kalju mies

kelpaakokalju

naiset vaatii miehiltä hiuksia--parrattomuutta--= miehet vaatii naisilta karvattomuutta--neitsyyttä

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole kyllä koskaan tavannut miestä, joka olisi vaatinut minulta neitsyyttä.

• Ei_mikään_ihme

No ei kai, kun kenelle tahansa on yhdellä vilkaisulla selvää, että tuolta elähtäneeltä horo-tädiltä sellaista on turha toivoa.

• Ei_mikään_ihme kirjoitti:

No ei kai, kun kenelle tahansa on yhdellä vilkaisulla selvää, että tuolta elähtäneeltä horo-tädiltä sellaista on turha toivoa.

Niin no eipä nuo vaatineet sitä silloinkaan kun olin alle tai yli parikymppinen. En ylipäänsä muista yhdenkään naispuolisen ystäväni koskaan valittaneen, että "hitto, sitten se mies alkoi vaatia että minun pitäisi olla neitsyt!"

• KunnonNaisetJaNeToiset
        Ei_mikään_ihme kirjoitti:

Hauskanpitoon riittää riemurasia, mielummin tiukka, käyttöasteella ei ole niin väliä. Mutta jos ollaan vakavalla mielellä liikenteessä, niin kyllä sitä neitsyyttä ja vähäkäyttöisyyttä aletaan vaatia, myös siellä kovan tason panomiespiireissä. Silloin hyvät erotellaan akanoista.

• Oisi mennyt hyvä mies haaskuun, jos olisi alkanut jostain kaljuksi vedetystä päästä jänkäämään. Minä kun tykkään hiuksista, mutta niinpä vain kaljuna kelpas. Ei ollut partaa, vaikka parrasta tykkään ja ei tullut käännettyä selkää silti. Ei naamakaan heti ensi näkemältä ollut sellainen mihstä olin tottunut tykkäämään, mutta nykyään en saa silmiäni irti. Tykkään niin paljon kaikesta mitä miehessä näen.

On parta ja on hiuksiakin, vieläpä ihan itse halunnut kasvattaa, ilman halaistua vaateen sanaa.

Neitsyyttä ei olla kans koskaan vaadittu, eikä kyllä karvattomuuttakaan.

• tarralenkkari666

En ole koskaan vaatinut miehiltä hiuksia tai parrattomuutta (jos jotain vaatisin, niin parrakkuutta). Eikä minultakaan ole koskaan vaadittu neitsyyttä tai karvattomuutta.

• Tyyda

Kyllähän sinä niitä parrakkaita näet vokeissa kun kuljet niissä persettäsi jakamassa.

• tarralenkkari666

Kiva tietää.

• Itse en oikein ole kaljujen fani. Tiedän kuitenkin yhden kaljun sotilaan, jonka kanssa mulla oli todella hauska ilta kun kerran näimme livenä, joten hänellä se kalju ei haitannut kun oli muuten tosi upea ja samalla kuitenkin rehti tyyppi. Sotilaskaljut siis ok koska sotilaat on hauskoja ja kivoja.

• "Sotilaat on hauskoja ja kivoja" ? Hmm..Eriäviäkin mielipiteitä saattaa olla.

• tarralenkkari666

Meinasin sanoa jotain saankaltaista mutta vähemmän kiltisti :D

• PikkuLikka kirjoitti:

"Sotilaat on hauskoja ja kivoja" ? Hmm..Eriäviäkin mielipiteitä saattaa olla.

Riippuu sotilaasta, sotiminenhan tietysti asiana aina ikävä. Tämä oli siviilissä rauhallinen mutta huumorintajuinen kaveri. Häneltä sai kuulla monta mielenkiintoista tarinaa työstään. Työskenteli muukalaislegioonassa.

• tarralenkkari666

Hahaha!

• Vaikken tykkää parrasta ja viiksistä, niin rakastuin kerran sellaiset omaavaan mieheen. Rakkaus tekee sokeaksi ja silloin kriteeritkin putoilee pois yksi kerrallaan.

• hjöklöhölhö

Enpähän ole puutteessa ollut silloinkaan, kun olen itse ajanut millin siiliksi. Ja olen sentään nainen, ja ihan edellisvuosisadan neitseitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5384
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1401
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      827
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      799
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      798
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      782
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      777
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      766
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      755
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      744
    Aihe