Kannattiko eilen?

Niin tätä nyt olen aamukahvilla kysellyt itseltäni. Samalla tein päätöksen jälleen kerran, ettei koskaan enään. Helppoa kuin savukkeen polttamisen lopettaminen.

Mutta se minusta. Miten muilla sinkuilla vappu sujui? Saiko viinamies yökerhosta naista? Ja tärkeintä, miten Allulla sujuu? Ihan uteliaisuudesta vielä lopuksi. Onko täällä sinkkunaisia, tämän pitkän naisen lisäksi?

11

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ehkä kannattaisi käyttää alkohoholia ollenkaan olisi aina virkeämpänä aamulla.

      • Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.

        Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.


      • Anonyymi
        TJS2 kirjoitti:

        Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.

        Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.

        Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.

        Voisitko ihan antaa nesimerkin? Persujen vihasta löytyy kyllä todisteita kyllä ihan oikeusasteita myöden, mutta toisinpäin...🤔🤔


    • Anonyymi

      Paljon virkeämpänä herää aamulla jos ei juo ollenkaan ja voi lähteä heti aamutuimaankaan vaikka pyöräilemään raikkaaseeen ilmaan :D

    • Anonyymi

      Onhan meitä sinkkunaisia 😁

      Just ajattelin, että taidan lähteä kävelylle, kun en parempaakaan keksi. Pyhisin on tympeää olla yksin.

    • Anonyymi

      Vietän superterveellistä vappua.
      Terveellistä ruokaa ja 22.30 nukkumaan ja nyt aamulla pirteänä kuntosalilla jo käynyt.

    • Klo 6:30 ylös ja aamukahvi. 7-8 höpöttelyä/suunnittelua. 10:30 ruokailu ja 16:30 kotiinlähtö.

      Mitä sitten? Eläkää hmiset eläkää.

    • Anonyymi

      Teippaaq itsesi sillä tavoin käsi käsi jalkaankin kiinni teipillä koska olisi terveellisdtä.

      Tyttöjen mielestä voisi olla aika huvittavaakin.

    • Anonyymi

      Rakkaille tyttösillelle voi tuolla sitten seuraavana aamuna paha olo ja masennus.

    • En ole vuosikausiin juonut niin paljon, että olis tuota kysymystä pitänyt itselle esittää..

      Eilen join kaks siideriä ja yhden lonkeron. Hitaasti nekin ja veden kera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      717
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      624
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe