sen totesin jo syksyllä 2021 kun minua sakotettiin ja poliisit luuli rikkaaaksi kun ajoin autolla. Auto on nyt paalissa, kemin romu oy, ja ei kulu enää bensiiniä!
https://www.youtube.com/watch?v=jDdZUf11CQo
Kemissä ei enää kannata omistaa henkilövaunua.
5
92
Vastaukset
Kemin romu oy ostaa onneksi asiallisella hinnalla nämä katsastamattomat romuautot, romumetallin hinnalla tosin vaan..
- Anonyymi
Myitkö romun hinnalla?
- Anonyymi
Laitappa uudestaan se kuvaamasi video Kemin kultuurikeskukselta (kirjasto) missä syyttelit naista joka oli koiran kanssa sisällä.
Menikö asia oikeuteen?
- Anonyymi
Pösilöä tämäki ko Suomi yrittää ja pakottaa ihmisiä luopumaan ajokuntosista autoista katsastusvainoamisen yms.perusteella. Samaan aikaan maailma pyörähti uuteen itä-länsi asentoon ja VW pysäyttänyt jo 2 sähköautotehasta Venäjän takia, kai saksan pojilla tökkii raaka-ainehankinta kohta. Ihmiset panee pois toimivia autoja samaan aikaan ko uusien teko tökkii. Mie en anna omaa romua pois, katinkin hinta on kohta sama ko koko auton ko raaka-ainemetallit vielä nousee tästä.
- Anonyymi
Minä on vaunu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066