Delfine

![]()
Aloituksia
270
Kommenttia
790
Sanna Marin lähti syrjäyttämänsä Antti Rinteen sijaan edustamaan suomea USA.han
Toimittajat ja poliitikot kokoontuu Bilderberg kokouksessa. Kansa äänesti Antti Rinteen pääministeriksi 209 jonka lehdis5185Sairastuin kuumetautiin
Mahdollisesti korona? Mietin pitäisinkö taudin omana tietonani ja jatkan normielämää vai kävisinkö koronatestissä, joutu19182Suomen dca jäsenyys oli virhe
Ymmärrän joten kuten suomen Nato jäsenyyden. Mutta mitä järkeä oli lahjoittaa suomen itsenäisyys dca sopimuksella Yhdysv3182Pallopäät: lähtölaskenta kuuhun
Pallopäät väittävät nyt matkustavansa kuuta kiertävälle radalle. Mitä tähän sanoo lättäpäät? https://www.is.fi/ulkomaat9182Olen valaistunut maatietoiseksi jo vuonna 2018
Monia littapäitä on tänä aikana luopunut maatietoisuudesta. Toisaalta uusia pallo päitä on kääntynyt flättäreiksi. Kävin10180Halla-ahosta sisäministeri?
Jussi on nettikirjoittelussaan arvostellut useampaa sisäministeriä ja antanut selvästi ymmärtää että hoitaisi homman its1178Lokki jutteli minulle
Uskon toki litteäänmaahan, mutta tässä kanavallani on aiheena luonnossa liikkuminen. Tässä paikallinen lokki vastaa "lit1177Harkova vapautettiin natseista ja EU.n oligarkki miljardöödeistä
Nyt Harkova on vapaa äänestämään haluavatko kuulua venäjään. Itse sanon täältä Sveitsin demokraattisesta kansanvallan s18176Donetsk ja Luhansk vapautettu. Seuraavaksi Kiovan vuoro
Ukraina on jo tämän vuorokauden aikana kokonaan puhdistettu jos Venäjä niin haluaa. Seuraavaksi on Suomen ja Baltian ma34175Katkaiseeko Venäjä huomenna kaasun suomelta?
Jos katkaisee niin tuleeko seuraavaksi/ samalla ohjusiskut sähkön muuntaja-asemille ja suomi pimenee? Jos kaasu virtaa v20175Australiassa talvi kiristää otettaan
Australiassa talvi kiristää otettaan. Etelämantereella jopa -70´c pakkasia -Mitä tähän sanoo ilmastyonmuutosta palvova8174Taiwan lahjoitti rahaa Ukrainalle
Kiina tuomitsee ja syyttää Taiwania poliittisesta provosoinnista. https://www.ntd.com/china-criticizes-taiwan-over-aid-2172Maapallopäiden yleisin valhe:
-Tämähän on täyttä huuhaata. Täysin omin silmin havaittavissa on taivaan tähtien liikettä tutkimalla helppo havaita että10171Kemissä ei enää kannata omistaa henkilövaunua.
sen totesin jo syksyllä 2021 kun minua sakotettiin ja poliisit luuli rikkaaaksi kun ajoin autolla. Auto on nyt paalissa,5169CQD CQD SOS SOS Korona
Laiva ei uppoa, mutta minä saatan upota. CQD SOS Paskamainen olo korona karanteenissa. Niinkuin ajassa 2.08.00 uppoaval2167Sähkö loppui Ranskassa
Jatkuvia sähkökatkoja ja oppilaat palelevat luokkahuoneissa joiden lämmittämiseen ei riitä energiaa. https://www.ntd.co78165Brittimedia halveksuu korruptoitunutta EU.n parlamenttia
Britit poistuivat unionista ns. "kreivin aikaan" ennen koronakriisiä ja elvytyspaketteja ja britannia sijoittaa nyt koto5161Venezuelan presidentti Maduro onnitteli Putinia
Venezuelan presidentti tunnusti itäukrainan kansantasavallat ja onnitteli Putinia hyvästä sotamenestyksestä Ukrainassa.14160Pyhäjoen ydinvoimalan rakennustyöt jatkuu yhä
Koko ydinvoimalaitos alue joudutaan rakentamaan loppuun reaktoria lukuun ottamatta, johon ei ole valtion rakennuslupaa.14159Pallopää George Soros haluaa "lyödä Putinin"
Jo paljastui miksi media ja lahjotut päättäjämme ovat uhmakkaasti haastaneet riitaa venäjälle jo reilu kymmenen vuoden a4158