Mitä teet tai ajattelet, jos kassajonossa takanasi oleva mies:
-läpsäyttää takapuoleesi
-puristaa takapuolesta
-työntää etumuksensa takapuoleesi kiinni
-tuijottaa takapuoltasi
Ja onko eroa reaktiossasi, jos mies on komea ytmi tai ruma ätmi
Palstan naiset
22
135
Vastaukset
- tarralenkkari666
Kaikki paitsi vika: vedän lättyyn tai vähintäänkin sanon muutaman valitun sanasen.
Ei merkitystä kuka sen tekee, jos on tuntematon.- iukjiukjiu
tätä ajatellaan..https://www.youtube.com/watch?v=WCEMH5AoUEA&index=7&list=PLmb1Thl8L0Nhp7I_pCfzmbxWcQEcGRS0v
Kaikki muut noista ovat sikamaista käytöstä, tuli se kenen miehen taholta tahansa, paitsi tuo takapuolen tuijottelu. Tuijottelua en panisi pahakseni vaan saattaisin olla ihan otettu, ellei sitten kyse olisi klassisesti siitä että mies tuijottaisi lähinnä siksi koska takapuoli on silmiinpistävän läski.
- ätmittelijä
"-läpsäyttää takapuoleesi
-puristaa takapuolesta
-työntää etumuksensa takapuoleesi kiinni"
= sikamaista käytöstä, oli mies ytmi tai ätmi.
Mies käy väkisin kiinni tanssilattialla ja laittaa käden pikkareiden sisään.
= miehestä tulee fuckbuddy josta kertoillaan ihailevasti foorumilla joka viestissä.
- munanhieroja
Rokkikeikoilla on helppoa mennä johonkin naiseen liki ja hieroa munaa takapuoleen.
- että.silleen
Ja tietenkin taas joku ääliö äklö mamu!
Kuka tahansa imbesilli saa tuijottaa peffaani,(siinäpähän töllistelee) kunhan pitää ajatukset ominaan ja näppinsä erossa mun peffasta. Ei ole lupaa koskea!
Eikä sellaista lupaa kenellekään koskaan tule olemaan, ett julkisesti saisi käpälöidä minua! Ihan sama miltä se vieras tai tuttukin mies näyttää, käytös on sikamaista ja mun reaktiot sen mukaisia. Naamansa on vaaravyöhykkeessä, melko varmaan lättyyn tulee! Minä koen sen henkisesti nöyryytyksenä!!!
Pakko tunnustaa, viimeinen exä harrasti kourimista julkisesti ja hitonmoiset riidat tuli!
Se siitä ; hän onkin exä!- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi et halua, että elämäsi rakkaus hyväilee sinua julkisesti?
Kyllä se siinä seisoo,miks en pidä julkisella paikalla lähentelystä! En edes elämäni rakkauden rutisteluista.
että.silleen kirjoitti:
Kyllä se siinä seisoo,miks en pidä julkisella paikalla lähentelystä! En edes elämäni rakkauden rutisteluista.
Koet sen nöyryyttävänä, että ihmiset näkevät jonkun miehen tykkäävän susta?
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Koet sen nöyryyttävänä, että ihmiset näkevät jonkun miehen tykkäävän susta?
Ja sinäkö olisit tyytyväinen jos joku nainen kourisi sua julkisesti? Mieti vähän mitä sä kiusallasi kyselet minulta... Mun elämäni rakkaus voi julkisesti näyttää tykkäämisensä hitusen hillitymminkin, vaikka silittää poskea tai hiuksiani. Ottaa kainaloonsa kävellessä tai yksinkertaisesti pitää kädestäni kiinni!
Sitruunamuffiinit pitää paistaa nyt, joten rupattelut loppu vartiksi ainakin. että.silleen kirjoitti:
Ja sinäkö olisit tyytyväinen jos joku nainen kourisi sua julkisesti? Mieti vähän mitä sä kiusallasi kyselet minulta... Mun elämäni rakkaus voi julkisesti näyttää tykkäämisensä hitusen hillitymminkin, vaikka silittää poskea tai hiuksiani. Ottaa kainaloonsa kävellessä tai yksinkertaisesti pitää kädestäni kiinni!
Sitruunamuffiinit pitää paistaa nyt, joten rupattelut loppu vartiksi ainakin.Eli siis koskea saa, mutta ei käpälöidä?`Meneepä vaikeaksi. :-/
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Eli siis koskea saa, mutta ei käpälöidä?`Meneepä vaikeaksi. :-/
Pönttö.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
No nyt oli kyllä varmasti aito atännä, kun haukkuikin. :-(
Eipä ollu. Jollakulla on kivaa. Menen nukkumaan. Niin että seuraavatkin tekstit on feikkejä.
- elluhalloBY
Ihan sama mikä mies
En taitaisi tykätä jos joku tuntematon
Läpsyttelisi
Jos työntyy kiinni...en takaa...Tuijottelu viellä menee (*_*) - atännä
Ei kukaan uskalla >:)
- 12121212
Älä yllytä :D
- erkki-täti
-läpsäyttää takapuoleesi
Käännyn katsomaan, että mitähän vitt...Tutulle helpommin anteeksi, tuntematon saa pahimmassa tapauksessa syytteen.
-puristaa takapuolesta
Kuin edellä, mutta saattaa eleestä riippuen tulla myös vastareaktio, eli puristan palleista, enkä kivasti.
Tuttu tekijä -> tunnen myötähäpeää
Tuntematon -> käsirysy
-tuijottaa takapuoltasi
Olen tuijottamiseen/katseisiin tottunut. Siinähän katsoo. Pyllyn katselusta on vaikea narauttaa ketään, mutta eipä sillä ole niin väliäkään jos joku katselee. Luvaton koskeminen onkin sitten toinen juttu, mutta en silti heittäytyisi väkivaltaiseksi tms. ( Paitsi jos kyseessä olisi oikeasti uhkaava tilanne jossain syrjäkujalla.) Todennäköisesti moittisin suorasanaisesti luvattomasti koskenutta, jotta tietäisi toimineensa sopimattomasti. Eikä olisi eroa olisko kyseessä ytmi tai ätmi, käytöstavat on sentään kaikkien pidettävä mielessä.
Tulipahan mieleen.. Kauan sitten, eräällä keikalla, pohdiskelin mielessäni että pitäisköhän tässä suorastaan laittaa tupakki palamaan.. Yritin muistella kummassakohan taskussa se sytkäri mahtaakaan olla, kun täsmälleen samalla hetkellä tunsin käden juuri siellä minun sytkäritaskun seutuvilla.. vaikka minun molemmat omat kädet piti vielä käsilaukusta kiinni. Hei mitä ihmettä, mullahan on kolme kättä.. vai.. öö.. Hitaasti aloin hahmottaa, että takana seissyt mies hipelöi minua takaapäin nivusista ja alkoi myös hinkkaamaan etumustaan minuun. Kun tajusin missä mennään kehotin tietenkin käpälöijää olemaan hyvä ja painumaan v----n.. eikä siis minun tietenkään. Hetkellinen kolmikätisyyden tunne oli outo ja surrealistinen.. taisin olla aika sooseissa. :/ Onneksi ei sentään tapahtunut kassajonossa tämä.- ätmittelijä
Esimerkillistä toimintaa.
Noin kun tekee riittävän monelle naiselle, ennen pitkää joku syttyy. Vaara on tosin suuri että saa pataansa joltain tosimieheltä joka pyrkii saamaan pildeä pelastamalla neidon hädästä.
- Bi-nainen
-läpsäyttää takapuoleesi
-puristaa takapuolesta
Koskemalla mies ilmoittautuu omaisuudekseni, joten pistän jätkän kädet nippusiteillä kiinni, pallon suuhun ja kannan katumaasturini takakonttiin. Otan lompakon haltuuni ja maksan ostokseni sillä. Kotona kannan miehen tyrmääni, pistän munalukon päälle ja alan kouluttaa hiljaista ja alistuvaa orjaa.
Persettäni saa katsella ihan vapasti. Se onkin iso ja komea.- m-i-e-s
Paljonko sulla menee ostoksiin? Nouseeko ostoksien määrä radikaalisti, vai tyydytkö niihin mitä sinulla oli jo kerättynä? Pelkästään kiinnostaa se kauppalaskun summa. =) Missä kaupassa käyt asioimassa? =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215384- 501401
- 11827
- 47799
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798- 46782
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52777Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744