Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
244
Kommenttia
661
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomesta ei tule NATOn jäsentä ennenkuin pyytää anteeksi Unkarille osoitettuja oikeusvaltiottomuus väitteitä.
Lisäksi unkari vaatii lisää rahaa EU.lta ja Suomen on kannatettava uutta tukipakettia jos haluaa NATO.on.
Jopa Italian nyky hallitus vastustaa Suomen NATO jäsenyyttä jos Suomi ei maksa lisää rahaa elvytyspakettiin josta rahaa mm. Italia ja unkari eniten saavat.
Puola on ainut valtio jonka Suomi sai ostettua ystäväkseen, Puola nimittäin hyväksyy Suomen NATO jäsenyyden koska saa unionista 40miljardia rahaa, ja Suomi maksaa 6 miljardia.
12.10.2022 20:22
Mainittakoon vielä, että NATO operaatio kohde Serbia josta Kosovo erotettiin NATOn väkivallalla on Unkarin naapurivaltio.
Tältä valtiolta Suomi odottaa jenkkien palvontaa ja NATO hakemuksen pikaista hyväksymistä.
Sallikaa minun nauraa Suomen kansan ja päättäjien typeryydelle 😅
12.10.2022 19:59
Turkki voi Suomen NATO anomuksen hyväksyä muttei Unkarin parlamentti joka nyky kokoonpanolla ei suostu ottamaan asiaa edes käsiteltäväksi.
Suomen oikeusvaltio huutelut Unkarin suuntaan EU elvytyspaketista neuvoteltaessa 2020 ovat unkarilaisten tuoreessa muistissa.
Kuin myös se, että NATO hyökkäsi pari vuotta takaperin Serbiaan ja erotti siitä Kosovon väkivalloin.
Kaikkialla ei NATOn harmiksi olla yhtä riemuidiootti typeriä jenkkien suuntaan kuin Suomessa nyt ollaan.
12.10.2022 19:52
Littamaa on jo todistettu todeksi, maapallopäät sen sijaan vaan solvaatte meitä lättäreitä teksteissänne!
10.10.2022 17:42
Jenkit räjäytti nordstream putken poikki.
Odotan Venäjän kostavan räjäyttämällä uuden Norjasta Puolaan johtavan kaasuputken poikki.
27.09.2022 21:18
Esitä todisteet? Aloituksen videolla näytettiin mitatut todisteet siitä että kuunvalo kylmentää, ei lämmitä niinkuin palloteorian mukaan auringosta heijastuvan valon pitäisi lämmittää.
23.09.2022 19:50
Itse uskon että jos lättäpäät kykenevät todistamaan että maailmamme reunoja kiertää jäinen eteläkierre niin silloin litteämaa on lopullisesti todistettu todeksi.
23.09.2022 19:47
Muutto+puolueettomaan+Sveitsiin+on+myös+yksi+vaihtoehto+jota+suunnittelen.+Myös+Serbia+on+Sveitsin+tavoin+puolueeton.
12.09.2022 20:51
Oon+iloinen+pillerijuoppo+ja+venäjän+kannattaja.+Vastustan+suomen+EU+jäsenyyttä,+mm..
12.09.2022 20:12
Minä+kerron+myös+baltialais+naapureilleni+että+uskon+maan+olevan+litteä+josta+yleensä+hämmentyvät,+sekä+että++meitä+suomalaisia+taistelee+itäukrainassa+NATOa+ja+yhdysvaltoja+vastaan.
Monet+Baltit+ja+Ukrainalaiset+suorastaan+järkyttyvät+tästä+todellisuutta+kuvaavasta+videosta:
https://www.youtube.com/watch?v=Za3jt8uN034
12.09.2022 20:11
Minun+mielestä+se+nörtti+ekana+uloshäädetty+olisi+saanut+olla+talossa+kauemmin.
Mikä+salaliitto+siinä+oli+taustalla+että+joutui+poistumaan+talosta?+Daiyana?+Nabaz?
Delfine+minä+en+osa+sanoa+näin+vaikea+kysymys
12.09.2022 20:03
Otin+4x+5mg+diapameja+plus+viinaa,+sekä+verenpainelääkkeet,+olo+lienee+hetken+aikaa+tasainen,+
Unilääkkeet+otan+BigBrotherin+jälkeen+joskus+ennen+puoltayötä.
12.09.2022 19:51
lISÄÄ+VIINAA,+NAAPYUR+TARJOAA
12.09.2022 19:49
Itse+uskon+että+Pohjantähti+näkyy+horisontin+tuntumassa+pohjoiseen+katsottuna+myös+Australiasta,+pallopäiden+vastaväitteistä+huolimatta.
31.08.2022 15:45
Kuu+suurenee+ja+pienenee+litteänmaan+teorian+mukaisesti+liikkuessaan+maailmamme+yläpuolella.
31.08.2022 15:43
Tässä+NASAn+lähettämää+materiaalia.
Täytyy+olla+todellinen+taukki+uskoakseen+tuohon+kusetukseen:
https://www.youtube.com/watch?v=06-Xm3_Ze1o
27.08.2022 12:20
Eurojackpotissa+todennäköisyys+päävoittoon+1:140+miljoonaan+yhdellä+rivillä.
Vaikka+jokainen+suomalainen+pelaisi+kymmenen+riviä+olisi+alle+50%+todennäköisyys+että+kukaan+suomalainen+pääpottia+voittaisi.
Monikohan+eurojaskaan+rahojaan++haaskaava+on+tuota+epätodennäköisyyttä+tullut+ajatelleeksi?
17.07.2022 16:35
"En+tiedä+kuka+meille+tätä+luottoa+rajattomasti+myöntää."
Eläkerahastot+on+ilmoitettu+valtionlainojen+vakuudeksi,+eli+rahastot+realisoidaan+velkojille+jos+suomen+lainanmaksukykyyn+ei+jossain+vaiheessa+luoteta.
17.07.2022 16:27
Yhdellä+miljardilla+laittaisi+5e+seteleitä+pitkittäin+riviin+ja+setelijono+yltäisi+pohjoisnavalta+hypoteettiselle+pallopäiden+etelänavalle.
Kun+velkaa+on+133+miljardia+voisi+summalla+peittää+133+setelien+levyisen+5e+setelijonon+joka+kiertäisi+sekä+pallopäiden+että+lättäpäiden+päiväntasaajan+ympäri.
17.07.2022 16:24
Mielenkiintoista+tietoa.+Itse+olen+ihmetellyt+hieman+erilaista+asiaa,+nimittäin+pohjois-suomessa+homobaarien+puuttumista.+
Heti+Haaparannalla+Ruotsin+puolella+on+homobaari,+vain+alle+kilometrin+päässä+Suomen+rajasta.
Paikka+on+hyvin+suosittu+pohjois-suomalaistenkin+kaappi+homojen+ja+ukkomiesten+keskuudessa.
Avoimempaa+homokulttuuria+toivoisin+myös+pohjois-suomeen+ettei+tarvitsisi+ostaa+bussilippua+Tornioon/+Haaparannalle+pelkästään+sen+vuoksi+että+näkee+rentoa+homojen+juhlintaa+ja+homojen+tankotanssia.
10.07.2022 13:29
10 / 34