Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

71

Kommenttia

7262

1. Rajoite? En nyt oikein keksi, mikä mulla ois? Disse se jotain mulle höpisi, kai se joskus kännipäissään? Mutta useinhan kännissä tulee totuus sanottua. Oli jotenkin pettynyt kun en keskustellut. Mutta ton otin yhessä toisessa ketjussa esiin. Kun tänne kirjoittaa joskus yhden ja sitten toisen, niin ei pääse muodostuu sellasia pitkiä keskusteluita.

Viitaten taas tohon yksityisyyskeskusteluun, niin ei tolleen sinkkuutta voi kysyä, sehän on nyt yksityisistä asioista yksityisin. Ammattiakin kysyn hiukan varoen kaarrellen. Mutta se mua hirveesti kiinnosta mitä ihmiset tekee työkseen.
  2. Juu, monen näköistä teoriaa.

1. Ei pariudu, ei synny
    2. Pariutuu muttei synny
    3. Pääasiassa vain naiset pariutuu

Mutta eikös vielä oo se mahdollisuus, että nainen tekee niin ku yksin lapsen. Miehellehän toi ei luonnollisesti oo mahdollista.