Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
WEBERMAN
profiilit
WEBERMAN
WEBERMAN
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
37
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+sunnuntait+kuluvat+oikein+rattoisasti+ja+kiirettäkin+on+silloin+kun+F1+kilpailut+osuvat+samaan+viikonvaihteeseen+kuin+oma+Historic+Race+kisa.
Ei+kyllä+ole+vähään+aikaan+jäänyt+aikaa+kalareisuille.
Hyvää+ja+koronavapaata+syksyä+vaan+kaikille.
09.09.2021 19:19
No+tähän+on+olemassa+teline+johon+kaksipyöräinen+sidotaan+kiinni,+jolloin+dynoajo+onnistuu.
09.09.2021 13:18
Aivan+pelkkää+asiaa.+Kumpa+päättäjätkin+olisivat+varustetut+sinunlaisilla+hoksottimilla.+No+kyllähän+useimmat+ovat.+Kyse+on+vain+jälleen+kerran+siitä+että+politiikka+ja+järki+eivät+kohtaa.
08.09.2021 21:34
Lähinnä+katsastuksen+tarpeessa+olisivatkin+mopot+ja+skootterit.+Olen+kanssasi+sitä+mieltä+että+motoristit+pitävät+poikkeuksetta+laitteensa+kunnossa.+Itsellä+mp+hommia+takana+jo+vuodesta+1972.
08.09.2021 21:30
Juuri+tuon+omavaraisuuden+vuoksi.+Jos+maailmalla+iskee+niin+kova+pandemia,+että+tuonti+tyrehtyy+täysin,+niin+mitä+sitten+tehdään?+Tämä+ei+ole+enää+nukyään+mitään+Orwell+legendaa,+vaan+aivan+mahdollista.
08.09.2021 13:55
Kyllä+.+Itsellä+oli+sitten++-79+Nissan+200L.ssä+nokalla+Cibien++Bi-Oscarit.+parantamassa+5+/34+pikkuvalojen+tehoja.
08.09.2021 13:47
Eturekisterikilvestä+päästiin+onneksi+eroon+jo+-72.+Muuten+olen+avauksesta+sitä+mieltä+että+katsastustoiminnan+voisi+ulottaa+myös+kaksipyöräisiin.+Kohtuullisemmalla+maksulla+tietenkin,+kun+tarkastus+on+paljon+helpompaa.
08.09.2021 13:16
Vain+yksi+vastaus+joka+kumoaa+tuon+:+Huoltovarmuus+kriisin+sattuessa.
08.09.2021 13:09
Mielestäni+tukea+voisi+maksaa+pohjoisen+alueella,+jossa+viljelykelpoista+maata+ei+oikein+ole.+Metsät+pitää+sielläkin+jättää+rauhaan++ja+vain+kestävää+metsätaloutta+saisi+harjoittaa.
08.09.2021 13:08
MItä+päästöjä,+joilla+on+merkitystä+se+turvesuo+sitten+tuottaa,+kun+turvetta+ei+nosteta,+eikä+polteta?+Se+turvehan+on+ollut+siellä+jo+luonnostaan.Taatusti+metsittäminen+onnistuneesti+myös+vähentää+niitä
08.09.2021 13:05
No+"kannustaminen"+missä+tahansa+elinkeinonharjoittamisen+asiassa+tahtoo+olla+samanlaista.+Kyllä+tuo+ylläolevakin+ehdotuksesi+on+aivan+hyvä.+Tuossa+aikajanassa+ehtii+yrittäjä+jo+kehittää+korvaavaa+tuotantoa.
08.09.2021 12:59
Sinällään+ihmettelen+keitä+nämä+Manniset+ovat?+En+ole+koskaan+kuullutkaan.+Eivät+ainakaan+ns.+silmäätekeviä+tai+vaikutusvaltaisia.+Erikoista+että+heidän+olemassaolonsa+saa+näinkin+suurta+huomiota.
08.09.2021 12:36
Eipä+siinä+mitään,+kun+tämä+on+vapaa+maa.+Sen+markkinaosuuden+saamisessa+on+kyllä+varmasti+työtä,+kun+uutuudenviehätys+menee+ohi.+Jokainen+hankkikoon+tavaransa+mistä+parhaaksi+näkee.+Jos+ei+halua+suosia+suomalaista+ja+lähiruokaa,+niin+ei+sitten.
08.09.2021 12:14
Minä+taas+olen+tästä++ja+muista+vastaavista+avauksista+sitä+mieltä+että+ne+ovat+huonoja+provoja.+Jos+ei+ole+mitään+sanottavaa,+niin+voisi+miettiä+omia+motiiveitaan+tällaisiin+aivopieruihin.
08.09.2021 12:03
Eiköhän+Kalle+ilmaannu+sinne+Lahden+urheilu+puolelle+jahka+nyt+täyttää+sen+20+ensin.+Voi+myöskin+hakea+lykkäystä+kuten+muutkin.+Ei+tässä+ole+mistään+lusmuilusta+kyse.
08.09.2021 11:49
Valtio+voisi+todellakin+budjetoida+siihen+,että+turvesuot+metsitettäisiiin+mahdollisimman+tehokkaasti.+Mitään+suurta+talouspuutuotantoa+sieltä+ei+tietenkään+saataisi+mutta+vihernielu+kyllä+kiittäisi.
Asennekysymyksen+lisäksi+pitää+myös+kompensoida+turpeen+tuottajille+heidän+tulonmenetyksensä.+Tämä+onkin+varmasti+se+vaikein+asia.+Mutta+kyllä+viljelijät+turpeesta+luopuvat+jos+menetykset+heille+korvataan+edes+osittain.
08.09.2021 11:42
Menisin+itsekin+vielä+töihin+jo+joku+tosiaan+työllistäisi.+Ruumiillista+työtä+en+sairauteni+vuoksi+enää+kykene+tekemään+mutta+kevyt+työ+kyllä+onnistuisi+esimerkiksi+tietojen+käsittelyn+saralla.
.+Täytin+juuri+65+keväällä+ja+energiaa+kyllä+riittäisi+ylimääräistä.+Toimin+harrastuspohjalta+ystäväni+kilpailumekaanikkoja+suorittaen+tehtäviä,+jotka+eivät+vaadi+raskasta+fyysistä+ponnistusta.+Lisäksi+vastapainona+on+urheilukalastus.
Kiinnitin+tuossa+huomiota+kaveriin+joka+vasta+lukion+jälkeen+meni+työelämään.+Erikoista+jos+ei+koululaisena+tehnyt+kesätöitä..+Minulla+ja+monella+muulla+ne+ovat+olleet+luonnollinen+asia+tuolta+14-15+ikäisetä+alkaen.
08.09.2021 11:05
2 / 2