Fysiikan lait kumottu?

Olin hetki sitten penthousen parvekkeellani savukoimassa. Ohi lipui läskipyörällä joku naishenkilö. Ei siinä muuten mitään ihmeellistä, mutta niin pitkälle kuin katseeni siintää, en nähnyt hänen polkevan kertaakaan.

Toki siinä ohiajaessaan kuului maastorenkaista samankaltainen ääni, kuin aikoinaan streetfighter-mönkijästäni.

Joka tapauksessa perässä tuli ukko perinteisellä pyörällä. Kovin oli hengästynyt ja sotki sillä vehkeellensä kieli ulkona.

Onko nämä läskipyörät siis täysin kitkattomia? Mukavaahan se on, kun tekniikka kehittyy, mutta ei sitä nyt tarvitse liioitella.

6

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköpyörään tehty ohituksia.

• Anonyymi

Ai että siinä on sähköavustus koko ajan päällä?

• Anonyymi

Mitäs jos penthousen parvekkeella oli nappailtu vähän esim. Ballantines-juomaa, joka aiheutti näköhäiriön?

• Ei pemhousessa ei ole muuta huumavia lääkkeitä otettu kuin lääkärin määräämää panacodia ja kiljua.

Yks iylilääkäri sanoi minulle, kun kysyin: Enhän minä alkoholin nauttimista kieltää. Ylineurologi sanoi minulle, ettei hän voi kieltääkkään alkoholia, mutta ei suositellut.

Joka tapauksessa tämä vuosien kipu on ajanut minut vuosittaiseen kiljuryyppäjäisiin.

• En usko että pyörät ovat täysin kitkattomia, mutta joku oli levittänyt tielle "kitkatonta pintaa", jota fysiikanopettajat ovat saaneet tilata jo vuosikymmeniä opetustarkoituksiin. Samasta paikasta saa myös täydellistä tyhjiötä.

• Onneksi on asiat ratkaistu. Muun muassa painovoiman ja ajan kulku on selvitetty. Itse asiassa minä selvitin sen kokeeellisella fysiikalla. Lihavat nyt vain nukkuvat pidenpään. Lisäksi painovoimallansa vääristävät aikaa ja tuntuvat elävän muita ihmisiä pidempään. Vieläpä onnellisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe