Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc
Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.
02.04.2023 18:49
Itse äänestin tänään Lapin vaalipiirissä numeroa 87 eli Paavo Väyrynen joka on luvannut valittuaan edistää keskustassa Paasikiven-Kekkosen linjan paluuta keskustan politiikkaan.
Äänestin vaalivilppiä välttääkseni tänään vaalipäivänä ja kysyin uurnan vartijalta erikseen että vartioidaanko ääniuurnaa ääntenlaskuun saakka. Vakuutti että vartioidaan.
Puheemme meni hetkeksi myös ennakkoääniin, kysyin missä ne ovat ja kuka niitä vartioi? Vaalivirkailija ei osannut sanoa, sanoi vartioivansa vain vaalipäivän ääniä.
02.04.2023 17:38
Suomi on jo Euroopan unionin orja kalliine unionin jäsenaksuinee, joten täältä ei ole varaa paljon huudella
21.03.2023 15:59
Kiinan merivoimat on myös harjoitelleet Itämerellä Pietarin ja liittolaisensa Valko-venäjän puolustamista.
Tulee vielä kusiset paikat suomessakin jos korruptoitunut länsi jatkaa sodan lietsomista Ukrainassa.
https://yle.fi/a/3-9729416
21.03.2023 15:53
Miksi sitten itsenäisyyttä halunneen Katalonian presidentti Carles Puigdemont joutuu elämään maanpaossa Belgiassa vaikka Katalonia äänesti oman itsenäisyytensä puolesta?
Venäjällä kunnioitetaan kansanäänestyksiä, siksi ennen itä-ukrainaan kuuluneet donetsk ja lugansk saivat heti tunnustuksen venäjältä itsenäisyytensä puolesta kun olivat järjestäneet kansanäänestyksen ja sitten pyytäneet tunnustusta itsenäisyydestä.
18.03.2023 15:22
Heitän vastapallon. Paljonko EU ja länsitrolleille maksetaan kun yritätte lopettaa venäjä syytöksillä kaiken demokraattisen keskustelun internetissä.
Pohjois-koreakin muuten oli aito demokratia vielä vuonna 1953. Valtio luisui nopeasti diktatuuriksi kun kaikki paha oli rajojen ulkopuolella, kansalaiset uskoi hallinnon propagandaan ja elävät nyt oman aiemmin palvomansa diktaattorin alaisuudessa.
Muistuttaa liiankin hyvin EU presidenttiä Ursula Won Der Leyeniä ja suomen pääministeri Sanna Marinia jonka diktatuuria nyt hetkeksi vaalit tulivat häiritsemään.
16.03.2023 13:37
Miksi pallopäät valtaväestönä ei tee mitään jotta tämä tomaattiviljelijöiden tuet keskellä talvea maksettavat tuet saataisiin loppuaan?
14.03.2023 19:13
Jos joku on kuollut koronaan niin en minä ainakaan xD
Enkä ole ottanut rokotteita ja voin ihan hyvin.
Uusi youtube videokin on tulossa
14.03.2023 18:46
Suomalainen liha on teurasjätettä. Suomalainen säilykeliha esimerkiksi on luokattoman pahaa seassa hyytelöä sekä teurasjätettä. Venäläinen liha on oikeaa aitoa sianlihaa.
14.03.2023 18:44
Trump on myös ilmoittautunut vuoden 2024 jenkkien presidentinvaaleihin.
Mainitsen jenkit siksi, että vuonna 2024 on presidentinvaalit USAn lisäksi myös suomessa ja venäjällä.
Joten mielenkiinnolla odotan tulevaa vuotta ja trumpin paluuta valkoiseen taloon.
Suomessa kuitenkin olen niin oma ääneni menee Paavo Väyryselle joka vastustaa mm. venäjän pakotteita ja kannattaa paasikiven-kekkosen linjan ulkopolitiikkaa.
12.03.2023 17:32
"Kyseessä on salaliitto, johon on lahjottu jokseenkin kaikki lukutaitoiset. "
Minua NASAn on absoluuttisen mahdotonta lahjoa pallomaa salaliiton kannattajaksi. Siksi olen blokannut NASAn sivut kaikissa mahdollisissa sovelluksissa.
Ainut joka tutkii puolueettomasti taivasta on vatikaanivaltio. Hekään eivät uskalla kuitenkaan julkaista puolueetonta tietoa litteästä maasta mutta tietävät itse totuuden.
12.03.2023 13:59
Kheopsin pyramidia ei ole olemassa. Muista pyramideista en osaa sanoa.
12.03.2023 13:54
Täytyy olla täysi taukki jos vielä uskoo maapalloon kaikkien littarien litteämaa todisteiden jälkeen.
12.03.2023 12:59
Ufo hörhöille on oma palstansa. Täällä salaliittoteoria palstalla saa keskustella vain litteästä maasta koska se on totuus jota meiltä yritetään salata.
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/rajatieto/ufot
12.03.2023 12:53
Itse olet rokotteisiin ja pallomaateoriaan uskova totuutta pelkäävä maapallopää!
07.03.2023 17:46
Aloittaja on profeetta koska osasi ennustaa korona rokotteet joita ihmisille rokotettiin vasten tahtoaan että sai koronapassin pääsi ravintolaan baariin, ym.
Minutkin ajettiin baarista aina ulos kun alkoi ilta ja rokottamattomat sai olla baarissa vain kello: 18.00 saakka.
Muistaakseni vain ruokakaupat taisi olla mihin pääsi ilman koronapassia kun koronahihhulointi oli pahimmillaan.
Suunnittelivat jopa ulkona liikkumiskieltoa rokottamattomille keväällä 2021.
Tuliko Venäjä väliin? Vladimir Putin sanoi jo alussa että yhtään venäjän kansalaista ei tulla pakko rokottamaan!
Siksi lännen eliitti provosoi nyt Venäjää kun Putin rakastaa tavan kansalaisia joita USA ja EU elitti vihaa köyhiä kansalaisia.
#slava russia
07.03.2023 17:44
Galileon ja muiden pallomaa harhassa eläneiden luulot ei ole todisteita yhtään mistään.
Vatikaani ja monet tavan tallaajat tiesivät maan olevan litteä jo reilu 500 vuotta sitten.
02.03.2023 21:12
Kiitos uudesta hyvästä ja mielenkiintoisesta litteänmaan artikkelista.
Tietopisteen uudet artikkelit ovat täällä salaliittoteoria palstalla jo käsite jotka artikkelisi todistavat että salaliittoteoriat ja litteämaa on totta!
Teksti on kuitenkin niin pitkä että kommentoin tarkemmin lisää vasta sitten kun olen lukenut blogisi uuden litteämaa artikkelin kokonaan :)
02.03.2023 21:08
Jo videon alussa pallomaa uskovaisia viilataan linssiin. Kuvan pallon näkyvän puolen täyttää pohjois ja eteläamerikka.
Ilmeisesti toisella puolella on merten pallonpuolisko?
En viitsi tuollaista kusetus videota edes katsoa kokonaan.
09.02.2023 22:37
Itse olen sanonut tuon "slava russia" myös ääneen bussissa ukrainalaispakolaisille.
Sana on lähitulevaisuutta hyvin kuvaava koska venäjä ilmoitti siirtävänsä rintamalinjaa ukrainassa länteen koska ukraina sai pidemmälle kantavia aseita.
Ukrainan armeijan tuhoaminen on välttämätöntä donetskin, luganskin, ja ennenkaikkea venäjän oman turvallisuuden takaamiseksi.
06.02.2023 20:09
5 / 31