Delfine

![]()
Aloituksia
256
Kommenttia
738
Harkova vapautettiin natseista ja EU.n oligarkki miljardöödeistä
Nyt Harkova on vapaa äänestämään haluavatko kuulua venäjään. Itse sanon täältä Sveitsin demokraattisesta kansanvallan s18158Donetsk ja Luhansk vapautettu. Seuraavaksi Kiovan vuoro
Ukraina on jo tämän vuorokauden aikana kokonaan puhdistettu jos Venäjä niin haluaa. Seuraavaksi on Suomen ja Baltian ma34156Kemissä ei enää kannata omistaa henkilövaunua.
sen totesin jo syksyllä 2021 kun minua sakotettiin ja poliisit luuli rikkaaaksi kun ajoin autolla. Auto on nyt paalissa,5156Sähkö loppui Ranskassa
Jatkuvia sähkökatkoja ja oppilaat palelevat luokkahuoneissa joiden lämmittämiseen ei riitä energiaa. https://www.ntd.co78152Eduskunnassa keskustellaan koronapassista
Tai itseasiassa perussuomalaiset keskustelee ja kierrättää puheenvuoroja ryhmän sisällä edustajalta toiselle aikaa kulut1148Pyhäjoen ydinvoimalan rakennustyöt jatkuu yhä
Koko ydinvoimalaitos alue joudutaan rakentamaan loppuun reaktoria lukuun ottamatta, johon ei ole valtion rakennuslupaa.14148CQD CQD SOS SOS Korona
Laiva ei uppoa, mutta minä saatan upota. CQD SOS Paskamainen olo korona karanteenissa. Niinkuin ajassa 2.08.00 uppoaval2147Brittimedia halveksuu korruptoitunutta EU.n parlamenttia
Britit poistuivat unionista ns. "kreivin aikaan" ennen koronakriisiä ja elvytyspaketteja ja britannia sijoittaa nyt koto5145Ilves vs Kärpät
Voitot 3-3, jatkoaikaa pelataan ratkaisevassa ottelussa 1-1 tasatilanteessa. Exäni on kova Ilves fani, joten toivon Kär21143Pallopää George Soros haluaa "lyödä Putinin"
Jo paljastui miksi media ja lahjotut päättäjämme ovat uhmakkaasti haastaneet riitaa venäjälle jo reilu kymmenen vuoden a4143Mitä ajattelette 5G salaliittoteoriasta?
Itse hankin uusimman mahdollisen 4G puhelimen enkä tule ottamaan 5G puhelinta koskaan käyttöön Kaikki latautuu riittäv12142Sähkön tuotannon tehoreserviä, ainakin hiilivoimalat otettava heti käyttöön
Meri-porin vuonna 1994 valmistunut hiilivoimalaitos on suomen uusin hiilivoimala, ja seisoo tällä hetkellä tyhjäntpantti5141Venäjän laivasto harjoittelee Etelä-Kiinan merellä
Kiinan shanghain unionin turvallisuus ja solidaarisuus lausekkeen nojalla Kiina on kutsunut Venäjän laivaston osallistum11140Miksi euroopassa vihataan demokratiaa?
Itse ihmettelen miksei demokratia saa jalansijaa euroopassa? Huolimatta siitä että venäjä on näyttänyt euroopalle esime1137Suomen dca jäsenyys oli virhe
Ymmärrän joten kuten suomen Nato jäsenyyden. Mutta mitä järkeä oli lahjoittaa suomen itsenäisyys dca sopimuksella Yhdysv3137Suuri nollaus ja uusi talousjärjestelmä on tulossa
Suuri nollaus ei ole enää salaliittoteoria vaan tosiasia jota suomenkin päättäjät ajavat. Koska ihmiset on suostuneet ot3136Mistä voisin saada koronatartunnan itselleni?
En ole onnistunut koko korona-aikana saamaan tartuntaa vaikken ole kertaakaan käyttänyt maskia enkä käsidesiä. Ehkä immu45136V*ttumainen krapula
Vielä pitää pari tuntia kärsiä ennenkuin pääsee kauppaan ostamaan lisää kaljaa. Miksi kaljan myynti aloitetaan vasta ke17136Voiko Aurinko kiertää kehää taivaankannen yläpuolella?
Näin YouTubessa videon missä litteänmaan kartan ylle laitettiin kupu joka sisälsi vettä. Kuvun yläpuolella kiertävä aur6133Venezuelan presidentti Maduro onnitteli Putinia
Venezuelan presidentti tunnusti itäukrainan kansantasavallat ja onnitteli Putinia hyvästä sotamenestyksestä Ukrainassa.14132