla+Jeesuksen+opetuksia,+millä+tarkoitan+sitä,+että+he+eivät+kanna+vihaa+sisällään,+vaikka+heitä+on+kohdeltu+kaltoin,+heille+on+kasvanut+parempi+itsetunto,+he+eivät+enää+itke+tai+huolehdi+tulevasta,+heistä+on+tullut+rohkeita+jne.+
+Sen+sijaan+on+aivan+sama+mitä+fundamentalistit+sanovat.
09.03.2021 18:30
Kai+ymmärrätte,+että+Jeesuksen+lihan+syöminen+ja+veren+juominen+on+hänen+tahtonsa+tekemistä.
Jeesus+sanoo+itsekin,+että+hänen+ruokansa+on+se,+että+hän+tekee+lähettäjänsä+tahdon+ja+ettei+ihminen+elä+ainoastaan+leivästä,+vaan+myös+jumalan+sanasta.
Kristityn+pitäisi+"niellä"+Jeesuksen+sanat+ja+toimia+hänen+käskyjensä+mukaan.
09.03.2021 18:07
Luulenpa+että+kuka+tahansa+voi+kokea+suuren+tai+taianomaisen+elämyksen.+Monesti+se+tapahtuu+luonnossa.+Nouse+hissillä+todella+korkealle+vuorelle+ja+katso+maisemaa,+mitä+ihmiset+eivät+ole+pilanneet.+Voit+tuntea+olevasi+osa+jotakin+suurempaa+ja+unohtaa+hetkeksi+kaiken+mikä+meidät+erottaa.
Tai+mene+metsään,+mihin+ihmiset+eivät+ole+koskaan+koskeneet.+Voi+tuntua+maagiselta+nähdä+jonnekin+niin+kauas+historiaan.
Ihmiset+ovat+yhdistäneet+tällaisiin+monestikin+jumalat.+Maaemot,+Gaiat,+Äitimaat,+Luontoäidit+ym.
09.03.2021 17:49
Aloittaja+voisi+kertoa+mikä+on+se+"oikea+tie".
Olen+itse+sanonut+jo+monta+kertaa+mitä+jumalanpalvelus+minusta+pitäisi+olla.+Kristityn+pitäisi+uudistaa+mieltään.+Sen+eteen+on+tehtävä+töitä,+eikä+se+lopu+milloinkaan,+mutta+vaivansa+arvoista+se+on+ja+jos+joku+nimittelee+sinua+tämän+tähden+vajakiksi+tai+hihhuliksi,+niin+en+ymmärrä+pointtia.
Jos+kannattelet+kylttiä+"homot+helvettiin"+tai+"Jeesus+tulee,+oletko+valmis"+tai+"herätkää"+tms,+et+juurikaan+eroa+katupellestä.
09.03.2021 17:00
-+Jeesus+voi+tulla+tänään+tai+1000+vuoden+päästä.
Eiköhän+Jeesus/memra+tullut+ja+mennyt+viime+viikollakin+lukemattomia+kertoja+ja+moni+ihminen+koki+ensimmäisen+ylösnousemuksensa+"he,+jotka+olivat+kuolleet+rikoksiinsa."
09.03.2021 16:45
340 / 376