Arvoisat palstalaiset: minä, kaikkien naisten päiväunien kohde, Sex-Pulla, ajattelin taas raportoida teille elämästäni, koska hiihtolomassani on ollut sulattelemista.
Tyhmin kurppanaaras kautta aikain, eli äitini, hehkutti jo joulusta lähtien koko perheen yhteistä hiihtolomamatkaa serkkunsa uudelle loma-asunnolle ................n. Siitä asti minäkin olin yrittänyt saada kurppaa ymmärtämään, että minulla olisi sivistyneenä eurooppalaisena miehenä ja menevänä sinkkuna ihmiskunnalle (ja itselleni) tärkeämpää tehtävää täällä kotosalla...Mutta ei, tyhmä kurppa ei tietenkään ymmärtänyt. Olisin mieluummin jäänyt kotikulmille, kuten ytm enoni NAL on aina tehnyt hiihtolomalla. Kurppa jankutti, kuinka muka en pärjäisi viikkoa yksin, eikä otttanut kuuleviin korviinsakaan järkeviä ja älyllisiä argumenttejani siitä, että pärjäisin kyllä kunhan kurppa antaisi aina tarpeeksi viikkorahaa ja laittaisi Mehmetin pitsapaikkaan piikin auki. Mitäpä voi kurpalta odottaa, hah! Kurppa ei vai osaa informoida yhteistyökumppaneita, liikaa kurpan aivoille.
Eli minun oli pakko lähteä hiihtolomamatkalle kurpan ja valkoritareiden kanssa.
Matka meni yllättävän nopeasti tablettitekniikalla. Onnistuin myös sulkemaan valkoritareiden lässytykset itseni ulkopuolelle nappikuulokkeilla. Puhumattakaan kurpan lässytyksistä mitä tuli maisemiin.
Paikan päälle päästyämme totesin, että onnekseni majapaikka ei ollut syrjäinen mökki. Parasta paikassa oli, että ihan lähettyvillä oli menomestan näköisiä paikkoja. Eli minun, Sex-Pullan hiihtoloma ei ehkä sittenkään tulisi olemaan totaalinen fiasko. Panin merkille heti alueen läpi ajaessamme useita erogeenisen vartalon omaavia naisia, toppavaatteet eivät hämää minun kokenutta katsettani, erotan erogeenisen naisen kun sellainen näkökenttääni tulee :D Samaan hengenvetoon totesin itselleni, että kurppa tulee aiheuttamaan ongelmia, mitä tulee seksielämääni ja sen toteuttamiseen. En kuullut, mitä kurppa sanoi autoa ohjaavalle valkoritarille, mutta silmien muljauttelu kertoi kaiken tarvittavan kun olimme ohittamassa paikkakunnan abcd:tä. Vitun kurppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laitoin varmuuden vuoksi enolle tekstarin, että saatan kotiutua oletettua aiemmmin. Kurpan nalkutus ei minua estä menemästä abcd:n terdelle, ja tarvittaessa minä, Sex-Pulla, vaikka karkaan!!!!! En tuhlaa parhaita sinkkuaikojani ja nuoruusvuosiani jonkun kurpan mielipuolisen komennon alla! Kohta osuu ja uppoaaa!!!!!
Päätin käyttää oveluuttani, ja olin sopuisa koko illan. Syödessä kurppa saneli seuraavan päivän tekemisiä (en tosiaan mene mäkeen) ja sitten katseltiin "Haluatko miljonääriksi"-ohjelmaa. Kuinka noin tyhmiä ihmisiä on olemassakaan...olisin tiennyt kaiken, ja olisin siis jo miljonääri, jos kurppa ei rajoittaisi menemisiäni kuin vanginvartija, btw....tää muistetaan, laitoin asiasta OIKEASTI merkinnän kalenteriin -> "kurppa estää minua vaurastumasta ja nostamasta statustani".
Sitten myöhemmin illalla kaikki menikin ihan niinkuin olin aavistellut....Kun kurppa on kurppa on kurppa...
Te kaikki hyvät ystäväni palstalla voitte varmasti samaistua turhautuneisuuteeni, kun joskus klo. 23:n aikaan tein eteisessä lähtöä (ajatuksena mennä abcd:lle hieman kartoittamaan tarjontaa), ja kurppa tulee naamalle kirkumaan..Ei kiinnosta, enkä kuullut mitä se sanoi koska ei kiinnosta. Sitä paitsi halusin suojella kampaustani, jota olin föönin ja geelin ja vahan avulla luonut melkein tunnin! "Voisitko kurppa pysyä soveliaan matkan päässä, eh?", muistan kysyneeni. Seuraava muistikuva on, kun kurppa retuuttaa minua reisipituisen eurooppalaisen villakangastakkini niskasta ja farkkujeni vyöstä kosti yläkertaa! Kurppa heivasi minut sängylle, ja saatesanat olivat: "nyt me ollaan täällä koko perhe liikuntalomalla, ei poikkeuksia heikkojen absien tai motivaation takia"... ELI HENKILÖHYÖKKÄYS JA SHAMING LANGUAGE, vaikka absit on työn alla!!!!! Ja mitä hiivattia mun massu liittyy mun seksielämään????????!!!!!!!
Silloin lähti suunnitelma kypsymään.
Raportti hiihtolomalta ja *fanfaarit*
24
115
Vastaukset
Ahhahahaha aivan parhautta! Lisää! :D
- Ex----------PUA
HAHAHAHAHAH :D :D:D: Nais-solidarisuutta ja tekonaurua!!! :D :D:D
- Sex-Pulla
Päätin sillä hetkellä, että karkaan. Nyt nimittäin riitti tuon kurpan hirmuvalta! Olin tullut kiltisti "pelipaikalle" (kuten tuo kurpista pahin asiasta puhui jo viikkoja aiemmin kuvaillessaan "liikuntamahdollisuuksia" ja "raitista ilmaa"). Olin ollut kunnolla. Olin luopunut mahdollisuuksistani tämän viikkoiseen miljoonapottiin. MITÄ VIELÄ????
Kaikki syyttömänä tuomitut ovat aina karanneet, kuten voimme todeta amerikkalaisista dokumenttifilmeistä joita on paljon. Ja pakoon pääsee aina kun on SYYTÖN!!! Kuten minä.
Odotin, että seinän takaa alkaisi kuulua tasainen jumputus. Joskus aiemmin olen saanut hepulikohtauksen tuosta jumputuksesta, ja mennyt huutamaan vanhempien makuuhuoneen ovelle, että saisikos täällä jotain rauhaa..Silloin selvisi, että kurppa harrastaa kahvakuulailua aina just ennen nukkumaanmenoa. Onneksi sain silloin jonkun anteeksipyynnön tapaisen edes, mutta valkoritari sanoi että kahvakuulailua ei voida lopettaa koska kurppa ei muuten saa unta.
Tiedän sen de facto, että kurppa ei kuule eikä näe ulkopuolista elämää tai ääniä kun kahvakuulailee ennen nukkumaanmenoa, joten piti vain odottaa...ja odottaa..Pakkasin pakoreppuni. Näpistin kaikki karkit KAIKILTA, koska ilman energiaa voi kuolla nälkään. Hiippailin myös alakertaan ja otin reppuun kaikki juomatölkit, koska olen survival-filmeistä oppinut, että janoon voi kuolla tosi nopeasti. Janoon voi itse asiassa kuolla ihan kaupunkioloissakin jos ei muista/tajua nesteyttää itseään tarpeeksi. Ei ne vesipullot ihmisten kädessä turhaan ole!!!!!!
Kun kuulin kurpan suihkuttelevan treenihikeään pois, katsoin tilaisuuteni tulleen. Hiippailin ulos autonavaimet ja vakaa aikomus vapauteen mukanani.- Sex-Pulla
Olen hieman opetellut autolla-ajamista jo, ja jos oikein tarkkoja ollaan niin teoriassa saisin jo sen kortin. Olen triplannut kurpan mieliksi 9-luokkaa, ja luvannut käydä sen kympin maksimoidakseni menestykseni ekonomien tasavertaisena veljenä, mutta kurppa haluaa vain v-ittuilla: ei suostu maksamaan autokoulua minulle! Maksaa kyllä vuotta nuoremmalle veljelleni ihan kaiken...Osoituksena vaan kuinka epäloogista on kurppien toiminta ja ajatuksenjuoksu...Ja valkoritari ei "halua" puuttua "kuningattaren" päätöksiin!!!! Mikä tohvelieläin ja aisuri mieheksi. Ai niiku mies, no daa...
Minä, Sex-Pulla, en ajokortteja tarvitse. Osaan ajaa, varsinkin ystävänpäiväkortilla jossa on muhkeita erivärisiä pusuja kaikilta meidän luokkalaisilta ja rinnakkaisluokan tytöiltä, joiden kuppikoko on aaargh, you know...Sex-Pullan käsiin sopiva tisut, maailman mahtavimmat misut. Jos ketun ajotaitoa arvailet, kettu kolossa tyhmyyttäsi karvailet (näyttö verbaalisesta suvereniteetistani suhteessa kurppiin). Matka jatkuuh, beibeh...
Ajelin suoraan lähistön abcd:n parkkikselle. Tankkaaminen kävi mielessä, mutta siellä oli monta autoa jonossa ja en muistanut just sillloin kummalla puolella tankki tuossa kurppamobiilissa on, joten tankkaamattomuus tuskin on minun vikani? Ja sitä paitsi nuo autoilun turhuudet (yapaty-yap-yap, eli peruuttamiset tai "välimatkan arvionti" ) ei oikeasti kiinnosta. Osaan. Piste. Shaming language ja henkilöhyökkäys.
Wau, Sex-Pulla, pakko myöntää, olen lopultakin vaikuttunut.. :D
- Ex------------PUA
Etkä ole, sinä masturboit muiden naisten tavoin raporteilleni täällä, joten hys hys. ;)
- Pontiac.Ruusunen
Kurpat saatana.
- Expulla
Oijoijoi nyt tuli syvää mutta terävää vuodatusta voi helkkari oikeasti melkein henki loppuu kun miettii miten tuota pitäisi kommentoida...
No joka tapauksessa, naisen kirjoittama. Peruuttaminen nimittäin tapahtuu siten että laittaa kytkimen pohjaan, peruutusvaihteen päälle, nostaa kytkintä hitaasti, alkaa painaa kaasua, tuntuma on tärkein, se tuntuma, ja tärkeintä on katsoa mihin peruuttaa, eikä miettiä mitään muuta. Kerron ihan hyvää hyvyyttäni, jotta autokoulun opettajan hermot säästyvät edes hieman...- pullan.päiväkirja
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin ensin pitää käynnistää auto.
Jopa Sex-Pulla osasi käynnistää perheauton, ja automaattivaihteisena sillä olikin helppo kurvailla abcd:lle. Unohdin kertoa nämä yksityiskohdat. Mielessä kyllä oli kommellukset uusien autojen ja vanhempien autojen käynnistyksen kanssa... - Expulla
pullan.päiväkirja kirjoitti:
Jopa Sex-Pulla osasi käynnistää perheauton, ja automaattivaihteisena sillä olikin helppo kurvailla abcd:lle. Unohdin kertoa nämä yksityiskohdat. Mielessä kyllä oli kommellukset uusien autojen ja vanhempien autojen käynnistyksen kanssa...Se on ihan totta, mutta toisaalta oletin että harva rupeaa peruuttamaan autolla, joka ei ole käynnissä. Muistan toki miten helvetillistä oli autokoulussa istahtaa ensimmäisiä kertoja auton rattiin, kun vielä heti piti peruuttaa auto ulos ruudusta! Ja ahtaassa hallissa, jossa oli runsaasti kolhittavaa vierellä. Mieti tarkkaan minkä koulun valitset, muuten jo aloitus on liian stressaavaa.
- pullan.päiväkirja
Expulla kirjoitti:
Se on ihan totta, mutta toisaalta oletin että harva rupeaa peruuttamaan autolla, joka ei ole käynnissä. Muistan toki miten helvetillistä oli autokoulussa istahtaa ensimmäisiä kertoja auton rattiin, kun vielä heti piti peruuttaa auto ulos ruudusta! Ja ahtaassa hallissa, jossa oli runsaasti kolhittavaa vierellä. Mieti tarkkaan minkä koulun valitset, muuten jo aloitus on liian stressaavaa.
Joo, harva yrittää ja vielä harvempi onnistuu, mutta Sex-Pulla on originelli ja persoonallinen tyyppi. Omasta mielestään ylivertainen kun miehiin tai naisiin verrataan. Varmasti peruuttaisi auton vaikka parkkitalon 5. kerroksesta ilman käynnistystä! Osui ja uppos, hähä :D
- Expullako
Joo, harva yrittää ja vielä harvempi onnistuu, mutta Sex-Pulla on originelli ja persoonallinen tyyppi. Omasta mielestään ylivertainen kun miehiin tai naisiin verrataan. Varmasti peruuttaisi auton vaikka parkkitalon 5. kerroksesta ilman käynnistystä! Osui ja uppos, hähä :D
Ei parane mennä peruuttelemaan niihin ramppeihin, pidäkin mielessä se. Kukahan tyyppi sulla on mielessä? Pulla on tunnetusti nainen, joka provoaa, mutta sun tyyli on erilainen...
Mulla on yksi Suomessa valmistettu villakangastakki. Aika tyylikäs. Ei siis eurooppalainen. Toisaalta mun asiantuntemus ei riitä määrittelemään eurooppalaista villakangastakkia. Ilmeisesti kuvauksessa haetaan vapaamielistä tyyliä, jossa tuulahtaa mannermainen itsevarmuus ja avoimuus. - Ex------------PUA
Jopa Sex-Pulla osasi käynnistää perheauton, ja automaattivaihteisena sillä olikin helppo kurvailla abcd:lle. Unohdin kertoa nämä yksityiskohdat. Mielessä kyllä oli kommellukset uusien autojen ja vanhempien autojen käynnistyksen kanssa...JA MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN AISURI-KTM JOKA AJELEE OSAMAKSETUILLA TILAVILLA PERHEAUTOILLA ABCELLE HAKEMAAN KAHVIPULLAA SAMALLA KUN LIHAVA JA JUOKSUNSA JUOSSUT VAIMO ON KOTONA LÖHÖÄMÄSSÄ JA ELÄTIT JUURI VIETY VIETTÄMÄÄN AIKAA HARRASTUSTENSA PARISSA, ETTÄ TIEDÄNKIN SÄ SE!!! MULLA SITÄ KUN ONKIN KAKSIPAIKKAINEN SPORTTISEMPI VAUNU JOHON MAHTUU YKSI 18-22 V BÖÖNÄÄ!!!! PITÄISI TUOLLAISIA AHDASMIELISIÄ KURPPAJUNTTEJA LYÖDÄ 500 KERTAA KIRVEELLÄ SUORAAN NUTTURAAN!!!
- Ex------------PUA
Expulla kirjoitti:
Se on ihan totta, mutta toisaalta oletin että harva rupeaa peruuttamaan autolla, joka ei ole käynnissä. Muistan toki miten helvetillistä oli autokoulussa istahtaa ensimmäisiä kertoja auton rattiin, kun vielä heti piti peruuttaa auto ulos ruudusta! Ja ahtaassa hallissa, jossa oli runsaasti kolhittavaa vierellä. Mieti tarkkaan minkä koulun valitset, muuten jo aloitus on liian stressaavaa.
Kyseessä on nainen. Kun he yrittävät ajaa autolla, tai olla hauskoja, on lopputulos sama; kuin lähtisi peruuttamaan autolla joka ei ole käynnissä. :D :D (Ohoo! Tuo oli jo niin hyvä sivallus, että kirjoitan sen kyllä toiseenkin ketjuun)
- Pienitoivepulla
Ex------------PUA kirjoitti:
Kyseessä on nainen. Kun he yrittävät ajaa autolla, tai olla hauskoja, on lopputulos sama; kuin lähtisi peruuttamaan autolla joka ei ole käynnissä. :D :D (Ohoo! Tuo oli jo niin hyvä sivallus, että kirjoitan sen kyllä toiseenkin ketjuun)
Jos kuitenkin yrittäisitte olla ihmisiksi keskenänne? Onhan teillä molemmilla jo krhm... :)
- Expulla
Ilmeisesti kirjoittajalla on traumoja perhelomista. Hyytävää luettavaa. Jotain hyytävää näissä teksteissäsi on. En oikein saa kiinni siitä, että mitä se on... Pettymystä? Kyllä, jonkinlainen turhauma...
- Bile-Pulla
Sex-Pullasta tulee jotenkin mieleen Hottis-sarjan Bile-Dani.
- Ex------------PUA
:D Oli vain ajan kysymys milloin joku hoksasee tuon.
Minä totta puhuen ajattelin että palstalla joku jossain vaiheessa keksii tuon, kun katsoin jotain hottisten jaksoa (enkä kyllä sen koomin ole pahemmin kattellut, lähinnä mainoksia joita pakkosyötetään).
- Pullatuunissa
Purevuutta on kuitenkin vähemmän kuin edellisessä viestissä, mikä on hyvä. Tässä on lämpöä ehkä vähän enemmän, mutta toisaalta ripaus suuttumusta. Kiukkua, aivan kuin kirjoittaja kokisi olonsa haastetuksi. Tilanne on jotenkin muuttunut.
Arvioisin tämän kirjoituksen sävyn positiivisemmaksi kuin edellisen. Hienoa! - Ex------------PUA
Alfa-status todistettu! :D
Vain todellinen fani ja alfasta elämänsä kiintopisteen omannut ihailija, voi kirjoittaa seinällisen tekstiä valtiaastaan.
Onneksi olen näin vaatimaton, muutenhan tuo nousisi pian päähän. Oh!- Ex------------PUA
Unohdin.
Kysymys: Mitä matkiminen on?
Vastaus: Suurinta ihailua!
Kiitos arvon palstalaiset aplodeista, kiitos. :D - Hhahhaha
Ex------------PUA kirjoitti:
Unohdin.
Kysymys: Mitä matkiminen on?
Vastaus: Suurinta ihailua!
Kiitos arvon palstalaiset aplodeista, kiitos. :DOtahan ne lääkkeet :D "sex-pulla" vai oikeen alfa, salli mun nauraa;D
- DarkPulla
Entinen palstan alfa olikin DarkFear, joka on nyttemmin kirjoitellut vähemmän. Onneksi olkoon, olet perinyt hänen manttelinsa.
- Nyxpulla
Täytyy sanoa että tässä aloituksessa on pinnan alla jotain pelottavaa ja rajua. Mikä lataus! Olkaahan varovaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215384- 501401
- 11827
- 47799
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798- 46782
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52777Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744