Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

92

Kommenttia

9099

  1. Jaa, jännä juttu, että ne itekseen vaan kuvas. Oliko ne jotain go pro kameroita?

    Haapasalollakin oli muuten yks kohtaus, jossa se siellä venäjällä jotakin kokkas. Ja sillä oli kaks kuvaajaa, no se vaki ossi tietenki ja sitten apukuvaaja. Niin siinä kuvakulma vaihteli tietysti niiden välillä. Mutta sitten välillä olikin joku korkeelle asetettu go pro, joka siis kuvas koko tilanteen. Jossa näky siis haapasalo ja ne molemmat kuvaajat. Näissä haapasalon kuvauksissahaan ei ees yritetty peitellä noita kuvaajia, vaan olivat kuin osa sitä editystä.