Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheUrbanLegends
profiilit
TheUrbanLegends
TheUrbanLegends
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7496
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä+on+ihan+aiheellinen+kritiikin+paikka+hallitukselle.+Vaikka+tulokset+puhuvat+puolestan+koronakriisin+hoitamisessa,+niin+kuinka+on+onnistunut+tiedottaminen+niille,+jotka+eivät+puhu+suomea+tai+ruotsia?+Matalapalkka-aloilla+työskentelevät+tietysti+nyt+ovat+muutoinkin+niitä,+joiden+keskuudessa+helpommin+tulee+tartuntoja,+kun+eivät+voi+tehdä+etätöitä.+Mutta+tiedottamisen+kanssa+pitää+kyllä+petrata+kielivähemmistöjen+suhteen.
21.11.2020 17:09
Kyllä+minä+uskon,+että+Perussuomalaisille+löytyy+hallituskumppaneita.+Esimerkiksi+Kokoomusta+kiinnostaa+todennäköisesti.+Tietysti+hallitusohjelman+sorvaaminen+ja+hallitustyöskentely+vaatii+kompromisseja+jokaiselta+puolueelta,+ja+se+ei+ole+historian+valossa+oikein+lupaillut+hyvää+Perussuomalaisille+poliitikoille.+Arvailen,+että+Perussuomalaiset+ennemmin+tai+myöhemmin+saavuttaa+vaalivoiton+ja+pääsee+tahi+joutuu+neuvotteluita+vetämään.+Se+saattaa+olla+kova+isku+lopulta,+kuten+hallitukseen+pääsy+viimeksi+oli,+mutta+nähtäväksi+jää.
21.11.2020 17:06
Luetko+sinä+näitä+viestejä,+joihin+vastaat?+Esitin+jo+ensimmäisessä+viestissäni+omia+arveluitani+siitä,+miksi+Vasemmistoliiton+suosio+laskee.+Minä+en+tosiaan+ole+siitä+lainkaan+yllättynyt.
21.11.2020 17:02
Meillä+on+mielipiteenvapaus,+joten+Jaakkolakin+saa+vapaasti+olla+sitä+mieltä+kuin+on.+Tietysti+tällaiset+kirjoitukset+ihan+avoimesti+tuovat+esiin+sen,+että+kristinusko+todella+pyrkii+vaikuttamaan+politiikkaan,+eikä+ole+tuulesta+temmattua+kun+moni+uskovainen+sanoo+niin+tekevänsä+ja+tehneensä+myös+historiassa.+Onhan+se+kaikkien+nähtävillä.+Olisi+korkea+aika+kieltää+uskontopohjaiset+puolueet.+Samalla+voi+kieltää+myös+ateistipuolueet.+Kansanedustajat+voivat+toki+uskoa+mihin+tahtovat,+mutta+uskonnollisten+näkemysten+perusteella+politiikan+tekeminen+ei+ole+kannatettava+asia.+Uskovaisten+omista+pelisäännöistä+voi+sopia+heidän+keskuudessaan,+mutta+ei+niitä+kaikille+tule+pakottaa.
21.11.2020 16:59
Lainsäädännöstämme+on+saatu+varmaan+jo+valtaosa+niistä+säädöksistä+viilattua+pois+ajan+mittaan,+mutta+työtähän+se+on+vaatinut.+Ja+yhä+edelleen+kristillistä+politiikkaa+yritetään+ajaa+hartiavoimin.+Liekö+meillä+pian+muslimipuoluekin+häärimässä+eduskunnassa,+kun+tällainen+kerran+maassamme+on+hyväksyttävää.
21.11.2020 16:40
Uskonto+se+tietenkään+ei+ole,+mutta+ei+lainkaan+sen+paremmin+politiikkaan+sopiva+kuin+uskonnotkaan.
21.11.2020 16:31
Mikä+lehti+sanoi+häntä+äärioikeistolaiseksi?+Minulta+meni+täysin+ohi,+mielestäni+lehdissä+ei+ollut+arvuutteluja+mihinkään+suuntaan.+Toivottavasti+hänet+tuomitaan,+sillä+tappouhkaukset+eivät+koskaan+ole+mikään+kevyt+asia.
21.11.2020 16:29
Eikö+tässä+juuri+ollut+puhe+siitä,+että+kannatus+on+laskenut+ja+minusta+se+ei+ole+ihme?+Liikehdintää+tapahtuu+puolueiden+kannattajien+välillä+koko+ajan.+Mitä+me+kannatuskyselyillä+tekisimme,+jos+kaikki+lukittautuisivat+puolueeseen+ja+pysyisivät+siinä?
21.11.2020 16:16
Totta,+kristityt+noudattakoot+omia+säädöksiään+mielin+määrin.+Avioliiton+kanssa+on+tietysti+eri,+kun+meillä+on+voimassa+Suomen+lakien+mukainen+avioliitto.+Jos+kirkko+haluaa+vihkimistehtävää+yhteiskunnan+puolesta+hoitaa,+se+tulee+hoitaa+lakien+mukaan.+Jos+haluavat+hyväksyä+vain+niin+sanotun+kristillisen+avioliiton,+jossa+vain+heterot+voivat+avioitua,+eronneet+eivät+jne,+niin+heidän+täytyy+sitten+tehdä+se+omana+järjestelmänään.
21.11.2020 16:14
Soisi+kristittyjenkin+mieluummin+noudattavan+itse+niitä+omia+säädöksiään+sen+sijaan,+että+yrittävät+pakottaa+ne+kaikille.+Mutta+rehellisyyden+nimissä,+sama+se+on+muslimeilla.+Eivät+hekään+vain+itse+niitä+noudata,+vaan+pyrkivät+ihan+samaan+kuin+kristitytkin.
21.11.2020 16:12
Totta+kai+kannattajilta+tulee+kritiikkiä.+Eikö+se+ole+tavallista+joka+puolueessa?+Ns.+omia+edustajia+tietysti+seurataan+tarkemmin+kuin+muita,+koska+heidät+on+itse+valittu+sinne+ajamaan+niitä+asioita,+joita+itse+pitää+tärkeänä.+Jos+jonkun+puolueen+kannattajat+eivät+löydä+kritisoitavaa+omista+edustajistaan,+niin+kuulostaa+enemmän+uskonnolta+kuin+politiikalta.+
Sitä+en+sitten+tiedä,+paljonko+kritiikistä+kohdistuu+väittämääsi.+En+juurikaan+tunne+vasemmistolaisia,+enkä+ole+nähnyt+asiasta+tutkimuksia.+'Mamujen+hyysäyslinja'+kuulostaa+kyllä+ihan+erin+puolueen+kannattajien+tavanomaiselta+puheenparrelta,+mutta+mistäpä+minä+tiedän.
21.11.2020 13:04
Ei+ihme.+Asenteet+ovat+koventuneet.+Vasemmistoliitto,+ainakin+muihin+puolueisiin+verraten,+on+kallellaan+heikompiosaisten+tukemiseen.+Viime+vuosina+on+kuitenkin+voimakkaasti+alettu+puhua+leimaavasti+ja+syyllistävästi+heikompiosaisista.+Loisia,+työhaluttomia+jne.+Jopa+työtä+tekevistä+on+tullut+loisia,+kun+tekevät+'väärää'+työtä,+saavat+yritystukia+tai+milloin+mitenkin.+Samalla+on+oikeistolaiseen+talouspolitiiikkaan+kallellaan+olevien+puolueiden+taholta+uskoteltu,+että+sosiaaliturvaa+suorastaan+syydetään+köyhille+taskut+täyteen.+
Tietysti+viime+aikoina+hallituksen+suosio+on+stressannut+oppositiota+valtavasti+ja+sehän+on+tietysti+saatava+laskemaan+keinolla,+millä+hyvänsä.+Vasemmistoliiton+suosion+lasku+ei+todellakaan+ole+yllätys.
21.11.2020 12:49
Meillä+pitäisi+tehdä+sama+ja+vaatia+uskontoja+pois+politiikasta.+Uskokoot,+mitä+tahtovat,+mutta+jumalten+mielipiteiden+tulkinnat+eivät+kuulu+lakipäätösten+perusteisiin.+
Sitä+kuitenkaan+tuskin+tulee+tapahtumaan.+Meillä+hyväksytään+täysin+poliittinen+kristinusko,+mikä+tietysti+on+jo+avannut+tien+muidenki+uskontojen+poliittisille+pyrkimyksille.
21.11.2020 12:35
En+ole+sitä+mieltä,+että+oikeus+tekee+absoluuttisesti+oikean+tuomion.+Se+ei+edes+ole+mielipideasia,+sillä+tiedossahan+on+varmasti+kaikilla,+että+toisinaan+niitä+tuomioita+joudutaan+oikaisemaan,+kun+myöhemmin+ilmenee,+että+tuomio+onkin+ollut+väärä.+
Näissa+sananvapauden+rajoituksiin+liittyvissä+oikeudenkäynneissä+olen+lähes+poikkeuksetta+väärässä,+kun+usein+arvelen,+että+tapaukset+tuskin+täyttävät+rikoksen+tunnusmerkkejä.+Niin+olisin+olettanut+todennäköisesti+tässäkin,+jos+se+minua+olisi++niin+paljon+kiinnostanut,+että+olisin+tuomiota+arvuutellut+etukäteen.
21.11.2020 11:57
Minulla+ei+oikeastaan+ole+asiasta+mielipidettä.+Nämä+puheisiin+liittyvät+oikeudenkäynnit,+silloin+kun+ei+ole+tappouhkauksista+kyse,+ovat+minusta+aika+merkityksettömiä.+Ilmeisesti+aloittajan+arveluita+twiitin+tarkoituksesta+on+enää+turha+odotella.
21.11.2020 11:55
Kerta+toisensa+jälkeen+kuulee+kyseltävän,+että+miksi+feministit+eivät+tätä+tai+tuota+asiaa+aja.+Itsekin+voi+ajaa,+ei+aina+tarvitse+odottaa,+että+joku+muu+tekee.
20.11.2020 17:39
Olisiko+velkarahan+ottaminen+parempi,+vai+pitäisikö+jostakin+taas+leikata?
Asevelvollisuushan+on+pakollinen+vain+miehille.+Tavalla+tai+toisella+sitä+on+joka+tapauksessa+muutettava.
20.11.2020 15:03
15+euroa+per+työntekijä.+Kuulostaako+se+sinusta+hintavalta?+Millä+budjetilla+sinun+työpaikallasi+järjestetään+pikkujoulut?
20.11.2020 15:00
Hyvä,+kun+jaat+tätä+linkkiä.+Aloite+on+tärkeä+ja+sen+soisi+saavuttavan+tarvittavan+määrän+kannatusilmoituksia.+Yllättävän+vähän+niitä+toistaiseksi+on,+joten+asia+ei+taida+olla+itsestään+selvä+kovinkaan+monelle.+
Arvostukseni+aloitteen+laatijoille+sikäli,+että+he+tekevät+itse+asian+eteen+jotakin+sen+sijaan,+että+nykyisin+kasvussa+olevan+tavan+mukaan+vain+vaatisivat,+että+feministit+korjaavat+kaikki+asiat.
20.11.2020 14:54
Ei,+mutta+ensimmäisen+maksuerän+maksoivat+kesäkuussa+aikataulun+mukaisesti+ja+viimeisen+erän+pitäisi+erääntyä+vuonna+2041.
20.11.2020 14:38
3 / 375