ruokahalun menetys

Luolamadonna

Tilasin pöperön ja nyt se on seisonut edessäni jo vartin. Ei vaan hotsita. Ei sitten millään. En näe siinä mitään vikaa, mutta en silti voi edes maistaa sitä. Saati haistaa. Työnnän sen kauemmas.

(Naurua)

15

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräkettu

Joo se on kato tuo masu täynnä...

• Luolamadonna

Jotenkin stupidoa istua pöydässä lautasen kanssa, jonka luulisi kuuluvan jollekin muulle kuin minulle, koska se ei ole edessäni.

Juon vettä. Sekin maistuu muoville. Nyt kyllä mennään herkillä.

(Reps)

• Jos ei maistu, niin voisitko teleportata se tänne. Mielellään mikron kautta.

Olisin huolissani. Ruokahalun puute voi olla seksihalun puutteen esiaste.

• Luolamadonna

Mulla on yleensä hyvä ruokahalu. Kaikki putoaa paitsi korsikalaiset juustot. Olen nopean aineenvaihdunnan uuvuttama yksilö.

Tarjoilija kävi hakemassa lautasen veks. Mä vetosin viikonloppuun. Pitää se kuitenkin maksaa; siis maksaa molemmat.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mulla on yleensä hyvä ruokahalu. Kaikki putoaa paitsi korsikalaiset juustot. Olen nopean aineenvaihdunnan uuvuttama yksilö.

Tarjoilija kävi hakemassa lautasen veks. Mä vetosin viikonloppuun. Pitää se kuitenkin maksaa; siis maksaa molemmat.

(Hihitystä)

Mä luulen, että tarjoilija teleporttas safkan biojäteastiaan. Harvoin ne oman keittiön safkoja skruudaa.

Taidan mennä vessaan oksentamaan limaa.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mä luulen, että tarjoilija teleporttas safkan biojäteastiaan. Harvoin ne oman keittiön safkoja skruudaa.

Taidan mennä vessaan oksentamaan limaa.

(Reps)

Kuseksiessamme poikien kanssa muutaman stoben jälkeen ristiin alakerran vessassa, kuului kova humahdus. Humahdusta siivitti sähkökatko. Hetkellinen pimeys katosi valoon, kun vessanovi rämähti kiinni. Tämän jälkeen kuulimme omalta lorinaltamme tuskallista yökkimistä. Jollain oli huomo olo. Toivoimme että se ei johtunut ravintolaruoasta.

Pestessämme käsiä roiskeista, oksentelun äänet vaimenivat. Hutera kopin ovi aukesi ja näkyviin ilmestyi jotain pimeää. Olento liikkui mustilla siivillä kuin olisimme olleet päivänsankareita, ja että meitä oltaisiin tultu hakemaan. Se asettui seisomaan väliimme jääneeseen koloon ja sylkäisi lavuaariin. Sitten se kirosi niin että peili seinässä särisi.

Näin sen itkeneen. Tuska virnisti sen puhtailta kasvoilta, kun sen pikimustat hiukset hipoivat liikkeessä lavuaarin reunoja. Katselimme sitä ihmeissämme. Sitten joku kysyi, että eikö tämä ole miestenvessa?

Olento hymyili ja vastasi, että tilaisuus tekee miehen.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Kuseksiessamme poikien kanssa muutaman stoben jälkeen ristiin alakerran vessassa, kuului kova humahdus. Humahdusta siivitti sähkökatko. Hetkellinen pimeys katosi valoon, kun vessanovi rämähti kiinni. Tämän jälkeen kuulimme omalta lorinaltamme tuskallista yökkimistä. Jollain oli huomo olo. Toivoimme että se ei johtunut ravintolaruoasta.

Pestessämme käsiä roiskeista, oksentelun äänet vaimenivat. Hutera kopin ovi aukesi ja näkyviin ilmestyi jotain pimeää. Olento liikkui mustilla siivillä kuin olisimme olleet päivänsankareita, ja että meitä oltaisiin tultu hakemaan. Se asettui seisomaan väliimme jääneeseen koloon ja sylkäisi lavuaariin. Sitten se kirosi niin että peili seinässä särisi.

Näin sen itkeneen. Tuska virnisti sen puhtailta kasvoilta, kun sen pikimustat hiukset hipoivat liikkeessä lavuaarin reunoja. Katselimme sitä ihmeissämme. Sitten joku kysyi, että eikö tämä ole miestenvessa?

Olento hymyili ja vastasi, että tilaisuus tekee miehen.

(Naurua)

Raflojen toiletteihin taustamusaa.

(Hihitystä)

https://m.youtube.com/watch?v=giq6Q57nSeU

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Raflojen toiletteihin taustamusaa.

(Hihitystä)

https://m.youtube.com/watch?v=giq6Q57nSeU

Nauruksihan se siinä meni. Luolamadonnan demonisointiyritykset ovat siinä mielessä koomisia, että mustiin pukeutuvia naisia tiedetään olevan Helsingissä äärimmäisen vähän.

Siis jos jätetään itsemurhalenkkeilijät ja nuoriso pois laskuista, sekä iltapukukierros ja hautajaissaattueet.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Nauruksihan se siinä meni. Luolamadonnan demonisointiyritykset ovat siinä mielessä koomisia, että mustiin pukeutuvia naisia tiedetään olevan Helsingissä äärimmäisen vähän.

Siis jos jätetään itsemurhalenkkeilijät ja nuoriso pois laskuista, sekä iltapukukierros ja hautajaissaattueet.

(Hihitystä)

Niin ja siis tähän eskapistiseen värimaailmaan sopii hyvin se että Luolamadonna ei oikeasti ole nainen. Todellisuudessa häntä ei ole edes olemassa.
        Eli kaikista vähiten hän olisi itseään buustaava mies, jos hän voisi olla olematta nainen, jota hän ei missään muodossa ole, koska hän kirjoittelee nettiin. Niin kuin naiset tekee.

Daily.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Niin ja siis tähän eskapistiseen värimaailmaan sopii hyvin se että Luolamadonna ei oikeasti ole nainen. Todellisuudessa häntä ei ole edes olemassa.
        Eli kaikista vähiten hän olisi itseään buustaava mies, jos hän voisi olla olematta nainen, jota hän ei missään muodossa ole, koska hän kirjoittelee nettiin. Niin kuin naiset tekee.

Daily.

(Hihitystä)

Tosi sähäkkää argumentointia. Paljon näillä postauksilla on väliä, vittu tunteja?

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Tosi sähäkkää argumentointia. Paljon näillä postauksilla on väliä, vittu tunteja?

(Reps)

Sukupuolien surkein ja kelluvin kerma löytyy aina pinnalta.

Mä dyykkaan.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Sukupuolien surkein ja kelluvin kerma löytyy aina pinnalta.

Mä dyykkaan.

(Naurua)

Mutta takaisin Axl Rosebudin maailmankuvaan.

Tällaisena tavallisena perheenäitinä mua kiinnosti kundissa tämän itsevarmuus. Itsevarmuus on petollinen sana. Vielä petollisempi se on tunteena.

Itse luen sanan arjen toistuvuuksien masinoimana harhaluulona oletuksista, joilla ei ole tulevaisuutta. Aika on kuin vesi: se löytää tiensä. Axl ei ole ymmärtänyt tätä.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mutta takaisin Axl Rosebudin maailmankuvaan.

Tällaisena tavallisena perheenäitinä mua kiinnosti kundissa tämän itsevarmuus. Itsevarmuus on petollinen sana. Vielä petollisempi se on tunteena.

Itse luen sanan arjen toistuvuuksien masinoimana harhaluulona oletuksista, joilla ei ole tulevaisuutta. Aika on kuin vesi: se löytää tiensä. Axl ei ole ymmärtänyt tätä.

(Hihitystä)

Eli mitä minä kostuin tästä pikku episodista kuukausia sitten pienessä kirjakaupassa Helsingin ytimessä?

No en mitään ja kaikki.

(Reps)

• Onkohan mahdollista että Luolamadonna on taannoisen kymmensormiorgasmin jäljiltä raskaana ja yhdeksän kuukauden kuluttua syntyy pieni suloinen kirja?

• Tilaa ensikerralla herkullisempaa ruokaa niin kyllä varmasti ruokahalu herää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      52
      3291
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2500
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2418
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2361
    5. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      31
      2238
    6. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2234
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      40
      2060
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1981
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1822
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36