Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmettelen suuresti, ettei lapsen äiti käskenyt pissisten painua helvettiin siinä paikassa.
14.03.2016 20:38
"Sotilaat on hauskoja ja kivoja" ? Hmm..Eriäviäkin mielipiteitä saattaa olla.
14.03.2016 11:39
Onkohan mahdollista että Luolamadonna on taannoisen kymmensormiorgasmin jäljiltä raskaana ja yhdeksän kuukauden kuluttua syntyy pieni suloinen kirja?
14.03.2016 11:24
Jos nimenomaan pillun puute on tässä se ongelma, niin voinet varmaankin maksaa sen satasen tai kaksi, tai mitä nyt maksaakaan, kerran vuodessa ammattilaiselle.. ja useamminkin saa toki käydä. Turha puhua pään räjähtämisestä pilluttomuuden takia, saati itsensä tappamisesta, koska asia on todellakin helposti hoidettavissa maksullisen kanssa.
Jos sen sijaan "pillun saaminen" on mieskielellä yhtä kuin rakkaus, läheisyys, hyväksytyksi tuleminen, ja intohimo sekä edellisistä seurannut onni ja ilo , niin sitä kaikkea ei voi valitettavasti kukaan rahalla, tai pakollisella pillupalveluksellakaan, ostaa. Elämän rakkaudettomuus ja yksinäisyys on ongelma, mutta ei pelkästään miesten ongelma, vaan ihan yleisinhimillinen dilemma.
11.03.2016 11:25
Valitan, minun alakertani on erittäin selektiivisen salaseuran toiminta-aluetta, eikä siellä kierrätetä turisteja, edes katsomassa. Lounasbaarista onneksi voi kuka tahansa ostaa haluamiaan tuotteita ja vaihtoehtojakin on tarjolla.
http://img.ifcdn.com/images/0ec948c76d4974e1637111d94223b9e9f57d8c36d83025d0066c622ab0a8fa6b_1.jpg
10.03.2016 08:13
Niin no, ei sitä aina voi kaikkea muistaa.. Parempi dementia kuin pakkomielle, ainakin tässä tapauksessa, luulisin. Tai ehkä tämä on jonkinlainen "Päiväni murmelina" - luuppi .. Jäi vaan asia mieleen kun tuli outoja assosiaatioita.
09.03.2016 23:44
Olen samaa mieltä omasta vastuusta ja valinnoista. Olisi myös hyvä ymmärtää, että omat henkilökohtaiset valinnat saattavat heijastua omaa elämää laajemmalle. Niin kauan kun kaiken maailman pyllyilijöitä sun muita tyrkkyjä riittää, maailma ja suhtautuminen ei muutu miksikään.. ja niitähän riittää.
09.03.2016 23:21
Mikä idea tämä nyt on, olet puhunut asiasta ennekin, kuulostaa vähän..
Voisi kai sitä ätmitkin syövän pelossa poistella tarpeettomia ruumiinosia?
Ihan kaikkeen ei varmaankaan tarvii varautua etukäteen, ongelmat kohdataan ja hoidetaan sitä mukaa jos/kun niitä ilmenee?
09.03.2016 23:09
Wau, Sex-Pulla, pakko myöntää, olen lopultakin vaikuttunut.. :D
09.03.2016 22:05
Pyllyn katselusta on vaikea narauttaa ketään, mutta eipä sillä ole niin väliäkään jos joku katselee. Luvaton koskeminen onkin sitten toinen juttu, mutta en silti heittäytyisi väkivaltaiseksi tms. ( Paitsi jos kyseessä olisi oikeasti uhkaava tilanne jossain syrjäkujalla.) Todennäköisesti moittisin suorasanaisesti luvattomasti koskenutta, jotta tietäisi toimineensa sopimattomasti. Eikä olisi eroa olisko kyseessä ytmi tai ätmi, käytöstavat on sentään kaikkien pidettävä mielessä.
Tulipahan mieleen.. Kauan sitten, eräällä keikalla, pohdiskelin mielessäni että pitäisköhän tässä suorastaan laittaa tupakki palamaan.. Yritin muistella kummassakohan taskussa se sytkäri mahtaakaan olla, kun täsmälleen samalla hetkellä tunsin käden juuri siellä minun sytkäritaskun seutuvilla.. vaikka minun molemmat omat kädet piti vielä käsilaukusta kiinni. Hei mitä ihmettä, mullahan on kolme kättä.. vai.. öö.. Hitaasti aloin hahmottaa, että takana seissyt mies hipelöi minua takaapäin nivusista ja alkoi myös hinkkaamaan etumustaan minuun. Kun tajusin missä mennään kehotin tietenkin käpälöijää olemaan hyvä ja painumaan v----n.. eikä siis minun tietenkään. Hetkellinen kolmikätisyyden tunne oli outo ja surrealistinen.. taisin olla aika sooseissa. :/ Onneksi ei sentään tapahtunut kassajonossa tämä.
09.03.2016 21:46
Keskimmäisen ja oikean puoleisen välillä oli mietittävä hetki, molemmat on miellyttäviä, mutta keskimmäinen on kuitenkin kokonaisuutena minusta sopusuhtaisimman näköinen, ei liian androgyyni, muttei lihapääkään. Joskin olen aina pitänyt myös hiukan androgyyneistä miehistä.. ainakin siinä mielessä, että voivat näyttää todella hyviltä. Toinen juttu sitten tunteeko seksuaalista halua.
09.03.2016 19:30
Vastus tuohon on vaan sulle.. :D
https://www.youtube.com/watch?v=fN1WBgS9u_E
08.03.2016 23:46
"Onneksi mä en ole nainen..."
Sanos muuta. Hyvä loppukaneetti naistenpäivälle.. :D
Nyt nukkumaan.. huomenna pitäisi olla skarppina töissä.. Öitä. <3
08.03.2016 23:26
Hmmh.. ei varmaan mitään.. Ne taitaa mennä toisin päin, ne vaiheet. Pelkkää taantumusta siis luvassa. :D
08.03.2016 23:13
Siinäpä olisi kyllä pätevä syy ryhtyä lepakoksi, jos semmoista ylipäätään on. :D
08.03.2016 23:09
Olet oikeassa.. :) Mutta en tarkoittanut mitään "semmoista" sillä asialla, mistä ei kannata puhua. On vaan tiettyjä yleisiä juttuja ja aiheita mistä ei kannata alkaa keskustelemaan.. toki myös henkilökohtaisia.
08.03.2016 22:57
Kuuntelin jo.. Sä niin luet minua kuin avointa kirjaa.. :D Mahtava biisi ja artisti. :D Harmi kun täällä ei viitsi puhua ihan kaikesta.
08.03.2016 22:44
Huh.. saattaa olla, että hengästyin hieman..
08.03.2016 22:31
Ilmeisesti ollaan kohta siirtymässä kohti oraalivaihetta.. joku fellaatioaiheinen otsikko oli jo ilmoilla. :O raalivaihe.
08.03.2016 22:24
Kakkahuumorihan on mitä hauskinta, mutta ei sitä pitäisi seksiin sotkea.. kakkaa siis. Huumori ja leikkimieli toki kuuluu seksualisessa kanssakäymisessä asiaan.
Jepa, niin kauan kun on paskaa on elämää.. tai toisin päin..?
08.03.2016 22:20
70 / 109