Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AHoijo
profiilit
AHoijo
AHoijo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
68
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En mä sitä tarkoittanut kaan, mutta en ole vielä kuulut tuota. Sunnuntailapsi. Kivan kuulonen täytyy ottaa köyttöön :D
05.12.2022 20:08
Ja enkä mä oo ainut täällä kuka on eläimi abussanu. Ne ei niitä varsinaisesti kiduta, mutta ovat paljon nuorempia kuin mä ja mm ovat pahimmassa tapauksessa lyöneet/tönineet tai jotain en muista, mutta silti.
02.10.2022 18:33
Meinasin lähinnä öö näistä satuttamis/vahingoittamis hommista. Ei muut
02.10.2022 18:25
Niin unohti lisätä siitä, että on mukana kokeilun halua, ja tykkään vähän matkia tälläisiä piirteitä, jotka suuntauttuu noihin juttuihin. Mutta hyvin harkitusti, koska en oikeasti ole sellainen ihminen tai sellaista tyyppiä niin asiat ei luonnistu minulta luonnostaa, ja totta kai se mitä riskejä voi syntyä eri menetelmien kokeilussa, ettei jää kiinni tai katuma päälle. Näissä harrastuksissa voi tehdä paljon peruuttamatonta ja korjaamattomia asioita.
28.09.2022 21:02
Nii kaise vihan kera tuntuu hyvältä, mutta muuten ajatuksena se tuntuu aivan hirveältä ja pahalta näin eläin rakkaan ihmisenä. En toki asiaa enään tee tai ole pitkään aikaan tehnyt, kun asiasta täällä on jälkeen päin erityisen vakavasti vahvalla tavalla sovittu. (Jäin siis kiinni hihnan varassa koiran kuristamisesta eli hihnasta kaulapanan varassa koiraa roikottaen.) Toki tajusin jo silloin, että asia ei minua pitkältä johda minnekään päin, mutta kauheeta miten on joskus silloin tällöin tehtyä. Toisaalta se on pitkältä niin paljon kiinni siitä, että mikä moodi on päällä..
28.09.2022 20:58
Niin+sen+puolen+vahvuutta+olen+miettinytkin+ja+tarkoitusta.+Ehkä+se+on+vain+osa+minua
15.09.2022 07:13
Pakko+sanoo,+että+Kiitos!+Mulla+on+näitä+kausii,+kun+heittelen++puoliks+päättömiä+kommenteja+internettiin+niin,+että+en+oikein+muista+mitkä+osat+kirjoituksesta+on+totta/pitää+paikkaansa.+Yli+reakoin+huolella+tän+koulun+aloituksen.+Nyt+on+ihme+kyllä+mennyt+ilma+mitään+ongelmia+tasaisesti.+Enempää+en+laita+tähän+vastaukseen,+koska+osittain+kirjoitan+näitä+yksinäisyyttäni+pahan+olon+kanssa+huomiota+kind+of+hakien.+En+tot+aina+tarkoita+kaikkea+mitä+sanon
14.09.2022 13:56
Tää+on+nyt+tyhmä+varmaan+kysyy+täältä+näin,+mutta+tietääkö+kukaan+sellaista+että+ohjelmaa,+jossa+seikkailee+joku+nalle/karhu.+Ainuat+muistot+on,+että+se+nalle+on+jossain+valkeassa+huoneessa+ja+kertoja+tulee+aina+puhumaan+jotain+nallelle+ja+nalle+sitten++kaivaa+jonkun+taika+arkun+jonka+avulla+kai+jostain+leluista+syntyy+tarina+mihin+nalle+päätyy.+Pyörinyt+ehkä+joskus+2012+aikoina+eli+kymmenen+vuotta+sitten
14.09.2022 13:51
Voit+sä+varmaan+lusia+jonkun+aikaan+varastetuilla+varoilla+täytyy+vain+ensin+löytää+paikka+mihin+jemmata+enmä+tiedä+ruokaa/säilykkeitä.+Ja+jos+asut+paikka+kunnalla+jossa+sua+ei+etittäs+niin+on+mahdollista+löytää+paikkoja+mihin+en+tiiä+suhteiden+avulla+tunkeutua.+Okei+oon+tosi+huono+suunittelee+kotoa+karkaamista+ei+ihme,+että+on+jäänyt+tekemättä.+Toinen+vaihto+ehto+on+ettet+enään+ikinä+palaa+minnekkään.+Tosin+jos+tietäisit+minne+matkata+koko+ajan+pysyäksesi+hengissä+niin+siinä+tapauksessa+pysyt+elossa
21.08.2022 20:24
Verkostoituminen+ei+tunnu+tapahtuvan+ei+sitten+missään..
21.08.2022 20:18
Ikävä+kyllä+niitä+on+ne+enemmän+täynnä+ja+vielä+tahdotta
21.08.2022 20:12
Sama+voin+kyllä+sanoa,+että+on+hauskaa+:D+pieni+hinta+verrattuna+mitä+nykyään+joutuu+kaikesta+maksamaan
21.08.2022 20:11
EI+SITÄ+NYT+KAIKILLETARVII+KERTOA!!+Pidö+Salaisuudet+IhAn+OmaNa+TiEtOnAsIvaan
21.08.2022 20:09
Tää+on+nyt+outo+kysymys,+mutta+tärkeeä+tietoa+mun+hajuhaistin+kannalta.+Haiseeks+ne?
21.08.2022 20:07
Sit+ne+kaikki+muut+epä+onnekkaat+•‿•
21.08.2022 20:05
Tämä+hän+nyt+tietysti+on+oltava+pakostu+trolli+kai?+Uskonko+väärin?
21.08.2022 20:04
:(+ei+oo+kokemusta+valitan.+Mutta+musta+vähän+tuntuu+etta+alan+kokemaan+kiusaamista+taas+vaihteek+vähän+itekkin+taas+enemmän.+Mutta+tuuri+peliähän+toi+vaan+sattuu+puhtaasti+olemaan.
21.08.2022 20:00
No+otat+rennosti+ja+luet+sen+vaikka+päin+jotain+niin+paras+keinohan+on+se+ettei+välitä.+Jotkut+punastuu+enemmän+jotkut+ei.+Ite+enemmän+vaan+hikoilen+koko+ajan+tai+tulee+sellainen+piikki+ja+laantuu
21.08.2022 19:58
No+opellas+on+muuten+tosi+hyvä+logiikka.+Tosin+jos+ei+ole+omat+rahat+vaan+luokka+retki+kyseessä+mitä+väliä.+Mutta+perjaatteessahan+sen+oman+leivoksen+pitäisi+saada+tehneenä+hinnoitella+eikai+siinä+mikään+laki+estä.+Perjaate+kysymys..
21.08.2022 19:56
Musta+peruskoulu+ei+oo+mitään+verttuna+siihen,+kun+alottaa+tokat+opinnot.+Ihan+sama+meetkö+lukioon+tai+amikseen+ei+tuu+olemaan+helppoa.
21.08.2022 19:52
2 / 4