Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

73

Kommenttia

7431

1. Huumeterroristit vai incelrikolliset?

No Trumppihan tuhoo huumekauppiaita kuin tietokonepelissä. Ei taitas Euroopan oikeuskäsityksessä onnistua?

Peruskoulu mainittu? No mun mielestä sillon ei paljoo vielä seurusteltu. Mistähän tollanen näkemys on tullu? Ja aina niin päin, että muut on seurustellu ja ite ei? Vielä lukioluokilla oltiin aika paljon omissa porukoissa.

Oisit keskittynyt opiskeluun. Ja jos kyllästyttää, niin käsityöluokka tarjoaa paljon virikkeitä. Oma moka sitten jos ei älyä valinnaisissa ottaa pitkää oppimäärää. Pitää aatella omin aivoin, ei vanhempien tai kummitätien illuusiota pänttäävästä opiskelijasta.

Vankilasta puheenollen. Niin sielläkin ongelmat kasaantuu kun ei oo mitään tekemistä. Päivittäinen ulkoilu ja kerran viikossa sauna. Päähän tollasessa sekoo. Ennen oli vankiloissakin verstaat. Käsityö oli sielläkin ratkaisu. Se kehittää vaan niin uskomattoman kokonaisvaltaisesti, ei pelkästään sitä käden motoriikkaa.