Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+voisin+jos+saisin+asunnon+täältä.+Luottotietohäiriöt+ei+ruotsissa+haittaa,+suomen+asiakastieto+oy.n+roska+merkinnät+jää+rajanylityksen+yhteydessä+suomen+puolelle.
Mutta+ruotsissa+pitää+todistaa+tulonsa+jotta+saa+vuokra-asunnon.+Ja+asunto+annetaan+vuokralle+jos+verotettavat+kuukausitulot+on+kokreintaan+1/3+osa+asunnon+vuokrasta.
Minun+tulot+on+niin+pienet+että+asunnon+saanti+ruotsista+on+lähes+mahdotonta.+
Lisäksi+haaveilen+pohjoisnorjaan+enkä+ruotsiin+muuttamisesta.+Siellä+olisi+kalatehtaalla+myös+hyväpalkkaista+työtä.
28.08.2021 15:52
Kemissä+kaikki+käyttää+maskia+ja+siellä+paikallisliikenteen+busseissa+kaikilla+on+maskit.+Torniossa+maskinkäyttö+jo+on+huomattavasti+vähäisempää.
Haaparannan+puolella+kaupan+myyjät+ja+bussikuskit+eivät+käytä+maskia.+Bussikuskeilta+se+on+täällä+jopa+kielletty+pyörtymisvaaran+vuoksi.
Haaparannalta+alkaen+ihmiset+ovat+ystävällisiä.+Narkitkaan+ei+ole+nyrpeäkatseisia+lusmuja+niinkuin+suomessa,+vaan+iloista+hymyilevää+porukkaa+jotka+tarvittaessa+myyvät+ainetta+edullisesti.
Ruotsissa+poliisi+on+täysin+voimaton+ja+on+joka+tilanteessa+selviö+ettei+poliisia+kutsuta+koskaan+paikalle+missään+tilanteessa+vaan+asiat+selviää+puhumalla.
Suomessa+kauppakeskuksen+ulkopuolella,+alle+10-metriä+rajasta+sanoin+itsekseni+ääneen+että+suomi+on+paska+maa,+olin+v*ttuuntunut+kun+linja-autot+iltaisin,+ruotsin+puolella+linja-autoja+sahaa+yhtenään+haaparannan+bussiasemalle.+
Joku+ämmä+sanoi+siinä+minulle+että+soitanko+sinulle+poliisit?
Nauroin+hänen+sanomisilleen,+sillä+10-metrin+päässä+ruotsin+puolella+ei+koskaan+kuule+kenenkään+uhkaavan+poliiseilla.+
Ruotsissa+on+vahva+lähiökulttuuri,+voit+mennä+minkä+tahansa+kerrostalon+pihaan+istumaan+ja+juomaan+omia+viinoja.+Sinut+toivotetaan+tervetulleeksi+porukkaan+ja+juttelet+niinkuin+talon+asukkaatkin+asioita,+niitänäitä.
Suomessa+oudon+talon+pihalle+istumaan+meneminen+tietäisi+nyrpeitä+katseita+ja+kyttäämistä,+lopulta+luultavasti+jopa+kehoitusta+poistua+pihalta.
Kaupassakin+aina+myyjä+tervehtii+iloisesti+joka+liikkeessä+eikä+istu+happamana+ja+mykkänä+kassan+takana+niinkuin+suomessa.
Ihmettelenkin+mikä+siinä+on+että+ruotsalaiset+on+niin+selvästi+fiksumpia+ja+ystävällisempiä+ihmisiä+kuin+suomalaiset?
28.08.2021 15:41
"Kunnon+varusteet+ja+varjot+maksavat+5000+€,+eikä+lentokonetunnit+ilmaisia+ole."
Lentokoneesta+hyppääminen+ei+maksa+mitään.+Lisäksi+voi+uhata+henkilökuntaa+aseella+ja+vaatia+rahaa+lunnaiksi+lentokentälle.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000980377.html
”D.B.+Cooper”+kaappasi+matkustajakoneen,+sai+200+000+dollarin+lunnaat,+hyppäsi+pimeyteen+–+ja+katosi
27.08.2021 23:29
Raja+on+helppo+ylittää+kauppakeskuksen+sisäkautta.+Koronatestauspisteet+on+kauppakeskuksen+ulkopuolella+josta+virallinen+rajanylitysreitti+kulkee.
Mutta+mitä+väliä?+Minä+olen+nyt+Ruotsissa,+bussilla+matkalla+Luulajaan+jossa+yövyn+hotellissa+ensiyön.+Autoni+myin+romuksi,+ja+kirjoilla+olen+posterestantessa+suomessa.
Yksi+asia+muute+jonka+haluan+kertoa,+täällä+ruotsissa+kukaan+ei+käytä+apinanaamaria,+edes+kaupan+kassoilla+ei+ole+mitään+visiireitä+eikä+maskeja.
Olen+saapunut+korona+propagandalta+vapaaseen+Ruotsin+maahan.+Uskon+myös+että+maa+on+litteä+niin+siellä+suomen,+kuin+täällä+ruotsinkin+puolella+:)
27.08.2021 23:13
"Kunnon+varusteet+ja+varjot+maksavat+5000+€,+eikä+lentokonetunnit+ilmaisia+ole."
Lentokoneesta+hyppääminen+ei+maksa+mitään.+Lisäksi+voi+uhata+henkilökuntaa+aseella+ja+vaatia+rahaa+lunnaiksi+lentokentälle.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000980377.html
”D.B.+Cooper”+kaappasi+matkustajakoneen,+sai+200+000+dollarin+lunnaat,+hyppäsi+pimeyteen+–+ja+katosi
27.08.2021 23:01
Tänään+en+enää++ihmetellyt,+vaan+tunkeuduin+rajan+ylitse+ruotsin+puolelle.+
Kuvauspäivä:+perjantai,+27.08.2021.+Olisin+nyt+karanteenissa+jos+Euroopan+unioni+ja+koronapassi+hihhulit+sais+päättää+mun+elämästä.+
Mutta+eivät+päätä,+niin+minä+oon+missä+lystään.+
En+varmasti+tule+seuraavan+14vrk+karanteenivaatimuksen+aikana+olemaan+yhtäkään+vuorokautta+kokonaan+sisällä+😃
27.08.2021 22:43
Pelaa+blacjjack+korttipeliä+500€+panoksella+ja+viidellä+kädellä.+Panos+siis+2500€/kierros.+3-kertaa+kun+jakaja+voittaa+ja+häviät+niin+olet+päässyt+rahoistasi+eroon.
26.08.2021 21:18
"myös+monet+insinöörit+kannattavat+litteän+maan+mallia.+He+eivät+_koskaan_+suunnittele+siltoja+ja+pitkiä+rautateitä+kaareutuvan+mallin+mukaan.+Laskureiden+mukaan+maan+pitäisi+jo+pisimmillä+rautateillä+kaareutua,+mutta+oikeasti+sitä+ei+tapahdu.
Todistusaineisto+todella+osoittaa+että+maa+on+litteä."
-Itse+työskentelin+kesällä+rakennustyömaalla+muurarin+apulaisena.+Kysyin+muurarilta+ottaako+hän+seinää+muuratessaan+huomioon+maan+kaarevuuden+vain+rakennetaanko+seinä+litteään+ja+suoraan+tasoon?
-Muurari+hymähti+hyväntahtoisesti+kysymykselleni,+ja+sanoi+että+vinoon+muurattua+seinää+ei+rakennustarkastajatkaan+hyväksyisi.
-Eli+maa+on+litteä,+ja+seinätkin+muurataan+litteänmaan+oletuksella+ilman+kaarevuuslaskureita.
26.08.2021 20:16
Miten+selität+painovoiman+olemattomuuden+väitetyssä+pallomaassa?+Esimerkiksi+tehtaan+saasteet+ja+heliumpallot+tippuvat+ylöspäin.+Miksi+väitetty+painovoima+ei+vedä+niitäkin+alaspäin?+Tämähän+oli+yksi+videon+keskeisitä+todisteista+litteästä+maasta.
26.08.2021 20:08
Kuussakäytnien+feikkaaminen+oli+nasalta+todella+typerä+teko.+Lähes+kaikki+uskoivat+tuolloin+avaruuteen+ja+pallomaahan.+Nasa+luuli+että+mikä+tahansa+feikki+uppoaisi+kansalaisiin.
Nevadan+autiomaassa+kuvattiin+yöllä+valonheittimen+läheisyydessä+muutama+suttuinen+videopätkä+jossa+näkyi+taustalla+verhotangoista,+alumiinifoloista+ja+teipistä+ym.+romuista+kyhätyt,+väitetyt+kuuraketit.
Kun+kuuhuijaus+paljastui+niin+monet+alkoivat+tutkia+muutakin+nasan+aineistoa.+Huomattiin+että+pallomaasta+on+olemassa+vain+maalauksia+eikä+mitään+oikeita+todisteita+maan+muodosta+ollut+olemassa.
26.08.2021 19:59
Eiköhän+tämä+video+ole+jo+viimeinen+naula+liitoksissaan+natisevan+palloteorian+arkkuun.+
Maa+on+siis+nyt+todistettu+litteäksi.+Jatkossa+voimme+keskustella+litteänmaan+paksuudesta+ja+taivaankannesta,+ym.+kun+maan+muoto+on+jo+kerran+todistettu+litteäksi.
26.08.2021 19:40
Itse+en+koskaan+matkusta+päiväntasaajan+eteläpuolelle.+Sieltä+on+niin+epäilyttäviä+havaintoja+että+luultavasti+nasa+lahjoo+tai+uhkailee+kaikki+hiljaiseksi+jo+päiväntasaajan+ylityksen+kohdalla.
Siksi+kunnolliset+kuvat+eteläisen+taivaan+tähdistä+puuttuu,+toistaiseksi+olemme+nähneet+sieltä+vain+nasan+tietokoneanimaatioita+tähtien+palloteorian+mukaisista+liikkeistä.+Todelliset+havainnot+puuttuvat.
Voi+myös+olla+että+päiväntasaajan+ylittäessä+menee+jotenkin+hypnoosiin+eikä+kykene+erottamaan+taivaankannesta+heijastuvaa+auringon+sumuista+kuvajaista+oikeasta+auringosta.
26.08.2021 19:36
Lisäsit+siis+paintilla+RT+logon+ja+aseet+kuvaan?+Aika+kehno+tekele+jopa+yle+trollilta.
26.08.2021 19:30
Ylen+uutisointi+alkaa+vaikuttaa+jo+liian+propaganda+vapaalta,+Shanghain+unioni+jätettiin+liian+kauan+huomiotta,+nyt+se+on+ehtinyt+paisua+puolet+maailmasta+kattavaksi+jättiläisunioniksi+jonka+rinnalla+EU+on+pelkkä+kärpäsenpaska.
EUsta+lähti+jo+Britannia.+Lisäksi+Turkki+on+lähentynyt+shanghain+unionia+ja+vastikkeeksi+luvannut+olla+tekenättä+enää+mitään+yhteistyötä+EU.n+kanssa.
EU+hajoaa.+Suomelle+lankeaa+pian+jättilaskut+ja+takaukset+unionin+hajoamisesta.
25.08.2021 23:08
Suomen+keskiaikainen+armeija+luulee,+että+ohjus+täytyy+kuljettaa+F35+hävittäjällä+taivaalle+ennenkuin+ohjuksen+voi+laukaista+:D
Tosiasiassa+sama+ohjus+voidaan+laukaista+paljon+nopeammin+maasta+käsin,+eikä+siihen+tarvita+hävittäjää+missään+vaiheessa.
25.08.2021 23:03
Ehkä+suomen+armeijassa+käytetään+ilotuliteraketteja+jos+olet+niistä+niin+tietoinen?
Venäjän+ohjustukikohdat+karjalan+kannaksella+ja+itäsallassa+ovat+valmiiksi+ladattuna,+ja+valmiit+sylkemään+ohjuksilla+suomen+perunapelloksi.+
Itse+kuolen+mielellään+mukana,+kun+tiedän+että+suomi+aloitti+sodan+propagandalla+ja+venäjä+vain+puolustautuu+shanghain+unionin+ystäviensä+kanssa+suomen+vihamielisyyksiä+vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=St1lbeBkTkc
25.08.2021 22:57
Noin+15%+sen+jälkeen+kun+sekoitin+sekaan+mehukattia.+Ihan+ok+sanoi+naapurin+juoppokin+kun+sitä+kanisterillisen+osti.
25.08.2021 18:04
Oli+talvisodan+alussakin+järkeviä+miehiä,+kuten+arvostamani+Otto-Wille+Kuusinen+joka+pakeni+talvisodan+alussa+venäjälle,+ja+ilmoittautui+suomen+pääministeriksi,+kun+halukkaita+osallistujia+kansandemokratian,+eli+Terijoen+hallitukseen+etsittiin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Otto_Wille_Kuusinen
Terijoen+hallitus+on+vieläkin+suomen+viimeisin+laillinen+hallitus,+terijoen+hallituksen+valtaa+ei+koskaan+kumottu+kansanäänestyksellä.
25.08.2021 18:00
Aiemmin+uskoin+venäläisten+ammuskelleen+itse+keskenään.
Nyt+kun+olen+nähnyt+tekaistun+koronakriisin,+ja+mihin+valehtelun+tasoon+suomalaismediat+yltävät,+uskon+että+suomi+on+hyvinkin+voinut+hyökätä+tykistöllä+ampuen+mainilan+laukaukset,+jotka+muuten+ammuttiin+suomesta+alueelle+joka+ennen+1920+tarton+rauhaa+kuului+kirjasalon+tasavaltaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirjasalon_tasavalta
Suomi+lähti+niin+innolla+1941+saksan+kanssa+hyökkäämään+venäjälle,+että+on+täysin+mahdollista+että+suomalaiset+sotilaat+ampui+myös+tykkitulta+pääesikunnalta+salassa+venäjän+puolelle+kirjasalon+tasavaltaan.
Suomessa+oli+just+ja+just+saatu+sisällissota+päätökseen+tarton+rauhan+aikaan+1920+ja+,+
+rauhansopimukseen+tyytymättömättömät,++kirjasalosta+suomeen+1920+muuttaneet+evakot+on+saattaneet+katkerana+syksyllä+1939+aivan+hyvin+ampua+suomen+tykistöllä+venäjän+puolelle.
25.08.2021 17:57
Kirjoitus+on+kuin+arvostamani+mv-lehden+pääuutinen.+Linkki+vain+johtaa+YLEn+sivuille+mitä+suuresti+hämmästelen.
Ehkä+eliitti+katsoo+voittaneensa,+vastalauseet+ei+enää+hyödytä.
Jos+tekaistun+koronauhan+varjolla+ihmiset+olisi+suostuneet+ulkonaliikkumiskieltoihin,+ym.+on+jatkossa+"Lockdown"+tiloja+helpompi+julistaa+millä+verukkeella+hyvänsä,+kun+on+nähty+että+kansalaiset+alistuu+hallinnon+tahtoon+asiassa.
Vastustajia,+meitä+salaliitoteoreetikkoja+on+liian+vähän.+Lisäksi+meidän+keskuudessa+on+trolleja+jotka+viljelee+eripuraa+meidän+samoin+ajattelevien+salkkareiden+keskuuteen.
25.08.2021 17:45
28 / 31