Ei ole näkynyt pitkään aikaan palstalla.
Todellavaikeeta
Tietääkö kukaan, mitä Disselle kuuluu?
23
169
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Kyllä hän täällä aina välillä pyörähtää. Ei siitä kovin kauaa ole, kun hänen kanssaan itsekin kirjoittelin.
- Anonyymi00002
Joo kyllä niitä vanhoja hyviä aikoja aina muistelee varsinkin siinä lähes 10 vuotta sitten, kun kirjoitteli paljonkin. Disse on ilman muuta yksiä palstan parhaimpia kirjoittajia, vaikka en aina ole samaa mieltä kaikesta hänen kanssaan.
Todellavaikeeta - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo kyllä niitä vanhoja hyviä aikoja aina muistelee varsinkin siinä lähes 10 vuotta sitten, kun kirjoitteli paljonkin. Disse on ilman muuta yksiä palstan parhaimpia kirjoittajia, vaikka en aina ole samaa mieltä kaikesta hänen kanssaan.
TodellavaikeetaEn tiedä kuinka usein hän täällä pyörii, mutta kyllä mä hänet ainakin tässä nyt viimeaikoina olen montakin kertaa täällä nähnyt.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä kuinka usein hän täällä pyörii, mutta kyllä mä hänet ainakin tässä nyt viimeaikoina olen montakin kertaa täällä nähnyt.
Voi olla väärässäkin, mutta tuli ensimmäisenä tunne, että olisin hänet vastikään jostain sinunkin ketjustasi bongannut.
- Anonyymi00005
Lupasi vastata mun treffi-ilmoitukseen, mutta eipä ole postia kuulunut. 🫥
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lupasi vastata mun treffi-ilmoitukseen, mutta eipä ole postia kuulunut. 🫥
Dissehän oli melkein aina rekisteröitynyt kirjoittaja. Oliko hänellä sähköposti käytössä, siis Suomi24 sähköposti. Vai onko täällä vielä sitä olemassa?
Todellavaikeeta - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä kuinka usein hän täällä pyörii, mutta kyllä mä hänet ainakin tässä nyt viimeaikoina olen montakin kertaa täällä nähnyt.
Rekisteröityneellä nimimerkillä? Tämä on Dissen viimeinen kommentti ainakin sillä vanhalla rekisteröityneellä nimimerkillä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18790861/vastausviestit-eivat-nay-vellikellon-alla--palsta-temppuilee-taas-#comment-133506522
Tietysti, jos Disse on tehnyt jonkun uuden tai kirjoittelee "anonyymina".
Todellavaikeeta Anonyymi00007 kirjoitti:
Rekisteröityneellä nimimerkillä? Tämä on Dissen viimeinen kommentti ainakin sillä vanhalla rekisteröityneellä nimimerkillä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18790861/vastausviestit-eivat-nay-vellikellon-alla--palsta-temppuilee-taas-#comment-133506522
Tietysti, jos Disse on tehnyt jonkun uuden tai kirjoittelee "anonyymina".
TodellavaikeetaEI OO EI!
Mäkin oon häntä kaipaillu useempaa otteeseenki. Ja usein on muutki kirjoittelijat toiveeseen yhtyneet. Ja just tähän kommenttiin sillon viittasinki. Tuli sellanen tunne tän jälkeen, että Disse on rikkonu kaikki tietokoneensa ja puhelimensa, eikä tänne voi enää osallistua.- Anonyymi00011
JeroP kirjoitti:
EI OO EI!
Mäkin oon häntä kaipaillu useempaa otteeseenki. Ja usein on muutki kirjoittelijat toiveeseen yhtyneet. Ja just tähän kommenttiin sillon viittasinki. Tuli sellanen tunne tän jälkeen, että Disse on rikkonu kaikki tietokoneensa ja puhelimensa, eikä tänne voi enää osallistua.Joo kyllä palstalla on kieltämättä vähän yksinäisempi olo ilman Disseä. En tarkoita, että tämä olisi vihjailu jotenkin homoseksuaalisuuteen. Jos palstalla on hyviä kirjoittajia myös hetero miehiä, ne ovat erittäin toivottuja ja toivoisin, että pysyisivätkin mahdollisimman pitkää palstalla. Itse hetero miehenä mielellään kirjoittelen myös toisten hetero miesten kanssa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00014
JeroP kirjoitti:
EI OO EI!
Mäkin oon häntä kaipaillu useempaa otteeseenki. Ja usein on muutki kirjoittelijat toiveeseen yhtyneet. Ja just tähän kommenttiin sillon viittasinki. Tuli sellanen tunne tän jälkeen, että Disse on rikkonu kaikki tietokoneensa ja puhelimensa, eikä tänne voi enää osallistua.Olen myös kaivannut Disseä.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo kyllä palstalla on kieltämättä vähän yksinäisempi olo ilman Disseä. En tarkoita, että tämä olisi vihjailu jotenkin homoseksuaalisuuteen. Jos palstalla on hyviä kirjoittajia myös hetero miehiä, ne ovat erittäin toivottuja ja toivoisin, että pysyisivätkin mahdollisimman pitkää palstalla. Itse hetero miehenä mielellään kirjoittelen myös toisten hetero miesten kanssa.
Todellavaikeeta"En tarkoita, että tämä olisi vihjailu jotenkin homoseksuaalisuuteen."
Suoraan sanottuna mulle ei tosta sun edellisestä kommentista edes tullut mikään tommoinen mieleen? Välillä vedät mutkia vähän liian suoraksi, kuten oletuksen että jos mainitset "Joo kyllä palstalla on kieltämättä vähän yksinäisempi olo ilman Disseä" niin ihmiset luulisivat heti homoksi. Mutta ehkä tää Suomen ilmapiiri antaa joskus sellaisen vaikutelman tai "pelon", kun täällä luullaan ettei mies voi muka edes kaveriaan halata olematta "homo"... Me naisethan ollaan niin tehty jo vuosikymmenet, ja Ranskassa miehetkin tavatessaan sekä halaavat että antavat kolme poskisuudelmaa toisilleen - eivätkä ole kaikki homoja...
Disukka tulee ja menee. Anona kirjoitellut jo jonninaikaa.
- Anonyymi00008
Joo, hyvä tosiaan, jos vielä joskus kirjoittelee. Ei toivoisi, että hyvät kirjoittajat häviäisi palstalta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo, hyvä tosiaan, jos vielä joskus kirjoittelee. Ei toivoisi, että hyvät kirjoittajat häviäisi palstalta.
TodellavaikeetaSinäkin pitkästä aikaa kommentoit minun aloituksiin. Mitäs sinulle kuuluu, kirjoittelet edelleen säännöllisesti? Mä muistaisin, että joskus keskustelimme vähän enemmänkin.
Todellavaikeeta Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinäkin pitkästä aikaa kommentoit minun aloituksiin. Mitäs sinulle kuuluu, kirjoittelet edelleen säännöllisesti? Mä muistaisin, että joskus keskustelimme vähän enemmänkin.
TodellavaikeetaOlen ollut todella vähän palstalla, ei ole kerennyt kyin piipahtelemaan.
Juu .. kyllähän meillä juttua oli enemmänkin aikanaan.
Nyt tuntuu siltä, että moni on palstalta tauolla tai poistumassa kokonaan.- Anonyymi00012
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen ollut todella vähän palstalla, ei ole kerennyt kyin piipahtelemaan.
Juu .. kyllähän meillä juttua oli enemmänkin aikanaan.
Nyt tuntuu siltä, että moni on palstalta tauolla tai poistumassa kokonaan.Jep, kyllä on heti palstalla yksinäisempi olo, kun huomaa joidenkin kirjoittajien hävinneen pahimmassa tapauksessa kokonaan, ainakin, jos ovat hyviä kirjoittajia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jep, kyllä on heti palstalla yksinäisempi olo, kun huomaa joidenkin kirjoittajien hävinneen pahimmassa tapauksessa kokonaan, ainakin, jos ovat hyviä kirjoittajia.
TodellavaikeetaEikös Disse ollut eniten small talk höpöttäjä
ja omat ihmissuhteensa myös lienee ollut aiheenaan
Mielikuva on että kynis ei tykännyt kun disse oli niin toisesta ääripäästä Anonyymi00012 kirjoitti:
Jep, kyllä on heti palstalla yksinäisempi olo, kun huomaa joidenkin kirjoittajien hävinneen pahimmassa tapauksessa kokonaan, ainakin, jos ovat hyviä kirjoittajia.
TodellavaikeetaJa keskusteluja, siis sellaisia antoisia keskusteluja ei synny.
Palstan taso heikentynyt, jos asian noin voi ilmaista.
Disse postasi kännissä lehtijutun itsestään palstalle. Oma nimi ja kasvot oli näkyvissä. Taisi aamulla kaduttaa.
- Anonyymi00010
Tuollaisten voisi antaa olla, turhaa kaivelemista.
Toisaalta jos jo on julkisuuden henkilö, niin mitä sitä enää henkilöllisyyden peittämiseksi hirveesti vaivaa näkisi. Siitähän on paljon ollu puhettaki, kun moni haluisi olla toisessa yhteydessä julkisuuden henkilö, toisissa taas ei. Se oiski ihanne jos näin ois, mutta ei käytännössä onnistu.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuollaisten voisi antaa olla, turhaa kaivelemista.
Se on Dissen asia se. Mutta kun kyseltiin, ettei miestä ole näkynyt...
- Anonyymi00015
Tuossahan tuo yhdessä pirpanan ketjussa kirjoitteli. Töitä ja enemminkin erilaisia vapaa-ajan menoja ja vaateita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?242473Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko871627- 1351023
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.143773Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv99723- 54712
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si80701- 13687
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12638Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan100637On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43622- 65571
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44569- 141562
- 44545
- 42540
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan14526Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36520Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54518Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas29516