Sinkut palsta on tylsä palsta

Anonyymi-ap

Miksi olette niin tylsiä. Ei mitään hyviä keskusteluja viikkoon.

54

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jalkapallon MM kisat menossa. Ei porukka ehdi palstailla.

    • Mitäpä jos tekaisit ihan omin pikku kätösin jonkin mielenkiintoisen aloituksen? Se on vähän paha tulla narisemaan ettei joku toinen palvele sinua...

      • Anonyymi

        Mikset ite keksi hyviä aloituksia? Valitat vain aloittajan mielipiteestä ja vänkäät, että hänen pitäisi keksiä mielenkiintoisia aloituksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ite keksi hyviä aloituksia? Valitat vain aloittajan mielipiteestä ja vänkäät, että hänen pitäisi keksiä mielenkiintoisia aloituksia.

        Mä teen solkenaan aloituksia ja keskustelu käy kiivaana, niin laitapa pikkuinen suuta soukemmalle.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mä teen solkenaan aloituksia ja keskustelu käy kiivaana, niin laitapa pikkuinen suuta soukemmalle.

        Hahhaahhaaa🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mä teen solkenaan aloituksia ja keskustelu käy kiivaana, niin laitapa pikkuinen suuta soukemmalle.

        Mutta jännä on tuo sun komenteluhalusi: tee sitä, ole näin, ajattele noin.... Olet oikea komeljantteri. Ei jatkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jännä on tuo sun komenteluhalusi: tee sitä, ole näin, ajattele noin.... Olet oikea komeljantteri. Ei jatkoon.

        Aloitekyvyttömiä teinejä komentelen juuri niin paljon kuin huvittaa, koska vain teinit ruikuttaa että asiat on persiillään, mutta eivät ole itse valmiita tekemään asioille mitään.


    • Anonyymi

      Eiväthän he olisi muunlaisina enääääääää jämiä .

    • Anonyymi

      Johtuisiko siitä että ainakaan minun tekemät avaukset eivät näytä tulevan julkaistuksi.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        No eivät minunkaan. Täällä saa vaan tietyt ihmiset keskustella. Osa blokataan pois.

        On varmaan ihan uusi linjaus nyt täällä, että se ja se eivät saa kirjoittaa aloituksia.

        Se on sitten ciao!


      • Sun pitää harmis tehdä se aloitus ja kun olet sen julkaissut, niin menet heti itse kommentoimaan sitä, niin sitten se tulee näkyville. Ihmevika, mutta S24:llä on tottunut kaikkeen...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sun pitää harmis tehdä se aloitus ja kun olet sen julkaissut, niin menet heti itse kommentoimaan sitä, niin sitten se tulee näkyville. Ihmevika, mutta S24:llä on tottunut kaikkeen...

        Ei se ole vika. Aloitukset poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät minunkaan. Täällä saa vaan tietyt ihmiset keskustella. Osa blokataan pois.

        On varmaan ihan uusi linjaus nyt täällä, että se ja se eivät saa kirjoittaa aloituksia.

        Se on sitten ciao!

        Niin taitaa olla joo, ja kun ei mitään sellaista ole edes mistä luulisi kenenkään loukkaantuvan. juuri laitoin hesan rabintoloiden huonosta tasosta niin eipä tullut lävitse.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sun pitää harmis tehdä se aloitus ja kun olet sen julkaissut, niin menet heti itse kommentoimaan sitä, niin sitten se tulee näkyville. Ihmevika, mutta S24:llä on tottunut kaikkeen...

        Mutta kun ei tule edes näkyviin niin ei voi kommentoida olematonta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taitaa olla joo, ja kun ei mitään sellaista ole edes mistä luulisi kenenkään loukkaantuvan. juuri laitoin hesan rabintoloiden huonosta tasosta niin eipä tullut lävitse.

        -harmiseikirj-

        Olet liian Putin-mielinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei tule edes näkyviin niin ei voi kommentoida olematonta.

        -harmiseikirj-

        Siis sillä hetkellä kun painat sitä uuden aloituksen alla olevaa Lähetä-nappia, niin eikä se avaa sulle näkyviin sitä sun uutta aloitusta ollenkaan? Jos avaa, niin siinä näkymässä kommentoit, muuten aloituksesi katoaa bittihelvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taitaa olla joo, ja kun ei mitään sellaista ole edes mistä luulisi kenenkään loukkaantuvan. juuri laitoin hesan rabintoloiden huonosta tasosta niin eipä tullut lävitse.

        -harmiseikirj-

        Minä laitoin Venäjän aktiivisesta tulivuoresta, niin eipä tullut.

        Ja nykyajan hiihtosukista.

        Ei mitään loukkaavaa!

        Että joo.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siis sillä hetkellä kun painat sitä uuden aloituksen alla olevaa Lähetä-nappia, niin eikä se avaa sulle näkyviin sitä sun uutta aloitusta ollenkaan? Jos avaa, niin siinä näkymässä kommentoit, muuten aloituksesi katoaa bittihelvettiin.

        Taisi se ilmoittaa että on lähetetty onnistuneesti mutta ei sitten näykään ollenkaan viesteissä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian Putin-mielinen.

        Esim. minun Venäjän tulivuori-aloituksessa ei puhuttu h…tiäkään Putinista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian Putin-mielinen.

        Ei ollut putinin kokista se avaus vaan ihan stadin kokeista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei tule edes näkyviin niin ei voi kommentoida olematonta.

        -harmiseikirj-

        Eikä täällä saa kirjoittaa mitään hauskaakaan. Heti lähtee niin ettei näykään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisi se ilmoittaa että on lähetetty onnistuneesti mutta ei sitten näykään ollenkaan viesteissä.

        -harmiseikirj-

        Kun mulla se avaa sen uuden aloituksen ruudulle kun olen painanut Lähetä. Se sanoo myös, että lähetetty onnistuneesti. Mutta se pitää siinä samassa käydä kommentoimassa, muuten ei toimi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siis sillä hetkellä kun painat sitä uuden aloituksen alla olevaa Lähetä-nappia, niin eikä se avaa sulle näkyviin sitä sun uutta aloitusta ollenkaan? Jos avaa, niin siinä näkymässä kommentoit, muuten aloituksesi katoaa bittihelvettiin.

        Mitään ei näy! Nyt meni hermo!

        Korjaa sitten jos tämä roskalaatikko on rikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut putinin kokista se avaus vaan ihan stadin kokeista.

        -harmiseikirj-

        :D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei näy! Nyt meni hermo!

        Korjaa sitten jos tämä roskalaatikko on rikki!

        Tuonne vaan purkautumaan:
        https://www.suomi24.fi/palaute


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä lähen lenkille!

        Se on hyvä tapa tuulettaa kuuppaa ja purkaa aggressiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä täällä saa kirjoittaa mitään hauskaakaan. Heti lähtee niin ettei näykään.

        Pitänee olla sateenkaarihenkinen tosikko jotta ylläpito hyväksyy.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitänee olla sateenkaarihenkinen tosikko jotta ylläpito hyväksyy.

        -harmiseikirj-

        Ilmeisesti. Ja kyllähän täällä tiedetään, että ketkä eivät siihen jengiin kuulu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se on hyvä tapa tuulettaa kuuppaa ja purkaa aggressiota.

        Sillä välin sinä korjaat palstan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kun mulla se avaa sen uuden aloituksen ruudulle kun olen painanut Lähetä. Se sanoo myös, että lähetetty onnistuneesti. Mutta se pitää siinä samassa käydä kommentoimassa, muuten ei toimi.

        Mutta eihän kukaan tiedä, että aloitusta on tehty kun se ei näy, niin miten ihmeessä olemattomaan kommentoi.

        Ja mitä järkeä siinä olisi, että itse heti sitä kommentoi vaikka ei olisi mitään kommentoitavaakaan ja toiseksi, niin on tehty, ja sittenkään ei mitään näy vaikka pakittaa takaisin, saa aloituksen lähetys-tilassa auki ja laittaa testiviestin, niin eipä vaan tule.

        Onko tämä palsta joku sudoku nykyään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän kukaan tiedä, että aloitusta on tehty kun se ei näy, niin miten ihmeessä olemattomaan kommentoi.

        Ja mitä järkeä siinä olisi, että itse heti sitä kommentoi vaikka ei olisi mitään kommentoitavaakaan ja toiseksi, niin on tehty, ja sittenkään ei mitään näy vaikka pakittaa takaisin, saa aloituksen lähetys-tilassa auki ja laittaa testiviestin, niin eipä vaan tule.

        Onko tämä palsta joku sudoku nykyään.

        Aiemmin kuvaamani toimintatapa toimii itselläni ja monella muulla aivan täydellisesti, myös anonyymeillä.


      • Anonyymi

        Ja olipa hyvä saada tietää tämä, koska kyllähän tässä ovat muutkin ihmetelleet. Kiitos infosta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aiemmin kuvaamani toimintatapa toimii itselläni ja monella muulla aivan täydellisesti, myös anonyymeillä.

        Jaa mutta ei täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mutta ei täällä.

        Käytätkö palstaa miten, läppärillä vai kännykällä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Käytätkö palstaa miten, läppärillä vai kännykällä?

        Kaikilla tavoin. Mene nyt vaan korjaamaan sitä. Tai kysy apua muilta koodareilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla tavoin. Mene nyt vaan korjaamaan sitä. Tai kysy apua muilta koodareilta.

        Kitisin jo viikonloppuna tästä ylläpidolle, hetki sitten laitoin uuden narinan. Ja muuta ei voi, kun en ole jaksanut hakkeroida S24:ää vielä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sun pitää harmis tehdä se aloitus ja kun olet sen julkaissut, niin menet heti itse kommentoimaan sitä, niin sitten se tulee näkyville. Ihmevika, mutta S24:llä on tottunut kaikkeen...

        Mulla toimi ja tein testin ku aloitin joulusta puhumisen. Moneen kuukauteen en oo käynnyt täällä. On vaan se ihmeellistä että että suommi 24 ei toimi


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Mulla toimi ja tein testin ku aloitin joulusta puhumisen. Moneen kuukauteen en oo käynnyt täällä. On vaan se ihmeellistä että että suommi 24 ei toimi

        Jep, hyvin se toimii. Pikemminkin ihme, jos s24 toimii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taitaa olla joo, ja kun ei mitään sellaista ole edes mistä luulisi kenenkään loukkaantuvan. juuri laitoin hesan rabintoloiden huonosta tasosta niin eipä tullut lävitse.

        -harmiseikirj-

        Linkillä ja pelkällä kopioinnilla ei pitkälle pötkitä. Pitäis olla omaa ajatusta edes nimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkillä ja pelkällä kopioinnilla ei pitkälle pötkitä. Pitäis olla omaa ajatusta edes nimeksi.

        Kuka sanoo ettei siinä ollut? mainitsin kyllä miten kokki maireasti hymyillen nöyryyttää stadilaisia syöttämämällä niille mikrossa lämmitettyä mikrobipitoista ruokaa, asiakkaat tyytyväisenä maksaa ja tippaa.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      tuollainrn voi tuntus tyttöjenkin mielesytä aika hassulle jos katsoo vaikka tv:stä jonkun jännän jutun ja sitten menee nukkkumaan itse pehmoiseen petiin

    • Anonyymi

      voi yimyis hsddiöör jod joku lämpimä peti odottas nukkumsasn mrmrmidyä

      • Kaikki fiksummatkin viestit poistuu, ja tämmöinen roska saa jäädä... Ja kaikenlainen ilkeily ja vttuilu. Perus suoli24sta.


    • Anonyymi

      hyvä jo joku lämmin sänky odottaa ja kutsuu että tule4 jo nukkumssn

    • Itse en oo moneen kuukauteen käynnyt palstalla ja siks myöskään en oo tehny aloituksia

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Ainakin ennen vanhaan homma toimi niin ettei tekemäni uusi aihe tullut heti näkyviin. Kun odotteli muutaman minuutin, niin sitten viimein näkyi muiden joukossa. En sitten tiedä että onko palsta kustu jotenkin uusilla päivityksillä.

      • Anonyymi

        Voin kertoa, että tämä aloituksen näkymättömyys-ongelma on ollut pitkään.

        Luulin se todellakin olevan kiusantekoa jo.

        Hyvä jos nyt huomaatte, että viritykset eivät toimi. Ehkä on mennyt vikaan jo syksyn päivityksissä?


    • Anonyymi

      Habbokin on tylsä.

    • Anonyymi

      minun mielestäni tuntuu hassulle tuollainen ajatuskin jos on joku pehmoinen peit6to jas peti mennä sellaiseeen nukkumaan

    • Anonyymi

      Tylsyydestä en tiedä, mutta ainakin se on TYHMÄ palsta, kun aloitukset ilmestyvät näkyviin vasta kun niitä on kommentoinut.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Ei täällä riemusta kiljahdella, kun näkee monien keskustelunavausten otsikot. Samat mietteen pyörii monen keskustelun avaajan päässä ja lähinnä ne ovat parisuhde ja seksi. Ei siinä mitään, jos ne pyörivät välillä päässä, mutta kyllä aloituksia voisi tehdä vähän monipuolisemmistakin aiheista. Maailma on täynnä asioita, joista kirjoittaa ja aiheiden kirjo ääretön kuin avaruus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      2970
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2355
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      46
      2274
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1596
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1370
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1365
    7. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      31
      1325
    8. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      256
      1318
    9. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      12
      1290
    10. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1233
    Aihe