Niin tätä nyt olen aamukahvilla kysellyt itseltäni. Samalla tein päätöksen jälleen kerran, ettei koskaan enään. Helppoa kuin savukkeen polttamisen lopettaminen.
Mutta se minusta. Miten muilla sinkuilla vappu sujui? Saiko viinamies yökerhosta naista? Ja tärkeintä, miten Allulla sujuu? Ihan uteliaisuudesta vielä lopuksi. Onko täällä sinkkunaisia, tämän pitkän naisen lisäksi?
Kannattiko eilen?
11
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä kannattaisi käyttää alkohoholia ollenkaan olisi aina virkeämpänä aamulla.
Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.
Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.- Anonyymi
TJS2 kirjoitti:
Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.
Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.
Voisitko ihan antaa nesimerkin? Persujen vihasta löytyy kyllä todisteita kyllä ihan oikeusasteita myöden, mutta toisinpäin...🤔🤔
- Anonyymi
Paljon virkeämpänä herää aamulla jos ei juo ollenkaan ja voi lähteä heti aamutuimaankaan vaikka pyöräilemään raikkaaseeen ilmaan :D
- Anonyymi
Onhan meitä sinkkunaisia 😁
Just ajattelin, että taidan lähteä kävelylle, kun en parempaakaan keksi. Pyhisin on tympeää olla yksin. - Anonyymi
Vietän superterveellistä vappua.
Terveellistä ruokaa ja 22.30 nukkumaan ja nyt aamulla pirteänä kuntosalilla jo käynyt. Klo 6:30 ylös ja aamukahvi. 7-8 höpöttelyä/suunnittelua. 10:30 ruokailu ja 16:30 kotiinlähtö.
Mitä sitten? Eläkää hmiset eläkää.- Anonyymi
Teippaaq itsesi sillä tavoin käsi käsi jalkaankin kiinni teipillä koska olisi terveellisdtä.
Tyttöjen mielestä voisi olla aika huvittavaakin. - Anonyymi
Rakkaille tyttösillelle voi tuolla sitten seuraavana aamuna paha olo ja masennus.
En ole vuosikausiin juonut niin paljon, että olis tuota kysymystä pitänyt itselle esittää..
Eilen join kaks siideriä ja yhden lonkeron. Hitaasti nekin ja veden kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457
