Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

73

Kommenttia

7450

1. Ai turusta. Teillähän on se akatemiatalo ja turun linna. Ennen oli raunistulan siilotkin. Ne oli tosi hienot kohteet, ihan turun linnaan verrattavat, mutta sehän purettiin. Tuli se paine niin kovaksi, sen jälkeen kun se pikkupoila putos sieltä katolta. Ikävä juttu tietenkin, mutta aina pitää huomata, ettei talot itsessään ketään tapa, vertaa vaikka liikenteeseen.

Mä oon sua yli 10 vuotta vanhempi, enkä mäkään oo seurustellu. En nää siinä mitään ongelmaa. Eikä missään maksullisissa kannata käydä. Tauteja voi tulla. Ite en oo ikinä käyny, vaikkei se rahasta kiinni oo. Nelikymppisenä ne mahdollisuudet muutenkin vähenee. Hiukset ohenee ja tulee silmälasit. Ne on aika hankala esim suudellessa. Vaikka en tietenkään tiedä, kun en oo koskaan pussannu.

Kannattaa keskittyä muihin hommiin. Ite oon kuvannu paljon. Jo 15 vuotiaana alotin. (Olinhan sillon jo "epäsuosiossa"), ja nyt on aika paljon materiaalia kasassa. Niistä pikkuhiljaa aattelin koostaa kirjaa. Jää jotakin jälkipolville, kun ei omia lapsia siis tietenkään voinut tulla. Ja sitten jid muuten ei tykkäyksiä tule, niin noista kuvista kyllä tulee ja muutakin yhteyden ottoo. Että sun kannattas vaan löytää joku vastaava juttu. Kuvaaminen oli mulla, mutta jokaisella on eri ja se pitää ite löytää. Ja näköjään tossa alemmassa kommentissa kerroitkin, että sulla jo on. Niistä voi kehitellä just jotain laajempaakin.
  2. No samaahan mäkin oon teille sanonu ettei suomeen enää investoida. Nalle just kertoo siinä, kuinka paljon suomeen investoitiin 80 ja 90 lopulla paljon. Ja verotus on liian korkea. Ja Vanhasen hallitus sen verotuksen muutti huonoon suuntaan. Ja samaa puhu myös että nyt on ollu 18 vuotta lama, kun 90 luvulla se kesti kolme vuotta.