Kannattiko eilen?

Niin tätä nyt olen aamukahvilla kysellyt itseltäni. Samalla tein päätöksen jälleen kerran, ettei koskaan enään. Helppoa kuin savukkeen polttamisen lopettaminen.

Mutta se minusta. Miten muilla sinkuilla vappu sujui? Saiko viinamies yökerhosta naista? Ja tärkeintä, miten Allulla sujuu? Ihan uteliaisuudesta vielä lopuksi. Onko täällä sinkkunaisia, tämän pitkän naisen lisäksi?

11

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ehkä kannattaisi käyttää alkohoholia ollenkaan olisi aina virkeämpänä aamulla.

      • Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.

        Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.


      • Anonyymi
        TJS2 kirjoitti:

        Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.

        Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.

        Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.

        Voisitko ihan antaa nesimerkin? Persujen vihasta löytyy kyllä todisteita kyllä ihan oikeusasteita myöden, mutta toisinpäin...🤔🤔


    • Anonyymi

      Paljon virkeämpänä herää aamulla jos ei juo ollenkaan ja voi lähteä heti aamutuimaankaan vaikka pyöräilemään raikkaaseeen ilmaan :D

    • Anonyymi

      Onhan meitä sinkkunaisia 😁

      Just ajattelin, että taidan lähteä kävelylle, kun en parempaakaan keksi. Pyhisin on tympeää olla yksin.

    • Anonyymi

      Vietän superterveellistä vappua.
      Terveellistä ruokaa ja 22.30 nukkumaan ja nyt aamulla pirteänä kuntosalilla jo käynyt.

    • Klo 6:30 ylös ja aamukahvi. 7-8 höpöttelyä/suunnittelua. 10:30 ruokailu ja 16:30 kotiinlähtö.

      Mitä sitten? Eläkää hmiset eläkää.

    • Anonyymi

      Teippaaq itsesi sillä tavoin käsi käsi jalkaankin kiinni teipillä koska olisi terveellisdtä.

      Tyttöjen mielestä voisi olla aika huvittavaakin.

    • Anonyymi

      Rakkaille tyttösillelle voi tuolla sitten seuraavana aamuna paha olo ja masennus.

    • En ole vuosikausiin juonut niin paljon, että olis tuota kysymystä pitänyt itselle esittää..

      Eilen join kaks siideriä ja yhden lonkeron. Hitaasti nekin ja veden kera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe