palstalta koskaan? Ketä muistelette?
:)
Muisteletteko naisia
21
476
Vastaukset
- Anonyymi
En muistele.
- Anonyymi
kia. .
- Anonyymi
Sitä trollia muistelen, joka esitti minua.
Oli 100 kertaa parempi kuin minä 🤔😆 - Anonyymi
Mitä naisia täältä ny vois muistella jos kun täältä ole edes ketään tapaillu
- Anonyymi
Aina välillä tulee mieleen Lillis. Ja mietin, että mitähän hänelle kuuluu. Tiiän, että on vakaassa parisuhteessa ja suunnilleen missäpäin elää. Mutta noin muuten miten elämä rullaa.
Jasu Kerran joku anonyymi nainen kirjoitti mulle.
Tilanne oli vähän epäselvä, mutta mielestäni hän osoitti ihanat hymiönsä minulle.
Häntä muistelen lämmöllä.
Aina kun näen anonyymin kirjoittavan, toiveikkaasti ajattelen, josko se olisi hän.- Anonyymi
Historiani täällä on verrattain lyhyt että aineksia muistelmiin ei pahemmin ole ehtinyt syntyä. Eipä tässä voi siis kuin elää hetkessä kuin lukki seitissään...köh eikun setämies kuutiossaan 😄
Totta kai muistelen. Jotenki huolissani oon, vaikka todennäkösesti palstalta poistuminen on hyväkin merkki. Päässyt elämässä eteenpäin ja saanu mukavampaa ajateltavaa.
- Anonyymi
♡ tai sitten ei, mutta ihanasti ajattelit ♡
- Anonyymi
No ei voi muistella, jos ei ole oikeasti tavannut.
Mutta muutama kärttyinen tapaus on jäänyt mieleen:
- gekko (vai oliko se gek-ko?)
- sitte oli tämä itäsuomalainen (jostain Kainuun korvessa tai pohjois-karjalasta kuitenki) pottufarmarin tyttö. Olikos se joku pönttöuuni?
- js sitte tietysti herra wuww Wuppista joskus kaiholla muistelen.
Kyllähän minä kaipaan Lady-E: tä. Tuossa hän hetken piipahti, mutta vain hetken.
Wuppis oli villinainen, jota yritin kesyttää kohteliaisuudella ja algebran taidoillani.
Hetken näin hänessä ihmisen, mutta sitten paukahti turpaan.
Taisin olla liian lipevä.- Anonyymi
🤭
En tiedä tapausta,
mutta tuo sai purskahtamaan nauruun 😂
Olet aina niin kohtelias, että vaikea keksiä mistä hän olisi vetänyt porot nenukkaansa 😅
Ehkä se oli vaan paha väärinkäsitys 😀 Minullekin Wuppis oli alkuun ystävällinen ja sitten muuttui äkäpäiseksi. Ehkä hänellä oli jotain juttuja meneillään henkilökohtaisessa elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
🤭
En tiedä tapausta,
mutta tuo sai purskahtamaan nauruun 😂
Olet aina niin kohtelias, että vaikea keksiä mistä hän olisi vetänyt porot nenukkaansa 😅
Ehkä se oli vaan paha väärinkäsitys 😀Wuppis oli omaksunut äkäisen roolin, josta hän piti tiukasti kiinni.
Rooli kuitenkin rakoili, kun sain häneen inhimillisen kontaktin.
Tämä rako muurattiin nopeasti umpeen ja sinne katosi Wuppis ihmisenä. 😊
Näin ajattelisin...Gattino kirjoitti:
Wuppis oli omaksunut äkäisen roolin, josta hän piti tiukasti kiinni.
Rooli kuitenkin rakoili, kun sain häneen inhimillisen kontaktin.
Tämä rako muurattiin nopeasti umpeen ja sinne katosi Wuppis ihmisenä. 😊
Näin ajattelisin...Muistan vieläkin kun Wuppis puhui suomalaisten miesten maksamakkaran värisestä kikkelistä ja kuinka ulkkiksilla on paremman värinen. Vastasin aina hänen viesteihinsä, ettei ketään kiinnosta hänen alapäänsä väri ja sen voi pitää henkilökohtaisena tietonaan. Ja sitten me tapeltiin kuin lastentarhassa :D
Palstakamu kirjoitti:
Muistan vieläkin kun Wuppis puhui suomalaisten miesten maksamakkaran värisestä kikkelistä ja kuinka ulkkiksilla on paremman värinen. Vastasin aina hänen viesteihinsä, ettei ketään kiinnosta hänen alapäänsä väri ja sen voi pitää henkilökohtaisena tietonaan. Ja sitten me tapeltiin kuin lastentarhassa :D
😂😂😂
Nyt tuli Wuppista ikävä.
Ei hän kuitenkaan ollut aidosti ilkeä.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
😂😂😂
Nyt tuli Wuppista ikävä.
Ei hän kuitenkaan ollut aidosti ilkeä.Ei. Ollut. Aidosti. Ilkeä?
No ei siinä, pitiän A. H. koirista.
- Anonyymi
En, mutta miestä muistelen, sitä randomia :)
- Anonyymi
Muistelen itseäni, että mihin hitsin ketjuun kommentoin.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512