Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
-+Jeesuskin+oli+vaiti+herjaajiensa+edessä.
Luulenpa+että+sekä+"Chreestos"+että+Jeesus+myönsivät+rikoksensa,+mutta+sanoiko+Jeesus+sen+enempää,+tiedä+häntä.
01.03.2021 15:04
-+Uskossa+kuolleiden+ruumiit+nousevat+haudoista...
Essealaiset+uskoivat+jäälleensyntymään.+Se+poistettiin+Raamatusta+myöhemmin.
Paavali+oli+fariseus.+Ehkä+Chreestos+oli+luvannut+hänelle+noutaa+valittunsa+yläilmoihin,+mutta+sellaista+lupausta+ei+Jeesus+antanut.
01.03.2021 13:23
-+"tuo+vastustaja,+joka+korottaa+itsensä+yli+kaiken."
Tuntuu,+että+ainoa+joka+itsensä+on+korottanut+on+"Chreestos",+jonka+Paavali+meni+keksimään+ja+joka+syrjäytti+isänsä+viimeistään+katolisessa+kirkossa.
01.03.2021 13:00
-+Noin+ei+ole+totuus
Kuka+paadutti+faaraon+vastoin+tämän+tahtoa?+Kuka+vihasi+Esauta+jo+ennen+syntymää?
Kuka+armahtaa+jos+armahtaa+ja+paaduttaa+jos+paaduttaa?+Kuka+lähetti+Saatanan+kiusaamaan+Jobia?
Vastaus+jokaiseen+on+Jahve.+Kuten+sanoin,+minulla+ei+Raamatun+mukaan+ole+nokan+koputtamista+siinä+olenko+vain+kertakäyttöinen+astia,+luotiinko+minut+tahallaan+vialliseksi,+onko+jumala+paaduttanut+minut+tms.
01.03.2021 12:50
-+Isä,+sinun+käsiisi+minä+annan+henkeni."
Jeesuksella+oli+oikeastaan+3+isää.+Biologinen+Joosef,+ylipappi+ja+jumala.+Jeesus+voi+yhtä+hyvin+tarkoittaa+tässä+essealaista+ylipappia,+joka+voi+hänet+hoitaa+kuntoon.
01.03.2021 12:33
Paavali+puhuu+pyhäkköpojista.+He+ovat+hylänneet+näkymättömän+jumalansa+ja+vaihtaneet+patsaisiin,+joilla+on+ihmisen+tai+eläimen+muoto.+Pyhäkköpojat+olivat+miesporttoja,+jotka+antoivat+toisten+miesten+maata+itsensä.
Monet+ihmiset+unohtavat+kuka,+kenelle,+missä+ja+miksi+kirje+on+kirjoitettu.
01.03.2021 12:26
Oletko+miettinyt+millainen+tuo+Jeesuksen+tuntema+jumala+on?
Hän+ei+ole+vain+heikkojen+suojelija,+vaan+myös+koston+jumala.
Hän+muuttaa+rikkaat+köyhiksi,+kylläiset+nälkäisiksi,+iloiset+surullisiksi+ja+ne+joista+hyvää+puhutaan+pahoiksi+puhutuiksi.+Hän+on+sama+jumala,+joka+"murskasi+pienet+lapset+ja+viilsi+raskaina+olevien+vaimojen+vatsat+halki,"+(abortteja).
01.03.2021 11:56
-+Alunperin+kaikki+oli+sangen+hyvää.
No+mistäs+se+katkeruus+enkeliin+sitten+tuli?+"Sydämen+kyllyydestä+suu+puhuu".
Ei+tämä+ensin+voi+ruveta+kapinoimaan+ja+vasta+sitten+muuttua+pahaksi.+
Ensin+on+tunnettava+vihaa,+ennen+kuin+ne+muuttuvat+teoiksi.
Johtopäätös+:+Enkelille+luotiin+viallinen+sydän.
01.03.2021 11:41
-+Vanhan+Testamentin,+"Mooseksen+lain"+aikaan+ehkä+voisi+olla+perusteluja+tuohon,
mutta+emme+enää+ole+siinä+ajassa,+vaan+Uuden+Testamentin+aikaa.
Kerro+tuo+Jeesukselle,+niin+hän+laskee+sinut+pimeydenlapseksi+ja+tekee+sinusta+hakkelusta.
Olen+jo+useasti+sanonut,+että+Jeesus+joka+oli+lainkiivailija+ei+hyväksynyt+kompromisseja.+
Paavalin+"Chreestos"+onkin+sitten+toinen+juttu.
01.03.2021 11:36
-+Ehkäpä+se+siinä+vaiheessa+ymmärsi,+että+ei+olisi+kannattanut+alkaa+kapinoimaan+"laillista+esivaltaa"+vastaan".
Mutta+tämähän+oli+suunnitelma.+Messiaan+piti+tulla+lävistetyksi,+muttei+kuolleeksi.+Jumalan+olisi+kuulunut+tulla+ristillä+apuun.
01.03.2021 11:28
Kiikutetaan+sitten+tablettimme+uhrilehdon+juurelle.+Suurempaa+kunnioitusta+saa+etsiä.
01.03.2021 11:24
Raamatussa+jumaliksi+kutsutaan+myös+jumalan+asiamiehiä,+kuten+kuninkaitten+ennen+vanhaan.+Ihmiset+näkivät+tässä+tarustossa+vain+enkeleitä,+mutta+enkelit+sanoivat+sanasta+sanaan+kuninkaansa+viestin,+joka+saattoi+alkaa+:+"Minä+olen+Herra,+teidän+jumalanne..."
01.03.2021 11:20
Kolminaisuus+on+lainattu+muista+uskonnoista.+Ensin+Jeesuksen+myönnettiin+olleen+vain+profeetta.+Myöhemmin+Paavali+tuli+tulokseen,+että+hän+on+demiurgi,+mutta+se+ei+riittänyt+katoliselle+kirkolle.+Jeesuksesta+piti+saada+kaikkivaltias.+Näin+Jeesus+syrjäytti+isänsä,+kuten+oli+Jahvekin+tehnyt+omalle+isälleen.
01.03.2021 11:14
En+ole+koskaan+tavannut+minkäänlaista+käännyttäjää,+mutta+olen+varma,+että+kuka+tahansa+joka+väittää+omaavansa+ainoan+totuuden+ja+tarjoavansa+sitä+muillekin+on+yhtä+rasittava.
01.03.2021 11:07
No+tuo+on+nähtävästi+jälkikäteen+lisätty.+Eihän+Jeesuksella+ollutkaan+tarkoitus+pelastaa+koko+maailmaa+uskon+avulla.+Kuten+sanoin,+hän+oli+laikiivailija,+joka+vaati,+että+lakia+varmasti+noudatetaan.+
Olet+varmaan+oikeassa+siinä,+että+myöhemmät+Raamatun+kirjoittajat+vihasivat+teologeja+ja+ehkä+myös+Paavalikin,+"Me+hajotamme+maahan+järjenpäätelmät."
01.03.2021 11:00
-+Pyhän+hengen+toimesta+sana+henkeä+meni+Marian+kohtuun...
Apokryfikirjat+kieltävät+tämän,+koska+pyhä+henki+on+feminiini,+eikä+"nainen+voi+tulla+naisesta+raskaaksi."
01.03.2021 10:50
-+Ne+ovat+jumalan+eri+liittoja.
Kerro+siitä+Jeesukselle,+niin+hän+tappaa+sinut.
01.03.2021 10:46
Paavali+lainaili+erilaisia+uskontoja+luodessaan+kristinuskoa+ja+siitä+tuleekin+mieleen+Chreestos+ja+Oraakkeli.
01.03.2021 10:39
-+Hyvinvoinnin+tavoittelu+ei+ole+subjektiivinen+mielipide...
Ei+olekaan.+Tarkoitin+vain,+ettei+uskiksella+eikä+ateistilla+ole+kummallakaan+varaa+paukutella+henkseleitä+ja+väittää,+että+heidän+näkemyksensä+on+absoluuttinen+totuus.
01.03.2021 10:33
-+Jeesus+vihasi+teologeja.
Missä+kohtaa+Jeesus+on+pantu+heitä+vihaamaan,+en+itse+muista?
01.03.2021 10:22
351 / 376