Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

1681

1. Hei+Demeter.Tämä+minun+asenteeni+on+ulkopuolisen+kirjoittajan.+Koko+tämä+kirjoittajayhteisö,+joka+palstalla+nyt+on,+tuli+kertaheitolla+tänne,+kun++meitä+oli+paikalla+neljä+ikivanhaa.+Nyt+kaksi+on+lopullisesti+lähtenyt,+ja+se+kolmas+empii+osallistumistaan.+Luulen,+että+hän+pahastui+viimeisimpään+kirjoitteluun+saamastaan++vastauksesta.Minulla+ei+ole+ollut+kirjoittajista+mitään+ennakkokäsitystä.+Kenenkään+kanssa+en+halua+olla+epäsovussa.+Olen+kiitollinen+kun+jaksat+minua+tukea.+Kukaan+palstan+vakikirjoittajista+ei+ole+minulle+pahaa+sanaa+sanonut,+kiitos+siitä.+Minä+suren+pois+lähteneitä.+Ehkä+he+vielä+toipuvat.Totta+kai+minä+ärsyynnyn+sananvaihdosta,+joka+ei+ole+mukavaa+luettavaa+kenellekään.+Jotkut+purkavat+pahaa+oloaan+tänne,+ja+ymmärrän,+että+kohteena+oleva+palstalainen+kimmastuu+ja+vastaa.+Sekaannun+joskus+johonkin+sananvaihtoon.++Jonkun+kerran+ihan+sen+vuoksi+vain,+että+mitään+muuta+keskustelun+aihetta+ei+palstalla+ole.+Voiko+minua+siitä+syyttää?Minulla+on+joskus+täysi+työ+hillitä+itseäni,+etten+kirjoittaisi+teräväsanaista+vuodatusta.+Ihan+turhaahan+se+olisi!Soromnoo+sano+ruottalainen,+eli++tamperelaisittain:+ei+nyt+tehrä+siitä+numeroo.
  2. Miten+suosimalla?
  3. On+olemassa+pasianssi,+jolla+on+kuvaava+nimi+"Idiootti".+Siinä+kortit+ladotaan+neljään+pinoon+pöydälle+ja+kerätään+taas+pois+oikealta+vasemmalle,+jaetaan+sekoittamatta++uudelleen,+kerätään+pois,+ja+jos+jossakin+vaiheessa+joka+pinoon+jää+sama+numero+päällimmäiseksi,+ne+saa+poistaa,+ja+taas+jatketaan.+Peli+voi+viedä+monta+päivää,+minkä+totesin,+kun+kesämökillä+sitä+pelasin+iltakaudet+ennen+televisioaikaa.++:))