JEESUKSEN VERI PUHDISTAA!

Anonyymi

”Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.”
1 Joh 1:7

”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
1 Joh 1:9

123

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvää veren evankeliumia apostoli Johannekselta.

      • Anonyymi

        Niinpä! Johannes tiesi, mistä puhui.


      • Anonyymi

        On ihmeellinen teidän veri meininki. Ylistätte "jumalaa" jota pitää lepyttää verellä? Murhaamalla ja tappamalla? Verta että iso herra on tyytyväinen omaan minä minä itseensä? Yök. Kristinuskon sanoma on, kuvottava.


    • Anonyymi

      Kristittyjen laittomuuden uskontona on paljon eksytettyjä uskomaan vaikka se uskominen voi olla turmioksi.
      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
      Matteuksen evankeliumi:
      5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
      19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
      Markuksen evankeliumi:
      10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      Luukkaan evankeliumi:
      18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      -
      Ja laittomuudelle uskomisesta....
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      -
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Anonyymi

        Vai että barjesus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että barjesus...

        Joo’o


      • Anonyymi

        Varokaa tuota saatanan ja barjeesuksen palvelijaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa tuota saatanan ja barjeesuksen palvelijaa!!!

        Eipä ole teidän epäjumalanne barjeesusta kummempi. Varokaa siis molempia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole teidän epäjumalanne barjeesusta kummempi. Varokaa siis molempia!

        Huom! Varokaa Moosesta myös. Moses on paha tyyppi joka nusaa jesuksen mennen tullen.


      • - Ja silloin minä lausun heille julki...

        Jeesus odotti kuningasmessiaana saavansa vallan jumalalta pian tähän tehtävään Israelissa. Hän lupasi myös valtaistuimet kahdelletoista opetuslapselleen, ei suinkaan kaikille ihmisille.
        Niinpä Jeesus ei enää tule lampaita ja vuohia erottelemaan toisistaan, joten turha pelätä.
        Ja opetuslapsetkin nukkuivat pois jo parituhatta vuotta sitten, joten valtaa ei ole kukaan saamassa.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        - Ja silloin minä lausun heille julki...

        Jeesus odotti kuningasmessiaana saavansa vallan jumalalta pian tähän tehtävään Israelissa. Hän lupasi myös valtaistuimet kahdelletoista opetuslapselleen, ei suinkaan kaikille ihmisille.
        Niinpä Jeesus ei enää tule lampaita ja vuohia erottelemaan toisistaan, joten turha pelätä.
        Ja opetuslapsetkin nukkuivat pois jo parituhatta vuotta sitten, joten valtaa ei ole kukaan saamassa.

        Järkevää ja kiihkotonta tekstiä kaiken tämän vauhkoilun seassa. Toivoa on onneksi. Ja tulevaisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järkevää ja kiihkotonta tekstiä kaiken tämän vauhkoilun seassa. Toivoa on onneksi. Ja tulevaisuus.

        - Toivoa on onneksi. Ja tulevaisuus.

        Niinpä!


      • Taas saatana tuo kiroustaan


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        - Toivoa on onneksi. Ja tulevaisuus.

        Niinpä!

        Jeesus antaa tulevaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole teidän epäjumalanne barjeesusta kummempi. Varokaa siis molempia!

        ”Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.”


    • Anonyymi

      ""”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas,....."

      Niin tässä on pieni ristiriita Joh. 17 kanssa, jossa Kristus sanoo: ISÄ SINÄ YKSIN OLET VANHURSKAS, ISÄ SINÄ YKSIN OLET PYHÄ.....

      Ei tätä voi tulkita millään muulla tavalla kuin että Jumalan Poika Jeesus ei ole se, joka puhdistaa meidät vääryydestä, vaan ainoastaan Ainoa Vanhurskas ja Pyhä Isä itse tekee sen, jos hänkään? Eli on tulkittava, että vuonna 33 jKr ristillä kuoli kirottuna itse Luoja ja Isä. Mutta ylös kuolleista nousi hänet perinyt Jumalan Poika Jeesus. Joka alkoi saada valtaa kaikkiin.

      Itse olen nimittäin kokenut, että tunnustettuani syntini minua ei väärydestä puhdistettu, vaan aloin tehdä suurta vääryyttä korottamalla itseäni tavattoman korkeisiin virkoihin ja asemiin. Jopa aivan Jumalaa ylemmäksi niin kuin eräät gnostilaiset tekstit kertovat ihmisen olleen Jumalaakin viisaampi.

      Millä minut nyt enää saa vääryydestä puhtaaksi? Ei ainakaan Jumalan Poika siihen kykene? Vaan Isä itse yksin on ainoa VANHURSKAS JA AINOA USKOLLINEN?
      Tosin onhan mahdollista Ilmestyksen mukaan, että Jumala voittajan palkintona korottaa jonkun istumaan omalle valtaistuimelleen. Eikä rakkaudessa ole mitään pelkoa ja voihan Jumala Koraanin mukaan asettaa sijaisen itselleen maan päälle.

      Saa nähdä olenko siis Jumalan sijainen Imaami Mahdin tulemukseen asti; vai olenko tehnyt vääryyden?

      • Ristillä "kuoli" essealaisten kasvattama selootti = vapaustaistelija, poliittisista syistä.
        Hänet ehdittiin nähtävästi elvyttää aloella ja mirhalla. Essealaiset tunnettiin hyvistä parantamistaidoistaan. Heitä kutsuttiin sekä enkeleiksi = kulkija, että terapeuteiksi.


      • En löytänyt katetta väiteellesi Raamatusta.

        Sotketko Jumalan kolminaisuden? Onko lukemasi kohta jostain väärin käänetystä kohdasta, vai muistatko väärin?


      • Ashera12 kirjoitti:

        Ristillä "kuoli" essealaisten kasvattama selootti = vapaustaistelija, poliittisista syistä.
        Hänet ehdittiin nähtävästi elvyttää aloella ja mirhalla. Essealaiset tunnettiin hyvistä parantamistaidoistaan. Heitä kutsuttiin sekä enkeleiksi = kulkija, että terapeuteiksi.

        Ei ole Raamatussa noin kerrottu.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Ei ole Raamatussa noin kerrottu.

        Se nyt on aivan sama mitä siinä kirjassa sanotaan.


      • Välva kirjoitti:

        Ei ole Raamatussa noin kerrottu.

        - Ei ole Raamatussa kerrottu.

        Raamattu ei olekaan dokumentti, vaan siinä tuodaan kirjoittajan sanoma julki.
        Ja tottakai kaikki poliittinen on pitänyt siivota pois tästä kirjasta tai se olisi vaarantanut opetuslasten hengen.


      • Välva kirjoitti:

        En löytänyt katetta väiteellesi Raamatusta.

        Sotketko Jumalan kolminaisuden? Onko lukemasi kohta jostain väärin käänetystä kohdasta, vai muistatko väärin?

        - Onko lukemasi kohta jostain väärin käännetystä kohdasta, vai muistatko väärin?


        Olen saanut tietää tämän lukemalla historiaa ja tutkimusta siitä kuka Jeesus Nasorealainen oikeasti oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on aivan sama mitä siinä kirjassa sanotaan.

        Niinhän sinä NYT sanot...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä NYT sanot...

        Kylläpä NYT "pelottaa."🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä NYT sanot...

        Sanoin eilen. Sanon tänään. Ja jos huomenna elossa olen, sanon silloinkin. Amen.


      • Ashera12 kirjoitti:

        - Ei ole Raamatussa kerrottu.

        Raamattu ei olekaan dokumentti, vaan siinä tuodaan kirjoittajan sanoma julki.
        Ja tottakai kaikki poliittinen on pitänyt siivota pois tästä kirjasta tai se olisi vaarantanut opetuslasten hengen.

        Tuo on sinun mielipiteesi, mutta en pidän sitä mielipidettä keskeneräisenä .

        Minun mielipiteeni Raamatusta on:
        Raamattu on tosi ja vahvin kaikki ylittävä kirja.
        Mainitsemasi kuvitellut dokumentit joihin vertaat, ovat ihmisten mielestä jotain heidän käsittämiä asioita joita he pitävät jonkinlaisina todisteina. Mutta Raamattua ei voi kuvailla niihin muuta kuin että, ihmisten tekemät dokumentit ovat pimeyttä ja Jumalan ilmoitus Raamattu on Kirkkainta Valoa.
        Raamattu on niin kirkasta, että se on peitteen takana, kunnes Jumala ottaa vähitellen peitteen pois. Ihminen ei kestäisi sitä kirkkautta ilman peitettä.

        Joh. 1:
        1. Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        2. Hän oli alussa Jumalan luona.
        3. Kaikki on syntynyt hänen kauttaan. Ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
        5. Valo loistaa pimeydessä, eikä pimeys ole saanut sitä valtaansa.

        2.Kor,4:
        1. Koska meillä on tämä palveluvirka sen armon mukaan, jonka olemme saaneet, me emme lannistu.
        2. Olemme hylänneet kaikki häpeälliset salatiet, emme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan tuomalla julki totuuden me suosittelemme itseämme Jumalan edessä jokaisen ihmisen omalletunnolle.
        3. Jos evankeliumimme on peitossa, peite on niissä, jotka joutuvat kadotukseen,
        4. niissä epäuskoisissa, joiden mielet tämän maailman jumala on sokaissut, niin ettei heille loista se valo, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
        5. Emmehän me julista itseämme vaan Jeesusta Kristusta: Jeesus on Herra, ja me olemme teidän palvelijoitanne Jeesuksen tähden.
        6. Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan.
        7. Aarre saviastioissa
        Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Tuo on sinun mielipiteesi, mutta en pidän sitä mielipidettä keskeneräisenä .

        Minun mielipiteeni Raamatusta on:
        Raamattu on tosi ja vahvin kaikki ylittävä kirja.
        Mainitsemasi kuvitellut dokumentit joihin vertaat, ovat ihmisten mielestä jotain heidän käsittämiä asioita joita he pitävät jonkinlaisina todisteina. Mutta Raamattua ei voi kuvailla niihin muuta kuin että, ihmisten tekemät dokumentit ovat pimeyttä ja Jumalan ilmoitus Raamattu on Kirkkainta Valoa.
        Raamattu on niin kirkasta, että se on peitteen takana, kunnes Jumala ottaa vähitellen peitteen pois. Ihminen ei kestäisi sitä kirkkautta ilman peitettä.

        Joh. 1:
        1. Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        2. Hän oli alussa Jumalan luona.
        3. Kaikki on syntynyt hänen kauttaan. Ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
        5. Valo loistaa pimeydessä, eikä pimeys ole saanut sitä valtaansa.

        2.Kor,4:
        1. Koska meillä on tämä palveluvirka sen armon mukaan, jonka olemme saaneet, me emme lannistu.
        2. Olemme hylänneet kaikki häpeälliset salatiet, emme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan tuomalla julki totuuden me suosittelemme itseämme Jumalan edessä jokaisen ihmisen omalletunnolle.
        3. Jos evankeliumimme on peitossa, peite on niissä, jotka joutuvat kadotukseen,
        4. niissä epäuskoisissa, joiden mielet tämän maailman jumala on sokaissut, niin ettei heille loista se valo, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
        5. Emmehän me julista itseämme vaan Jeesusta Kristusta: Jeesus on Herra, ja me olemme teidän palvelijoitanne Jeesuksen tähden.
        6. Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan.
        7. Aarre saviastioissa
        Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.

        Sokea on sokea. Ei hän valoa näe kun kuvittelee sitä katselevansa. Sokea opettaja.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Ristillä "kuoli" essealaisten kasvattama selootti = vapaustaistelija, poliittisista syistä.
        Hänet ehdittiin nähtävästi elvyttää aloella ja mirhalla. Essealaiset tunnettiin hyvistä parantamistaidoistaan. Heitä kutsuttiin sekä enkeleiksi = kulkija, että terapeuteiksi.

        Tämä ei ole elvytystä

        Joh.19:
        33. Mutta kun he tulivat Jeesuksen kohdalle ja näkivät, että hän oli jo kuollut, he eivät rikkoneet hänen sääriluitaan.
        34. Yksi sotilaista kuitenkin lävisti keihäällä hänen kylkensä, ja siitä vuoti heti verta ja vettä.
        35. Se, joka tämän näki, on todistanut siitä, että tekin uskoisitte. Hänen todistuksensa on tosi, ja hän tietää puhuvansa totta.
        36. Tämä tapahtui, jotta toteutuisi Raamatun sana: "Älköön häneltä luuta rikottako."
        37. Toinen raamatunkohta taas sanoo: "He katsovat häneen, jonka ovat lävistäneet."


      • Välva kirjoitti:

        Tämä ei ole elvytystä

        Joh.19:
        33. Mutta kun he tulivat Jeesuksen kohdalle ja näkivät, että hän oli jo kuollut, he eivät rikkoneet hänen sääriluitaan.
        34. Yksi sotilaista kuitenkin lävisti keihäällä hänen kylkensä, ja siitä vuoti heti verta ja vettä.
        35. Se, joka tämän näki, on todistanut siitä, että tekin uskoisitte. Hänen todistuksensa on tosi, ja hän tietää puhuvansa totta.
        36. Tämä tapahtui, jotta toteutuisi Raamatun sana: "Älköön häneltä luuta rikottako."
        37. Toinen raamatunkohta taas sanoo: "He katsovat häneen, jonka ovat lävistäneet."

        - Tämä ei ole elvytystä

        Kuolleesta ei vuoda verta.
        Aloe ja mirha olivat hyviä lääkkeitä, joita vietiin haudalle.
        Essealaiset olivat kuuluisia parantamistaidoistaan, heillä oli valkeat vaatteet ja heitä kutsuttiin niin terapeuteiksi kuin enkeleiksikin.

        Haudalla oli valkopukuinen nuorukainen/enkeli, joka kertoi Jeesuksen nousseen ylös.
        Mahdollisesti joku terapeuteista.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Tuo on sinun mielipiteesi, mutta en pidän sitä mielipidettä keskeneräisenä .

        Minun mielipiteeni Raamatusta on:
        Raamattu on tosi ja vahvin kaikki ylittävä kirja.
        Mainitsemasi kuvitellut dokumentit joihin vertaat, ovat ihmisten mielestä jotain heidän käsittämiä asioita joita he pitävät jonkinlaisina todisteina. Mutta Raamattua ei voi kuvailla niihin muuta kuin että, ihmisten tekemät dokumentit ovat pimeyttä ja Jumalan ilmoitus Raamattu on Kirkkainta Valoa.
        Raamattu on niin kirkasta, että se on peitteen takana, kunnes Jumala ottaa vähitellen peitteen pois. Ihminen ei kestäisi sitä kirkkautta ilman peitettä.

        Joh. 1:
        1. Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        2. Hän oli alussa Jumalan luona.
        3. Kaikki on syntynyt hänen kauttaan. Ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
        5. Valo loistaa pimeydessä, eikä pimeys ole saanut sitä valtaansa.

        2.Kor,4:
        1. Koska meillä on tämä palveluvirka sen armon mukaan, jonka olemme saaneet, me emme lannistu.
        2. Olemme hylänneet kaikki häpeälliset salatiet, emme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan tuomalla julki totuuden me suosittelemme itseämme Jumalan edessä jokaisen ihmisen omalletunnolle.
        3. Jos evankeliumimme on peitossa, peite on niissä, jotka joutuvat kadotukseen,
        4. niissä epäuskoisissa, joiden mielet tämän maailman jumala on sokaissut, niin ettei heille loista se valo, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
        5. Emmehän me julista itseämme vaan Jeesusta Kristusta: Jeesus on Herra, ja me olemme teidän palvelijoitanne Jeesuksen tähden.
        6. Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan.
        7. Aarre saviastioissa
        Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.

        Se "sana" oli kristittyjen laittomuuden Jumalan luona:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        Yllä oleviinkaan laittomuuksiin kristillisten Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskyä kristitylle antanut!
        Joten paavalis-luterilaisuuden on herransa tahdosta mainetta hankitaan laittomuuden herroillekkin:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
        Ja kristittyjen Barjeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        2.Korinttolaiskirje: 11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        .........
        Kaikkivaltiaan antama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (viitaten Apostolien teot:13:6 tekstiin)
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Ashera12 kirjoitti:

        - Tämä ei ole elvytystä

        Kuolleesta ei vuoda verta.
        Aloe ja mirha olivat hyviä lääkkeitä, joita vietiin haudalle.
        Essealaiset olivat kuuluisia parantamistaidoistaan, heillä oli valkeat vaatteet ja heitä kutsuttiin niin terapeuteiksi kuin enkeleiksikin.

        Haudalla oli valkopukuinen nuorukainen/enkeli, joka kertoi Jeesuksen nousseen ylös.
        Mahdollisesti joku terapeuteista.

        Ei ollut terapeutti, vaan enkeli. Kyllä ne erottaa selvästi kohdatessaan enkelin.

        Kuolleesta ristisllä roikkuvasta ruumiista vuotaa vettä ja verta. Vesi ilmentää tapahtuneen suuren henkisen tuskan ja veri fyysisen tuskan. Vaikka verenkierto onkin loppunut täysin, kylkeen on pakkautunut vettä ja verta, joka oli kuin painavassa pussissa . -tietenkin tämän pussin puhkaisu päästää veden ja veren valumaan pois.


      • Välva kirjoitti:

        Ei ollut terapeutti, vaan enkeli. Kyllä ne erottaa selvästi kohdatessaan enkelin.

        Kuolleesta ristisllä roikkuvasta ruumiista vuotaa vettä ja verta. Vesi ilmentää tapahtuneen suuren henkisen tuskan ja veri fyysisen tuskan. Vaikka verenkierto onkin loppunut täysin, kylkeen on pakkautunut vettä ja verta, joka oli kuin painavassa pussissa . -tietenkin tämän pussin puhkaisu päästää veden ja veren valumaan pois.

        -Ei ollut terapeutti, vaan enkeli.

        Niinhän minä sanoin. Essealaisia kutsuttiin myös enkeleiksi. Voimme kutsua häntä "valkopukuiseksi nuorukaiseksi," "terapeutiksi," "uskonveljeksi," tai "enkeliksi."
        Nuo merkitsevät samaa. Terapeuteiksi essealaisia kutsuttiin vain siksi, että he olivat hyviä parantajia, kuten sanoin.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Tuo on sinun mielipiteesi, mutta en pidän sitä mielipidettä keskeneräisenä .

        Minun mielipiteeni Raamatusta on:
        Raamattu on tosi ja vahvin kaikki ylittävä kirja.
        Mainitsemasi kuvitellut dokumentit joihin vertaat, ovat ihmisten mielestä jotain heidän käsittämiä asioita joita he pitävät jonkinlaisina todisteina. Mutta Raamattua ei voi kuvailla niihin muuta kuin että, ihmisten tekemät dokumentit ovat pimeyttä ja Jumalan ilmoitus Raamattu on Kirkkainta Valoa.
        Raamattu on niin kirkasta, että se on peitteen takana, kunnes Jumala ottaa vähitellen peitteen pois. Ihminen ei kestäisi sitä kirkkautta ilman peitettä.

        Joh. 1:
        1. Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        2. Hän oli alussa Jumalan luona.
        3. Kaikki on syntynyt hänen kauttaan. Ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
        5. Valo loistaa pimeydessä, eikä pimeys ole saanut sitä valtaansa.

        2.Kor,4:
        1. Koska meillä on tämä palveluvirka sen armon mukaan, jonka olemme saaneet, me emme lannistu.
        2. Olemme hylänneet kaikki häpeälliset salatiet, emme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan tuomalla julki totuuden me suosittelemme itseämme Jumalan edessä jokaisen ihmisen omalletunnolle.
        3. Jos evankeliumimme on peitossa, peite on niissä, jotka joutuvat kadotukseen,
        4. niissä epäuskoisissa, joiden mielet tämän maailman jumala on sokaissut, niin ettei heille loista se valo, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
        5. Emmehän me julista itseämme vaan Jeesusta Kristusta: Jeesus on Herra, ja me olemme teidän palvelijoitanne Jeesuksen tähden.
        6. Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan.
        7. Aarre saviastioissa
        Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.

        Silmät kiinni ja kädet ristiin ajattelu tiestysti tekee kaikesta niin helppoa.


      • Ashera12 kirjoitti:

        - Ei ole Raamatussa kerrottu.

        Raamattu ei olekaan dokumentti, vaan siinä tuodaan kirjoittajan sanoma julki.
        Ja tottakai kaikki poliittinen on pitänyt siivota pois tästä kirjasta tai se olisi vaarantanut opetuslasten hengen.

        Raamattu on dokumetti. Raamatun teksti ontäydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on aivan sama mitä siinä kirjassa sanotaan.

        Niin, jos et välitä siitä, kummassa vietät iäisyytesi, helvetissä vai taivaassa!


    • Anonyymi

      Jeesuksen omilla on jatkuva puhdistus. Jumala näkee heidät puhtaina, koska hän näkee heidät Jeesuksessa.

      • Anonyymi

        Miten sairasta hourailua. Miten omituinen tuo teidän jumalanne "pyhyydessään" on. On niin kummallista miksi ihmiset moista pahuuden ilmentymää palvovat?


      • Jeesus pitää meistä huolta ja puhdistaa meitä, kun pysymme Hänessä ja Hän meissä.

        Joh. 14:
        20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja te olette minussa ja minä teissä. Joh. 17:21-23
        21. Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle."
        Joh. 15:10; 1. Joh. 2:5
        22. Juudas - ei se Iskariot - sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmaista itsesi meille etkä maailmalle?"
        23. Jeesus vastasi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, hän pitää minun sanani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme hänen luokseen asumaan. Sananl. 8:17; 1. Kor. 3:16; 2. Kor. 6:16
        24. Se, joka ei rakasta minua, ei pidä minun sanojani. Mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen puhunut teille ollessani teidän luonanne.
        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä lähettää minun nimessäni, opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, mitä minä olen teille sanonut."
        Matt. 10:19-20; 1. Joh. 2:20; 1. Joh. 2:27

        Ef.1:
        11. Kristuksessa me olemme myös saaneet perintöosan, niin kuin meistä oli ennalta määrätty hänen suunnitelmassaan, hänen, joka vaikuttaa kaiken oman tahtonsa ja päätöksensä mukaan,
        12. että me, jotka olemme jo ennalta panneet toivomme Kristukseen, eläisimme Jumalan kirkkauden ylistykseksi.
        13. Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki,
        14. joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.


      • Välva kirjoitti:

        Jeesus pitää meistä huolta ja puhdistaa meitä, kun pysymme Hänessä ja Hän meissä.

        Joh. 14:
        20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja te olette minussa ja minä teissä. Joh. 17:21-23
        21. Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle."
        Joh. 15:10; 1. Joh. 2:5
        22. Juudas - ei se Iskariot - sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmaista itsesi meille etkä maailmalle?"
        23. Jeesus vastasi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, hän pitää minun sanani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme hänen luokseen asumaan. Sananl. 8:17; 1. Kor. 3:16; 2. Kor. 6:16
        24. Se, joka ei rakasta minua, ei pidä minun sanojani. Mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen puhunut teille ollessani teidän luonanne.
        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä lähettää minun nimessäni, opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, mitä minä olen teille sanonut."
        Matt. 10:19-20; 1. Joh. 2:20; 1. Joh. 2:27

        Ef.1:
        11. Kristuksessa me olemme myös saaneet perintöosan, niin kuin meistä oli ennalta määrätty hänen suunnitelmassaan, hänen, joka vaikuttaa kaiken oman tahtonsa ja päätöksensä mukaan,
        12. että me, jotka olemme jo ennalta panneet toivomme Kristukseen, eläisimme Jumalan kirkkauden ylistykseksi.
        13. Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki,
        14. joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.

        Iskariot tarkoittaa tikarimiestä. He olivat juutalaisia, jotka kantoivat tikaria viittansa alla ja iskivät sen sitten haluamaansa uhriin, kun kukaan ei nähnyt.


      • Anonyymi

        Aika lika fobia taitaa olla? Ja Ai Ai ja voi kun on " jumalaa ja puhtautta" tarjolla.. voi jeesus Saatana sentään.


      • Välva kirjoitti:

        Jeesus pitää meistä huolta ja puhdistaa meitä, kun pysymme Hänessä ja Hän meissä.

        Joh. 14:
        20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja te olette minussa ja minä teissä. Joh. 17:21-23
        21. Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle."
        Joh. 15:10; 1. Joh. 2:5
        22. Juudas - ei se Iskariot - sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmaista itsesi meille etkä maailmalle?"
        23. Jeesus vastasi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, hän pitää minun sanani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme hänen luokseen asumaan. Sananl. 8:17; 1. Kor. 3:16; 2. Kor. 6:16
        24. Se, joka ei rakasta minua, ei pidä minun sanojani. Mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen puhunut teille ollessani teidän luonanne.
        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä lähettää minun nimessäni, opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, mitä minä olen teille sanonut."
        Matt. 10:19-20; 1. Joh. 2:20; 1. Joh. 2:27

        Ef.1:
        11. Kristuksessa me olemme myös saaneet perintöosan, niin kuin meistä oli ennalta määrätty hänen suunnitelmassaan, hänen, joka vaikuttaa kaiken oman tahtonsa ja päätöksensä mukaan,
        12. että me, jotka olemme jo ennalta panneet toivomme Kristukseen, eläisimme Jumalan kirkkauden ylistykseksi.
        13. Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki,
        14. joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.

        - Jeesus pitää meistä huolta ja puhdistaa meitä...

        Johanneksen evankeliumi on todettu gnostilaiseksi. Siinä opetuslasten täytyy löytää itsestään siemen, jonka avulla heistä tulee "yhtä Isän kanssa".

        Oannes = Johannes ei ole nimi, vaan nimitys. Tämän on siis saattanut kirjoittaa vaikka nainen. Nag hammadin tekstien mukaan Jeesus rakasti Maria Magdaleenaa enemmän kuin muita ja evankeliumi kertoo "lempi opetuslapsesta".
        Jaakobilla ei ollut ainoastaan 12 poikaa, vaan myös 1 tytär. 12 apostolia ja 1 miten olisi... Maria?


      • Anonyymi

        Taidat olla aika likainen? Mene ihmeessä suihkuun, saunaan ja suihkuun uudestaan. Ei siihen mitää juutalaisten jumalia tarvita.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Jeesus pitää meistä huolta ja puhdistaa meitä, kun pysymme Hänessä ja Hän meissä.

        Joh. 14:
        20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja te olette minussa ja minä teissä. Joh. 17:21-23
        21. Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle."
        Joh. 15:10; 1. Joh. 2:5
        22. Juudas - ei se Iskariot - sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmaista itsesi meille etkä maailmalle?"
        23. Jeesus vastasi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, hän pitää minun sanani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme hänen luokseen asumaan. Sananl. 8:17; 1. Kor. 3:16; 2. Kor. 6:16
        24. Se, joka ei rakasta minua, ei pidä minun sanojani. Mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen puhunut teille ollessani teidän luonanne.
        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä lähettää minun nimessäni, opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, mitä minä olen teille sanonut."
        Matt. 10:19-20; 1. Joh. 2:20; 1. Joh. 2:27

        Ef.1:
        11. Kristuksessa me olemme myös saaneet perintöosan, niin kuin meistä oli ennalta määrätty hänen suunnitelmassaan, hänen, joka vaikuttaa kaiken oman tahtonsa ja päätöksensä mukaan,
        12. että me, jotka olemme jo ennalta panneet toivomme Kristukseen, eläisimme Jumalan kirkkauden ylistykseksi.
        13. Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki,
        14. joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.

        Jessestä ei ole mitään jäljellä tänä päivänä. Maan tomuksi on tuo kapinallinen muuttunut jo tuhansia vuosia sitten.


      • Anonyymi

        Meillä on mummolla kanssa jatkuva puhdistus. Aika työlästä tuo on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jessestä ei ole mitään jäljellä tänä päivänä. Maan tomuksi on tuo kapinallinen muuttunut jo tuhansia vuosia sitten.

        Loukkaava tuo kommenttisi, se kertoo sinusta jotain, jonka itsekin ymmärrät mietittyäsi.

        Jeesus ei ole maan tomu, vaan Hän on ylösnoussut ja taivaaseen mennyt. Hän lähetti taivaaseen mentyään meille Pyhän Hengen oppaaksemme ja Hän itse tulee meidät Hänen omansa hakemaan pois ennen suurta antikristuksen aikaa.

        Jeesus syntyi 2020 vuotta sitten ja kuoli ristiin naulattuna 33 vuotiaana. Hän nousi kuooleista kolmantena päivänä kuolemansa jälkeen. Ilmestyi monille ylösnousseessa taivaallisessa ruumiissaan. Ilmestyi monien ihmisten keskellä ja todisti itsensä. Hän sanoi tulevansa hakemaan omansa , jolloinka Hänen omansa nousevat Hänen luokseen.

        Luuk. 24:
        44. Jeesus sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, jotka puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne. Kaiken sen pitää käydä toteen, mitä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa, profeetoissa ja psalmeissa."
        45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset.
        46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista,
        47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
        48. Te olette tämän todistajat.
        49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."
        50. Jeesuksen taivaaseenastuminen
        (Mark. 16:19,20; Ap. t. 1:9-11)
        Sitten Jeesus vei heidät pois, lähelle Betaniaa, ja kohottaen kätensä hän siunasi heidät.
        51. Siunatessaan heitä hän erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen.
        52. He kumartuivat palvomaan häntä ja palasivat sitten Jerusalemiin suuresti iloiten.
        53. Ja he olivat alati temppelissä ja ylistivät Jumalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jessestä ei ole mitään jäljellä tänä päivänä. Maan tomuksi on tuo kapinallinen muuttunut jo tuhansia vuosia sitten.

        - Jessestä ei ole mitään jäljellä tänä päivänä.

        Niin taitaa asia olla.
        Korkeintaan sitä löytyy hänen opetuksiaan ehkä Qumranin kääröistä tai Nag hammadin kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Loukkaava tuo kommenttisi, se kertoo sinusta jotain, jonka itsekin ymmärrät mietittyäsi.

        Jeesus ei ole maan tomu, vaan Hän on ylösnoussut ja taivaaseen mennyt. Hän lähetti taivaaseen mentyään meille Pyhän Hengen oppaaksemme ja Hän itse tulee meidät Hänen omansa hakemaan pois ennen suurta antikristuksen aikaa.

        Jeesus syntyi 2020 vuotta sitten ja kuoli ristiin naulattuna 33 vuotiaana. Hän nousi kuooleista kolmantena päivänä kuolemansa jälkeen. Ilmestyi monille ylösnousseessa taivaallisessa ruumiissaan. Ilmestyi monien ihmisten keskellä ja todisti itsensä. Hän sanoi tulevansa hakemaan omansa , jolloinka Hänen omansa nousevat Hänen luokseen.

        Luuk. 24:
        44. Jeesus sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, jotka puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne. Kaiken sen pitää käydä toteen, mitä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa, profeetoissa ja psalmeissa."
        45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset.
        46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista,
        47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
        48. Te olette tämän todistajat.
        49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."
        50. Jeesuksen taivaaseenastuminen
        (Mark. 16:19,20; Ap. t. 1:9-11)
        Sitten Jeesus vei heidät pois, lähelle Betaniaa, ja kohottaen kätensä hän siunasi heidät.
        51. Siunatessaan heitä hän erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen.
        52. He kumartuivat palvomaan häntä ja palasivat sitten Jerusalemiin suuresti iloiten.
        53. Ja he olivat alati temppelissä ja ylistivät Jumalaa.

        Mieti miksi se sinun uskoasi loukkaa? Sinua? En edes tiedä kuka olet. Miksi haluaisin sinua loukata? Tämä tauti mitä haluat jakaa .. se on ihan eri asia. Sinulle ihmiselle kaikkea hyvää.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Loukkaava tuo kommenttisi, se kertoo sinusta jotain, jonka itsekin ymmärrät mietittyäsi.

        Jeesus ei ole maan tomu, vaan Hän on ylösnoussut ja taivaaseen mennyt. Hän lähetti taivaaseen mentyään meille Pyhän Hengen oppaaksemme ja Hän itse tulee meidät Hänen omansa hakemaan pois ennen suurta antikristuksen aikaa.

        Jeesus syntyi 2020 vuotta sitten ja kuoli ristiin naulattuna 33 vuotiaana. Hän nousi kuooleista kolmantena päivänä kuolemansa jälkeen. Ilmestyi monille ylösnousseessa taivaallisessa ruumiissaan. Ilmestyi monien ihmisten keskellä ja todisti itsensä. Hän sanoi tulevansa hakemaan omansa , jolloinka Hänen omansa nousevat Hänen luokseen.

        Luuk. 24:
        44. Jeesus sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, jotka puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne. Kaiken sen pitää käydä toteen, mitä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa, profeetoissa ja psalmeissa."
        45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset.
        46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista,
        47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
        48. Te olette tämän todistajat.
        49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."
        50. Jeesuksen taivaaseenastuminen
        (Mark. 16:19,20; Ap. t. 1:9-11)
        Sitten Jeesus vei heidät pois, lähelle Betaniaa, ja kohottaen kätensä hän siunasi heidät.
        51. Siunatessaan heitä hän erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen.
        52. He kumartuivat palvomaan häntä ja palasivat sitten Jerusalemiin suuresti iloiten.
        53. Ja he olivat alati temppelissä ja ylistivät Jumalaa.

        Ja ne todisteet?


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Loukkaava tuo kommenttisi, se kertoo sinusta jotain, jonka itsekin ymmärrät mietittyäsi.

        Jeesus ei ole maan tomu, vaan Hän on ylösnoussut ja taivaaseen mennyt. Hän lähetti taivaaseen mentyään meille Pyhän Hengen oppaaksemme ja Hän itse tulee meidät Hänen omansa hakemaan pois ennen suurta antikristuksen aikaa.

        Jeesus syntyi 2020 vuotta sitten ja kuoli ristiin naulattuna 33 vuotiaana. Hän nousi kuooleista kolmantena päivänä kuolemansa jälkeen. Ilmestyi monille ylösnousseessa taivaallisessa ruumiissaan. Ilmestyi monien ihmisten keskellä ja todisti itsensä. Hän sanoi tulevansa hakemaan omansa , jolloinka Hänen omansa nousevat Hänen luokseen.

        Luuk. 24:
        44. Jeesus sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, jotka puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne. Kaiken sen pitää käydä toteen, mitä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa, profeetoissa ja psalmeissa."
        45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset.
        46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista,
        47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
        48. Te olette tämän todistajat.
        49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."
        50. Jeesuksen taivaaseenastuminen
        (Mark. 16:19,20; Ap. t. 1:9-11)
        Sitten Jeesus vei heidät pois, lähelle Betaniaa, ja kohottaen kätensä hän siunasi heidät.
        51. Siunatessaan heitä hän erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen.
        52. He kumartuivat palvomaan häntä ja palasivat sitten Jerusalemiin suuresti iloiten.
        53. Ja he olivat alati temppelissä ja ylistivät Jumalaa.

        Hölmöläinen. Turhaa puhetta pidät. Tyhjän ja sokean jumalan tyhjä ja sokea seuraaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne todisteet?

        Johan alun sinulle kirjoitin. Jumala todistakoon sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne todisteet?

        Jokainen Jeesukselta avun saanut on todiste!


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        - Jessestä ei ole mitään jäljellä tänä päivänä.

        Niin taitaa asia olla.
        Korkeintaan sitä löytyy hänen opetuksiaan ehkä Qumranin kääröistä tai Nag hammadin kirjoituksista.

        Voi miten tietämätön oletkaan!


    • Anonyymi

      Ja kun mie en likanen ole. Eikä ole veressä tapana kylpeä muutenkaan. Tuo juusef joutaa tunkiolle.

      • Jokainen on tehnyt syntiä ja tarvitsee pelastuksen, ettei joutuisi tuomittavaksi.
        Jeesus on Tie Totuus ja Elämä, vain Hänen Evankeliumin kautta meillä on mahdullisuus päästä Taivaaseen.

        Noudatatko Jumalan antamaa suurinta käskyä?

        Suurin käsky
        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.
        38. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.
        39. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. 3. Moos. 19:18; Matt. 19:19
        40. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."
        Matt. 7:12


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Jokainen on tehnyt syntiä ja tarvitsee pelastuksen, ettei joutuisi tuomittavaksi.
        Jeesus on Tie Totuus ja Elämä, vain Hänen Evankeliumin kautta meillä on mahdullisuus päästä Taivaaseen.

        Noudatatko Jumalan antamaa suurinta käskyä?

        Suurin käsky
        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.
        38. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.
        39. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. 3. Moos. 19:18; Matt. 19:19
        40. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."
        Matt. 7:12

        On tyhmää kieltää itsensä ja pitää itseään syntisenä jonkun vanhan kirjan ilmoituksen mukaan. Kirjan joka on muutenkin täysin muukalaisten uskoa ja selvitystä. Ei mitään länsimaista, eurooppalaista tai suomalaista ole kristinuskossa. Aavikko väen sepustusta.


      • Välva kirjoitti:

        Jokainen on tehnyt syntiä ja tarvitsee pelastuksen, ettei joutuisi tuomittavaksi.
        Jeesus on Tie Totuus ja Elämä, vain Hänen Evankeliumin kautta meillä on mahdullisuus päästä Taivaaseen.

        Noudatatko Jumalan antamaa suurinta käskyä?

        Suurin käsky
        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.
        38. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.
        39. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. 3. Moos. 19:18; Matt. 19:19
        40. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."
        Matt. 7:12

        "Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi," koski vain oman yhteisön jäseniä ja niitä, jotka siihen liittyivät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tyhmää kieltää itsensä ja pitää itseään syntisenä jonkun vanhan kirjan ilmoituksen mukaan. Kirjan joka on muutenkin täysin muukalaisten uskoa ja selvitystä. Ei mitään länsimaista, eurooppalaista tai suomalaista ole kristinuskossa. Aavikko väen sepustusta.

        Ei ole tullut parempaa ja täydellisempää kirjaa kuin Raamattu. Raamattu on täydellisesti Jumalan ilmoitus. Raamattu kattaa kaiken menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden.

        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi ennen tätä aikaamme on tapahtuneet.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tänä aikana jota nyt elämme, on juuri tapahtumassa kirjaimellisesti.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tulevaisuudessa, tulee tapahtumaan-

        Menneisyyden tapahtumista on selvät moninaiset todisteet. Eri tieteen suunat todistavat niiden tapahtuneen.

        Ne jotka nyt tällä hetkellä on tapahtumassa on selvästi ilmoitettu Raamatussa.
        Etenkin Vanhan Testamentin ilmoitukseissa on hyvin tarkkoja kuvauksia nyt tapahtuvista asioista.


      • Ashera12 kirjoitti:

        "Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi," koski vain oman yhteisön jäseniä ja niitä, jotka siihen liittyivät.

        Rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäasi koskee kaikkia ihmisiä.

        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikella ymmärrykselläsi.'
        38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        39. Toinen, tämän kaltainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.'
        40. Näihin kahteen käskyyn sisältyy koko laki ja profeetat."

        Novum kommentaari
        39. Lähimmäinen on Jeesukselle jokainen apua tarvitseva. Jos tämä on tärkein käsky, on itsekkyyden oltava suurin synti. Raamattu opettaa itsensä kieltämistä, mutta ei itsensä loppuunkuluttamista.
        40. Kaikki ne ilmoitukset, joita Jumala on kautta aikojen antanut, perustuvat näihin kahteen käskyyn. Sana "riippuu" tarkoittaa jonkin varassa olemista, kuten ovi "pysyy" paikoillaan saranoiden varassa.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Ei ole tullut parempaa ja täydellisempää kirjaa kuin Raamattu. Raamattu on täydellisesti Jumalan ilmoitus. Raamattu kattaa kaiken menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden.

        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi ennen tätä aikaamme on tapahtuneet.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tänä aikana jota nyt elämme, on juuri tapahtumassa kirjaimellisesti.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tulevaisuudessa, tulee tapahtumaan-

        Menneisyyden tapahtumista on selvät moninaiset todisteet. Eri tieteen suunat todistavat niiden tapahtuneen.

        Ne jotka nyt tällä hetkellä on tapahtumassa on selvästi ilmoitettu Raamatussa.
        Etenkin Vanhan Testamentin ilmoitukseissa on hyvin tarkkoja kuvauksia nyt tapahtuvista asioista.

        Sinun uskosi tuohon kirjaan ei ole mikään todistus. Miljoonat ihmiset uskoo, huom taas tämä hölmö tapa toimia, että koraani on ainoa jumalan ilmoitus. Ja sinä tiedät että olet oikeassa ja tiedät totuuden. Yhtä hölmöjä olette kaikki hiekkamaan asukit. Elämä pelottaa ilman jumalaa. Tuo "jumalasi" julki maailmalle. Kun kerran niin "tiedät"....


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Jokainen on tehnyt syntiä ja tarvitsee pelastuksen, ettei joutuisi tuomittavaksi.
        Jeesus on Tie Totuus ja Elämä, vain Hänen Evankeliumin kautta meillä on mahdullisuus päästä Taivaaseen.

        Noudatatko Jumalan antamaa suurinta käskyä?

        Suurin käsky
        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.
        38. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.
        39. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. 3. Moos. 19:18; Matt. 19:19
        40. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."
        Matt. 7:12

        Suurin "käsky" ikinään on , tee mitä haluat, mutta älä satuta muita. Juutalaisten epäjumalia on aivan turha palvoa. Puhumattakaan että moisia ällötyksiä rakastaisi. Juu ei kiitos.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Ei ole tullut parempaa ja täydellisempää kirjaa kuin Raamattu. Raamattu on täydellisesti Jumalan ilmoitus. Raamattu kattaa kaiken menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden.

        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi ennen tätä aikaamme on tapahtuneet.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tänä aikana jota nyt elämme, on juuri tapahtumassa kirjaimellisesti.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tulevaisuudessa, tulee tapahtumaan-

        Menneisyyden tapahtumista on selvät moninaiset todisteet. Eri tieteen suunat todistavat niiden tapahtuneen.

        Ne jotka nyt tällä hetkellä on tapahtumassa on selvästi ilmoitettu Raamatussa.
        Etenkin Vanhan Testamentin ilmoitukseissa on hyvin tarkkoja kuvauksia nyt tapahtuvista asioista.

        Sinun uskosi tuohon satukirjaan on yhden tekevää. Onneksi sinusta ei tule minkään maan johtajaa. Amen sille.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Ei ole tullut parempaa ja täydellisempää kirjaa kuin Raamattu. Raamattu on täydellisesti Jumalan ilmoitus. Raamattu kattaa kaiken menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden.

        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi ennen tätä aikaamme on tapahtuneet.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tänä aikana jota nyt elämme, on juuri tapahtumassa kirjaimellisesti.
        Kaikki mitä Raamattu on ilmoittanut tapahtuvaksi tulevaisuudessa, tulee tapahtumaan-

        Menneisyyden tapahtumista on selvät moninaiset todisteet. Eri tieteen suunat todistavat niiden tapahtuneen.

        Ne jotka nyt tällä hetkellä on tapahtumassa on selvästi ilmoitettu Raamatussa.
        Etenkin Vanhan Testamentin ilmoitukseissa on hyvin tarkkoja kuvauksia nyt tapahtuvista asioista.

        Todista tuo ilman raamatun jakeita. Astu esiin Oi tietäjä ja näkijä. Missä sinun jumalasi on?


      • Välva kirjoitti:

        Rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäasi koskee kaikkia ihmisiä.

        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikella ymmärrykselläsi.'
        38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        39. Toinen, tämän kaltainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.'
        40. Näihin kahteen käskyyn sisältyy koko laki ja profeetat."

        Novum kommentaari
        39. Lähimmäinen on Jeesukselle jokainen apua tarvitseva. Jos tämä on tärkein käsky, on itsekkyyden oltava suurin synti. Raamattu opettaa itsensä kieltämistä, mutta ei itsensä loppuunkuluttamista.
        40. Kaikki ne ilmoitukset, joita Jumala on kautta aikojen antanut, perustuvat näihin kahteen käskyyn. Sana "riippuu" tarkoittaa jonkin varassa olemista, kuten ovi "pysyy" paikoillaan saranoiden varassa.

        - Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi koskee kaikkia ihmisiä.
        Alunperin se oli tarkoitettu vain Jeesuksen yhteisölle.

        Jeesuksen kuvaus Laupiaasta samarialaisesta on tulkittu aina lähimmäisen auttamiseksi.
        Koita sen sijaan asettua ryöstetyn juutalaisen paikalle ja katso kuinka toiset kävelevät ohitse. Juutalaisten tilanne ei ollut kehuttava tuohon aikaan ja tällä korostetaankin pappien tekopyhyyttä.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Jokainen on tehnyt syntiä ja tarvitsee pelastuksen, ettei joutuisi tuomittavaksi.
        Jeesus on Tie Totuus ja Elämä, vain Hänen Evankeliumin kautta meillä on mahdullisuus päästä Taivaaseen.

        Noudatatko Jumalan antamaa suurinta käskyä?

        Suurin käsky
        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.
        38. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.
        39. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. 3. Moos. 19:18; Matt. 19:19
        40. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."
        Matt. 7:12

        Heitä raamattusi roskakoriin. Et tarvitse sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun uskosi tuohon kirjaan ei ole mikään todistus. Miljoonat ihmiset uskoo, huom taas tämä hölmö tapa toimia, että koraani on ainoa jumalan ilmoitus. Ja sinä tiedät että olet oikeassa ja tiedät totuuden. Yhtä hölmöjä olette kaikki hiekkamaan asukit. Elämä pelottaa ilman jumalaa. Tuo "jumalasi" julki maailmalle. Kun kerran niin "tiedät"....

        Jumala itse tuo sinulle julki Itsensä monin eri tavoin jos hyväksyt Hänet.
        Hedelmät paljastavat molemmat , joko hyvän tai pahan. Monet tulevat Herran eteen luullen olevansa hyvä, mutta eivät todellisuudessa olleet missään tekemisissä Jumalan kanssa.

        Matteus 7:
        15. Hedelmästään puu tunnetaan
        (Luuk. 6:43,44, 13:25-27)
        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
        16. Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
        17. Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee huonoja hedelmiä.
        18. Ei hyvä puu voi tehdä huonoja hedelmiä eikä huono puu hyviä hedelmiä.
        19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?'
        23. Silloin minä vastaan heille: 'Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät.'"


      • Välva kirjoitti:

        Rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäasi koskee kaikkia ihmisiä.

        Matt. 22:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikella ymmärrykselläsi.'
        38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        39. Toinen, tämän kaltainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.'
        40. Näihin kahteen käskyyn sisältyy koko laki ja profeetat."

        Novum kommentaari
        39. Lähimmäinen on Jeesukselle jokainen apua tarvitseva. Jos tämä on tärkein käsky, on itsekkyyden oltava suurin synti. Raamattu opettaa itsensä kieltämistä, mutta ei itsensä loppuunkuluttamista.
        40. Kaikki ne ilmoitukset, joita Jumala on kautta aikojen antanut, perustuvat näihin kahteen käskyyn. Sana "riippuu" tarkoittaa jonkin varassa olemista, kuten ovi "pysyy" paikoillaan saranoiden varassa.

        - Lähimmäinen on Jeesukselle jokainen apua tarvitseva.

        Kyllähän tästä käskystä myöhemmin absoluuttinen tehtiin, mutta vasta sitten kun Jeesus oli nukkunut pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin "käsky" ikinään on , tee mitä haluat, mutta älä satuta muita. Juutalaisten epäjumalia on aivan turha palvoa. Puhumattakaan että moisia ällötyksiä rakastaisi. Juu ei kiitos.

        Ei kannattaisi uhota asioista, joista ei tiedä. Me joudumme vastuseen turhista sanoista.

        Matt. 12:
        33. "Tehkää puu hyväksi, niin sen hedelmästäkin tulee hyvä, tai tehkää puu huonoksi, niin sen hedelmästäkin tulee huono. Hedelmästä puu tunnetaan.
        34. Te kyykäärmeiden sikiöt, kuinka te voisitte puhua hyvää, kun itse olette pahoja! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, ja paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa.
        36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heitä raamattusi roskakoriin. Et tarvitse sitä.

        - Heitä Raamattusi roskakoriin. Et tarvitse sitä.

        Ei kannata noin nopeasti tuomita. Raamattu on osoittautunut hyödylliseksi kirjaksi toisinaan vaikka historiaa tutkiessa tms. Tapa millä se on kirjoitettu kertoo tuosta aikakaudesta jne.


      • Välva kirjoitti:

        Ei kannattaisi uhota asioista, joista ei tiedä. Me joudumme vastuseen turhista sanoista.

        Matt. 12:
        33. "Tehkää puu hyväksi, niin sen hedelmästäkin tulee hyvä, tai tehkää puu huonoksi, niin sen hedelmästäkin tulee huono. Hedelmästä puu tunnetaan.
        34. Te kyykäärmeiden sikiöt, kuinka te voisitte puhua hyvää, kun itse olette pahoja! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, ja paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa.
        36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.

        - 34. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Siinä tapauksessa Jahven kaunein enkeli, jonka hän teki oli viallinen alusta asti.
        Tämä puhui valheita myytin mukaan, vaikka kaikki olikin "sangen hyvää."


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Ei kannattaisi uhota asioista, joista ei tiedä. Me joudumme vastuseen turhista sanoista.

        Matt. 12:
        33. "Tehkää puu hyväksi, niin sen hedelmästäkin tulee hyvä, tai tehkää puu huonoksi, niin sen hedelmästäkin tulee huono. Hedelmästä puu tunnetaan.
        34. Te kyykäärmeiden sikiöt, kuinka te voisitte puhua hyvää, kun itse olette pahoja! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, ja paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa.
        36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.

        Uhota? Ja sinä saat suoltaa valheitasi? Asioita joita ei tiedetä? Mikä sinun näistä selityksistä perustuu tietoon? Jeesus? Kuoli ja mätäni. "jumala" kuka hän on? "pyhä henki" .. haloo??? Polta raamattusi. Noita.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Jumala itse tuo sinulle julki Itsensä monin eri tavoin jos hyväksyt Hänet.
        Hedelmät paljastavat molemmat , joko hyvän tai pahan. Monet tulevat Herran eteen luullen olevansa hyvä, mutta eivät todellisuudessa olleet missään tekemisissä Jumalan kanssa.

        Matteus 7:
        15. Hedelmästään puu tunnetaan
        (Luuk. 6:43,44, 13:25-27)
        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
        16. Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
        17. Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee huonoja hedelmiä.
        18. Ei hyvä puu voi tehdä huonoja hedelmiä eikä huono puu hyviä hedelmiä.
        19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?'
        23. Silloin minä vastaan heille: 'Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät.'"

        Onneksi te pyhyyden tekijät sentään olette läsnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todista tuo ilman raamatun jakeita. Astu esiin Oi tietäjä ja näkijä. Missä sinun jumalasi on?

        Jos kysymyksesi oli minulle, niin nimikkeet ovat outoja.

        Minun Jumalala täyttää koko maailmankaikkeuden , Hän on aina ollut , Hän on nyt oleva ja Hän on aina oleva. Jumalaa tarkoitti sana joka suomeksi on "ON".

        Jumala asuu myös uudestisyntyneissä uskovissa. Tämä tulee myös näkyviin heidän olemuksestaan.

        Käytän mielelläni Raamatun kohtia, koska se on Jumalan ilmoitus ihmisille. Ongelmana tässä on , että käytän oikeaa asiaan liittyvää kohtaa ja oikeassa laajuudessaan. Näistä vaikeinta on liian suppea kopio, koska siitä puuttuu jokakin.

        Jumala On täynnä Rakkautta ja Oikeudenmukaisuutta. Rakkauden yksi meille tärkeiä tapahtui Jumalan Pojan Jeesuksen kautta. Oikeudenmukaisuus täydellisesti toteutuu Jumalan tuomioina tai armahduksena.. Armahdus on meille mahdollista Jeesuksen sovituksen kautta. Tehkää parannus ja uskokaa Evankeliumi.


      • Välva kirjoitti:

        Jumala itse tuo sinulle julki Itsensä monin eri tavoin jos hyväksyt Hänet.
        Hedelmät paljastavat molemmat , joko hyvän tai pahan. Monet tulevat Herran eteen luullen olevansa hyvä, mutta eivät todellisuudessa olleet missään tekemisissä Jumalan kanssa.

        Matteus 7:
        15. Hedelmästään puu tunnetaan
        (Luuk. 6:43,44, 13:25-27)
        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
        16. Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
        17. Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee huonoja hedelmiä.
        18. Ei hyvä puu voi tehdä huonoja hedelmiä eikä huono puu hyviä hedelmiä.
        19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?'
        23. Silloin minä vastaan heille: 'Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät.'"

        - 23. Silloin minä sanon heille...

        Jeesus odotti, että hän saa tuomiovallan eläessään. Koska näin ei käynyt, on turha enää uhkailla tai pelätä jumalan rangaistusta.


      • Ashera12 kirjoitti:

        - Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi koskee kaikkia ihmisiä.
        Alunperin se oli tarkoitettu vain Jeesuksen yhteisölle.

        Jeesuksen kuvaus Laupiaasta samarialaisesta on tulkittu aina lähimmäisen auttamiseksi.
        Koita sen sijaan asettua ryöstetyn juutalaisen paikalle ja katso kuinka toiset kävelevät ohitse. Juutalaisten tilanne ei ollut kehuttava tuohon aikaan ja tällä korostetaankin pappien tekopyhyyttä.

        Vanhan Testamentin," Mooseksen lain" aikaan ehkä voisi olla perusteluja tuohon. mutta emme enää ole siinä ajassa vaan Uuden Testamentin aikaa.

        Nyt elämme Uuden Testamentin aikaa ja meille on osoitettu se Uudessa Testamentissa.

        Esim. Laupias Samarialainen. (samarialaiset olivat vanhoillisten uskonnollisten -(VT ajan)- halveksima kansa.) Lue. Luukas 10:30 - 37.

        Jaak. 2 :
        8. Jos te noudatatte Raamatun kuninkaallista lakia: "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi", te teette oikein.
        9. Mutta jos te katsotte henkilöön, te teette syntiä, ja laki osoittaa teidät lainrikkojiksi.
        Matt. :
        43. "Te olette kuulleet sanottavan: 'Rakasta lähimmäistäsi' ja 'Vihaa vihamiestäsi.'
        44. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka vainoavat teitä,
        45. että olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin pahoille kuin hyvillekin ja antaa sataa niin vanhurskaille kuin väärintekijöillekin.
        46. Jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, minkä palkan te siitä saatte? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
        47. Jos te tervehditte ainoastaan veljiänne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
        48. Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."


      • Ashera12 kirjoitti:

        - 34. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Siinä tapauksessa Jahven kaunein enkeli, jonka hän teki oli viallinen alusta asti.
        Tämä puhui valheita myytin mukaan, vaikka kaikki olikin "sangen hyvää."

        Enkelit olivat täydellisiä, myös vapaita oman tahdon suhteen.
        Enkelit ovan niitä, jotka joutuvat myös tekemään tilin omista teoistaan.
        Alunperin kaikki oli sangen hyvää, sillä pahuus ei ollut saanut ketään valtaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heitä raamattusi roskakoriin. Et tarvitse sitä.

        Älä halveksi Jumalan ilmoitusta Raamattua. Siinä ilmoitetaan Jumalan tahto ja sitä seuraavat asiat.
        Lue vain Uutta Testamenttia, koska Vanhan Testamentin ymmärtäminen on helpompoaa Uuden Testamentin tuntevalle.


      • Välva kirjoitti:

        Vanhan Testamentin," Mooseksen lain" aikaan ehkä voisi olla perusteluja tuohon. mutta emme enää ole siinä ajassa vaan Uuden Testamentin aikaa.

        Nyt elämme Uuden Testamentin aikaa ja meille on osoitettu se Uudessa Testamentissa.

        Esim. Laupias Samarialainen. (samarialaiset olivat vanhoillisten uskonnollisten -(VT ajan)- halveksima kansa.) Lue. Luukas 10:30 - 37.

        Jaak. 2 :
        8. Jos te noudatatte Raamatun kuninkaallista lakia: "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi", te teette oikein.
        9. Mutta jos te katsotte henkilöön, te teette syntiä, ja laki osoittaa teidät lainrikkojiksi.
        Matt. :
        43. "Te olette kuulleet sanottavan: 'Rakasta lähimmäistäsi' ja 'Vihaa vihamiestäsi.'
        44. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka vainoavat teitä,
        45. että olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin pahoille kuin hyvillekin ja antaa sataa niin vanhurskaille kuin väärintekijöillekin.
        46. Jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, minkä palkan te siitä saatte? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
        47. Jos te tervehditte ainoastaan veljiänne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
        48. Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."

        - Vanhan Testamentin, "Mooseksen lain" aikaan ehkä voisi olla perusteluja tuohon,
        mutta emme enää ole siinä ajassa, vaan Uuden Testamentin aikaa.

        Kerro tuo Jeesukselle, niin hän laskee sinut pimeydenlapseksi ja tekee sinusta hakkelusta.
        Olen jo useasti sanonut, että Jeesus joka oli lainkiivailija ei hyväksynyt kompromisseja.

        Paavalin "Chreestos" onkin sitten toinen juttu.


      • Välva kirjoitti:

        Enkelit olivat täydellisiä, myös vapaita oman tahdon suhteen.
        Enkelit ovan niitä, jotka joutuvat myös tekemään tilin omista teoistaan.
        Alunperin kaikki oli sangen hyvää, sillä pahuus ei ollut saanut ketään valtaansa.

        - Alunperin kaikki oli sangen hyvää.

        No mistäs se katkeruus enkeliin sitten tuli? "Sydämen kyllyydestä suu puhuu".
        Ei tämä ensin voi ruveta kapinoimaan ja vasta sitten muuttua pahaksi.
        Ensin on tunnettava vihaa, ennen kuin ne muuttuvat teoiksi.

        Johtopäätös : Enkelille luotiin viallinen sydän.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Ei kannattaisi uhota asioista, joista ei tiedä. Me joudumme vastuseen turhista sanoista.

        Matt. 12:
        33. "Tehkää puu hyväksi, niin sen hedelmästäkin tulee hyvä, tai tehkää puu huonoksi, niin sen hedelmästäkin tulee huono. Hedelmästä puu tunnetaan.
        34. Te kyykäärmeiden sikiöt, kuinka te voisitte puhua hyvää, kun itse olette pahoja! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, ja paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa.
        36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.

        En ole juutalainen enkä juutalaisten oppeja harrasta ja jumalia palvo. Siis minua ei tuomitse joku tuommoinen satu olento. Ei sinuakaan.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Jos kysymyksesi oli minulle, niin nimikkeet ovat outoja.

        Minun Jumalala täyttää koko maailmankaikkeuden , Hän on aina ollut , Hän on nyt oleva ja Hän on aina oleva. Jumalaa tarkoitti sana joka suomeksi on "ON".

        Jumala asuu myös uudestisyntyneissä uskovissa. Tämä tulee myös näkyviin heidän olemuksestaan.

        Käytän mielelläni Raamatun kohtia, koska se on Jumalan ilmoitus ihmisille. Ongelmana tässä on , että käytän oikeaa asiaan liittyvää kohtaa ja oikeassa laajuudessaan. Näistä vaikeinta on liian suppea kopio, koska siitä puuttuu jokakin.

        Jumala On täynnä Rakkautta ja Oikeudenmukaisuutta. Rakkauden yksi meille tärkeiä tapahtui Jumalan Pojan Jeesuksen kautta. Oikeudenmukaisuus täydellisesti toteutuu Jumalan tuomioina tai armahduksena.. Armahdus on meille mahdollista Jeesuksen sovituksen kautta. Tehkää parannus ja uskokaa Evankeliumi.

        Sinun sanasi pitäisi uskoa? Sinä tiedät? Koet ja näet? Tuo se jumalasi esiin. Miksi sinun pitää hänestä puhua? Eikö se itse osaa??


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Enkelit olivat täydellisiä, myös vapaita oman tahdon suhteen.
        Enkelit ovan niitä, jotka joutuvat myös tekemään tilin omista teoistaan.
        Alunperin kaikki oli sangen hyvää, sillä pahuus ei ollut saanut ketään valtaansa.

        Alunperin sangen hyvää? Missä kohtaa Israelin jumalan hyvyys tulee julki? Olento joka vaatii uhreja ja teurastusta milloin mistäkin syystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun sanasi pitäisi uskoa? Sinä tiedät? Koet ja näet? Tuo se jumalasi esiin. Miksi sinun pitää hänestä puhua? Eikö se itse osaa??

        Ei olematon mitään puheita pidä.


      • Ashera12 kirjoitti:

        - 23. Silloin minä sanon heille...

        Jeesus odotti, että hän saa tuomiovallan eläessään. Koska näin ei käynyt, on turha enää uhkailla tai pelätä jumalan rangaistusta.

        Nyt sotket asiat Ashera12.

        Jeesus on Jumalan Poika. Hän syntyi ihmisen pojaksi Jeesukseksi. Hän oli täysin tietoinen, että olisi voinut pyytää apuaa Isältä Jumalalta, jos olisi halunnut, sillä Hän oli myös Jumalan Poika.

        Matt. 26:
        53. Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?
        54. Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        Jes. 53:7-10

        Jeesus ei odottanut tuomiovaltaa eläissään, vaan Hän tuli ihmiseksi syntyen neitseestä naisesta sitä varten, että Hän täytti täydellisesti koko lain, Jumalan tahdon, ja kärsi viattomana meisän ihmisten puolesta tuomion, joka kuului meille ihmisille.

        Jumala on antaa tämän sovituksen meille, jos me hyväksymme Hänen tarjoaman lahjan.

        Jeesus tulee tuomitsemaan meidät sitten kun olemme kuolleet. Tuomio on oikeudenmukainen, mutta Jumalan kanssa on sovitettu niiden puolesta, jotka hyväksyvät ja ovat eläessää sydämeensä Jeesuksen sovituksen.


      • Välva kirjoitti:

        Nyt sotket asiat Ashera12.

        Jeesus on Jumalan Poika. Hän syntyi ihmisen pojaksi Jeesukseksi. Hän oli täysin tietoinen, että olisi voinut pyytää apuaa Isältä Jumalalta, jos olisi halunnut, sillä Hän oli myös Jumalan Poika.

        Matt. 26:
        53. Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?
        54. Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        Jes. 53:7-10

        Jeesus ei odottanut tuomiovaltaa eläissään, vaan Hän tuli ihmiseksi syntyen neitseestä naisesta sitä varten, että Hän täytti täydellisesti koko lain, Jumalan tahdon, ja kärsi viattomana meisän ihmisten puolesta tuomion, joka kuului meille ihmisille.

        Jumala on antaa tämän sovituksen meille, jos me hyväksymme Hänen tarjoaman lahjan.

        Jeesus tulee tuomitsemaan meidät sitten kun olemme kuolleet. Tuomio on oikeudenmukainen, mutta Jumalan kanssa on sovitettu niiden puolesta, jotka hyväksyvät ja ovat eläessää sydämeensä Jeesuksen sovituksen.

        - Nyt sotket asiat Ashera12

        Jumala ei Raamatun mukaan odottele uskooko joku vai ei. Kuulostaa aika murheelliselta mutta Kalvinin teoria kyllä vaikuttaa olevan lähempänä.

        "Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät."


      • Ashera12 kirjoitti:

        - Alunperin kaikki oli sangen hyvää.

        No mistäs se katkeruus enkeliin sitten tuli? "Sydämen kyllyydestä suu puhuu".
        Ei tämä ensin voi ruveta kapinoimaan ja vasta sitten muuttua pahaksi.
        Ensin on tunnettava vihaa, ennen kuin ne muuttuvat teoiksi.

        Johtopäätös : Enkelille luotiin viallinen sydän.

        Enkeli ei ollut viallinen, vaan ylpistyi, kun oli täydellinen.

        Hes. 28:
        15. Vaelluksessasi sinä olit nuhteeton luomisesi päivästä siihen asti, kunnes sinussa havaittiin vääryys.
        ......
        17. Sinun sydämesi ylpistyi kauneutesi vuoksi, ja viisautesi turmeltui loistosi tähden. Minä viskasin sinut maahan kuninkaiden eteen, jätin sinut heidän katseltavakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tyhmää kieltää itsensä ja pitää itseään syntisenä jonkun vanhan kirjan ilmoituksen mukaan. Kirjan joka on muutenkin täysin muukalaisten uskoa ja selvitystä. Ei mitään länsimaista, eurooppalaista tai suomalaista ole kristinuskossa. Aavikko väen sepustusta.

        Voin vain sääliä sinua.


      • Välva kirjoitti:

        Enkeli ei ollut viallinen, vaan ylpistyi, kun oli täydellinen.

        Hes. 28:
        15. Vaelluksessasi sinä olit nuhteeton luomisesi päivästä siihen asti, kunnes sinussa havaittiin vääryys.
        ......
        17. Sinun sydämesi ylpistyi kauneutesi vuoksi, ja viisautesi turmeltui loistosi tähden. Minä viskasin sinut maahan kuninkaiden eteen, jätin sinut heidän katseltavakseen.

        Mutta ylpeys on synti.

        - Miksi enkelistä tuli paha?
        - Koska hän ylpistyi.
        - Miksi hän ylpistyi?
        - Koska hän oli paha.
        - Miksi enkelistä tuli paha?
        - Koska hän ylpistyi.
        - Miksi enkeli ylpistyi?
        - Koska hän oli paha.
        - Miksi enkelistä tuli paha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun uskosi tuohon kirjaan ei ole mikään todistus. Miljoonat ihmiset uskoo, huom taas tämä hölmö tapa toimia, että koraani on ainoa jumalan ilmoitus. Ja sinä tiedät että olet oikeassa ja tiedät totuuden. Yhtä hölmöjä olette kaikki hiekkamaan asukit. Elämä pelottaa ilman jumalaa. Tuo "jumalasi" julki maailmalle. Kun kerran niin "tiedät"....

        Minä uskon Jumalan sanaan, sinä uskot omiin teorioihisi.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Mutta ylpeys on synti.

        - Miksi enkelistä tuli paha?
        - Koska hän ylpistyi.
        - Miksi hän ylpistyi?
        - Koska hän oli paha.
        - Miksi enkelistä tuli paha?
        - Koska hän ylpistyi.
        - Miksi enkeli ylpistyi?
        - Koska hän oli paha.
        - Miksi enkelistä tuli paha?

        Kertaus on opintojen äiti.


    • Anonyymi

      Onko uskovaiset noin sokeita läträävät verellä syövät jumaluhrejaan ja muuta saastaa mitä sivistynyt ihminen ei voi kuin ihmetellä eikö jo olisi aika jättää nämä primitiiviset uskomukset taakse

      • Pyhä ateria ja pikarin kierrättäminen olikin essealaisten rituaali.
        Vasta kristityt tekivät siitä veren juontia ja jumalan syöntiä,
        eipä se Jeesuksen keksintö ollut.


    • Anonyymi

      Ei näytä veren evankeliumi etenevän tällä palstalla. Liekö vika sanomassa julistajissa, vai molemmissa?😊

      • Anonyymi

        Juu ei hyvää päivää että aikuiset ihmiset horisee veriuhreista 2021 vuonna. Ajatteleeko nuo uskovat ollenkaan miten barbaarista ja sairasta tuommoinen on?


      • Niinpä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei hyvää päivää että aikuiset ihmiset horisee veriuhreista 2021 vuonna. Ajatteleeko nuo uskovat ollenkaan miten barbaarista ja sairasta tuommoinen on?

        Nimenomaan juuri nyt 2021 jKr olemme ajassa jota nimitetään tämän aikakauden lopuksi. Tästä nyt alkavista tapahtumista on lähes mahdotonta selvitä ilman Evankeliumin. Meillä on mahdollisuus pelastua tältä, hyväksymällä Evankeliumi, Ilosanoma uskolla sydämessämme.

        Tästä lähitulevin tapahtumista Evankeliumi pelastaa ne jotka sen ottavat vastaan. Miksikä ei ottaisi tätä vastaan, sillä se on ilosanoma siitä, etää Jumala itse on sovittanut rikkomuksemme ja kehottaa kääntymään, tehkää parannus.

        Lyhyesti muutama asia jotka ovat jo alkaneet tapahtumaan, ovat mm. Israeliin liittyvät tapahtumat. Raamattu kertoo näistäkin hyvin tarkkaan, sekä Uuden ja Vanhan Testamenti puolella.
        Myös mitä tapahtuu ihmisten keskuudessa täälläkin, on paljon juuri tapahtumassa kirjaimellisesti. Tulossa on aika jolloin Ihmiset menehtyvät pelätessään mikä maanpiiriä kohtaa. Mutta ne jotka ovat hyvksyneet Jumalan tarjoaman sovun, ne Jeesus ottaa taivaaseen ennen pahempia aikoja. Jotenka ne jotka ovat ottaneet ilosanoman Jeesuksen sovituksesta meidän puolestamme, ei joudu tuohon pahimpaan tilanteeseen jäämään, vaan Jeesus tulee meidät uskovat ottamaan pois ja kehottaa nostamaan päämme. Uskovien lunastuksen aikamme on lähelläja tapahtuu ennen vihanaikaa.

        Luukas 25:
        25. Merkkejä taivaalla ja maan päällä
        (Matt. 24:29-35; Mark. 13:24-31)
        "Auringossa, kuussa ja tähdissä on merkkejä, ja maan päällä on kansoilla ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        26. Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä, sillä taivaiden voimat järkkyvät.
        27. Silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
        28. Kun nämä alkavat tapahtua, rohkaiskaa mielenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Nimenomaan juuri nyt 2021 jKr olemme ajassa jota nimitetään tämän aikakauden lopuksi. Tästä nyt alkavista tapahtumista on lähes mahdotonta selvitä ilman Evankeliumin. Meillä on mahdollisuus pelastua tältä, hyväksymällä Evankeliumi, Ilosanoma uskolla sydämessämme.

        Tästä lähitulevin tapahtumista Evankeliumi pelastaa ne jotka sen ottavat vastaan. Miksikä ei ottaisi tätä vastaan, sillä se on ilosanoma siitä, etää Jumala itse on sovittanut rikkomuksemme ja kehottaa kääntymään, tehkää parannus.

        Lyhyesti muutama asia jotka ovat jo alkaneet tapahtumaan, ovat mm. Israeliin liittyvät tapahtumat. Raamattu kertoo näistäkin hyvin tarkkaan, sekä Uuden ja Vanhan Testamenti puolella.
        Myös mitä tapahtuu ihmisten keskuudessa täälläkin, on paljon juuri tapahtumassa kirjaimellisesti. Tulossa on aika jolloin Ihmiset menehtyvät pelätessään mikä maanpiiriä kohtaa. Mutta ne jotka ovat hyvksyneet Jumalan tarjoaman sovun, ne Jeesus ottaa taivaaseen ennen pahempia aikoja. Jotenka ne jotka ovat ottaneet ilosanoman Jeesuksen sovituksesta meidän puolestamme, ei joudu tuohon pahimpaan tilanteeseen jäämään, vaan Jeesus tulee meidät uskovat ottamaan pois ja kehottaa nostamaan päämme. Uskovien lunastuksen aikamme on lähelläja tapahtuu ennen vihanaikaa.

        Luukas 25:
        25. Merkkejä taivaalla ja maan päällä
        (Matt. 24:29-35; Mark. 13:24-31)
        "Auringossa, kuussa ja tähdissä on merkkejä, ja maan päällä on kansoilla ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        26. Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä, sillä taivaiden voimat järkkyvät.
        27. Silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
        28. Kun nämä alkavat tapahtua, rohkaiskaa mielenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

        Seli Seli ja kaikki raamattu höpinä. Ette te uskovat osaa elää ilman että tuomio tulee ja kärsimys ja tuho ym ym. Ja verta, Jeesuksen verta että iso pappa on tyytyväinen. Herätkää nyt jo viimein pösilöt!


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Nimenomaan juuri nyt 2021 jKr olemme ajassa jota nimitetään tämän aikakauden lopuksi. Tästä nyt alkavista tapahtumista on lähes mahdotonta selvitä ilman Evankeliumin. Meillä on mahdollisuus pelastua tältä, hyväksymällä Evankeliumi, Ilosanoma uskolla sydämessämme.

        Tästä lähitulevin tapahtumista Evankeliumi pelastaa ne jotka sen ottavat vastaan. Miksikä ei ottaisi tätä vastaan, sillä se on ilosanoma siitä, etää Jumala itse on sovittanut rikkomuksemme ja kehottaa kääntymään, tehkää parannus.

        Lyhyesti muutama asia jotka ovat jo alkaneet tapahtumaan, ovat mm. Israeliin liittyvät tapahtumat. Raamattu kertoo näistäkin hyvin tarkkaan, sekä Uuden ja Vanhan Testamenti puolella.
        Myös mitä tapahtuu ihmisten keskuudessa täälläkin, on paljon juuri tapahtumassa kirjaimellisesti. Tulossa on aika jolloin Ihmiset menehtyvät pelätessään mikä maanpiiriä kohtaa. Mutta ne jotka ovat hyvksyneet Jumalan tarjoaman sovun, ne Jeesus ottaa taivaaseen ennen pahempia aikoja. Jotenka ne jotka ovat ottaneet ilosanoman Jeesuksen sovituksesta meidän puolestamme, ei joudu tuohon pahimpaan tilanteeseen jäämään, vaan Jeesus tulee meidät uskovat ottamaan pois ja kehottaa nostamaan päämme. Uskovien lunastuksen aikamme on lähelläja tapahtuu ennen vihanaikaa.

        Luukas 25:
        25. Merkkejä taivaalla ja maan päällä
        (Matt. 24:29-35; Mark. 13:24-31)
        "Auringossa, kuussa ja tähdissä on merkkejä, ja maan päällä on kansoilla ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        26. Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä, sillä taivaiden voimat järkkyvät.
        27. Silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
        28. Kun nämä alkavat tapahtua, rohkaiskaa mielenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

        Ja missähän sitä siksi nimitetään? Raamatussa. Teidän sala piireissä. Ja sinun omassa päässä. Aikojen ja aikakausiin loppu. Uskova ei osaa aamuun ilman tuhon ja kuoleman odotusta nousta. Aurinko paistaa, taivas näyttää ihmisen silmään siniseltä, ja linnut laulaa. Ja uskovat horisee jeesuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seli Seli ja kaikki raamattu höpinä. Ette te uskovat osaa elää ilman että tuomio tulee ja kärsimys ja tuho ym ym. Ja verta, Jeesuksen verta että iso pappa on tyytyväinen. Herätkää nyt jo viimein pösilöt!

        Älä pilaile vakavista asioista, joita et ymmärrä.


      • Välva kirjoitti:

        Nimenomaan juuri nyt 2021 jKr olemme ajassa jota nimitetään tämän aikakauden lopuksi. Tästä nyt alkavista tapahtumista on lähes mahdotonta selvitä ilman Evankeliumin. Meillä on mahdollisuus pelastua tältä, hyväksymällä Evankeliumi, Ilosanoma uskolla sydämessämme.

        Tästä lähitulevin tapahtumista Evankeliumi pelastaa ne jotka sen ottavat vastaan. Miksikä ei ottaisi tätä vastaan, sillä se on ilosanoma siitä, etää Jumala itse on sovittanut rikkomuksemme ja kehottaa kääntymään, tehkää parannus.

        Lyhyesti muutama asia jotka ovat jo alkaneet tapahtumaan, ovat mm. Israeliin liittyvät tapahtumat. Raamattu kertoo näistäkin hyvin tarkkaan, sekä Uuden ja Vanhan Testamenti puolella.
        Myös mitä tapahtuu ihmisten keskuudessa täälläkin, on paljon juuri tapahtumassa kirjaimellisesti. Tulossa on aika jolloin Ihmiset menehtyvät pelätessään mikä maanpiiriä kohtaa. Mutta ne jotka ovat hyvksyneet Jumalan tarjoaman sovun, ne Jeesus ottaa taivaaseen ennen pahempia aikoja. Jotenka ne jotka ovat ottaneet ilosanoman Jeesuksen sovituksesta meidän puolestamme, ei joudu tuohon pahimpaan tilanteeseen jäämään, vaan Jeesus tulee meidät uskovat ottamaan pois ja kehottaa nostamaan päämme. Uskovien lunastuksen aikamme on lähelläja tapahtuu ennen vihanaikaa.

        Luukas 25:
        25. Merkkejä taivaalla ja maan päällä
        (Matt. 24:29-35; Mark. 13:24-31)
        "Auringossa, kuussa ja tähdissä on merkkejä, ja maan päällä on kansoilla ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        26. Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä, sillä taivaiden voimat järkkyvät.
        27. Silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
        28. Kun nämä alkavat tapahtua, rohkaiskaa mielenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

        - "Kun nämä alkavat tapahtua, rohkaiskaa mielenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

        Jeesus puhuu tässä opetuslapsilleen, joitten aikana tämän olisi pitänyt tapahtua.
        Jeesus todella luuli, että juutalaisten kuninkaana hän on saamassa asiat "pian" kohdalleen, mutta erehtyi, niin kuin kuka tahansa ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja missähän sitä siksi nimitetään? Raamatussa. Teidän sala piireissä. Ja sinun omassa päässä. Aikojen ja aikakausiin loppu. Uskova ei osaa aamuun ilman tuhon ja kuoleman odotusta nousta. Aurinko paistaa, taivas näyttää ihmisen silmään siniseltä, ja linnut laulaa. Ja uskovat horisee jeesuksesta.

        Kaikki Raamatut ovat saatavilla kaikkialla, ne eivät ole mitään salapiirien juttuja. On tosin maita, joissa yritetään estää Jumalan ilmoituksen Raamatun saamista ja niissä maissa se on vaikeampaa. Tällaisetkin maat loppujen lopuksi todistavat Raamatun olevan Jumalan ilmoitus, koska he niin kiihkeästi vastustavat sen jakamista. Jos sillä ei olisi Jumalallista arvoa, eivät Jumalan vastustajat sitä vainoaisi.

        Uskovat jotka ovat kokeneet Jumalan Rakkauden, haluavat sen Rakkauden ja ilon antaa myös lähimmäisilleen. Minulle Jumalan Rakkaus on suuri ilo.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Älä pilaile vakavista asioista, joita et ymmärrä.

        Ja sinä ymmärrät? Kyse ei ole pilasta. Ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä ymmärrät? Kyse ei ole pilasta. Ei todellakaan.

        Ei. Nyt puhutaan syvästä vihasta.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Älä pilaile vakavista asioista, joita et ymmärrä.

        Ole sinä Joosef hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja missähän sitä siksi nimitetään? Raamatussa. Teidän sala piireissä. Ja sinun omassa päässä. Aikojen ja aikakausiin loppu. Uskova ei osaa aamuun ilman tuhon ja kuoleman odotusta nousta. Aurinko paistaa, taivas näyttää ihmisen silmään siniseltä, ja linnut laulaa. Ja uskovat horisee jeesuksesta.

        Joitakin nimiä käytän, jotka ovat ylyisesti laajasti teologisten perusteiden mukaisia, asian ymmärtämisen helpotamiseksi, julkisest käytössäolevia teolåogisia nimiä, kuten sana : "" aikakausi"", Eri taivutusmuotoinen ja liiteineen. Jne.

        Tietoisesti pyrin välttämään vieraskielisiä nimityksiä, tai sanoja, jotka ärsyttävät. Mutta usein joudun tekstin - ymmärrtämisen laajantamisen ja helpotamiseksi - niitä käyttämään.

        Minulle on tärkeä että tekstini lukijalle asia selviää ja olisi lukijalle hyödyksi Jumalan tahdon ja yheyden ymmärtämiseksi. Kirjoian eri koneilla, ja tällä toisell on hankala.


      • Välva kirjoitti:

        Kaikki Raamatut ovat saatavilla kaikkialla, ne eivät ole mitään salapiirien juttuja. On tosin maita, joissa yritetään estää Jumalan ilmoituksen Raamatun saamista ja niissä maissa se on vaikeampaa. Tällaisetkin maat loppujen lopuksi todistavat Raamatun olevan Jumalan ilmoitus, koska he niin kiihkeästi vastustavat sen jakamista. Jos sillä ei olisi Jumalallista arvoa, eivät Jumalan vastustajat sitä vainoaisi.

        Uskovat jotka ovat kokeneet Jumalan Rakkauden, haluavat sen Rakkauden ja ilon antaa myös lähimmäisilleen. Minulle Jumalan Rakkaus on suuri ilo.

        Oletko miettinyt millainen tuo Jeesuksen tuntema jumala on?
        Hän ei ole vain heikkojen suojelija, vaan myös koston jumala.

        Hän muuttaa rikkaat köyhiksi, kylläiset nälkäisiksi, iloiset surullisiksi ja ne joista hyvää puhutaan pahoiksi puhutuiksi. Hän on sama jumala, joka "murskasi pienet lapset ja viilsi raskaina olevien vaimojen vatsat halki," (abortteja).


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Älä pilaile vakavista asioista, joita et ymmärrä.

        Siis ja ymmärrän toki. Tunnen alan varsin hyvin. Ei ole pilaa.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Oletko miettinyt millainen tuo Jeesuksen tuntema jumala on?
        Hän ei ole vain heikkojen suojelija, vaan myös koston jumala.

        Hän muuttaa rikkaat köyhiksi, kylläiset nälkäisiksi, iloiset surullisiksi ja ne joista hyvää puhutaan pahoiksi puhutuiksi. Hän on sama jumala, joka "murskasi pienet lapset ja viilsi raskaina olevien vaimojen vatsat halki," (abortteja).

        Kun rikkaus tulee ihmiselle epäjumalaksi, silloin se on vakava synti ja ihminen itse on aiheuttanut itselleen tuomion.

        Tutki tarkemmin Uudesta Testamentista mitenkä asiat siinä on ilmoitettu.


      • Välva kirjoitti:

        Kun rikkaus tulee ihmiselle epäjumalaksi, silloin se on vakava synti ja ihminen itse on aiheuttanut itselleen tuomion.

        Tutki tarkemmin Uudesta Testamentista mitenkä asiat siinä on ilmoitettu.

        - Tutki tarkemmin Uudesta Testamentista mitenkä asiat siinä on ilmoitettu.

        Osaan sen lähes ulkoa.


    • Anonyymi

      Ehkä, mene ja tiedä sillä kristittyjen Barjeesusta en tunne.

      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      LAITTOMUUKSISTA, näitä rikoksia ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ole käskenyt tekemään, joten kristittyjen Saatana jumalana tai Barjeesus antoi palvelijoineen käskyn: https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

    • Anonyymi

      Kaikkee lukemaansa ei kannata uskoa,meinaan näitä filbergejä kyllä riittää kirjoittelemaan.

    • Anonyymi

      Jeesuksen veri ei kelpaa edes mustaan makkaraan. Se siitä.

      • Herjaat Pyhintä.
        Matt. 12:
        "Tehkää puu hyväksi, niin sen hedelmästäkin tulee hyvä, tai tehkää puu huonoksi, niin sen hedelmästäkin tulee huono. Hedelmästä puu tunnetaan.
        34. Te kyykäärmeiden sikiöt, kuinka te voisitte puhua hyvää, kun itse olette pahoja! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, ja paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa.
        36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."


    • Anonyymi

      Amen, kunnia Herralle. 1.Pietarin kirje:
      5:8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.

      • Anonyymi

        Ah. Taas tätä raamattu kummeli osastoa. Kun ei uskovalla ole kuin pölyinen vanha kirja. Ja yksinäisyys seuranaan.


    • Anonyymi

      Jokainen kristitty vaeltaa pimeydessä kun juutalaisten vale jumalia seuraa.

    • Anonyymi

      Sinä toljake vaellat totaalisessa pimeydessä tuon muukalais uskosi kanssa. Että moista sontaa suolletaan? Voi hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Kristillisten Kaikkivaltiasta laittomuus vainosi tietäjien tuella jo ennen syntymään...
      Syntymän jälkeen tapettiin Joulun vieton kunniaksi syyttömiä poikalapsia...
      Matteuksen evankeliumi: 2:16 Silloin Herodes, nähtyään, että tietäjät olivat hänet pettäneet, vihastui kovin ja lähetti tappamaan kaikki poikalapset Beetlehemistä ja koko sen ympäristöstä, kaksivuotiaat ja nuoremmat, sen mukaan kuin hän oli aikaa tietäjiltä tarkoin tiedustellut."

      ....nyt ilmeisesti kristityt pelkäävät kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen uudelleen syntymistä ja varautuvat ennakkoon.:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      "Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

      Yllä oleviinkaan laittomuuksiin Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskyä antanut!
      Joten paavalis-luterilaisuuden on herransa tahdosta mainetta hankitaan laittomuuden herroillekkin:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      Joten laittomuuden herroja todellisudessa palvelemaan eksytetyille on yllätyksiä tiedossa...
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • Anonyymi

      Eikö se "älä tapa" Lain rikkominen ole rikos kristityille?

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      "Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

      Jo keskiajalla euroopassa poltettiin rovioilla pappeja noitien kouluttajina.
      On Lain rikkomen Laillistettu kristittyjen laittomuudelle?
      Jos niin missä ja kenen toimesta kun raamassaon voimassa oleva "Älä tapa"?
      -
      Joten kristittyjen todelliset Herrat ovat laittomuuksien mukaan raamatullisesti tässä:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Toivottavasti veren kanssa läträäville riittää Barjeesus ettei tartisi syyttämiä lapsia menä tappamaan kehitysmaihin mainetta pastoreille laittomuudesta hankkien!

    • Anonyymi

      Niin tekee, valheet eivät puhdista.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe