Olen huomannut monien vuosien ajan, tällä palstalla ei ole yhtäkään oikealla tiellä!

Anonyymi

Raamattu on siinäkin oikeassa, että vain harvat ovat kapealla tiellä, joka vie ikuiseen elämään.
Matteus 7:13- 14

13

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, Paratiisin ovia ei tarvitse pitää kauan aikaa auki, koska siitä menijöitä on todella vähän !

• On ollut auki jo 6000 vuotta, emme tiedä koska sulkeutuu.

• Esim. Kristittyjen moittiessa homoja on rakkautta heitä kohtaan. Meidän tulee olla kuin Jeesus.

JOH. 3: 17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma pelastuisi hänen kauttaan.

Tätä ohjetta meidän on noudatettava homoja kohtaan ei tuomita, vaan kuinka he pelastuisivat. Homoina ei heillä ole pelastusta, joten meidän on osoitettava heille pelastuksen tie.

• Anonyymi

Totta haastat....ojentaa hyvällä!

• Anonyymi

Muut ovat tiellä, sinä rämmit tien ulkopuolella etkä sitä huomaa.

• Anonyymi

Väärin.
        Minä olen oikealla tiellä, se vie kohti paratiisia.
        Sinun tiesi johtaa lähimpään hautausmaahan ja sinne mätänet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin.
        Minä olen oikealla tiellä, se vie kohti paratiisia.
        Sinun tiesi johtaa lähimpään hautausmaahan ja sinne mätänet!

Sinä rämmit siellä maantienojassa horsmien joukossa.

Ihailtavaa tuo sinun "kristillisyytesi". Pahimmillaan se on juuri tuollaista ja siksi on hyvä, että kaltaisiasi on vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä rämmit siellä maantienojassa horsmien joukossa.

Ihailtavaa tuo sinun "kristillisyytesi". Pahimmillaan se on juuri tuollaista ja siksi on hyvä, että kaltaisiasi on vähän.

Jumalan kanssa ei jossitella!
        Jos Raamatun sana ei miellytä niin miten se kirjoitettu, ei ole mitään asiaa pelastukseen
        Usko on pelkkää teatteria ja näin on tapahtunut miljardeille ihmisille, kun ei itse lueta Raamattu, vaan mennään lahkojen ihmistekoisten oppien perässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan kanssa ei jossitella!
        Jos Raamatun sana ei miellytä niin miten se kirjoitettu, ei ole mitään asiaa pelastukseen
        Usko on pelkkää teatteria ja näin on tapahtunut miljardeille ihmisille, kun ei itse lueta Raamattu, vaan mennään lahkojen ihmistekoisten oppien perässä!

Jumalasi kannattaisi kääntyä psykiatrin puoleen. Selviä narsismin piirteitä. Tai sitten niitä on vaihtoehtoisesti sinulla ja ehkä myös Raamatun kirjoittajilla.

• Aloittaja voisi kertoa mikä on se "oikea tie".

Olen itse sanonut jo monta kertaa mitä jumalanpalvelus minusta pitäisi olla. Kristityn pitäisi uudistaa mieltään. Sen eteen on tehtävä töitä, eikä se lopu milloinkaan, mutta vaivansa arvoista se on ja jos joku nimittelee sinua tämän tähden vajakiksi tai hihhuliksi, niin en ymmärrä pointtia.

Jos kannattelet kylttiä "homot helvettiin" tai "Jeesus tulee, oletko valmis" tai "herätkää" tms, et juurikaan eroa katupellestä.

• Anonyymi

Jos kannattelet kylttiä "homot helvettiin" tai "Jeesus tulee, oletko valmis" tai "herätkää" tms, et juurikaan eroa katupellestä.####

Kaikki on Raamatunmukaisia!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kannattelet kylttiä "homot helvettiin" tai "Jeesus tulee, oletko valmis" tai "herätkää" tms, et juurikaan eroa katupellestä.####

Kaikki on Raamatunmukaisia!

- Paavali puhuu pyhäkköpojista/miesportoista
        - "Luonnonvastainen" pitäisi olla "luonnosta poikkeava"
        - Se että mies olisi ottanut naisen passiivisen roolin seksissä oli tuohon aikaan suuri tabu. Tasa-arvoa kun ei tuolloin tunnettu.

Jeesuksenhan ei pitänyt enää palata katoavaisuuteen. Hän mitä todennäköisimmin tuli sodanmuodossa, niin kuin Israelin Jumala on tehnyt.

Jos Raamattu sanoo, että "se on Jumalan teko, että te uskotte minuun", niin "herätkää"-kyltit ovat turhia.

Helvettiä ei Raamattu tunne. Siellä lukee gehenna, jota juutalaiset olivat alkaneet käyttää kiirastulen nimenä.

• Anonyymi

Jos minä olisin Jumala ja haluaisin jotenkin erotella hyviksiä ja pahiksia, laittaisin ihmisten joukkoon tummaihoisia, vasenkätisiä, homoja ym. poikkeavia niin näksisin, että kenellä on aitoa lähimmäisenrakkautta ja kenellä ehdollistavaa tai ei ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8466
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3802
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      256
      2584
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2207
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2045
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1990
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1793
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe