Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Penseur
profiilit
Penseur
Penseur
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
44
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+pitää+vaan+löytää+se+sopiva+ihminen+kohdalle,+ei+siinä+sen+kummasempaa.+😊
19.04.2022 06:46
Jos+mä+saisin+tasaiseen+3000€+puhtaana+käteen+kuussa,+rn+valittais+veroista...+en+sais+tuhlattua+sitä+rahaa...+tietty+onhan+noissakin+se,+että+parempi+vetää+kun+tulee..
Tosin+joku+Wigren+täällä+savossa+erehtyi+pitämään+palkoillisia+ihmisenä+ja+menestyi+vuosia....+mulukku.+😁
02.12.2021 02:19
No+Suomessa+ei+tarvii+pitkään+keikkua+noilla+tuloilla...+ostajat+äänestää..+pitää+keksiä+jotain+ja+tälläinen+on+ihsn+jees...😄
02.12.2021 02:14
No+minusta+tuolla+Linholmills+on+pointti.+Varmaan+halus+menestyy,+mutta+ei+vältellä+osuuttaan+Suomen+valtion+kakkuun.+
Ihan+nice+ulostulo.+😁
02.12.2021 02:01
Hrlppoa.+Fnsin+rakennat+noin+100-160+metrisen+maston.+Se+pitää+kuitenkin+vahvasti+erottaa+maa-potentiaalista.+Sitten+-50-240+neliömillimetriä+poikkipinta-alaltaan+oleva+johdin+kytketään+sauvaan+maston+päässä.+Toinen+pää+piilotetaan+olohuoneen+kattopaneeleinrn+alle.+
Toimitetaan+optimaalinen+kohde+johtimen+alle+ja+näytetään+kuvaruudulta+helkyyttäviä+kissavideoita+js+odotetaan+ukkosta.+
Salaman+lyödessä+johtimeen,+sähköputkaus+kuljee+johtimen+läpi+naisesta+maahan.+Kissavideon+ihanuus+jää+leijumaan+ja+kun+annat+nsiselle+defibilaattorilla+oikeaa+tahtia,+hän+saa+kissavideoitten+takautuman+ihanuudesta+ja+hidastetun+pätän+romanttisesta+sairaalasarjasta+kun+huudat+kuin+Vesa+Keskinen+irti...+ja+sit+nainen+dätkyää...
Periaatteesa+ihan+iisiä...
02.12.2021 01:57
Mä+taas+haluun+laatua.+Lekalta+ei+oo+huonoo+tullut+mun+kohdalla.+Ja+huonon+voi+vaihtaa,+jos+osuu...
02.12.2021 01:43
On+hyvä,+ettei+tavitse+mitään,+mutta+siitä+ilmoittaminen+on+outoa....
Kuka+edes+kysyy?
02.12.2021 01:41
Niin+minäkin+erottelen+nuo+kaksi+asiaa,+uskon+että+niin+moni+muukin.
02.12.2021 01:39
Kannattaa+hakeutua+jonnekin+umpimetsään,+asumattomille+maille,+jos+haluaa+rauhaa.+😊
Ei+ainakaan+mainostaa+sitä+täällä,+eikä+muuallakaan.+
Mene+vuoren+luo,+elä+yritä+siirrättää+vuorta+sun+luo.+😊
01.12.2021 23:16
Mitä+sitten?+Puristeleeko+sun+munias?+😄
01.12.2021 23:12
Itsellänikin+kesti+vuosia,+että+eräs+tapaus+sai+sen+pienen+kivan+laatikon+ja+vaan+hyvät+muistot.+
Mut+muistan+sen+suhteenkin,+niin+siinä+kumpikin+tarvitsi+jotain+sitä+mitä+kumpikin+silloin+halus+antaa.+Mutta+järkeä+ja+rakentavuutta+siinä+suhteessa+ei+ollut.+Kaksi+rakastunutta+höppänää+yhdessä,+mutta+rakkauteen+ois+ollut+vielä+piiitkä+matka.+😁
Mutta+ajallaan+kaikki+kultautuu.+😊👌
01.12.2021 11:14
Joo,+jokaisella+omat+konstinsa.+Mä+itse+vaan+huomasin,+etten+oikeastaan+saa+tunteita+minkälaiseksi+mukoksttua,+lopetettua,+ainoa+konsti+oli+kokea+ne+ja+antaa+olla,+ymmärtää.+
Omalla+kohdalla+mietin+sitäkin,+että+itse+koin+tunteita+mitä+koin,+mutta+ei+niitä+toiset+voikaan+niin+kokea.+Ehkä+se+olikin+se+kipein+juttu.+Ja+niinhän+se+tuppaa+muuten+aina+olemaan.+Ei+siihen+mitkään+keskustelut+tai+toisten+kanssa+asioitten+ja+tunnetilojen+pyörittely+auta...
30.11.2021 18:18
No+irl+sitä+kyllä+voi+ehkä+aistia+paremmin+jotain,+mitä+kirjoittaessa+ei,+mutta+toisaalta+kirjoittaessa+voi+tehdä+saman+keskustelun...+kysyä+käykö+tarinointi,+jos+käy,+voi+kertoa+kaikki+ja+myös+sen,+että+et+halua+siitä+ongelmaa+hälle.+
Joku+tais+kirjoittaakin,+että+kannattais+sopia+ja+finistää+juttu,+vaikka+se+ois+yksipuolinenkin.+Mutta+itsehän+sitä+päätöksen+aina+tekee...
30.11.2021 16:21
No+aina+ihmiseltä+voi+kysyä.+Kunhan+jättää+tilaa+kieltäytymisellekin.+Tyhjänhän+saa+kysymättäkin.+
Js+sitten+vaikka+toiselle+sanoo,+että+on+vaikea+luopua+hänestä,+se+ei+välttämättä+ole+vaikeaa+hänelle.+Pelkäätkö+sitä?+Mä+ainakin...+se+tuntui+ajatuksenakin+sietämättömältä,+mutta+kun+kävelin+sitäkin+kohti,+ei+se+lopulta+ollutkaan+niin+paha+fiilis.+Toisaalta+se,+että+hän+vastasi+pirteästi+ja+reippaasti+sai+tuntemaan+sitä+samaa+hyvää+oloa,+jota+tunsin+hänen+kanssaan.+😊
Ja+oon+mä+kyllä+vähän+itsestäni+ylpeä,+että+kohtasin+senkin+mörön.+😁
Ja+en+nykyään+enää+samallatavoin+niittaa+itseäni+siitä+mitä+sit+kävi....+hyvinhän+se+tuolla+painattaa+ja+vielä+mukavasti+vastas.+😊
Sun+käsissä...😊
30.11.2021 12:24
Ymmärrän.+Mutta+niin+ei+pitäisi+olla...+
Mun+mummo+parkui+hyytävästi+kun+ukki+kuoli.+Se+oli+jotain+niin+lohdutonta.+Sit+sitkutteli+vuoden+ja+teki+pahaa+oikein+katsoa.+Jotkut+sanoo,+että+se+on+sitä+kun+rakastaa,+mutta+ei+se+voi+hitsi+niin+karseaa+olla,+kun+toinen+on+pois...🙄
Silloin+täytyy+olla+joku+väärin...+ja+se+joku+oli+mun+mummolla+väärin.+Ei+ihmisen+pidä+olla+niin+lohduton,+kun+toinen+lähtee,+ei+siinä+ole+mitään+kaunista....+se+on+kamalaa.+Tykkäsin+kun+mummo+ja+ukki+oli+kuin+paita+ja+peppu,+mutta+en+siitä+miten+mummille+se+ukin+kuolema+oli+niin+julma...😳
Jotenkin+kun+mietin,+niin+ihmisellä+pitäisi+olla+itsellään+lohtu...+ei+se+aina+muilta+tule.+Eikä+sen+varaan+voi+laskea...+🤔
30.11.2021 12:10
Järki+ei+puutu,+mut+se+tyrkkäsee+vika+rakoseen...+
Ja+hei!+Kokemuksesta+tiedän...
Tulee+mieleen+omat+vastaavat...+se+toisen+hiljentyminen+ja+poiskävely+tuntuu+vielä+päälle+karseelta,+mutta+siellä+on+voinut+olla+se+järki+oikeassa+kohti.+
Ja+yhden+kohdalla+tiedänkin+sen,+kun+sit+kuitenkin+puhuin+hälle+siitä.+Ehkä+säkin+kuitenkin+voisit+sen+tehdä...+finistää+tämän.+Sä+oot+jo+käynyt+tätä+paljon+läpi.+Osaat+kyllä+luopua.+Mutta+haluat+yhä+kuulla+sen+toisenkin+mietteet.+😊
Sä+hoidat+rasian+ja+hän+taittelee+sen+rusetin+siihen.+Oikeastaan+tiedän+sen.+😊👌
30.11.2021 11:56
Terveellä+viitataan+epäsuorasti+myös+epäitsekkyyteen.+Itsestään+välittävä+js+huoltapitävä+tarjoaa+muille+parhaimpaantansa.+
Tulee+mieleen+nämä+hoitajat,+mitkä+taistelee+vaikka+koronsn+vuoksi...+moniko+oikeasti+tekee+oikein+juttuja,+kun+on+väsynyt+ja+uupunut?+Ja+jaksaako+tietyssä+vaiheessa+enää+sanoa+totuutta,+ettei+jaksa?+🤔
Todin+mä+luulen,+että+aika+moni+on+jo+tän+koronsn+takia+aika+väsy...🤔
30.11.2021 09:17
No+on+tosin+sellaisiakin+ollut+heikkoina+hetkinä,+jotka+tulee+sanomaan+viereen,+että+mulla+menee+vieläkin+huonommin...🙄
Kun+jossain+turpeen+ja+juuriston+välissä+kyntää,+ei+välttämättä+itse+ole+se+tsemppaavin,+että+sellaisia+varmaan+on+tullut+taas+itse+huonoina+hetkinä+myös+unohdettua...
30.11.2021 09:09
No+mä+tykkäisin+enempi+haarukoida+palstan+otsikon+mukaan.+Ja+sit+tulee+mitä+tulee...
30.11.2021 08:50
Tjaa?+No+mä+oikeastaan+oon+sit+varmaan+erikoistapaus,+kun+mä+muistan+juuri+ne,+ketkä+on+pysynyt+siinä+vierellä,+kun+ei+ole+ihan+kukkaisesti+mennyt.+Ei+sen+puoleen,+niitä+on+vähemmän,+kuin+niitä,+jotka+hyppelivät+mukana,+kun+meni+lujempaa.
30.11.2021 08:48
1 / 3